مقاله انجمن

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

تصرف اطلاعات صحیح و دانش به روز درباره این حوزه، اولین و مهم ترین قدم به سوی فعالیت حرفه ای و پناه در دنیای ارزهای دیجیتال و بلاکچین است. اگر می خواهید بدانید بیت کوین چیست و میهن بلاکچین چطور می تواند شما را درون مسیر فعالیت صنف ای دنیای کریپتوکارنسی قرار دهد، در امتداد این مطلب با ما همراه باشید.از کجا مقدمه کنم؟

اولین سؤال هایی که برای علاقه مندان بوسیله فعالیت تو عرصه ارز دیجیتال ساختن می شود، سؤال هایی مانند «بیت کوین چیست؟»، «بلاکچین چیست؟»، «ارز دیجیتال چیست؟» و سوالاتی شبیه به این برای آشنایی با مفاهیم است. خبر خوب این است که پاسخ تمامی این سوالات و سوالات دیگری که امکان پذیر است بخاطر شما ایجاد شود، داخل میهن بلاکچین بوسیله طور کاملا اصولی و پله پله برای افراد خام حاضر شده است. کافی است به بخش «از کجا شروع کنم» وب سایت مراجعه کنید تا بدانید بلاکچین چیست ، بیت کوین چطور ساختن شد و ارز دیجیتال دقیقا به چه نوع ارزی گفته می شود.چطور از آخرین قیمت ارزهای دیجیتال باخبر شوم؟

چنانچه می خواهید در قضیه آخرین قیمت مبادله ارز دیجیتال در بازارهای جهانی و همینطور در ناحیه قرار بگیرید، می توانید بوسیله مقدر شدن «نرخ ارز دیجیتال» وب سایت میهن بلاکچین رجوع کنید. تو این پاره نرخ ها مبتنی به خشکی امدن ارج های اعلامی توسط منابع رسمی جهانی لیست شده اند و علاوه پیاده شدن نرخ به دلار و ریال، می توانید به اطلاعاتی مانند ارزش کل بازار و ظرفیت معاملات دسترسی داشته باشید. چطور به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازم؟

این روزها خرید و فروش ارز دیجیتال به یکی از گونه های تصرف درآمد افراد زیادی در سراسر دنیا تغییر شده است. در میهن بلاکچین می توانید به نعوظ کامل با مفهوم ابتیاع و سودا ارز دیجیتال و چگونگی ایفا آن آشنا شوید. یکی از دغدغه های افراد به خلال خرید و فروش ارزهای دیجیتال، پیدا کردن نیکوترین قیمت برای معامله یا فروش است. در میهن بلاکچین می توانید بهترین قیمت برای خرید و فروش ارز دیجیتال مدنظر خود را مشاهده کنید و با رجوع بوسیله صرافی های لیست شده، به سودا و خرید ارزهای دیجیتال بپردازید و از خرید خواه فروش با نیکوترین ارزش بازار اطمینان داشته باشید.صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال رنجور بخاطر مبادله ارزهای دیجیتال است. داخل این نوع صرافی می توانید با صیقل ارزهای فیات، یعنی همان ریال، دلار و یورو، ارز دیجیتال بخرید یا یک ارز دیجیتال را با ارز دیجیتال دیگری مبادله کنید. در میهن بلاکچین پر پشت که صرافی های کوشا درون ایران برای خرید و خرید ارزهای دیجیتال ارائه می دهند برای شما لیست شده و شما می توانید با یک نگاه بفهمید خرید از کدام صرافی و فروش به کدام صرافی برایتان بیشتر به صرفه است.استخراج ارز دیجیتال سودآور است؟

اگر پس از مطالعه تمام درباره مفاهیم دنیای کریپتوکارنسی و آشنایی با مفهوم حصول ارز دیجیتال تصمیم به کسب درآمد ازطریق استخراج گرفتید، میهن بلاکچین می تواند تو محاسبه سودآوری این فعالیت به شما کمک یواش. شما می توانید با رجوع به بخش «ماینینگ» وب سایت میهن بلاکچین، اطلاعات دستگاه استخراج مدنظر خود را متوجه کنید و بلافاصله در جریان مقیاس سودآوری آن در بازه های زمانی متنوع استراحت بگیرید.چطور با اصطلاحات مرزوبوم ارز دیجیتال آشنا شوم؟

دنیای ارزهای دیجیتال مثل هر حوزه تخصصی دیگری دارای عبارات و اصطلاحات خاصی است که به طور معمول و داخل زندگی روزمره بوسیله گوش کسی نمی خورد. خوب است بدانید در میهن بلاکچین قدری عرشه عنوان «زبان نامه بلاکچین» وجود دارد که با استعمال از آن می توانید به جستجوی مفهوم اصطلاحات تخصصی این مرزوبوم بپردازید و با تعاریف کوتاهی بدانید که بیت کوین چیست ، بلاکچین چیست و استخراج ارز دیجیتال به چه معنا است.سوالات خویشتن را کجا بپرسم؟

اگر مقالات و آموزش های ارائه شده داخل میهن بلاکچین را خواندید و هنوز غم سوالاتی داشتید، اصلا نگران نباشید! زیرا که می توانید با رجوع به بسترهایی مشابه فروم و گروه تلگرامی میهن بلاکچین سوالات خود را مطرح کنید و مطمئن باشید در کوتاه ترین زمان ممکن، کاربران دیگر و همینطور پشتیبان های میهن بلاکچین به شما پاسخ خواهند داد.بیشتر بخوانید:املاک باشی؛ اجاره روزانه خانه درون تهران برای جهانگردی های کاریمعرفی خدمات ارز دیجیتال تو دلاریپتو۷ قدم بخاطر علنی کردن شغل رویایی با مشاوره شغلی رساخرید آنلاین موبایل و لپ تاپ در کالاومافروش انواع تویوتا کارکرده با خودرو ۴۵
علی ربیعی، سخنگوی نصیب و قسمت روز دوشنبه طی سخنانی اعلام کرد که ایران از مراحل مدیریت و کنترل مصیبت کووید ۱۹ عبور کرده و متوجه فاز مهار این مصیبت شده است. بااین حال وی می گوید که استمرار این مرحله نیازمند تداوم باهم اتحاد کردن مردم است.

به گفته ی ربیعی، براساس آخرین گزارش ارائه شده داخل جلسه ی ستاد ملی مبارزه با کرونا، عدد مولد نسلی (RE) در کمتر از چهار هفته به والا یک رسیده است؛ یعنی میزان ارجاع کرونا از یک نفر به سه نفر در  اسفندماه، حالا بوسیله ناچیز از یک نفر روان است. ربیعی می گوید این متمایز نشانه ی بسیار خوبی است چراکه بدان معنا است که یک ناسالم حتی یک شخص دیگر را نیز مشغول نمی بطی ء.

ربیعی تصریح کرد در فاز مهار بیماری، ما نیازمند تداوم همکاری بالای ۸۳ درصد کنونی هستیم که البته تاکنون، این شرکت ازسوی انسان شده است. وی افزایش کرد:ما ناگزیر و ناچار هستیم اقتصاد را سرپا نگه داریم. تجربه به ما نشان داد و حتی به کشورهایی که بعد از ما محبوس این بیماری شدند، [که] بور گذاری مدنی و هوشمند یک استراتژی صحیح بوده است و این استراتژی قطعا با مشارکت صاحبان صنایع، کارگران و افرادی که در بخش های خدمتی خدماتی و کارمندان دولت کار می کنند و همچنین شهروندان امکان پذیر است.

ما می توانیم با حیات کرونا، جان باختن کمتری را داشته باشیم و زندگی روزمره ی مردم هم در جریان باشد و صرفه جویی کشور همچنین از کار نیفتد.مقاله های مرتبط:دایره بهداشت جهانی: ویروس کرونا احتمالا هرگز ناپدید نخواهد شدطرح فاصله گذاری هوشمند؛ شروع فعالیت دانشگاه ها، رستوران ها و مسابقات ورزشی پس از ماه رمضان

به گفته ی سخنگوی دولت، تعداد نقاط سفید در سطح ملک در حال اضافه بوده و زمان حال به ۲۸۰ شهرستان رسیده است. همچنین ایران، پس از چین و سوئیس، رتبه ی سوم را در روند بهبودی و درمان بیماران مشغول به کووید ۱۹ در گیتی دارد. ربیعی می گوید تقریبا ۹۴ درصد مبتلایان ما به کرونا بهبود علنی می کنند، درحالی که میانگین جهانی بهبود بیماران مبتلا بوسیله کرونا داخل جهان ۸۴ درصد است.

باوجود نرخ نزولی ابتلا بوسیله کرونا در اکثر نقاط کشور، فدایی استان ها شبیه خوزستان و لرستان در شرایط قزل صبر دارند. همچنین هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان نیز افزایش تعداد مبتلایان را تجربه می کنند. باتوجه بوسیله این موضوع، سخنگوی دولت می گوید که پلیس ی وزیر بهداشت درون استان خوزستان مستحکم شده و محدودیت هایی همچنین برای این استان در رویت گرفته شده است. در یک شهر سیستان و بلوچستان اندوه که تعداد مبتلایان بالا رفته، غربالگری برای همگی اجرا می شود و کنترل های بهداشتی در حال انجام است تا در آنجا شیوعی نداشته باشیم و به وضعیت قبل بازگردیم.

ربیعی درمورد وضعیت شیوع کرونا در تهران نیز گفت که این ایالت در روزهای اخیر تماشاگر تعداد جان باخته های کمتری نسبت به قبل بوده و برهمین اساس، فعلا برنامه ی جدیدی درجهت اعمال محدودیت های بین استانی رویه نمی شود.

بوسیله گفته ی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا، تا ظهر دیروز قید ۲۴ ساعت، تعداد ۲۲۹۴ مبتلای جدید به ویروس کرونا متاخر تو قلمرو شناسایی شد و ۶۹ نفر نیز در این مدت زمان جان باختند.بیشتر بخوانید:قوانین مربوط به قاچاق ارز برای رمزارزها نیز صدق می کندهرآنچه درمورد مصیبت جدید مرتبط با کووید ۱۹ در کودکان می دانیمنتایج امیدبخش کارآزمایی مادرنا: واکسن کرونا ممکن است تا پایان ۲۰۲۰ آماده شودهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۹ اردیبهشت ۹۹]اپل بازگشایی فروشگاه های فیزیکی را با در نظر شهود نکات ایمنی شروع کرد
ASمایکروسافتHAROOOON درون هفته های گذشته با شناساندن محصولات رقیق افزاری و نرم افزاری جدید و رونمایی بازی هایایکس باکس سری ایکس، توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان را به خود جلب کرد. البته عاشقان صنعت بازی، خصوصا گیمرهای PC، منتظر اخباری خارق العاده خیس از کمپ ردموند هستند. مایکروسافت از سال ها پیش با معرفی کنسول بازیایکس باکسو سپس ترقی ی برند ایکس باکس به حوزه های دیگر، رله چشمگیری در میان کاربران صنعتی بازی پیدا کرد. بااین حال درون پورتفولیوی ردموندی ها، هنوز جای محصولی عالی در این دسته تهی است. شاید کامپیوتر شخصی مخصوص بازی، بهترین برگزینی استراتژیک بخاطر آینده ی مایکروسافت و ایکس باکس باشد.

لپ تاپ گیمینگ با برند ایکس باکس قطعا با استقبال درخورتوجه کاربران روبه رو می شود. البته این لپ تاپباید با همان توجه بوسیله جزئیاتی ساخته شود که قوم ی محصولات سرفیس مخلوق می شوند. همچنین، ردموندی ها باید تو لپ تاپ احتمالی، روی توان ها و برگ و نوآوری های اختصاصی خود درون صنعت گیمینگ و بهینه تجهیزات موجود و ممکن درون دنیای کامپیوترهای شخصی متمرکز شوند. البته مایکروسافت تجربه های ناموفقی هم در گیمینگ کامپیوترهای شخصی داشته است که از مهم ترین آن ها می توان Games for Windows Live را نام برد.اهمیت ایکس باکس برای میدان گیمینگ PC

زیرمجموعه ی ایکس باکس در مایکروسافت با مدیریت فیل اسپنسر، توجه زیادی به صنعت بازی در کامپیوترهای شخصی معطوف کرد. از فعالیت های شدید می توان به قابلیت های جدیدی در بسرنوشت شوم دچار کردن بازی ها اشاره کرد که حتی عاری توجه و اطلاع کاربران، تجربه ی آن ها را بهبود می بخشد. بسیاری از مزایای متاخر با قابلیت های گرافیکی DirectX 12 نمایش شدند که به عنوان توان مشترک ویندوز و ایکس باکس شناخته می شود. البته قطعا مایکروسافت پروگرام هایی جدی برنده از DirectX 12 هم برای گشایش امتحان ی بازی کاربران درون دیدن دارد.



مایکروسافت پیش از اینکه انویدیا قابلیت رهگیری نور آنی را به کارت های گرافیک GeForce RTX 20 اضافه کند، آن را بوسیله نام DirectX Raytracing تو ویندوز عرضه کرد. زمان حال DirectX 12 Ultimate فناوری های حرفه ای و به روزتری که اکثر نوآوری انویدیا هستند، بوسیله ویندوز اضافه می کند. این قابلیت برای همه ی کاربران ویندوز و کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس، حتی مشتریان رادئون اندوه مفید خواهد بود. از رویکردهای مثبت دیگر می توان به برنامه ی Xbox Play Anywhere اشاره کرد که امکان خرید بازی و بازی کردن آن درون پلتفرم های انواع کامپیوتر شخصی و کنسول را به کاربر ارائه می یواش. ردموندی ها همچنین توان Xbox Games Pass for PC را توسعه داده اند که امروزه به نشانی یکی از ابزارهای ارزشمند ورزش درون کامپیوترهای شخصی شناخته می شود. کاربر، تنها با پرداخت پنج دلار در ماه، بوسیله بیش از ۱۰۰ ورزش دسترسی پیدا می درنگ. قابلیت Game Bar در ویندوز ۱۰ هم درون دست خط همین استراتژی همه جانبه ی گیمینگ PC وجود که به نواخت پیاده سازی شد.

برنامه ها و قابلیت های جدید نشان می دهند ایکس باکس دیگر تنها به کنسول بازی محدود ازاله. این برند امروزه در داخل تمامی فعالیت ها و رویکردهای مایکروسافت در دنیای بازی دیده می شود و به دنیای کامپیوترهای انحصاری و کنسول را متحد می نرم. البته متأسفانه جدیدترین نوآوری های مایکروسافت در مملکت ی بازی، تو محصولات اخیر آن ها در دسته ی سرفیس دیده نمی شوند. با اینکه فداکار از محصولات سرفیس توان و قدرت خارق العاده ای هم برای اجرای ورزش های حرفه ای دارند، از نوآوری های اختصاصی مایکروسافت تو آن ها خبری نیست.نبود تمرکز پهلو گیمینگ در سرفیس بوک ۳

مایکروسافت تعدادی پیش سرفیس بوک ۳ را شناساندن کرد؛ محصولی که به روزرسانی برجسته داخل دسته ی هیبریدی های مایکروسافت محسوب می شود. سرفیس بوک ۲ که داخل سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده بود، لقب کامپیوتر انحصاری صنف ای و قدرتمند را از بسیاری از رسانه های فناوری قبض کرد. زمان حال نسخه ی جدید با بهترین سخت افزارهای موجود در بازار همچون پردازنده طایفه دهمی اینتل، پردازنده های گرافیکی مدرن انویدیا، حافظه ی پس انداز سازی درخورتوجه و حافظه ی رم بیشتر بوسیله بازار عرضه خواهد شد که مدال دهنده ی لپ تاپی پرچم دار است. ردموندی ها همچنین باتریلپ تاپ سرفیس بوک جدید را هم گشایش داده اند تا یکی از ضعف های پا بر جا نسخه ی قبلی را تکرار کنند. اگرچه هنوز نگاه نزدیک خواه تجسس نظریه از سرفیس بوک ۳ منتشر نشده است، روی کاغذ غم می توان آن را به روزرسانی عالی دانست.



با بود تمامی بهبودهایی که مایکروسافت در نسخه ی متاخر سرفیس بوک اجرا کرد، هنوز باید حسرت فدایی از نبوغ ها را بخوریم. داخل سوی دیگر، یعنی کنسول ایکس باکس سری ایکس، رهگیری تلالو آنی به تن ی راسته تزریق می شود. بااین حال، نسخه های عادی و خصوصی مصرف کننده ی سرفیس بوک ۳، حاضر به نبوغ سابق الذکر نیستند.

سرفیس بوک ۳ با پیکربندی های متنوعی بوسیله بازار عرضه خواهد شد. تمامی نسخه ها بوسیله جز دو نسخه، از پردازنده های گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1650 و GTX 1660 Ti بهره می برند. پردازنده های مذکور برای ورزش کردن گزینه های مناسبی هستند؛ خصوصا کارت گرافیک انویدیا GTX 1660 Ti. همچنین، این پردازنده های گرافیکی (سری ۱۶ از محصولات انویدیا) بوسیله ابکی ادوات اختصاصی لازم برای رهگیری تلالو آنی مجهز نیستند. دو نسخه از سرفیس بوک جدید با پردازنده ی گرافیکی کلاس ورک استیشن انویدیا Quadro RTX 3000 ارائه می شوند که از رهگیری نور پشتیبانی می کند؛ اما توانایی اجرای درایورهای انویدیا Game Ready GeForce را ندارد. درایورهای جی فورس بوسیله رخساره منظم به روزرسانی می شوند تا برای جدیدترین ورزش ها، بهترین سازی دریافت کنند. کارت های گرافیک سری کوادرو باید از درایورهای کوادرو یا درایورهای Studio متمرکز بر تولیدکنندگان محتوا استعمال کنند.



تصمیم مایکروسافت تو انتخاب ابکی وسایل و قابلیت ها برای سرفیس بوک ۳ درفش دار منطقی به نظر می رسد. مایکروسافت همیشه سرفیس بوک را به عنوان لپ تاپ دوکاره ای با استعداد های حرفه ای مخصوص کاربران خاص تو نظر دارد که بوسیله عنوان رقیبی منعطف تر از مک بوک پرو اپل داخل بازار حضور دارد. استعمال از پردازنده ی گرافیکی کوادرو در سرفیس بوک، انتخابی مناسب محسوب می شود. افزون براین، سرفیس بوک بوسیله روزرسانی های آن چنان منظم و یدکی دریافت نمی نرم. در چنین وضعیتی و باتوجه به تمرکز بیشتر تیم گیمینگ ردموند روی رهگیری پرتو، نبود امکان بهره مندی از این قابلیت درون تنها لپ تاپ مایکروسافت با پردازنده ی گرافیکی اختصاصی، قدری ناامیدکننده بوسیله نظر می رسد.

تمرکز روی بهترین های مایکروسافت

مایکروسافت برند سرفیس را با این هدف شناساندن کرد که بهترین استعداد های ویندوز را به همگی نشان دهد. با نگاهی به سرفیس بیدار می شویم یکپارچه سازی کم ارزش قابلیت های سیستم عامل با شاداب افزاری که بوسیله نعوظ اختصاصی بخاطر آن قابلیت ها بهینه سازی شده ، نتایج ممتاز به همراه دارد. همین نتیجه گیری را می توان دلیلی دانست تا مایکروسافت لپ تاپ گیمینگ با برند ایکس باکس تولید کند؛ دستگاهی زیبا و قردتمند با همان توجه عالی بوسیله جزئیات که در محصولات سرفیس تماشایی بودیم؛ محصولی که درکنار جزئیات مذکور، مدال دهنده ی بهترین امتحان ی بازی با کامپیوتر شخصی باشد؛ بهینه تجربه ی ورزش با ایکس باکس که فراتر از دنیای کنسول بوسیله مشت می آورید.

مقاله های مرتبط:Project xCloud؛ هرآنچه باید درباره سرو گیمینگ ابری مایکروسافت بدانیدفیل اسپنسر: رقبای اصلی ایکس باکس آمازون و گوگل هستند، نه نینتندو و سونی

لپ تاپ گیمینگ ایکس باکس را می استعداد با فام مشکی تصور کرد؛ رنگی که به هویت برند ایکس باکس وفادار باشد و همچنین خود را جدا از برند سرفیس مدال دهد. از شمارش رقیق افزاری هم، قطعا باید منتظر پردازنده های گرافیکی GeForce RTX انویدیا با نبوغ رهگیری نور یا حتی پردازنده های گرافیکی آتی AMD مبتنی پیاده شدن معماری RDNA2 باشیم. از استعداد های دیگر می توان بوسیله دوربین حرفه ای سرفیس با میکروفن های قدرتمند اشاره کرد که استریم کردن بازی را در سرویس هایی همچون توییج دوست داشتنی تر می کند. به علاوه، تصور لپ تاپ گیمینگ ایکس باکس با نصیب مندی از نمایشگر PixelSense و نبوغ نمایش بازی ها با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، هر گیمری را اغوا می یواش.

مایکروسافت می تواند دستور کار های خود را در تولید لپ تاپ گیمینگ پیشرفته زیرفون هم بکند و محصولش را فراتر از تعاریف مرسوم در لپ تاپ های گیمینگ بسازد. از قابلیت های ویژه می توان بوسیله تکثیر کردن معماری بسیار سریع Xbox Velocty Architecture اشاره کرد که درون حافظه های SSD کاربرد شود و عملکردی مانند بوسیله ایکس باکس سری ایکس تو سرعت پس انداز سازی علامت دهد.

درحال حاضر، لپ تاپ های گمینگ متنوع و یدکی در میدان وجود دارند و احتمالا تولیدکنندگان کامپیوتر شخصی از تصمیم مالک ویندوز برای تاثیر بیشتر به قلمرو خود خوشدل نخواهند شد. به هرحال، اگر استراتژی احتمالی مایکروسافت در ساخت لپ تاپ گیمینگ با برند ایکس باکس به خوبی پیش برود، ردموندی ها جایگاه خویشتن را درون میان گیمرها بیش ازپیش گشایش خواهند داد.بیشتر بخوانید:کارت گرافیک AMD Radeon Pro VII معرفی شدکامپیوتر گیمینگ Aurora R11 الین ور رونمایی شددل لپ تاپ های گیمینگ خانواده Alienware را آپدیت کرددل لپ تاپ های گیمینگ سری G G را آپدیت کرداوریجین دو لپ تاپ گیمینگ 17 اینچی با سخت وسایل قدرتمند معرفی
همدستی ریزر که تو زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد در اقدامی جالب، وسیله های فروش خودکاری را داخل شهرهای سنگاپور نصب کرده که ماسک های تنفسی را بوسیله رخساره کاملا رایگان در اختیار شهروندان سنگاپوری فراغت می دهند.

مقامات شریک شدن ریزر می گویند تا ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) ۲۰ دستگاه خرید خودکار در مناطق پرتردد تجاری نصب می شود. گویا چنین اقدامی در راستای تصمیم دولت سنگاپور بوده است که درون تاریخ ذکرشده، محدودیت ها برداشته می شود و کسب و کارها می توانند به فعالیت خود مشابه گذشته ادامه دهند.

ریزر در شرکت با همکاری سانینگ دیل مورد موفق بوسیله تولید ماسک های تنفسی شده است و گویا به زودی حجم تولید ماسک های تنفسی را به ۱۰ میلیون واحد در ماه مه رساند. مقامات ریزر اطلاع دادن کردند که این شرکت از ماه آوریل شروع به تولید ماسک های تنفسی در سنگاپور کرده است تا کمکی به شهروندان سنگاپوری در انگیزه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا کند.مقاله های مرتبط:طغیان مکرر ویروس کرونا در چین؛ نگرانی ها از آغاز موج دوم دنیاگیری افزایش یافتهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام

دولت سنگاپور ماه گذشته میلادی از مردم این کشور خواست که خارج از خانه، ماسک تنفسی بزنند و نیز ماسک هایی با قابلیت مصرف مکرر را میان شهروندان توزیع کرد. با این حال، استعمال ماسک ها بوسیله قدری بوده که مقامات سنگاپور را به چالش کشیده است. در این بین، همکاری ها و کارخانه های سنگاپوری نیز به دستیار دولت شتافته اند و با تولید ماسک های تنفسی به پیشگیری از گسترش بیماری کرونا معاون می کنند. مین لیانگ تن، مدیرعامل ریزر، داخل پاسخ بوسیله رسانه ها گفت:ریزر بوسیله امنیت از سنگاپور امتداد می دهد تا مردم سنگاپور بوسیله عنوان یک ملت در تأمین ماسک های تنفسی خودکفا باشند.

تو حال حاضر گفته می شود که ریزر ۵ میلیون ماسک تنفسی را به رخساره کاملا رایگان در میان مردم کشور سنگاپور توزیع خواهد کرد.

 بیشتر بخوانید:رشد مجدد فروش گوشی های هوشمند تو بازار چینهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۴ اردیبهشت ۹۹]استفاده از شبکه مسرور تا پایان خرداد ۹۹ رایگان استتوییت هایی که حاوی اطلاعات مغلوط از کووید 19 هستند برچسب گذاری می شوندایران درمیان ۱۲ کشور درحال عمل پژوهش روی ویروس کرونا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کبری رفیعی امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه درباره شرایط آب و محیط گفت: امروز درون خصیصه غرب، سواحل خزر و شمال شرق، باران ها ادامه دارد و داخل بخش هایی از مرکز و شرق کشور بارش پراکنده باران پیش دماغ می شود.

به گفته رفیعی، امروز شدت بارش ها در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود و روز سه شنبه بارش ها در شمال غرب کاهش پدیدار می کند، اما درون خصیصه شرق و سواحل خزر باران ها ادامه دارد و به تدریج داخل اواخر وقت، سامانه بارشی از سیرت شرق کشور خارج می شود.

ممیز سازمان هواشناسی شناسایی داد: روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری از شمال مغرب وارد می شود و سبب بارش بارش تو این منطقه خواهد شد.

وی گفت: برای امروز وزش ورم قطعی بلافاصله درون غرب و جنوب غرب کشور، استان تهران، استان مرکزی، غرب اصفهان، استان سمنان و خراسان رضوی پیش بینی می شود؛ هوای تهران که روز گذشته گرم ترین روز در هفته را داشت، امروز خنک نم و سپهر پایتخت صاف تا کمی ابری گاهی با وزش تورم موکد پیش بینی می شود.
به گزارش همشهری آنلاین به بستگی سالروز اولین تراب مسی  برای بارسلونا تمام 627 گل این ورزشکار در طرحی گرافیکی منتشر شده که نشان دهنده آمار گل های مسی به تفکیک ابگینه ها و البته نحوه بوسیله میوه رسیدن آنهاست.

مسی 438 گل در لالیگا و 114 گل داخل لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده که بیشترین آمار گلزنی فوق هنرپیشه بارسلونا به شمار می رود.

مسی 516 گل خود را با پای چپ به محصول رسانده و 86 گل را با پای حق زده است. علو هنرمند آرژانتینی  22 گل با ضربه شیوه زده است و نکته جالب اینکه  یک گل با سینه، یک گل با بازو و یک تراب حزن با کمر بیدار پشه حریفان کرده است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جیمز جورج جترس درباره پیشگاه سپاهی و تنش زای ناوگان آمریکا داخل خلیج فارس افزود: با توجه به تنش های خطرناک، وجود یک خط رابطه مستقیم میان تهران و ترامپ می توانست موثر باشد، اما این امر به برهان ترکیب اغتشاش طلبان قلعه سفید عملی نخواهد شد.

وی درباره ارتباط اقدامات تنش آفرین ناوگان آمریکا درون خلیج فارس علیه نیروی بحری ایران با کمبود ارج جهانی نفت اقرار کرد: اقتصاد جهانی نفت دچار مرگ مغزی شده است. مشتری برای نفت پیدا نمی شود. پیاده شدن این مبنا ایجاد درگیری با ایران برای تاثیرگذاری بر نرخ نفت، مفهوم ندارد.

این تحلیلگر مسایل سیاسی امتداد عدالت: به دید من سناریوی محتمل این است که برخی عناصر در بخت ترامپ احساس می کنند که همه گیری ویروس کرونا فرصتی برای ماجراجویی به آنها داده است.

نیروی دریایی آمریکا در وحدت با سپاه و نیروی هوایی این ناحیه داخل روزهای گذشته مشق ارتشی تو خلیج فارس برگزار کرد که به گفته ناظران هدف آن تقابل با کرجی های تندروی سپاه پاسداران نهضت اسلامی بوده است. تلاش بخاطر تحریک ایران

جترس با اظهار اینکه «آنها به دنبال تحریک ایران برای واکنش هستند»، اضافه کرد: در این میان، رئیس جمهوری آمریکا غصه با آنها در حرف و شعار همراهی می کند اما باید دید که آیا واقعا آماده سرقت کردن به سیم آخر هست خواه نه. یعنی همان کاری که تو گذشته از آن دوری کرده است.

وی تو پاسخ به اینکه مدیریت ویروس کرونا به یک دعوا مشروعیت برای ترامپ تبدیل شده است، آیا وی با خلق تلاطم و درگیری خارجی می تواند افکار اشتراکی را به منفعت خویشتن سوق دهد، گفت: من فکر نمی کنم بتوان سودی درون این کار بخاطر وی تصور کرد.

این صاحب رویت دیپلماتیک افزود: ظرافت نکته بی قراری در اینجاست که درگیری چه با ایران و چه با گره و روسیه، برای ترامپ ضغطه بار خواهد حیات. این یک فاجعه سیاسی و یک مساله اقتصادی برای ترامپ خواهد حیات.

جترس تصریح کرد: چنانچه او ملتفت این درگیری بشود، بلافاصله متهم به یکروز برداری از آن برای پر ازار کردن اذهان از ضابطه مدیریت ویروس کرونا خواهد شد، البته اینکه آیا خوب مدیریت کرده یا بد، داستانی دیگر است.

وی یادآور شد: درگیری خارجی می تواند اثر فوری بخاطر جلب حمایت طرفداران ترامپ داشته باشد که فقط شاید ۳۵ تا ۴۰ درصد آمریکایی ها هستند ولی او با موج محکومیت دیگران واضح خواهد شد و رسانه ها بوسیله سوا فاکس نیوز بوسیله وی خواهند تاخت.

کارپرداز پیشین جمهوریخواهان در سنای آمریکا ادامه داد: غلام کنار این باور هستم که همین هم دستور کار چهره هایی داخل هیات حاکمه است که با خلق درگیری با ایران، غم به ایران ضربه خورده باشند و غصه ترامپ تخریب شود. همان اشخاصی که در سازمان های امنیتی از روز مطلع ریاست جمهوری ترامپ بوسیله دنبال سرنگون کردنش بوده اند. آنها اندوه درون سیا و غصه اف بی آی و همین نعوظ تو وزارت دادگستری و حتی در سپاه فعال هستند. آنها بازوانی درون رسانه ها و بخش های مالی اندوه دارند. ترامپ نتوانسته قدرت آنها را محدود یواش و حداکثر موفق شده تا از موضع خویشتن در موافق این سیلان دفاع نرم. خط مستقیم با قصر سفید

جیمز جورج جترس درباره خلق کردن خط رابطه یمین میان تهران و ترامپ برای جلوگیری از یک خبط و برخورد نظامی فاجعه مرحله شیفته گفت: بی اندازه اساسی است، اما فکر نمی کنم پیاده شود. کارهای بسیاری در قبال ایران باید صورت بگیرد که ایفا نشده است و دادرسی هایی اجرا شده که مرسوم نظر اسرائیلی ها و سعودی ها بوده است. هیچگاه کس نمی داند آمریکا چه منفعتی درون سیاست تغییر رژیم می تواند داشته باشد.

جترس تاکید کرد: این رویکرد بوسیله ایران کنار خلاف مصالح ملی آمریکاست و در واقع فسخ شعار " آمریکا مقدمه " ترامپ است. ترامپ با افرادی چون کوشنر، پمپئو، ابرایان و اسپر محاصره شده است که بوسیله دنبال کاهش تنش ها نیستند و از ایده خط مستقیم استقبال نمی کنند.

برخی از اندیشکده های آمریکایی کنار این اعتقاد هستند که برای جلوگیری از غلط محاسباتی و بروز درگیری نظامی، باید خط مستقیمی از قاعده یک ناحیه بی طرف در خلیج فارس بین ایران و آمریکا مستحکم شود تا مقامات سپاهی این کشورها بتوانند با یکدیگر بستگی داشته باشند.
در جدیدترین اخبار کنسول های بازی، نینتندواخیرا درون اطلاعیه ای رسمی از افشای مفروضات شمار درخورتوجهی از حساب های کاربری خویشتن خبر داده است. نینتندو بوسیله متعاقب اطلاع از هک شدن سرورها و افشای اطلاعات، امکان لاگین کردن درون حساب های کاربری را ازطریق Nintendo Network ID (یا NNID) فعلا غیرفعال کرده است. این انبازی می گوید در جدیت های اخیر هکرها ۱۶۰ هزار شمار کاربری متأثر شده اند.  نینتندو در اطلاعیه ی خویشتن اعلام می کند هکرها نام کاربری و رمزعبور حساب ها را بوسیله دست آورده اند.

ظاهرا اطلاعات حساس حساب های کاربری نینتندو از اوایل آوریل امسال فاش شده اند. این انبازی ژاپنی که در حوزه ی ورزش های ویدئویی فعالیت می کند و داخل بین گیمرها نامی آشنا و محبوب بوسیله شمار می آید، درون اطلاعیه ی خود می گوید تحقیقاتش را آغاز کرده است. ظاهرا از مدتی پیش شماری از کاربران با نینتندو وفاق پژمرده و گفته اند فرد دیگری در شمار کاربری شان وارد شده و حتی ازطریق احصائیه پی پل (PayPal) لینک شده بوسیله حساب نینتندو، آیتم هایی دیجیتالی بسان وی باکس های بازی فورتنایت را خریده است. 

تحقیقات نینتندو نشان می دهد احتمالا هکرها بوسیله داده ها شخصی موجود تو احصائیه های کاربری نظیر نام مستعار، تاریخ تولد، کشور نگرش سکونت و حتی آدرس ایمیل دسترسی روشن کرده اند. به علاوه، کاربرانی درمعرض خطر بیشتری قرار دارند که از رمزعبور بخاطر NNID و حساب معمولی نینتندو استفاده کرده اند. نینتندو به این کاربران هشدار می دهد ممکن است پول موجود درون احصائیه یا مفروضات مربوط به کارت اعتباری یا حتی حساب جای پا پل لینک شده، داخل فروشگاه های آنلاین My Nintendo Store و Nintendo eShop استفاده شود.  هکرها به معلومات حساس حساب های کاربری نظیر نام مستعار، تاریخ تولد، کشور محل سکونت و آدرس ایمیل دسترسی پیدا کرده اند

نینتندو افزون به خشکی امدن غیرفعال کردن امکان لاگین در Nintendo Network ID، ازطریق فرستادن ایمیل با کاربران متأثر از هک اخیر ربط برقرار و رمزعبور آن ها را نیز تعویض کرده است. نینتندو همچنین به شدت به کاربرانش پیشنهاد می کند قابلیت احرازهویت دومرحله ای (Two-Step Authentication) را روی احصائیه کاربری گیرایی فعال کنند. نینتندو از کاربرانی که در شمار آن ها تراکنش های مالی عجیب ارتکاب شده، درخواست می درنگ با این شریک ربط بگیرند تا سرویس های خریده شده لغو و مبالغِ نفقه شده به شمار آن ها بازگردانده شود. 

جهیز NNID نوعی پلتفرم خاص است که پیش تر در کنسول های بازی 3DS و Wii U استعمال شد و امروزه درنینتندو سوئیچ، از سیستمی جدید استعمال می شود. تا جمعه ی گذشته، کاربران می توانستند حساب های کاربری قدیمی شان را به شمار کاربری جدید نینتندو سوئیچ لینک کنند. تو یکی دو ماه گذشته، شمار تراکنش های مالی فروشگاه های آنلاین نینتندو رشدی درخورتوجه تجربه کرده است. این موضوع تا اندازه زیادی بوسیله ساختمانی نشین شدن آدم درون پی همگی گیری ویروس کرونا مربوط می شود. افرادی که در خانه هستند، تلاش می کنند با اجرا بازی های ویدئویی خودشان را سرگرم کنند. ظاهرا استاندارد بیع بازی جدید Animal Crossing: New Horizons در مارس ۲۰۲۰ از هر بازی دیگری بیشتر بوده است. در هفته های اخیر نیز، بوسیله دفعات از این ورزش در شبکه های اجتماعی متنوع شنیده ایم. 

آمار نشان می دهند میزان فروش ابکی اسباب گیمینگ نینتندو درون یک سال اخیر رشدی ۶۳ درصدی امتحان کرده که عمده ی این معیار به فروش درخورتوجه کنسول سوئیچ مربوط می شود. میزان ابتیاع نینتندو سوئیچ داخل یک سال اخیر دوبرابر شده است. سوییچ مارس ۲۰۱۷ توانسته وجود رکورد خرید خیره کننده ای برجای بگذارد. اخبار جدید مدال می دهد استاندارد فروش این کنسول درون مارس ۲۰۲۰ از مارس ۲۰۱۷ همچنین بیشتر بوده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی این موضوع دارید؟بیشتر بخوانید:تعداد دانلودهای اپلیکیشن گوگل استادیا از سرحد یک میلیون گذشتافشای اطلاعات ۲۵هزار شمار کاربری سازمان جهانی بهداشت و چند نهاد فعال درون حوزه ی سلامتمانیتور ۳۴ اینچ اولتراگیر 34GN850-B ال جی معرفی کردن شدMSI لپ تاپ های Bravo 15 و Bravo 17 را با پردازنده رایزن 4000 معرفی کردن کردفورتنایت در گوگل پلی استور منتشر شد
اپل اعلام کرد اطلاعات جمع آوری شده ی روند تحرک افراد ازطریق برنامه ی Apple Maps را دراختیار مقام های بهداشتی برخی کشورها استراحت خواهد تا با دستیار آن تکان مردم در جوامع مختلف را بررسی کنند. اطلاعات گفته شده را افزار آنلاین Mobility در وب سایت اپل دردسترس قرار داده است. همچنین، مجموعه داده های کامل درون حال آماده سازی برای دانلود به شکل فایل متنی حاوی مقادیر جداشده با ویرگول (CSV) است. این اسباب مشابه همان ابزاری است که پیش تیز گوگل و فیسبوک ارائه کردند تا روند تحرک افراد را با استعمال از اطلاعات موضع مکانی جمع آوری شده از گوشی های هوشمند علامت دهد.

اپل دراین باره بیانیه ای منتشر و در آن گفته است:بخش جدیدی که به وب سایت اپل اضافه شده است، روند تحرکات تو شهرهای بزرگ ۶۳ کشور و منطقه را نشان خواهد داد. مجموعه داده ها ازطریق تعداد درخواست های مکان یابی تو اپلیکیشن Apple Maps گردآوری شده است. علاوه براین، مجموعه ی داده ها درقیاس با یکدیگر قرار می گیرند تا تغییرات حجم افرادی را نشان دهد که در حال رانندگی خواه پیاده روی یا کاربرد از افزار نقلیه ی اشتراکی درون بکلی دنیا هستند.

بخاطر مثال، یکی از نمودار های موجود داخل این ابزار به این لباس است:

مقاله ی مرتبط:همکاری اپل و گوگل برای ترسیم و پیگیری ارتباط افراد و اجرای طرح Contact Tracingاپلیکیشن ماسک چیست و چگونه از مسری بیماری کرونا پیشگیری می کند؟

اپل نیز تأکید می کند ابزار ارائه شده از حریم خصوصی کاربران تو برنامه ی Maps نگهداری و معلومات عبورومرور کاربران را عاری مشخصات اپل آی دی و تاریخچه ی موقعیت های مکانی کنجکاو کاربر در این بانک اطلاعاتی ذخیره می کند.



این مفروضات بخاطر کاربران عادی کارایی نخواهد داشت؛ اما انتشار این داده ها به شهرداری ها و مسئولان ایالتی و قانون گذاران فدرال کمک می نرم تأثیر کووید ۱۹ را تجسس کنند. افزون براین، با کمک این ابزار می توانند استاندارد اثرگذاری اقدامات انجام شده درون هر منطقه برای جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری مثل اجرای طرح بور گذاری اجتماعی یا قرنطینه را ارزیابی کنند.

این وب سایت نیز درکنار دیگر ابزارهای طراحی شده ی اپل برای دستیار بوسیله مقابله با پاندمی کووید ۱۹ شبیه همکاری اپل و گوگل برای ردیابی ارتباط افراد و افزار غربالگری و طراحی و ارسال شیلد محافظ صورت برای کادر درمانی قرار می گیرد. گفتنی است تعدادی پیش، اپل ۲۰ میلیون ماسک نیز اهدا کرده وجود.بیشتر بخوانید:طرحواره منتسب به ترک خوردگی صفحه نمایش آیفون 12 اپل برملا شدساعت های هوشمند سامسونگ به اپلیکیشن یادآور شستن مشت مجهز شدندآی مک 23 اینچی جدید اپل همراه با آیپد 11 اینچی اقتصادی عرضه می شودهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۳ اردیبهشت ۹۹]نتایج جستجوی آمریکایی ها از افزایش نگرانی ها آن ها درمورد کووید 19 معارفه می دهد