مقاله انجمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کبری رفیعی امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه درباره شرایط آب و محیط گفت: امروز درون خصیصه غرب، سواحل خزر و شمال شرق، باران ها ادامه دارد و داخل بخش هایی از مرکز و شرق کشور بارش پراکنده باران پیش دماغ می شود.

به گفته رفیعی، امروز شدت بارش ها در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود و روز سه شنبه بارش ها در شمال غرب کاهش پدیدار می کند، اما درون خصیصه شرق و سواحل خزر باران ها ادامه دارد و به تدریج داخل اواخر وقت، سامانه بارشی از سیرت شرق کشور خارج می شود.

ممیز سازمان هواشناسی شناسایی داد: روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری از شمال مغرب وارد می شود و سبب بارش بارش تو این منطقه خواهد شد.

وی گفت: برای امروز وزش ورم قطعی بلافاصله درون غرب و جنوب غرب کشور، استان تهران، استان مرکزی، غرب اصفهان، استان سمنان و خراسان رضوی پیش بینی می شود؛ هوای تهران که روز گذشته گرم ترین روز در هفته را داشت، امروز خنک نم و سپهر پایتخت صاف تا کمی ابری گاهی با وزش تورم موکد پیش بینی می شود.
  • ۹۹/۰۲/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی