مقاله انجمن

AشیائومیGHAROOOON از انبازی های معروف چینی است که وسیله های مختلفی تولید می درنگ. از اسمی ترین محصولات این باهم اتحاد کردن می توان بوسیله گوشی های هوشمند آن رمز کرد که بوسیله علت به صرفه وجود داشتن و امکانات مناسب، بسیار طرفدار دارند. یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی، ردمی صیت دارد که تاکنون گوشی های هوشمند زیادی به ابتیاع رسانده است. اخیرا گزارشی تو مورد این برند منتشر شده است که اطلاع دادن تازه ای درباره ی یک دستگاه جدید به ما اعلام می کند.مقاله های مرتبط:شیائومی ردمی سد را با مقدار پایین برنده و قابلیت های بیشتر از می بند 4 رونمایی کردردمی 10 ایکس شیائومی اولیه گوشی 5G با امکان اتصال دو سیم کارت خواهد بود

تاکنون یاوه مختلفی درباره ی دو دستگاه به نام های ردمی نوت ۹ 5G و ردمی نوت ۹ پرو 5G در فضای رمزی منتشر شده است؛ ولی اکنون یه مایه جدید با برند ردمی در وب سایت TENAA  جلوه گر شده که دارای مشخصات کاملا متفاوتی نسبت به نمونه های سابق الذکر است و طراحی متفاوتی دارد.

این گوشی هوشمند که احتمالا ردمی ۱۰ یا ردمی نوت ۱۰ نامیده خواهد شد، دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد وجود. این حجم می تواند مایه شما را برای روزگار های زیادی فعال نگه دارد و می توانید بدون نگرانی تهی شدن سریع باتری با آن کار کنید. با نگاه به پنل پشتی بوسیله یک دوربین چهارگانه و نام برند Redmi برمی خوریم که به رخ بزرگ تالیف شده است.



تو فهرست TENAA اطلاعات جذابی درباره ی این دستگاه منتشر شده است؛ معلومات موجود درون این وب سایت یک پردازنده ی ۲ گیگاهرتز را علامت می دهد که ممکن است بخشی از خراش ی Helio G85 باشد که در ردمی نوت 9دیده می شود. دوربین پا بر جا چهارگانه دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی قرارگرفته تو ناچ چکه ای ۸ مگاپیکسل است. نمایشگر این وسیله از یک پنل ۶٫۵۳ اینچی LCD استعمال می کند.



برای رم و حافظه داخلی این مایه سه گانه گزینه در نظر گرفته شده است. پیکربندی های موجود برای رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت است و برای حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضا در نظر گرفته شده است. البته هنوز اختلاط دقیق رم و فضای ذخیره سازی مشخص نشده و  باید تا زمان ارائه نهایی آن مشتاق بمانیم. برای امنیت دستگاه از یک حسگر اثر انگشت کاربرد شده که درکنار آن راحتی خمود است.

شیائومی دستگاه متاخر خود را با هفت طعم جزیی مشکی، آبی، سفید، سبز، بنفش، سرخ و نارنجی عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای معادل ۱۹۸ گرم است و ابعادی مقابل ۱۶۲٫۳ تو ۷۷٫۲ داخل ۹٫۶ میلی متر دارد.

رویت شما کاربران زومیت درباره ی جدیدترین مایه ردمی چیست؟ با توجه بوسیله اطلاعات منتشرشده درباره ی مشخصات آن، آیا حاضر هستید این دستگاه را خریداری کنید؟بیشتر بخوانید:اچ ام دی گلوبال نوکیا 6300 4G و نوکیا 8000 4G را معرفی کردآیفون ۱۲ پرو، امتیاز ۱۲۸ را از آزمون DXOMARK بوسیله دست آوردمینگ چی کو: آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی از باتری های جدیدی استعمال می کندگلکسی اس 21 الترا از قلم S S Pen پشتیبانی می کندرندرهای مطبوعاتی رسمی Moto E7 فاش
  • ۹۹/۰۸/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی