مقاله انجمن

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرآنلاین، هادی غفاری عضو مجمع نیروهای خط امام گفت: وقتی ایلچی گری آمریکا تسخیر شد دولت کارتر ظهر چماق کشی وجود. چماق کشی هیچ گاه جواب نمی دهد مخصوصا وقتی این وضع در قبال ملت ایران به کار خمود شود. چنانچه کارتر سنگ داشت، می نشست با سایر مقامات آمریکایی بررسی می کرد تا ببینند اشتباهشان کجا وجود که چنین عکس العملی را در پی داشت. ۴۵ هزار مستشار آمریکایی با آشپز، سگ و راقم پایگاه در ایران چه کار می کردند. آیا آمده بودند دعای کمیل و دعای ندبه به ما یاد بدهند؟ باید می آمدند یک عذرخواهی ساده می کردند و متعهد می شدند دیگر در امور ایران دخالت نمی کنند ولی فکر کرده بودند می توانند عملیات عنتبه را داخل ایران پیاده سازی کنند.

وی داخل واکنش بوسیله تحلیل شبکه بی بی سی فارسی درباره اینکه چنانچه سفارت آمریکا سال ۵۸ تسخیر نمی شد صدام به خودش جرئت حمله بوسیله ایران را نمی داد گفت: قطعا این طور ازاله. صدامدر زمان خسرو غصه داشت به خوزستان حمله می کرد. آمریکایی ها، انگلیسی ها و روس ها به خشکی امدن آمدند که ایران باثبات بماند تا بتوانند اسودگی نفتش را ببرند.

وی افزود: چهار روز از تنش گذشت، ۲۶ بهمن ۵۷ بعد از سه شب رفتم خانه بخوابم. در این سه روز و سه گانه شب فقط برای آنکه وضو بگیرم پوتین هایم را درمی آوردم. قبل از اذان صبح بود، دیدم تلفن زنگ می زند. مرحوم آیت الله مطهری تعاقب خط بود. گفت «من مرتضی مطهری هستم. الان امام امر فرمودند به شما وقوف بدهم بروید خوزستان را تحویل بگیرید». من وقتی خوزستان رفتم، خلق تازی مجهز نبود بپذیرد در ایران انقلاب شده است. هنوز لانه جاسوسی هم اندوهناک نشده وجود. آن زمان عراقی ها در خرمشهر مدرسه داشتند، تهییج می کردند و خلق عرب دنبال تجزیه خوزستان حیات.

وی افزود: تأکید می کنم همان زمان معلمان بوسیله من درباره نقش مدرسه عراقی های خرمشهر در مسائل خوزستان آژیر می دادند و می گفتند دستور کار عراقی ها این است که از ضابطه آن دبیرستان بخاطر حمله به ایران ماخذ چینی کنند. هرکس تصادم فساد تحمیلی را به تسخیر لانه جاسوسی مرتبط می بطی ء یقینا مانند ما داخل مسائل درون سرزمین نبود.
  • ۹۹/۰۸/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی