مقاله انجمن

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

ASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAباOOOONOOOONOOOONOOOONOOOON اطمینان نمی توان گفت آینده ی کووید ۱۹ چه خواهد بود؛ اما براساس تجربیاتمان درباره ی عفونت های دیگر، برهان اندکی وجود دارد که اعتقاد کنیم تا اینکه با دسترسی بوسیله واکسن، ویروس کرونای SARS-CoV-2 سریعا ناپدید شود. سناریو واقع بینانه تیز آن است که عفونت ویروس کرونا به خانواده ی مبصر بیماری های عفونی اضافه شود که در جمعیت انسانی بومی شده اند.

با افزایش مجدد مسری مصیبت در بکلی جهان، متباعد به نظر می رسد که اقدامات فعلی بتواند کاری بیش از کنترل مسری ادا دهد؛ مگر در کشورهایی که بتوانند به طور کارآمدی خود را از سایر کشورها جدا کنند. این واقعیت که هنوز بیشتر مردم تا حدی مستعد عفونت هستند، بدین معنا است که سوخت کافی برای ادامه ی آتش سوزی بود دارد. این مسئله حتی اگر مناطقی بوسیله ایمنی جمعی دست پیدا کنند، نیز وجود دارد؛ البته هویدا نیست حدس اتفاق افتادن این وضعیت چقدر است.

وقتی تعداد کافی از مردم ازطریق واکسیناسیون خواه عفونت طبیعی دربرابر بیماری مصون شوند، شیوع آن فاتحه به کاهش پیدا می کند و تعداد موارد به تدریج کم می شود. بااین حال، این بدان معنا نیست که عفونت فورا یا تمام ناپدید می شود. احتمالا بیرون از مناطق دارای ایمنی جمعی، مکان های زیادی بود دارد که هنوز افراد مستعد کافی در آن ها وجود دارد تا ارجاع امتداد جلوه گر کند.

هیچگاه اقدامی درزمینه ی جداسازی آن قدر قدرتمند حلق که تعاملات انسانی بین مناطق مختلف، درون و میان کشورها را کاملا ایستا کند. همچنین، این امکان بود دارد که مسری عفونت درنهایت در سطح ثابتی پایدار شود؛ به گونه ای که همیشه (احتمالا به میزان نسبتا پایین و گاهی اوقات پیش بینی شدنی) در جوامع وجود داشته باشد. در این وضعیت، گفته می شود که بیماری بومی (اندمیک) است.

برخی عفونت ها وجود دارند و تقریبا فعالانه در همه مکان منتشر می شوند؛ مانند بسیاری از عفونت های منتقل شده از اسلوب جنسی و عفونت های بچگی. باوجوداین، بیشتر عفونت ها در بسرنوشت شوم دچار کردن های خاصی از جهان اهل هستند. چنین وضعیتی زمانی پیوستگی می افتد که کنترل کارآمد عفونت را از مناطق دیگر ذات کن کرده باشد یا به این دلیل که شرایط موردنیاز بخاطر انتقال مؤثر تنها درون جا های خاصی یافت شود. این مسئله درباره ی مالاریا و بسیاری از عفونت های دیگر صادق است که ازطریق دروازه ها نقل مکان می شود.

ازنظر تئوریکی، عفونت زمانی بومی می شود که هر بی مانند عفونی آن را بوسیله طور میانگین به بی نظیر دیگری نقل مکان کند. به عبارت دیگر، زمانی که مغز تکثیر (R) R برابر یک. باشد تو جریان همه گیری (ها)اپیدمی ، وقتی شیوع بیماری در حال اضافه R است، R بیشتر از یک است و وقتی ازطریق اقدامات کنترلی یا ایمنی شیوع در حال R کاهش است، R ناچیز.

از یک است در عمل، الگوهای مختلفی بود دارد که می تواند درون بیماری های. بومی مشاهده شود فداکار می توانند درون کل سال در سطوح پایینی وجود داشته باشند؛ درحالی که برخی دیگر ممکن است دوره هایی از احاله بیشتری داشته باشند که در فاصله ی آن ها دوره هایی از ارجاع. پایین وجود دارد این حالت زمانی اتحاد می افتد که عوامل فصلی روی مقیاس تماس افراد باهم خواه مدل حساسیت افراد به بلای ناگهانی یا روی موجودات (منتقل کننده) بیماری شبیه. حشرات تأثیرگذار باشند تا زمانی که تعداد کافی از افراد حساس دربرابر بیماری وجود داشته باشد تا بی تا عفونی بلای ناگهانی را به آن ها نقل مکان کند، شیوع. ادامه خواهد داشت این انبار افراد مستعد بسته به محدودیت های مصیبت به روش های مختلف می.تواند احیا شود از بین روبیدن:مصونیتمقاله های مرتبط پایان شیوع ویروس کرونا چه خواهد بود؟آینده دنیاگیری؛ کووید ۱۹ در سال های آتی چه مسیری را می پیماید؟اگر تولید واکسن کرونا موفقیت آمیز نباشد، چه اتفاقی

رخساره خواهد داد؟ در بیماری هایی که پس از عفونت امنیت دائمی ایجاد می کنند، هر کودک تازه متولدشده پس از اینکه امنیت حاصل از مادر را از مشت می دهد، دربرابر آن. عفونت حساس است به همین دلیل، عفونت های بچگی مشابه سرخک در بسیاری از مناطق جهان با نمونه زاد و ولد.

چشمگیر اهل هستند در مصیبت هایی که عفونت طبیعی جهت ایمنی موقت می شود، افراد با عفو زمان ایمنی را از مشت می دهند و مکرر مستعد به. عفونت می شوند ویروس خواه باکتری می تواند با جهش از حافظه ی امن گریختن کند، بنابراین، افرادی که دربرابر سویه ی قدیمی مرطوب از آن زنهار دارند، به نسخه ی جدید بیماری. احساساتی می شوند آنفلوانزا مثال مناسبی در.

این تک است هنوز نمی دانیم که کنف حاصل از عفونت کووید ۱۹ تا کِی دوام دارد یا واکسن ها چقدر در محافظت از انسان مؤثر خواهند بود؛ اما ویروس های کرونای دیگر که داخل جوامع انسانی تبعه هستند، مانند ویروس های کرونای عامل سرماخوردگی کنف موقتی ایجاد می کنند که حدود یک.

سال دوام دارد نکته ی مهم دیگر این است که افراد ایمن توزیع یکنواختی. درون اجتماع ندارند قطعا درباره ی کووید ۱۹ مناطقی وجود دارد که عفونت در آن ها با شدت بیشتری گسترش یافته است و مناطقی وجود دارند که نسبتا در. زنهار مانده اند عاری توزیع یکنواخت، حتی چنانچه تعداد کافی از افراد ایمنی کسب کنند، امان. پرسنل بود ندارد تو R این مواقع، میانگین R می تواند به قطع ای پایین باشد که عفونت کنترل شود؛ اما داخل R مناطق محافظت نشده نرخ R. از یک بیشتر خواهد بود این امر جهت موضعی شدن شیوع ها می شود و به مصیبت امکان. می دهد که مردمان بماند بلای ناگهانی از مکانی به مکان دیگر منتشر می شود و انباشتگی هایی که داخل آن ها تراکم و تعامل مردم رفعت و مدل محافظت پایین است،.منشأ انتشار بیماری

خواهند وجود نحوه ی پاسخ نحوه ی برخورد ما با کووید ۱۹ زمانی که بومی شود، بوسیله عملکرد واکسن ها و. درمان ها وفاق خواهد داشت اگر آن ها فقط دربرابر شدیدترین پیامدها از مردم محافظت. کنند، عفونت مهارکردنی خواهد شد در این اوضاع واحوال، کووید ۱۹ متشابه بیماری های دیگری خواهد وجود که یاد گرفته ایم با آن ها عمر کنیم و بسیاری از افراد در طول عمر خویشتن.

آن را تجربه خواهند (کرد امانت بوسیله اینکه امن چه ازطریق عفونت) طبیعی خواه از راه واکسیناسیون دائمی خواه موقت باشد، ممکن است برای محافظت از خویشتن نیاز داشته باشیم که قرین واکسن آنفلوانزا، واکسن کووید ۱۹. را هرسال به روزرسانی کنیم این امکان همچنین بود دارد که عفونت (با واکسیناسیون داخل سن مطلوب قرین بسیاری) از عفونت.

های عهد کودکی کنترل شود اگر واکسن ها خیر تنها از بیماری بالینی پیشگیری کنند؛ بلکه احاله را نیز به شدت کاهش دهند و ایمنی ماندگاری فراهم کنند، می توانیم سناریو دیگری مانند ریشه کنی بالفعل مصیبت را مجسم کنیم؛ اما. درواقع چنین سناریویی پرت است ریشه کنی تا اینکه برای بیماری هایی که برای آن ها واکسن های تقریبا کامل و ایمنی دائم داریم، متجاوز شاق است؛ بنابراین، محتمل.ترین پیامد:بلای ناگهانی بومی است بیشتر بخوانید ماجرا سفر اکتشافی فرانکلین؛: سفری که سرانجامی نداشتوزارت بهداشت نیمی از جان باختگان کرونا مبتلا بوسیله بیماری شالوده ای بوده انداحتمال ابتلا بوسیله کووید ۱۹ ممکن است وابسته به سن نباشدتجربه متاخر ترکیب کار و تفریح درون شهربازی ژاپنیهمه گیری ویروس کرونا در ایران [از نگاه: آمار و ارقام]
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توییتی نوشت: بیانیه رسمی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درخصوص پایان انفراد های تسلیحاتی بخاطر صادرات / واردات تا ساعاتی دیگر منتشر می شود.

ایران با تولید بیش از ۹۰ درصد نیازهای دفاعی کشور در داخل، بی نیاز از ارتباط بوسیله خارج است. صلح و سکون در منطقه هموار تقدم اصلی ما خواهد حیات. خبر دلگشا روحانی برای فردا چیست؟ | ساعت سه گانه و سی دقیقه ۲۷ مهربانی ماه
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بیزنس اینسایدر دونالد ترامپ روز سه شنبه ۲۲ مهربانی در یک گردهمایی انتخاباتی داخل تلاش برای جلب رای دهندگان زوجه داخل حومه های شهرها گفت: «زنان حومه نشین، می شود من را دوست داشته باشید. لطفا. محله لعنتی شما را نجات دادم، درسته؟»

ترامپ تو این گردهمایی انتخاباتی تو روستا جانزتاون داخل ایالت پنسیلوانیا این سخنان را خطاب بوسیله گروه از رای دهنگان ایراد کرد که در جلب آنها بوسیله لفظ خویشتن دچار دشوار شده است.

ترامپ روز سه گانه شنبه گفت دیگر  آنها را «زنان خانه دار حومه نشین» خطاب نمی کند، چرا که قبلا به خاطر استفاده این عبارت از او انتقاد شده است.

او گفت اکنون این قسمت قسمت کردن رای دهندگان را «زنان حومه نشین» می نامد، ولی افزود «ولی چه کسی اهمیت می دهد؟»

ترامپ این اظهارات را پس از آن بیان کرد که فضای اطراف هر جسمی بایدن را به فکر حمایتش از مقررات مسکن عادلانه دوران اوباما سرزنش کرد و گفت بایدن پیاده شدن نقیض حومه ها اعلام جنگ کرده است.

با وجودی که ترامپ تلاش می کند «زنان حومه نشین» را بوسیله اردوی انتخاباتی خودش بکشاند، نظرسنجی ها نشان داده اند که احتمالا نسوان رای دهنده عمدتا بایدن را کنار ترامپ ترجیح می دهند.

کنار بن بررسی مرکز زنان آمریکا و دادرسی درون دانشگاه راتگرز داخل ۴۶ نظرسنجی کشوری که این سازمان دنبال کرده است، بایدن در میان رای دهندگان زن بایدن به طور میانگین ۱۸.۶ درصد از ترامپ جلوتر است.
چندین سال است که اپل تو گوشی های سری آیفون، از نمایشگرهای OLED ساخت سامسونگ دیسپلی بهره می سرما. عملکرد نمایشگرهای سامسونگ دیسپلی تعجب انگیز است و به صورت گسترده در بازار کاربرد می شود. عصر آیفون های OLED با معرفیآیفون ۱۰، بدوی آیفون کامل ورقه ی اپل، آغاز شد. اپل تا پیش از آیفون ۱۰، تمام گوشی های خود را با نمایشگر LCD عرضه می کرد.

اپل متصل می کوشد بهترین قطعات را در آیفون ها بگنجاند و فعلا فقط نمایشگرهای سامسونگ توانسته اند به استانداردهای تمجید شده ی اپل دست روشن کنند. نکته ی رادیکال دیگر این است که نمایشگرهای سامسونگ به تعداد کافی تولید می شوند. اپل بخاطر تمهید ی نمایشگر از سامسونگ قراردادی با این شرکت امضا می کند. اگر تعداد آیفون های فروخته شده بوسیله حد نصاب گلچین شده درون قرارداد نرسد، اپل باید به سامسونگ ضرر پرداخت کند. دنیاگیری ویروس کرونا روی غلبه خرید مردم آثار منفی محسوس گذاشته و همین موضوع اپل را نگران کرده است. 

درون سال های گذشته، باهم اتحاد کردن های اضافی توان تولید پنل OLED نداشتند؛ اما امروزه اوضاع تغییر کرده است. اپل شرکتی است که بارها مدال داده نمی خواهد به تأمین کننده ای خاص موقوف باشد؛ بااین حال برای تمهید ی نمایشگر OLED کاملا بوسیله سامسونگ وابسته است. گزارش ها می گویند اپل در تکاپو است کم اندک وابستگی خود را به سامسونگ کاهش دهد؛ به همین دلیل در چند ماه اخیر، اپل سراغ شرکت های مختلف رفته و نمایشگر OLED آن ها را درون آزمایش های کیفیت سنجی بررسی کرده است. 

BOE شرکتی چینی است که تاکنون چندبار نامش را به عنوان تأمین کننده ی احتمالی نمایشگر OLED دو دستگاه از گوشی های سری آیفون ۱۲ شنیده ایم. بیست و چهارم خرداد امسال، تو گزارشی اعلام شد اپل از چونی نمایشگرهای OLED شرکت BOE شادمان نیست؛ ازاین رو، قصد ندارد از این نمایشگرها در سری آیفون ۱۲ استعمال کند.  بااین حال، گزارشی جدید اعلام می کند که BOE فیروز شده مشکلاتی را برطرف کند که اپل به آن ها خُرده گرفته بود. این گزارش مدعی است BOE پایان توانسته دیدن اپل را جلب نرم تا از نمایشگرهای این شرکت چینی درون گوشی های سری آیفون ۱۲ استفاده شود.

خانواده ی آیفون ۱۲ شامل آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ معمولی، آیفون ۱۲ پرو وآیفون ۱۲ پرو مکس (Apple iPhone 12 Pro Max) است. بینایی های قدیمی می گویند دو گوشی شروع بوسیله نمایشگر BOE و دو گوشی دوم به نمایشگر سامسونگ دیسپلی مجهزند؛ باوجوداین، ممکن است هر چهار گوشی نمایشگر BOE داشته باشند. گوهر واقعی این مقاله، وب سایتی چینی است. برگردان ی ماشینی مقاله به زبان انگلیسی اعلام می نرم تو ساخت چندی از مدل های آیفون ۱۲ نمایشگر ساخت BOE استفاده اشده است؛ اما ممکن است این حصه از متن به مداقه برگردان نشده باشد.

امروزه، سامسونگ بزرگ ترین انبازی گیتی داخل حوزه ی تولید نمایشگر OLED است و راهنما راسته به احصائیه می آید. شرکت های دیگر درمقایسه با سامسونگ تعداد کمتری از نمایشگرهای OLED را تولید می کنند؛ از طرف زیرساخت هایشان داخل همین حد جواب می دهد. در اول نمایشگرهای OLED به طور عمده در محصولات سامسونگ استفاده می شدند؛ اما زمان اضافی نگذشت که شرکت کره ای سودا نمایشگرهای OLED را به همکاری های متفرقه آغاز کرد. سامسونگ ازطریق خرید این نوع نمایشگرها درآمد بسیار زیادی کسب می یواش و قطعا نمی خواهد مشتری مهمی همچون اپل را از مشت بدهد. مقاله های مرتبط:هرآنچه از رویداد Hi, Speed اپل در ۲۲ مهربانی غبطه داریمهرآنچه از آیفون 12 اپل می دانیم

هزینه ی ارزان زیرفون نمایشگر BOE قطعا بوسیله صرفه اپل تمام می شود؛ مربوط به این شریک حاشیه ی سود بیشتری از فروش آیفون ها کسب خواهد کرد. فراموش نکنید که طبق یقین ها، آیفون های متاخر مهیا بوسیله شبکه ی 5G هستند و قراردادن مودم 5G داخل گوشی، نفقه به خشکی امدن است.  اپل احتمالا می خواهد با روش های متنوع بسان استفاده از نمایشگر BOE و حذف شارژر از جعبه ی گوشی، هزینه های زیادی را اعاده درنگ. نمایشگرهایی که BOE می سازد، بیشتر در وسیله های شرکت های چینی استفاده می شود. گفته می شود میت ۴۰ هواوی راحتی است به نمایشگر BOE حاضر باشد. 

BOE مدتی پیش گفت عزم دارد تا سال ۲۰۲۴ متجاوز از ۴۰ درصد از سهم بازار نمایشگرهای OLED منعطف را دراختیار بگیرد. براساس برخی مطالعات، BOE درحال فراهم ۲۰٫۳ درصد از این میدان را ازآنِ خود کرده است. بیشتر بخوانید:آیا درکنار معرفی آیفون ۱۲ شارژر بی سیم هم معرفی کردن می شود؟زوم کست: چه انتظاراتی از مراسم Hi, Speed اپل داریم؟یکی از افشاگران دلگشا نام: ایرتگز در مراسم Hi, Speed اپل معرفی نمی شوداولین معلومات از خراش اگزینوس ۱۰۸۰ منتشر شدخبر جانشین واقعی گوشی پوکو اف 1 تأیید شد
در همین شالوده:  نفوذ کردن متفاوت جانشین فرمانده بی مو گند به مستند کودتای خزنده بی بی سی ماجرای دستگیر جانشین فرمانده طاس سپاه توسط ارتش آمریکا ماجرای موشک ۱۰۰ کیلومتری سپاه روی غواص ۱۳ متری | این یعنی عاطفه مرگ برای دشمن
تو سری های متنوع گوشی های هوشمند وان پلاس اصولا تماشایی عرضه نسخه پرو درکنار مدل استاندارد بوده ایم؛ برای مثال به سری وان پلاس ۷، 7T و ۸ می توان اشاره کرد که در دو میزان نسخه استاندارد و پرو عرضه شدند. همین امر علت شد در مورد سری وان پلاس 8T نیز درانتظار ارائه نسخه مقیاس درکنار گوشی وان پلاس 8T پرو باشیم.

با این حال، گزارش ها خلاف این طور امری را علامت می دهند. پیت لاو، مدیرعامل همکاری وان پلاس، داخل حساب ویبوی خویشتن اعلام کرد که سری گوشیوان پلاس 8T فاقد نسخه پرو خواهد حیات. بااین حال، مشخص نیست که چنین اقدامی تو تک درفش داران سلسله بعدی این شرکت چینی نیز اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

لاو در مورد کاربرانی که هواخواه وان پلاس 8T پرو بودند، گفت کهوان پلاس ۸ پرو می تواند گزینه مناسب تری برای آن ها باشد. مدیرعامل وان پلاس توضیحی در مورد اینکه چرا سری وان پلاس 8T تنها شامل یک میزان می شود، عرضه نکرد. بااین حال، می توان حدس زد که سران شرکت چینی تباین بسیار کمی میان وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس 8T پرو مشاهده کرده اند و درنتیجه دلیلی خشنود کننده برای عرضه وان پلاس 8T پرو به راسته نیافته اند.

سال گذشته نیز وان پلاس 7T پروبرتری های زیاد کمی نسبت بوسیله وان پلاس ۷ پرو داشت؛ اما بسیاری از منتقدان، نمرات چشم گیری به وان پلاس 7T دادند. درحالی که وان پلاس 7T توفیق بزرگی برای شریک وان پلاس محسوب می شد؛ اما موفقیت کم نسخه پرو علت شده است که سری وان پلاس 8T فاقد مدل پرو باشد.

جالب است بدانید با وجود اینکه وان پلاس 8T نسبت به وان پلاس 8 برتری های قابل توجهی دارد؛ ولی حداقل روی کاغذ، وان پلاس ۸ پرو از ویژگی های بیشتری روزی می برد. خواست می رود وان پلاس 8T دارای باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعت، صفحه نمایشی با نرخ ترمیم ۱۲۰ هرتزی و فناوری شارژ باسیم تند تری باشد. بااین حال، در وان پلاس ۸ پرو می استعداد فردی هایی از قبیل شارژ بی سیم، دوربینتله فوتو و همچنین دوربینی فوق وسیع با امکان ثبت تصاویر در رزولوشن بالا مشاهده کرد.مقاله های مرتبط:جزئیات فناوری شارژ Warp Charge 65 وان پلاس اطلاع دادن شدفناوری شارژ سریع وان پلاس 8T در تیزری تبلیغاتی به عرضه درآمد

گزارش ها نشان می دهد که وان پلاس 8T فاقد سه ویژگی ذکرشده ی وان پلاس ۸ پرو است و همچنین مشخص حلق که مشابه میوه ذکرشده در برابر فایده قطرات آب و ذرات گرد و غبار مقاوم است خواه خیر. درون هر صورت خواست می رود با شناساندن وان پلاس 8T بسیاری از سوالاتمان پاسخ داده شوند. نظر شما کاربران زومیت چیست؟ آیا منتظر وان پلاس 8T پرو بودید؟بیشتر بخوانید:وان پلاس دور دوم دستور کار IDEAS را آغاز کردحالت تاریک یواش افزارهای داکس، شیتس و اسلایدز گوگل نیز به iOS رسیدنوت ۲۰ اولترا با گذر از آیفون 11 پرو مکس، بهترین گوشی از نگاه کانسومر ریپورتس شدگوشی تاشو سامسونگ W21 مدل 5G گواهی 3C را اخذ کردHMD گلوبال دستور کار انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی های برند نوکیا را منتشر کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش دماغ و آژیر سریع العمل موسسه هواشناسی کشور ضمن اشاره به عبور از منفصل تابستان و آغاز برگ ریزان و ورود سامانه های بارشی پرقدرت بوسیله سرزمین اظهار کرد: از امروز (۶ مهر) سامانه ای بارشی به قلمرو وارد خواهد شد که سبب کاهش شدید دمای هوا درون فدایی مناطق کشور می شود.

بوسیله گفته وی، این کاهش گرمی درون استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، گیلان و سمنان حدود ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، همدان، یزد، مرکزی، کردستان، شقه شرقی اصفهان، قم، اردبیل، شمال آذربایجان خاوری و سیرت سیستان و بلوچستان دمای فضا بین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

مدیرکل پیش بینی و آژیر سریع دایره هواشناسی با اعتراف اینکه این کاهش دما با تصادم رگبار قطعی بارش در برخی مناطق سرزمین همراه است، تصریح کرد: این بارش ها امروز (۶ مهربانی) تو مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش بینی می شود و روز دوشنبه (۷ مهر) درون استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سیرت سمنان و شرق و ارتفاعات تهران دور از انتظار حلق.

ضیاییان با رمز به اینکه این سامانه بارشی خلال روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۸ و ۹ نرمی) نیز داخل کشور فعال خواهد بود و  اوج کاهش حرارت خلال این روزها رخ خواهد داد، گفت: پیش دماغ می شود که شدت رگبار بارش در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، شمال سمنان و ارتفاعات تهران پرخطر باشد.

وی تو پایان با ابرام پیاده شدن اینکه دستگاه های مسئول به هشدارهای سازمان هواشناسی داخل این بنیان توجه کافی داشته باشند، گفت: سازمان هواشناسی هشدارهای لازم برای اتخاذ تمهیدات لازم و جلوگیری از خسارات به محصولات زراعت و هوا های شهری را صادر کرده است.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از هلث دی نیوز پژوهشگران اسپانیایی درون نشست اروپایی کروناویروساین یافته را گزارش کردند که بیماران بستری شده کووید-۱۹ با میزان پایینروی  یا زینکدر خون نسبت بوسیله بیماران با مقیاس طبیعی این ماده معدنی وضعیت بدتری دارند.

به گفته این پژوهشگران در بیمارستان «دل مار» داخل بارسلونای اسپانیا بیماران با مدل های پایین تر روی در هنگام تصویب دستخوش التهاب بیشتری درون دوره عفونت می شوند و پیامدهای بالینی بدتری دارند.

کارشناسان می گویند خواص روی در محکمی مایه ایمنی از قبل شناخته شده است و یک تشریح احتمالی درباره نتایج این وارسی هم این است که اثر نقیض التهابی روی امکان پذیر است باعث حفاظت بیماران شده باشد.

این وارسی نشان داد که استاندارد های روی درون خون بیمارانی به علت کووید-۱۹ درگذشته بودند، بسیار پایین تر از بیمارانی است که از این بیماری جان تندرست به درون برده بودند.

نیز به گفته این پژوهشگران میزان های بالاتر روی در خون بیماران با معیار پایین تر پروتئین های التهاب زا در بیمارن دچار عفونت کرونا وحدت داشت.

این بررسی علامت داد که در مجموع بوسیله ازای هر واحد اضافه روی درون خون گمان اجل شاگرد از کرونا در مدت علیل ۷ درصد کاهش می یابد.

البته این پژوهشگران می گویند یافته هایشان رابطه سببی میان میزان روی و شدت مصیبت کرونا را ثابت نمی یواش و با توجه به کوچک وجود داشتن این مطالعه (که در ۲۴۹ ناتندرست ادا شد)ِ لازم است بررسی های بیشتری برای تقویم اثر درمانی احتمالی مکمل های روی عمل شود.