مقاله انجمن

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، ایرج حریرچی ظهر امروز ۶ آذرماه تو حاشیه کنفرانس ستاد مقابله و پیشگیری از کرونای استان زنجان، داخل جمع خبرنگاران، داخل رابطه با مراحل ساخت واکسن ایرانی کووید - ۱۹، اظهار کرد: اقدام به ساخت واکسن کرونا درون ایران عرشه نظارت سازمان بهداشت جهانی رخساره می گیرد که اخیرا چهار واکسن ساخته شده بوسیله این سازمان ارائه شده است که از ترفیع ایران داخل این زمینه شگفت زده شده اند.

وی با اقرار اینکه با چند ناحیه دنیا اقدامات نخستین تولید واکسن بوسیله عارض مشترک ایفا شده است که به محض بازپسین شدن، شناسایی رسانی خواهد شد، افزود: با تایید سازمان بهداشت جهانی تا دو هفته آینده واکسن کرونای ایرانی واقف فاز انسانی شده و در صورت موفقیت، شاهد ورود آن بوسیله بازار خواهیم بود.

این مسئول با مداومت بر اینکه در وضعیت کرونایی موجود، حفظ کردن مصونیت مردم مهم ترین اولویت است که نیازمند انبازی و همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا با بزرگداشت پروتکل های بهداشتی و کاهش دورهمی ها هستیم، تصریح کرد: با اقدامات عارض پژمرده تو درون دادها و برون دادها به نتایج خوبی دست یافته ایم و درون درون دادها تغییرات قابل توجهی بوسیله شمارش تردد مردم و مدل تعظیم پروتکل های بهداشتی و درمانی مشاهده می کنیم.

معاون طاس وزیر بهداشت با اشاره به کاهش ۳۵ درصدی ترددها درون سطح کشور، گفت: میزان بزرگداشت پروتکل های بهداشتی و درمانی در مراکز خصوصی حدود ۸۹ درصد و درون مراکز دولتی به حدود ۹۴ درصد رسیده است، گفتنی است اثرات ویژگی ها و ممنوعیت های کرونا در کاهش ابتلا، علیل و سرپایی کرونا نیاز به زمان دارد.

حریرچی از خارج شدن ۶۹ شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی با توجه به اعمال محدودیت مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ خبر داد و یادآور شد: با همکاری و اتصال آدم و اقدامات دستگاه های دولتی در شهرستان ها، می قابلیت از وضعیت قرمز خارج شد و اعاشه آدم را به حالت معمولی برگرداند.

وی با تقریر اینکه اقدامات لازم برای بهبود عملکرد کادر درمانی از سوی وزارت بهداشت انجام شده است، خاطرنشان کرد: افزایش حقوق کادر علاج نسبت به سال گذشته و نیز تکثیر نیرو در این حوزه جزو این اقدامات بوده ولی هنوز بوسیله وهله رضایت جزء نرسیده ایم.
  • ۹۹/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی