مقاله انجمن

این جشنواره یک فرصت زرین برای تمامی افراد دلبستگی مند به مرزوبوم ی امنیت و شبکه و همچنین کارشناسان و متخصصان این حوزه است تا بتوانند با قیمت های مقرون به صرفه در دوره های آموزشی دلخواه ثبت صیت کنند. این جشنواره، از تاریخ ۹۹/۰۹/۰۹ آغاز می شود و تا ۹۹/۱۰/۰۹ ادامه خواهد داشت. دانشجویان می توانند در این بازه زمانی با مراجعه بوسیله وب سایت لیان، در تمامی دوره های متداول نظر خود با کاربرد از این تنزل ثبت نام کنند.  

آکادمی لیان، مرجع گرداگرد های کنف و شبکه داخل طولانی سطوح مقدماتی و پیشرفته است؛ بسیاری از این دوره ها، بخاطر اولین بار در ایران نمایش می شوند. همچنین پکیج های جامعی نمایش شده است تا دانشجویان بتوانند به جای انبازی داخل چندین دوره، در یک اطراف ثبت اشتهار کنند و تمام آموزش های لازم را داخل زمینه مد دیدن خود دریافت کنند.

یک هدیه نیز برای کسانی که با استفاده از این کد تخفیف در پیرامون ها ثبت شهرت کرده اند، تو دید گرفته شده است؛ این افراد از تقلیل ۵۰ دلاری برای آزمون های بین المللی نصیب مند خواهند شد.  

برای وقوف از شرایط و دریافت کد تخفیف، کافی است اینجا کلیک کنید خواه با شماره 91004151-021 (تویی 3) تماس بگیرید و با مشاوران واحد آموزش صحبت کنید.بیشتر بخوانید:تست کرونا در منزل با مَشوِرپتخفیف فوق العاده ایران اپل واناچ پی گالری مرکزی معتبر برای تعمیر پرینترانتخاب دوربین مداربسته با فراگستر الکترونیکقیمت واقعی تجهیزات پزشکی را در افرا طب ببینید
  • ۹۹/۰۹/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی