مقاله انجمن

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

ونسا پاپاس، مدیرعامل پریدن تاک، از فیسبوک و اینستاگرام درخواست می نرم که به چالش های این اپلیکیشن بپیوندند و از فرایندهای حقوقی آن تو محکمه زنهار کنند. این التماس تیک مو به تعاقب فرمان اجرایی اخیر دولت ترامپ بوده است که به تازگی اعلام کرد از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)، دانلود اپلیکیشن تشنج تاک را بست می کند.

روز جمعه ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور)، وزارت بازرگانی آمریکا درون بیانیه ای اعلام کرد که از روز یکشنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)، دانلود تیک مو و ویچت بخاطر مردم آمریکا عقد می شود. درواقع، امکان اجرای اپلیکیشن چینی برای افرادی وجود دارد که پیش نمدار آن را نصب کرده اند؛ اما پس از تاریخ ذکرشده، دانلود پریدن تاک از فروشگاه های دانلود اپلیکیشن آمریکا برداشته می شود.

روز گذشته، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در توییتی عنوان کرد که مسدودشدن تیک تاک بوسیله زیان پلتفرم هایی قرین اینستاگرام و فیسبوک و کچل اینترنت می شود. پاپاس همچنین درون پاسخ به این توییت گفت:وقت آن رسیده که رقابت را کنار بگذاریم و روی آزادی پیش روی و فرایندهای عرفی دشت تیک مو تمرکز کنیم.

۲۷ آگوست (۶ شهریور)، کوین مایر پس از ۶ ماه از سِمَت مدیریت عامل تیک تاک کناره گیری کرد. یاوه اخیر توقع می کنند که کوین سیستروم، هم بنیانگذار و مدیرعامل پیشین اینستاگرام، احتمالا جانشین مایر شود و بوسیله پشت این موضوع، پاپاس درخواست پشتیبانی از این پلتفرم را مطرح کرد.مقاله های مرتبط:آمریکا یکشنبه وی چت و تیک تاک را از فروشگاه های اپلیکیشن محور حذف می کندچین بست شدن تیک تاک تو آمریکا را بوسیله خرید آن اولویت می دهد

از ابتدای سال جاری میلادی، ترامپ جستن تاک را تهدیدی برای حمایت داده ها آمریکا دانست و به همین منظور، دو گزینه پیش روی بایت دنس، شرکت چینی مالک اپلیکیشن ، قرار عدالت که تا ۱۵ سپتامبر فعالیت های جنبش تاک درون آمریکا را به انبازی های آمریکایی واگذار کند یا درغیراین صورت، به طور طاسی فعالیت های این اپلیکیشن در کشورش ممنوع می شود.

همکاری های آمریکایی اضافی متقاضی معامله جنبش مو شدند که درنهایت، اوراکل دانا مباحثه با بایت دنس شد تا بخشی از سهام تشنج مو را بخرد. ماه آگوست، بایت دنس پس از صدور فرمان واگذاری جهش تاک بوسیله شرکت های آمریکایی از ترامپ شکایت کرد و گفت مدرکی مبنی بر ترساندن زنهار ملی آمریکا به وسیله ی تیک تاک وجود ندارد.

پس از صدور فقره وزارت تجارت آمریکا، تیک مو در بیانیه ای اعلام کرد که شریک چینی به شفافیت و مسئولیت پذیری بیش پایبند بوده است. همچنین، درادامه ی این بیانیه آمده که تیک تاک در مصالحه با آمریکا وارد مذاکره با اوراکل شده و قرار است شرکت آمریکایی مسئول موسسه ی واحد قرص تیک تاک در آمریکا شود که محتوی خدمات رسانی بوسیله مشتریان آمریکایی است.

تیک مو در واکنش بوسیله تحریم های آمریکا تو این بیانیه گفت:همچنان به ردکردن رخصت ناعادلانه ی ترامپ امتداد می دهیم که بدون حکم اجرایی و شواهدی پهلو ترساندن امنیت مردم آمریکا محصول تیک تاک اجرا شده است.بیشتر بخوانید:چهارده ترفند برای ویرایش تصاویر در درنگ افزار لایت رومویژگی حذف خودکار فایل های trash به گوگل درایو افزودن می شودراه اندازی مقر متاخر و استخدام ۲۰ هزاره کارمند در آمریکا؛ پیشنهاد بدیع جستن تاک برای جلب موافقت ترامپاپل ویژگی امتیاز آهنگ داخل اپلیکیشن ها را بوسیله نسخه iOS شزم اضافه می کندیوتیوب استعداد تصویر در تصویر iOS 14 را تنها در اختیار مشترکان پریمیوم استراحت می دهد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش داخل صفحه شخصی خود داخل توییتر نوشت: «در آغاز فقره در دربار محاسبات، به دلیل اتهام هایی که زده شد، ناگزیر بوسیله شکایت از چند نفر شدم که ظاهراً خلال روزهای اخیر اعلام رسمی شده است.

در پاسداشت آزادی بیان، از شکایات صرف رویت نموده، خود و دوستان را به پاسداری تقوای الوهیت تو تقریر نظرات و نقدها دعوت می کنم.»
به گزارش همشهری آنلاین، قیمت هر دلار آمریکا برای فروش، امروز بخاطر دومین جنین توسط صرافی ملی اضافه یافت و هر دلار ۲۳ هزار و ۴۴۰ تومان بها گذاری شد که در مقایسه با آخرین ارزش امروز ۱۴۰ تومان دیگر  گران شد. داخل ریشه حال قیمت فروش هر دلار نیز ۲۳ هزار و ۳۴۰ تومان است.     چگونه قیمت دلار را پیش دماغ کنیم؟ | نمودار بازدهی بازارها در ۲۲ شهریور

همچنین بها سودا هر یورو در صرافی های بانک ها ۲۷,۵۴۰ تومان و مقدار فروش آن ۲۷,۶۴۰ تومان است که نسبت به آخرین نرخ امروز ۱۴۰ تومان دیگر تکثیر داشت. دلار وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد | جدیدترین مقدار ارزها در ۲۳ شهریور ۹۹
کارخانه لوازم خانگی مادیران امروز، ۲۰ شهریور، درون بیست وسومین مراسم افتتاح پروژه های ملی باحضور رئیس جمهور ازطریق ویدئو نشست افتتاح شد.

به گزارش روابط اشتراکی شرکت صنایع ماشین های اداری ایران، مادیران سال ها است که با برندهای ایکس ویژن و تی سی ال در بازار تلویزیونایران فعالیت می نرم و حال به قصد توسعه ی سبد محصولات متاع خانگی و عرضه ی محصولات باکیفیت بوسیله مصرف کنندگان ایرانی، کارخانه تولید لوازم خانگی خود را درون منطقه ی ویژه ی اقتصادی «پیام» سیاق اندازی کرده است.



سنت کلنگ زنی ساخت کارخانه متاع خانگی مادیران داخل دی ماه سال ۹۶ با محضر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام و پروژه ی ساخت کارخانه از همان زمان بوسیله عارض رسمی آغاز شد. هم اینک با تکمیل خطوط تولید یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و کولر گازی، فاز مقدمه کارخانه توسط رئیس جمهور باز کردن شد.

در ابتدای مراسم، محمود قهاری، مدیرعامل شرکت لوازم خانگی مادیران اطلاع دادن کرد که کارخانه پس از یک سال و نیم تولید به بهره برداری رسا و پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۰ فاز دوم آن نیز به طور طولانی افتتاح شود.

مساحت زمین کارخانه لوازم شوهردار مادیران معادل ۱۰۰ هزاره متر مربع بوده و با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد ریالی راه اندازی شده است؛ به این ترتیب، کارخانه لوازم خانگی مادیران بزرگ ترین کارخانه ی فعال تو صنعت لوازم خانگی درون استان البرز بوسیله شمار می آید.

کارخانه جدید مادیران ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزار دستگاه یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و کولرگازی را دارد؛ نیز بن ی اشتغال برای ۳۷۰ نفر نیروی امر را بوسیله طور مستقیم و تا ۱۵۰۰ نفر را نیز به طور غیرمستقیم فراهم کرده است. نیروی مستقیم کارخانه قرار است تا خاتمه سال بوسیله ۸۰۰ نفر برسد.بیشتر بخوانید:شریک ترانزیت پهنای باند برای تجارت با کشورهای خارجی تأسیس می شودبیشترین تعداد شعب کسب و کارهای آنلاین در ناحیه متعلق به تاکسی های اینترنتی استایران با همکاری کشورهای آسیایی تلفن همراه تولید می کنداستفاده از شاد برای مشترکان همراه مطلع مجانی شدنسخه متنی مکالمات کاربران با مرکز وفاق خرابه هک شد
اینجا سنگالاست، کشوری داخل غرب آفریقا با نظام بهداشتی نه چندان قوی، دچار نزول سریر های بیمارستانی و دارای حدود هفت پزشک به ازای هر ۱۰۰۰۰۰ نفر انباشتگی.

و تا به حال این کشور ۱۶ میلیونی مبارزه ای وظیفه شناس و موفق را با کووید-۱۹سازمان داده است. بیش از جگر ماه از پاندمی کرونا می گذرد، و این کشور ۱۵ میلیون نفری حدود ۱۴۰۰۰ تک عفونت و ۲۸۴ مورد اجل را گزارش کرده است.

کارشناسان می گویند رمز موفقیت سنگال قبول کردن نصیحت های علمی، انجام کردن سریع، توجه بوسیله جنبه ارتباطی این مبارزه و نواندیشی برای کشف کردن متد های جدید است.

به این زیبایی سنگال جزء پشیز کشورهای از گیتی است که با وجود کمبود منابع محور توانسته است بوسیله خوبی بوسیله این بحران پاسخ دهد.

سنگال در یک تجزیه و تحلیل اخیر از ۳۶ ملک درباره چگونگی رویارویی شان با پاندمی کرونا بوسیله مقام دوم رسید. تو این تجزیه وتحلیل که شامل مجموعه ای از کشورهای ثروتمند، با درآمد متوسط و کشورهای روبه توسعه بود، ایالات متحده آمریکا داخل رده ۳۱ از ۳۶ راحتی گرفت.

سنگال به فکر «مقیاس بالای آمادگی و اتکا بوسیله حقایق و دانسته های علمی» نمره بالایی گرفت، در حالیکه آمریکا بوسیله خاطر ضعف تو پیام رسانی بهداشت عمومی، محدود بودن دسترسی به آزمایش ّ ها و سایر کمبودها نمره پایینی داشت.

کارشناسان موفقیت خاموش سنگال را ناشی از مجموعه ای از عوامل شامل نفوذ زننده بوسیله بحران، ارتباط محسوس و بی ابهام با مردم و تجربه این کشور از مسری ابولادر سال ۲۰۱۴ می دانند.

هنگامی شیوع کروناویروس آغاز شد، دولت این سرزمین به محض اطلاع دادن وضعیت اضطراری بهداشت عمومی بین المللی در ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) مطلع به آماده کردن طرحی بخاطر رویدادهای پیش دماغ نشده کرد.

هنگامی که سنگال اولیه تک مثبت بیماری کووید-۱۹ را دو ماه بعد شناسایی کرد، رئیس جمهور، ماکی سال، موقت منع رفت وآمد شب هنگام و محدودیت های جهانگردی بوسیله ۱۴ منطقه این ناحیه را اعمال کرد. این کشور به سرعت حجم ارتکاب آزمایش هایش را بلندی برد و آزمایشگاه های سیار را که می توانستند در طول ۲۴ ساعت – یا گاهی داخل فدایی موارد داخل کشش ۲ زمانه – نتایج را روبرو کنند، به راه انداخت.

دولت همچنین یک وعده رادیکال قسط: هر کسی که آزمایشش مثبت باشد، بدون توجه به این که مدال داشته باشد خواه نه، تختی برای علاج در اختیار خواهد داشت. این اقدام باعث شد که بیماران از ساختمان هایشان دور بمانند تا ویروس را به اعضای خانواده موجودی نقل مکان نکنند.

یک قدم کوچک اما مهم دیگر این است: هر روز یک مقام وزارت بهداشت آخرین آمار را اخبار می کند، شمار عفونت های جدید، احصائیه افراد بهبودیافته و شمار درگذشتگان.

 کمال مطلوب از این فرمان شفافیت کامل است تا بر این بن بتوان مردم را برای مبارزه با شیوع کرونا بسیج کرد و  جلوی این دید را گرفت که این بلای ناگهانی تهدید مهمی حلق.

مهتر جمهور سنگال همچنین با ایزوله کردن خودش پس از فراغت ستاندن تو معرض ویروس، با وجود سلبی بودن آزمایش نخستین اش، سرمشقی بخاطر بخاطر رعایت رفتارهای بهداشتی بخاطر سایر هموطنانش شد.

گرچه سنگال هنوز خطر را ظهر سر نگذاشته، با کمبودهایی در انجام آزمایش مواجه است و معلوم حلق شیوع ویروس داخل آینده در آن چگونه باشد، اما تا به حال علامت داده است که برای مهار کردن ویروس کرونا حتما لازم حلق یک جهیز پزشکی پیشرفته و مقداری زیادی پول داشت.

گرچه معیار آماده بودن برای مقابله با عالمگیر مصیبت و داشتن منابع محور ای بنیانی هستند، ولی در نهایت شیوه رهبری یک ملک است که باعث تفوق آن می شود.

ماکی سال و دولتش در سنگال ظاهرا توانسته اند تا بوسیله حال این طور رهبری فوق العاده ای را ارتکاب دهند. چطور پرتغال فساد کرونا را مهار کرد چطور نیوزیلند کرونا را ریشه کن کرد

منبع: یواس تودی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا مسکونیوز گزارش داد، سی وسومین نمایشگاه کتاب مسکو که بزرگ ترین نمایشگاه کتاب تو روسیه است از دیروز (۱۲ شهریور) به صورت آنلاین و آفلاین بوسیله مدت ۵ روز و تو مجموعه نمایشگاهی ودنخا میزبان دوستداران و تعلق مندان تاریخچه از سراسر جهان خواهد وجود.

کره جنوبی امسال بوسیله نشانی مهمان ویژه نمایشگاه تاریخچه مسکو حضرت خواهد داشت. کره به بزرگداشت بزرگداشت ۳۰ سال وابستگی دوجانبه با مسکو انتخاب شده که در این گرداگرد از نمایشگاه تاریخچه مسکو میزبان رویدادهای متعددی عمدتا به قیافه آنلاین شامل تعدادی آژانس از قبیل راه اندازی ترجمه شعر کره، آژانس تبلیغات صنعت گستردن و مرکز فرهنگی کره در روسیه خواهد بود.

نمایشگاه کتاب مسکو ارشد ترین نمایشگاه کتاب روسیه و اروپای شرقی است که امسال به سبب همه گیری ویروس کرونا به قیافه آنلاین برگزار می شود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط اشتراکی رادیو نمایش، عرضه رادیویی «امام باشهامت» تالیف محمدحامد اسماعیل پور به فرازی از زندگیامام سجاد (ع)همزمان با وقوع «حره» می پردازد.

در این نمایش که در موسسه کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است، هنرمندانی چون باقر کریم پور، فریبا متخصص، مهدی نمینی مقدم، مهدی طهماسبی، مجید حمزه، احمد لشینی، ماندانا محسنی و امیر فرحان نیا به ایفای نقش پرداخته اند.

«معصوم دلیر» به تمهید کنندگی شهلا نیساری، کارگردانی مینو جبارزاده، صدابرداری حیدر صفدری و افکتوری نرگس موسی پور سه گانه شنبه ۱۱ شهریور زمانه ۱۴:۳۰ از رادیو نمایش بازپخش می شود.
شهریورماه سال قبل، شریک چینی هانگ چی با دو خودرو در نمایشگاه فرانکفورت، خبرساز شد. شاسی بلند برقی E115 و ابرخودرو مفهومی S9، توجه و تحسین بازدیدکنندگان را درپی داشت؛ ولی مشابه دیگر محصولات آینده نگر پیدایش چین، جدی محزون نشد.

براساس اعلام رسمی شرکت هانگ چی، S9 با قیمت ۱۰ میلیون یوان (معادل ۱/۴۵ میلیون دلار) و تیراژ تولید محدود به ۷۰ دستگاه، نمایش خواهد شد. این محصول، پیش خیس ۲/۲ میلیون دلار، قیمت گذاری شده بود. حالا می توان هانگ چی S9 را قوی تری و گران ترین خودرو در کتاب چین دانست.



جزئیات فنی از ابرخودرو هانگ چی، هنوز اطلاع دادن نشده ولی شرکت سازنده، سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۱/۹ وقت و نهایت سرعت ۴۰۰ کیلومتربرساعت را برای S9 پیش بینی کرده است که فراتر از خواهش و قابل رقابت با برترین ابرخودروهای جهان بوسیله نظر می رسد. این محصول، دارای پیشرانه بنزینی V8 توربوشارژ و بیش از یک سواری برقی خواهد حیات. هانگ چی S9، با شاسی، بدنه و حتی چرخ های ساخته شده از فیبر کربن، وزن خالص پایین و مانورپذیری جالب توجه نیز خواهد داشت.بیشتر بخوانید:پورشه پانامرا ۲۰۲۱ رونمایی شداجاره باتری؛ راه حل همدستی چینی برای کاهش قیمت خودروهای برقیجگوار لندرور تا سال ۲۰۳۰ شاسی بلند هیدروژنی می سازدبی ام و M2 CS با تیونینگ داهلر معرفی شدبازطراحی گرافیکی از آسترو ون ناسا منتشر شد
چنانچه دلبستگی مند به اعلام مربوط به سفرهای فضایی و خصوصا شاتل باشید، احتمالا خبردار خودرویی خاص برای حمل فضانوردان در مرکز فضایی کندی (لانچ کنترل سنتر) شده اید. استاندارد های متنوعی از این ون اختصاصی، خلال سال های مختلف برای محموله فضانوردان تا محل پرتاب خواه هنگام رجعت شاتل، استفاده شده است.

استاندارد ای از آستروون ناسا تاسیس همدستی ایراستریم مقیاس ۱۹۸۳

 اولین نسخه، هنگام پرتاب آپولو ۷ در سال ۱۹۶۷ حضور داشت و تا سال ۱۹۷۵ هم زمان با پروژه سایوز حکم کرد. قبیله دوم، به دلیل پروازهای پرتعداد شاتل در دهه ی ۸۰ و ۹۰ میلادی، بارها بخاطر رفت و برگشت فضانوردان به باند تصعید مرکز فضایی کندی، اشتهار بیشتری پیدا کرد. دودمان سوم و آخرین مدل، براساس مرسدس بنز اسپرینتر در سال ۲۰۱۹ شناساندن شد و هم اکنون درحال فعالیت است.

مصرف از یک خودرو آلمانی برای حمل فضانوردان ناسا، باتوجه به سابقه آسترو ون های قبلی که تاسیس امریکا بودند، هوادارن ناسا را خوشدل نکرد. هرچند که این نمونه از مرسدس بنز اسپرینتر هم، قرین نسخه های قبلی توسط یک مشارکت امریکایی به معروفیت ایراستریم مطابق سلیقه مهندسان ناسا تو اوهایو، تجهیز و سفارشی سازی شده بود؛ ولی بی پرده چشم انسداد و پهن قد آستروون های سابق را نداشت.



یک طرح ریز ایتالیایی بوسیله نام الکساندر ایمنادزه بالدینی، طرحی گرفیکی از یک ون مناسب حمل فضانوردان ناسا ارائه کرده است که البته، برنامه ای برای ساخت ندارد؛ اما می تواند مدیران ناسا یا دیگر همکاری های فضایی را باخبر اهمیت آسترو ون برای تعلق مندان کند.

بالدینی به زیبایی، حالت سنتی تو آسترو ون دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را با مشخصه های مدل سازی خودروهای امروزی، ترکیب کرده است تا نمای کلاسیک و مدرن، بی آرامی زمان نمایش شوند. جالب تر اینکه، طرح پیشنهادی با ۳ پایه بوسیله عارض ۶ چرخ آماده شده است تا اقتدار محموله افراد بی نهایت و جنین وزین را داشته باشد.



این مدل، دارای سه ردیف چراغ LED بخاطر روشنایی اصلی است؛ درحالی که شیشه جلوی ساخته و خمیده به سمت طرفین دارد. علاوه بر حذف جلوپنجره، بالدینی رفتار بوسیله حذف درهای مقیاس کرده است تا دخول و خروج تمامی افراد، شامل شوفر و فضانوردان، صرفا ازطریق یک در کشویی ارشد روی نمای جانبی انجام شود. چنین بدیع برای یک خودرونمایشی که فقط چندبار داخل سال استعمال می شود و کاربرد روزمره ندارد، نظم بیرونی را اضافه می دهد.

  بیشتر بخوانید:پنل خورشیدی جمع شونده برای وانت معرفی شدخودرو برقی سونی امسال تولید می شودموتورسیکلت سفارشی بی ام و R100 معرفی کردن شدمرسدس S63 کابریوله تیونینگ برابوس و فوستلاآیا فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس می تواند فضانوردان را به ماه ببرد؟
براساس اطلاعیه ای رسمی، اپل از چند روز پیش بوسیله رخساره رسمی فرایند تولید گوشی های هوشمند خانواده ی آیفون را در ملک هند آغاز کرده است. اپل فعلا بوسیله صورت آزمایشی محصول تولید می درنگ و سرود دارد از ماه آینده ی میلادی، تولید انبوه آیفون ها را تو کارخانه ی هند مفتاح بزند. شریک تایوانی ویسترون نیز فرایند استخدام ۱۰٬۰۰۰ نیروی فرمان را بخاطر کارخانه ی جدید خود آغاز کرده است. اپل سال ها است به طور عمده آیفون ها را در چروک تولید می کند و واگذاری بخشی از خطوط تولید بوسیله هند، تحول مهمی در محاکمه های شرکت کوپرتینویی را نشان می دهد. آن طور که به دید می رسد، اپل برنامه های عظمت برای بازار هند دارد. 

خبرگزارینیو ایندین اکسپرس در گزارشی اختصاصی می نویسد نمایندگی ی هند شرکت تایوانی Wistron Infocomm Manufacturing که به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان قراردادی مایه های اپل شناخته می شود اراده دارد هنگام روزهای پیش رو، «فرایند تولید تجاری آیفون های محبوب اپل را در کارخانه ی موجود داخل منطقه ی صنعتی ناراساپورا داخل ایالت کولار آغاز نرم».

نیو ایندین اکسپرس در ادامه ی گزارش خود می گوید ویسترون بوسیله منظور آمادگی بخاطر آغاز تولید انبوه، استخدام نیروهای متاخر را آغاز کرده است. این کارخانه ی تولیدی موجود در شهر کولار احتمالا می تواند ۱۰٬۰۰۰ شغل جدید ایجاد نرم. براساس قوانین سیاق شده داخل ایالت کارناتاکا، ۷۰ درصد از شغل های متاخر باید به افراد محلی ارائه داده شود. بدین ترتیب حداقل هفت هزار نفر از کسانی که ساکن کارناتاکا هستند، به لطف شرکت ویسترون قانون کار می روانی. نیو ایندین اکسپرس می نویسد ویسترون تاکنون حدودا دو هزاره نفر را استخدام کرده است و فرایند استخدام نیروهای جدید را با تقلا پیگیری می بطی ء.

این نخستین باری حلق که ویسترون تو هند حضور پیدا می کند؛ درواقع منطقه ی صنعتی ناراساپورا محفلی برای اسلوب اندازی سومین کارخانه ی تولید آیفون ویسترون است. درون اوایل سال جاری میلادی بود که فرایند تولید مدل های قبلی گوشی آیفون درون کارخانه ی موردبحث آغاز شده وجود. نیو ایندین اکسپرس در ادامه ی گزارش بوسیله نقل از نماینده ی رسمی ویسترون می گوید این شرکت توانسته با موفقیت فاز تولید آزمایشی آیفون های اپل را به آخر برساند و اکنون آماده ی تولید گوشی های اپل درون مقیاس کامل است. ویسترون اولین مونتاژکننده ی آیفون های اپل در هند به حساب می آید و در ابتدا فرایند مونتاژ آیفون ها را با گوشیآیفون SE آغاز کرد که هنوز حزن داخل هند به معامله می رسد. این همدستی مدتی بعد، مونتاژ آیفون 6s و آیفون ۷را غم آغاز کرد.

از زمان احداث بدوی کارخانه ی هندی فاکس کان در سال ۲۰۱۶، وقار هند برای اپل همواره افزایش نمایان کرده است. فاکس کان داخل سال ۲۰۱۶ کارخانه ای تولیدی در هند وضع اندازی کرد تا ازطریق آن بتواند آیفون های قدیمی نمدار و پایین رده نمدار را بخاطر معامله به کاربران هندی، تولید کند؛ بنابراین اپل و فاکس کان از تولید آیفون تو هند، اهداف بسیار وقار ظهر نمی کردند و صرفا داخل پی خدمت دهی به افراد محلی هند بودند. اپل از سال ها پیش، تولیدات اصلی خود را در کارخانه های چینی انجام می دهد. 

البته از آن زمان تاکنون اوضاع بوسیله شکلی محسوس مشت خوش تغییر شده است. اپل به انعام می داند که بیش از حد به راسته چین برای تولید محصولاتش موقوف است و این موضوع اصلا اتحاد نیکوکاری به حساب نمی آید. تنش های بین ایالات متحده ی آمریکا و چین تاکنون بارها به اپل ضربه زده است. درنتیجه ی این تنش ها، تعرفه های گمرک آمریکا برای واردات از چین افزایش جلوه گر کرد و تماشاگر افزایش ارج آیفون ها بودیم.مقاله های مرتبط:اپل احتمالا یک پنجم از خطوط تولید آیفون ها را از چین به هند منتقل می کندفاکس کان تولید آیفون 11 در هند را آغاز کرد

طالع آمریکا همچنین فرمان اجرایی حذف وی چت را از آیفون ها صادر کرده است. حذف وی چت باعث می شود اپل میلیون ها نفر از کاربران خویشتن را درون گره از دست بدهد. تمامی این تنش ها روی فرایند تولید محصول بی آرامی اثرگذار هستند و وفاق بیش از حد به چین، اپل را می ترساند.

اپل بوسیله نعوظ جدی به واگذاری خطوط تولید آیفون ها بوسیله خارج از گره تفکر می درنگ و منظور دارد با برنامه ریزی چند ساله، به این کمال مطلوب برسد. علت های اپل بخاطر انجام این کار، پس از دنیاگیری ویروس کرونا دوچندان شد. کووید ۱۹ ابتدا گره را مافوق تأثیر استراحت عدل که درنتیجه ی آن کارخانه های تولیدی اپل تعطیل شدند. اپل گفته آیفون های جدیدش با چند هفته تأخیر عرضه می شوند و احتمالا دلیل اصلی این تأخیر، دنیاگیری ویروس کرونا بوده است. گفته می شود اهالی کوپرتینو قصد دارند طی پنج سال پیش رو، حداکثر یک پنجم از تولیدات آیفون ها را از چین به هند منتقل کنند. بوسیله علاوه، عمده ی محصولاتی که اپل در پی تولید آن ها در هند است، صادر خواهند شد.بیشتر بخوانید:تصاویر رندرشده منتسب به پیکسل 5 گوگل منتشر شدوال استریت ژورنال نیز برای کاهش دستمزد اپل به کمپین اپیک گیمز پیوستاپل برای جبران هزینه های 5G، آیفون 12 را به باتری ارزان مجهز می کندسرفیس دوئو مایکروسافت داخل بنچمارک گیک بنچ رویت شدشیائومی چگونه بوسیله شارژ بی سیم ۵۰ وات در می 10 اولترا دست یافت؟