مقاله انجمن

ونسا پاپاس، مدیرعامل پریدن تاک، از فیسبوک و اینستاگرام درخواست می نرم که به چالش های این اپلیکیشن بپیوندند و از فرایندهای حقوقی آن تو محکمه زنهار کنند. این التماس تیک مو به تعاقب فرمان اجرایی اخیر دولت ترامپ بوده است که به تازگی اعلام کرد از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)، دانلود اپلیکیشن تشنج تاک را بست می کند.

روز جمعه ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور)، وزارت بازرگانی آمریکا درون بیانیه ای اعلام کرد که از روز یکشنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)، دانلود تیک مو و ویچت بخاطر مردم آمریکا عقد می شود. درواقع، امکان اجرای اپلیکیشن چینی برای افرادی وجود دارد که پیش نمدار آن را نصب کرده اند؛ اما پس از تاریخ ذکرشده، دانلود پریدن تاک از فروشگاه های دانلود اپلیکیشن آمریکا برداشته می شود.

روز گذشته، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در توییتی عنوان کرد که مسدودشدن تیک تاک بوسیله زیان پلتفرم هایی قرین اینستاگرام و فیسبوک و کچل اینترنت می شود. پاپاس همچنین درون پاسخ به این توییت گفت:وقت آن رسیده که رقابت را کنار بگذاریم و روی آزادی پیش روی و فرایندهای عرفی دشت تیک مو تمرکز کنیم.

۲۷ آگوست (۶ شهریور)، کوین مایر پس از ۶ ماه از سِمَت مدیریت عامل تیک تاک کناره گیری کرد. یاوه اخیر توقع می کنند که کوین سیستروم، هم بنیانگذار و مدیرعامل پیشین اینستاگرام، احتمالا جانشین مایر شود و بوسیله پشت این موضوع، پاپاس درخواست پشتیبانی از این پلتفرم را مطرح کرد.مقاله های مرتبط:آمریکا یکشنبه وی چت و تیک تاک را از فروشگاه های اپلیکیشن محور حذف می کندچین بست شدن تیک تاک تو آمریکا را بوسیله خرید آن اولویت می دهد

از ابتدای سال جاری میلادی، ترامپ جستن تاک را تهدیدی برای حمایت داده ها آمریکا دانست و به همین منظور، دو گزینه پیش روی بایت دنس، شرکت چینی مالک اپلیکیشن ، قرار عدالت که تا ۱۵ سپتامبر فعالیت های جنبش تاک درون آمریکا را به انبازی های آمریکایی واگذار کند یا درغیراین صورت، به طور طاسی فعالیت های این اپلیکیشن در کشورش ممنوع می شود.

همکاری های آمریکایی اضافی متقاضی معامله جنبش مو شدند که درنهایت، اوراکل دانا مباحثه با بایت دنس شد تا بخشی از سهام تشنج مو را بخرد. ماه آگوست، بایت دنس پس از صدور فرمان واگذاری جهش تاک بوسیله شرکت های آمریکایی از ترامپ شکایت کرد و گفت مدرکی مبنی بر ترساندن زنهار ملی آمریکا به وسیله ی تیک تاک وجود ندارد.

پس از صدور فقره وزارت تجارت آمریکا، تیک مو در بیانیه ای اعلام کرد که شریک چینی به شفافیت و مسئولیت پذیری بیش پایبند بوده است. همچنین، درادامه ی این بیانیه آمده که تیک تاک در مصالحه با آمریکا وارد مذاکره با اوراکل شده و قرار است شرکت آمریکایی مسئول موسسه ی واحد قرص تیک تاک در آمریکا شود که محتوی خدمات رسانی بوسیله مشتریان آمریکایی است.

تیک مو در واکنش بوسیله تحریم های آمریکا تو این بیانیه گفت:همچنان به ردکردن رخصت ناعادلانه ی ترامپ امتداد می دهیم که بدون حکم اجرایی و شواهدی پهلو ترساندن امنیت مردم آمریکا محصول تیک تاک اجرا شده است.بیشتر بخوانید:چهارده ترفند برای ویرایش تصاویر در درنگ افزار لایت رومویژگی حذف خودکار فایل های trash به گوگل درایو افزودن می شودراه اندازی مقر متاخر و استخدام ۲۰ هزاره کارمند در آمریکا؛ پیشنهاد بدیع جستن تاک برای جلب موافقت ترامپاپل ویژگی امتیاز آهنگ داخل اپلیکیشن ها را بوسیله نسخه iOS شزم اضافه می کندیوتیوب استعداد تصویر در تصویر iOS 14 را تنها در اختیار مشترکان پریمیوم استراحت می دهد
  • ۹۹/۰۶/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی