مقاله انجمن

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

همه گیری جهانی بیماری کووید ۱۹ باعث شده حیات بسیاری از مشارکت های حاضر در بازار بورس کشورهای غربی، به خاص بازارهای بورس بزرگی مثل نیویورک (NYSE) و داو جونز (Dow Jones) و نزدک (Nasdaq)، در چند ماهه ی ابتدایی سال ۲۰۲۰ با نزول شدید ارزش سهام مواجه شوند.

درحالی که بسیاری از شرکت های حاضر در بورس هنوز نتوانسته اند بوسیله وضعیت قبل از شروع پاندمی کرونا بازگردند، بسیاری از شریک های فناوی خیر عزب افت شقه ی اول ۲۰۲۰ را جبران کرده اند؛ بلکه ارزش سهامشان هرروز در حال رکوردشکنی است.

روز گذشته، شاخص مرکب نزدک با رشد ۰٫۱۵ درصدی به ۹٫۹۱۰ واحد رسید که تنها چند واحد با رکورد تاریخی فاصله دارد. بنابه گزارش فایننشال تایمز، شاخص Bessemer cloud که مختص شریک های درنگ افزاری است، در یک سال گذشته نمو ۴۵ درصدی تجربه کرده که درمقایسه با دیگر شاخص ها درون همین بازه، عملکرد بوسیله مراتب بهتری داشته است. برای مثال، بها اپل به تازگی از مرز ۱٫۵ تریلیون دلار عبور کرده است و مایکروسافت نیز با ارزش ۱٫۴۸ تریلیون دلاری، تنها چند واحد با رکورد بیشترین ارج سهام درون تاریخش فاصله دارد.

درحالی که شرکت های خودروسازی پس از بحران کرونا با کاستی شدید بها سهام مواجه بودند، شرکت خودروساز نیکولا که بوسیله تری مخبر بازار بورس شده و تاکنون حتی یک خودروتولید نکرده و یک دلار هم درآمد تصرف نکرده است، باتوجه به ماهیت تکنولوژیک خویشتن (مثل تسلا) ارزشی برابر با ۲۶ میلیارد دلار دارد. هر سهم تسلا نیز با رشد ۳۴۰ درصدی درمقایسه با سال گذشته، حدود ۹۹۳ دلار بیع می شود که زیادترین میزان درون تاریخ شریک است.مقاله های مرتبط:آموزش بورس از ورود به میدان تا اخذ کد بورسیمعرفی ویدیویی ایزی تریدر دسکتاپ، ابزار شرکت کاری برای معامله درون بورس

اتخاذ تصمیم های مقاوم و به موقع، حاضر بودن امکان کار از روش دور و عملکرد نسبتا متین و حتی رشد مشارکت های فناوری تو عهد همه گیری، این سیگنال را بوسیله بازار بورس داده است که سهام این مشارکت ها برای سرمایه گذاری بیش ایمنی تر است.بیشتر بخوانید:واتساپ بالاخره استعداد صیقلی را ارائه کرد؛ فاتحه سرویس دهی از برزیلقیمت کالاهای گروه رخت شوهردار ۳۰ درصد افزایش یافتدرآمد همکاران سیستم درون سال ۹۸ با رشد ۶۲ درصدی بوسیله ۲۱۴ میلیارد تومان رسیدارزش سهام اپل مجددا رکوردشکنی کردپلنت به عقب جذب ایده ها و تیم های استارتاپی در حوزه ی بیمه است
به گفته ی رئیس پلیسراهور ناجا، می توان جریمهعابران را با همراهی شهرداری تهران بوسیله شکل پایلوت اجرایی کرد. سردار سیدکمال هادیا ن فر در مراسم تودیع و وقوف ی رؤسای جدید و ابد پلیس راهور تهران ارشد گفت:باید به تجلیل ضایع تقدم با اولویت عابران پیاده برسیم و بوسیله سمت جریمه کردن افراد برویم. سامانه ی مرتبط را طراحی کرده ایم و کد ملی و چهره ی افراد را هم داریم که می توان تطبیق عدل و جریمه کرد. با استفاده از کدملی افراد و سیستم شناسایی چهره که زیر ساخت های آن در حال ایجاد است، چنانچه عابری از مسیر غیرمجاز تردد کند یا در تصادف مقصر باشد، مبلغ جریمه از حساب بانکی آن کسر می شود.بیشتر بخوانید:چراغ هدایت احساساتی به کرنا خودروها در بمبئی آزمایش می شوددوربین های ترافیکی استرالیا، گوشی همراه را درون دست رانندگان تشخیص می دهندهمکاری کیا و فوجیتسو برای ایجاد رابط کاربری خودرو پلیسدرخواست پاسبان نیویورک از گوگل: نمایش مکان های توقف پاسبان در ویز را حذف کنیددو کارمند هواوی در لهستان بوسیله اتهام جاسوسی برای بخت چین گرفتار شدند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نورالدین رحیمی گفت: راه اندازی بیمه سلامت به سمت الکترونیکی کردن خدمات قدم برداشته است و جزو مایه هایی هستیم که با بود بیشترین وابستگی با مردم، یعنی حدود ۳۸۹ هزاره بیمه شده، با آنها وابستگی دوسویه داریم.

او اشعار کرد: زیرساخت های الکترونیکی سبب شده که با حیات تعداد کمتر کارکنان این دستگاه که حدود ۷۴ نفر است، خدمت دهی به حدود ۳۹۰ هزار بیمه شده تو استان ایلام را انجام دهیم.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام دنباله عدالت: ایلام در صف نخستین استان هایی است که زیادترین خدمات الکترونیکی را ارائه داده و باعث شده است میزان مراجعات بوسیله مراکز بهداشتی و درمانی در سال ۹۸ بوسیله یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر کاهش یابد. البته عالمگیر بیماری کرونا در آن بی تاثیر نبوده است.

رحیمی اضافه کرد: سالانه ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه علاج بیمه شدگان را صیقلی می کنیم. پیش خیس باید افراد با دفترچه بوسیله مراکز کوچکتر قرارداد مراجعه می کردند، اما اکنون این افراد می توانند با اعلام کد ملی و یا تا اینکه معروفیت پدر از مزیت بیمه ای در مراکز درمانی والا پیمان نامه بهره ببرند.

مدیر کچل بیمه اشتی ایلام عنوان کرد: نسخه نویسی الکترونیکی یکی دیگر از پروگرام های محقق شده این وسیله بوده و ۸ شهرستان در سال ۹۸ این مهم را اجرا کرده اند و ۵۷ هزاره نسخه الکترونیکی صادر شده است. شهر ایلام نیز هوشیار این جرگه شد و در سال ۹۹ تا پایان خرداد ماه به صورت آزمایشی و از نخست تیر ماه باید نسخه ها فقط به رخساره الکترونیکی باشند.

او یادآور شد: شفافیت در نحوه تجویز، شفافیت مالی و نفع جویی درون مصرف کاغذ از جمله مزایای اجرای این طرح است.
همشهری آنلاین_ رضا نیک صیت:  این چهره ورزشی ساکن کوچه تختی از ۷ سالگی با هندبال آشنا شده و کارنامه مفید پرو پیمانی دارد. یکی از افتخارات او هدایت بیش از ۱۲ ورزشکار لیگ تفوق و تیم ملی از عموم «مهدی مهدوی کیا» و مربیگری درون تیم های فوتبال هما، بانک ملی و پرسپولیس است. دستجردی زمان حال ۶۵ سال دارد و همچنان مربی هندبال است. به مگر رویه اندازی کلاس فوتبال برای بچه ها، یکی از بهم خورده ترین ایستگاه های بازی صبحگاهی اختصاص سالمندان را داخل گلستان ابریشم طرز اندازی کرده است. در یکی از روزهایی که سرگرم آموزش فوتبال به شاگردانش است، به زمین فوتبال گلستان مثال رجایی رفتیم تا با این چهره محبوب ورزشی بیشتر آشنا شویم.  





بچه ها با شکل های رنگی و یک دست وارد زمین چمن شده اند و حواسشان به دست افزار های مربی است. «سهراب دستجردی» پیشکسوت هندبال منطقه ۱۶ ارتباط نیکوکاری با شاگردانش دارد و تکاپو می کند تا تجربه هایی را که در کشش این سال ها به دست آورده دراختیار آنها قرار دهد تا زودتر ترفیع کنند.  
دستجردی فوتبال را از زمین های زمینی منطقه ۱۶ مثل «زمین برق خزانه» آغاز کرده و هنوز بدوی مربیان اسب سواری دوران کودکی و نوجوانی اش را به یاد دارد و عنوان می درنگ «حسین کامرانی»، «حسین اسماعیلی» و «حرمت جان ملکی» مشوق و راهنمای او درون لفافه فوتبال بوده اند. او می گوید: «بچه های امروزی امکانات و تجهیزات بیشتری دراختیارشان هست و کمبودهایی را که ما درون دوران کودکی و نوجوانی داشتیم، ندارند. مثلاً همین زمین چمن هندبال را ببینید که شهرداری منطقه ۱۶ نمونه هایی از آن را در محله ها برقرار کرده، تو دوران ابد یکی از آرزوهایمان این بود که در زمین چمن فوتبال بازی کنیم.    همسرم برانگیزنده واقعی من است

پیشکسوت فوتبال کوچه تختی ۳ پسر، ۲ دختر و ۸ نوه قد و نیم دارد. او در طول هفته دستور کار های مختلفی تمهید می بیند، بنابراین زمان خالی در برنامه کاری اش نمی توان مشهود کرد. دستجردی که بین شاگردانش بوسیله «عمو سهراب» شهرت دارد، در امور خیرخواهانه ابد پیشتاز است و هرکاری از دستش برآید عمل می دهد. خودش تو این باره می گوید: «همسرم «فریده اسدی» در طول زندگی مشوق حقیقی ام بوده و از اینکه برای آموزش کودک ها و نوکری به شهروندان لحظه می گذارم، هیچ لحظه گلایه نکرده است. آثار و برکات این جنس کارها در زندگی مان دیده می شود و همین که فرزندان و نوه هایم صحیح و اشتی هستند، از دعای نه بچه ها و شهروندانی است که خدمتگزارشان بوده ام. »
او می گوید: «گاهی دم ها با همسرم برای خرید به خارج از بناء می رویم. با نظر کودکان امر سر چهارراه ها و ظهر چراغ قرمز، همسرم سراغ کودک ها می رود و آنها را ترغیب می کند که در کلاس های آموزش فوتبال شرکت کنند و کمی بچگی کنند و زندگی پایگاه را فقط با کار داخل خیابان ها تلف نکنند. »

 موجد همه خردسال ها را شناخت دارد

بخاطر عمو سهراب خیابان کوچک مان فرقی نمی کند که خردسال هایی که علاقه مند به فوتبال هستند جزو خانواده های دارا باشند یا ندار. او رفتار مشابهی با همه کودک ها دارد. از ساکنان خیابان کوچک تختی شنیده بودیم که دستجردی برای کودکان فقره و خیابان و بهزیستی که استعداد خرید لباس و موزه ورزشی ندارند، برنامه ویژه ای دارد. عمو سهراب برای این نوزاد ها لباس و کتانی تهیه می کند و آنها را رایگان دراختیارشان می گذارد.  
او می گوید: «خدا هوای این صغیر ها را دارد و غلام تنها وسیله معاون بوسیله آنها هستم. شکل و کفش این صغیر ها با عنایت و لطف پروردگار مجهز می شود و من بوسیله عنوان مربی آنها نقش کوچکی در این موضوع ندارم. »
عمو سهراب ستایش می کند: «تو طول این سال ها که به عنوان مربی به کودکان فقره و بهزیستی نوکری می کنم، تا بوسیله حال پیش نیامده که نوزاد ای بدون کفش و لباس اسب سواری بازی بطی ء. چند اندوه خیابان کوچک ای خیّر هستند که به من توکل دارند و هروقت احتیاج باشد نفقه خرید ادوات ورزشی را تقبل می کنند. افراد نیکوکار محلی می خواهند گمنام باشند. گاهی نفس ها مثل شاهد روی صندلی می نشینند و ساعت ها ورزش صغیر ها را نگاه می کنند. »  کمپینی برای همه فوتبالیست ها

یکی از اقدامات دیگری که با تلاش پیشکسوت هندبال محله تختی انجام شده راه اندازی «کمپین خیریه فوتبالیست ها» است. درون این تشکل محلی، فوتبالیست های بچه و نوجوان منطقه ۱۶ عضویت دارند و مهم ترین کار آنها تهیه لباس و ملکی ورزشی برای کودکان فرمان و بهزیستی است.  
عمو سهراب داخل این بن تشریح می دهد: «گاهی وقت ها که موزه پیاده روی و لباس ورزشی کودک ها کوچک می شود از آنها می خواهم که این وسایل را دور نیندازند. غلام و همسرم این ملکی ها را جمع آوری می کنیم و پس از شست وشو و تمیز کردن بین نوزاد هایی که قدرت مالی کمی دارند پخش می کنیم. البته ممکن است این فوتبالیست های کوچک داخل محله های دیگر تمرین کنند و جزء شاگردان خودم نباشند. برای من اساسی این است که هیچگاه طفولیت بوسیله برهان نداشتن شکل و یک جفت کتانی از بازی دور نماند تا مبادا استعدادش کشف نشود. »

 «زمین خاکی سهراب» خاطره ای تو ذهن اهالی 

دستجردی با زنهار شهردار منطقه ۱۶ درون طول هفته و روزهای یکشنبه، سه گانه شنبه، پنجشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در زمین چمن شهید رجایی واقع در میدان بهشت و خیابان مثال رجایی کلاس آموزش فوتبال دارد. او عنون می کند که اگر کسی در نگرش زندگی اش با کودکان و نوجوانان بااستعداد در بنیان هندبال آشنایی دارد، می تواند آنها را معرفی کنند تا رایگان آموزش ببینند و مانور کنند.  
عمو سهراب عقیده دارد که داخل بین این صغیر ها استعدادهای اضافی وجود دارد که باید کشف و حمایت شود و البته شهرداری منطقه ۱۶ غصه همه جانبه از گیرایی های ورزشی و تیم های فوتبال محلی حمایت می نرم و این بذل جلال است.  
سرگرم مصاحبت با مربی عتیقه حکم خیابان کوچک تختی هستیم که یکی از اهالی جلو می آید و می گوید: «کارفرما سهراب نقش زیادی داخل رونق و پیشرفت بازی کوچه داشته و می توان در این زمینه کتاب نوشت. »
وی خاطره ای نقل می نرم: «تعاقب مدرسه شهاب در محله تختی زمین خاکی وجود داشت که دوران کودکی و نوجوانی عمو سهراب داخل آن گذشته است. دستجردی با بچه های محل آنجا می رفت و دروازه می کاشت تا با هم محک بدهند. سابقه تیم داری این مربی آنقدر بسیار بود که پس از مدتی این زمین خاکی بوسیله زمین سهراب اسمی شد. یعنی اگر فراغت بود مسابقه ای برگزار شود، می گفتند فلان روزگار تو زمین بازی سهراب حاضرباشید. خیلی از اهالی با زمین هندبال سهراب خاطره دارند و آن را فراموش نکرده اند. البته دیگر از آن زمین فوتبال خبری نیست و جایش بناء های ارتفاع قد کشیده اند. »
 ایستگاه های ورزش صبحگاهی بخاطر سالمندان
رله های ورزشی صبحگاهی با شیوع ویروس کرونا از رونق بی ریا اند و چنانچه شهروندان در فضای باز هم اقدام به ورزش کنند، باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند. عمو سهراب برای اینکه سالمندان محله یهودی و طرب خویشتن را از مشت ندهند هر روز داخل ۲ نصیب و قسمت ایستگاه های بازی صبحگاهی و آمادگی جسمانی را برپا می کند.  
دستجردی می گوید: «بعدازظهرها از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در زمین برق خزانه و صبح ها از روزگار ۶ تا ۷ تو بوستان ابریشم ایستگاه های بازی صبحگاهی برپاست و سالمندان هم محله ای می توانند از این کلاس ها استفاده کنند. »
این پیشکسوت فوتبال البته تأکید می کند: «ما هنوز داخل وضعیت کرونایی به سر می بریم، بنابراین افرادی که داخل ایستگاه های ورزش صبحگاهی همکاری می کنند باید بهداشت فردی را تمام تعظیم کنند. ضمن اینکه بور گذاری اجتماعی بین افراد شرکت کننده در ایستگاه های صبحگاهی را بین یک و شقه تا ۲ متر در نظر می گیریم تا مشکلی برای آنها پیش نیاید. »
عمو سهراب بوسیله آینده خوش بین است و درون ته گپ هایش می گوید: «با معاون هم بالاخره کرونا را شکست می دهیم و این موفقیت را جشن می گیریم. امیدوارم این روزهای شاداب را هیچگاه حین فراموش نکنیم و همیشه مانوس و رفیق بی قراری باشیم. » حمایت از استعدادهای ورزشی محله ها

در محله های منطقه ۱۶ زمین های فوتبالی حیات دارد که این امکان را فراهم می سازد تا شهروندان در ساعاتی از روز آنجا حضور پیدا کنند و ورزش کنند.



«هادی حسین زاده» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۶ با بیان این یادداشت می گوید: «۱۵ زمین چمن فوتبال در نواحی ششگانه منطقه وجود دارد که به رطوبت ۷ زمین مرمت و بازسازی شده است. » وی عقیده دارد که زمین های چمن فوتبال با حضرت پیشکسوتان ورزشی و چهره های شناخته شده از جمله سهراب دستجردی، فرشاد پیوس، برادران فنونی زاده و... می تواند فضا و فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای فوتبالی فراهم کند. حسین زاده، در بن زنهار های شهرداری منطقه ۱۶ از رونق بازی خیابان کوچک ها می گوید: «خوشبختانه منطقه ۱۶قهرمان پرور است و درون رشته های مختلف ورزشی بوسیله ویژه اسب سواری آوازه دارد و ساخت و وضع اندازی آکادمی تخصصی فوتبال درون محله ها، برگزاری لیگ فوتبال محله ها، اهدای جایزه به تیم های برتر و تهیه پوشاک و موزه ورزشی برای بچه های محروم قدری از کارهایی است که شهرداری منطقه ۱۶ در برنامه ها گنجانده و دنبال می کند. »
  شورایار محله تختی/ باید عرض این پیشکسوتان را بیشتر بدانیم

«سیدرضا خرمدره» شورایار محله تختی که سال ها برای رونق ورزش در محله اش تلاش کرده و همچنان پای فرمان است، درباره «سهراب دستجردی» که بدون شهود اجر و حقوق به شهروندان خدمت می کند، می گوید: «باید اعتبار این آدم ها را درون کوچه مان بیشتر بدانیم و در مناسبت های مختلف از آنها قسمت کنیم. این افراد آینده ورزش ملک را می سازند و کمک می کنند تا بچه ها پله های رشد وترقی را هنگام کنند و به اهدافی که دارند، برسند. » خرمدره می گوید: «افرادی مثل امیر قلعه نویی، فرشاد پیوس و مهدی مهدوی کیا از بیرونی همین کوچه ها نمو کردند و به چهره های شناخته شده تبدیل شده اند. بنابراین می توان مقصود داشت که این طفل ها جا پای بزرگان پیاده روی کشور بگذارند و برای دهات و برزن شان افتخارآفرین باشند. »



شورایار برزن تختی درون ته خاطره ای نقل می کند: «روزی تو یکی از زمین های هندبال برزن تختی مشغول کار بودیم که یک نفر جلو آمد و گفت یک مجلس النگوی همسرم را آورده ام تا بوسیله فرزندم فوتبال یاد بدهید. از آن روزهمه تلاش خود را کردم تا در جایگاهی که هستم به شهروندان و خانواده هایی که بوسیله هر ارزش حاضرند ورزش داخل محله گیرایی رونق بگیرد، دستیار کنم. » خرمدره دبیر قبلی کارگروه بازی منطقه است که در طول این سال ها بسیار مجاهدت کرده زمین چمن مصنوعی شهید رجایی نونوار شود و صغیر های محله در آن فتنه کنند.
آمار کرونا تو ایران

روند عالمگیر ویروس کرونا در ایران (نمایان ملک ای و خطی)

موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر روزانه کووید ۱۹ در ایران

دنیاگیری ویروس کرونا جدید (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

مهم ترین مقالات زومیت درباره ویروس کرونا ویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و روند شیوع ویروس کرونا جدید چگونه منتشر می شود؟ شیوع ویروس کرونا با گرمای فضا متوقف می شود؟ ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک پر حرارت است؟ اختلاف سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ ویروس کرونا تو ایران؛ برای پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟ آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروری چگونه با اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم؟ ویروس کرونا؛ مصرف مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ ویروس کرونا؛ چگونه به طور صحیح از ماسک استفاده کنیم؟

همچنین در ادامه می توانید تمامی اخبار و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباسعلی کیخایی یکشنبه ۱۱ خرداد  با رمز بوسیله حوادث غصه انگیز پیاپی در رودخانه های استان البرز به ویژه رودخانه کرج، گفت: امسال آب این رودخانه ها به علت باران های فراوان بالاآمده و کمترین بی احتیاطی داخل محدوده این رودخانه ها، حوادث غم انگیز نما می زند.

مسئول روابط عمومی انبازی آب منطقه ای استان البرز افزود: در حریم تمام رودخانه های البرز پلاکارد و تابلوهای هشداری انتصاب شده که از مسافران و گردشگران انتظار می رود به این هشدارها توجه کنند.

کیخایی تأکید کرد که دمای پایین آب رودخانه های کوهستانی البرز و شدت جریان آب موجب انقباض سریع رگ ها و از مشت اعطا کردن تعادل جسمی در داخل آب می شود و زیادترین علل غرق شدگی همین عوامل است.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: باوجود هشدارهای متواتر بسیاری از گردشگران ناحیه با دخول به حریم رودخانه های خروشان استان البرز جانب ملاحظه را فراموش می کنند و فدایی سرگذشت اندوه انگیز بخاطر خود و اطرافیان بوسیله بود می آورند.

از ابتدای سال سیال تاکنون حدود ۱۱ نفر درون رودخانه های البرز جان باخته اند که آخرین وقوع دیروز برای یک بالغ ۲۰ ساله درون رودخانه کرج قیافه رحم که بوسیله مرگ وی منجر شد.
AAAAAAپاناسونیکGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOON روز گذشته از لنزی متاخر رونمایی کرد. این لنز که به طور ویژه ی برای سیستم L-Mount مصنوع شده است، Panasonic  Lumix S S-20 60mm/f.3-5.5 6 نام دارد و در گروه ی لنزهای مقیاس زوم جای می گیرد که فاصله ی کانونی پرکاربرد ۲۰ تا ۶۰ میلی متر را پوشش می. دهد لنز جدید دوربین های فول فریم پاناسونیک، از دریچه ی دیافراگم متغیر و البته نه چندان بی پرده/F.3 5 تا.5 6 روزی می برد که البته نباید از وزن سبک و انداز ه ی جمع و تعدی آن غافل. شد در این لنز نیز شاهد برخی توان های جالب همانند مقاومت دربرابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد. 

هستیم با نگاه به نام لنز، ممکن است تا حد زیادی به یاد کیت های لنز کلاسیک-۵۵ ۱۸ بیافتید که نیکون و کانن از سال ها پیش برای دوربین های DSLR خویشتن عرضه می. کنند بااین حال به ادعای پاناسونیک لنز جدید این همکاری توان هایی بیشتری دارد و برای استفاده ی کاربران حرفه ای مناسب برنده.



است در لنز S لومیکس-S 20/60mm.f-3.5 5 6 پاناسونیک ۱۱ المان در ۹ قسمت قسمت کردن جای داده. شده اند ۲ مورد از آن ها المان هایی کروی شکل هستند و ۳ المان داخل دسته ی (گوناگون ED پراکنش) فوق ناچیز جای. می گیرند لنز متاخر پاناسونیک به لطف سه المان ED می تواند تا حد زیادی با انحراف کروماتیک، انحنا و موارد مشابه. مقابله نرم در این لنز همچنین از (المان UHR ضریب شکست) فوق زیاد استعمال شده است تا پاناسونیک بتواند عاری کاهش کیفیت تصویر، وزن ی بدنه S ی-Lumix S/20.60mm-f.3 5 5 6. 

را کاهش دهد بوسیله گفته ی پاناسونیک المان های موردبحث باعث می شوند بدنه متاخر لنز های سری لومیکس می توانند از مرکز تا لبه های تصویر، کیفیتی یک. نواخت S نمایش-دهد Lumix/S.20-60mm.f 3 5 5 6 درون عین ارائه ی کیفیت یک نواخت تصویر، از حداقل/فاصله ی فوکوس (۰/۱۵ میلی) متر ۵ ۹ اینچ استفاده می کند که در سنخ. خویشتن جالب توجه است تو این لنز ۳۵۰ حرارت تماشاگر/حداکثر ارشد نمایی. 



۰ ۴۹ یکسانی هستیم درکنار المان های نوری یادشده داخل بالا، لنز متاخر سری لومیکس حاضر به دیافراگمی مدور با ۹ تیغه است و دربرابر پاشش آب و نفوذ گردوغبار از خود. مقاومت نشان S می-دهد لنز/Lumix.S-20.60mm f 3 5 5 6 همچنین می- تواند تو دمای حداقل ۱۰. درجه ی سلسیوس کار کند پوششی فلوئورین دستیار زیادی بوسیله افزایش طول زندگی و جلوگیری از چسبیدن آب و. چربی به لنز می کند S براساس-اعلام رسمی،/پاناسونیک.Lumix-S.20 60mm f 3 5 5 (6 درون پایان) ماه ژوئیه ۲۰۲۰ اوایل مرداد ۱۳۹۹ با مقدار ۶۰۰. دلار روانه ی میدان می شود امکان پیش خرید ثمر.

از روز گذشته فراهم شده است شما کاربران زومیت

چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟ قیمت به روز، مشخصات متخصص و هر اطلاعاتی که بخاطر خرید کم ارزش و آگاهانه ی لنز دوربین کانن، لنز نیکون و دیگر برندها نیاز دارید. را داخل بخش محصولات زومیت بیابید در این بخش، علاوه پیاده شدن مشخصات متخصص دقیق لنزهای مانت های متنوع و پاسخ بوسیله سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر.رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود:مشاهده لیست نرخ لنز دوربینبیشتر بخوانید فروش دوربین در ژاپن نسبت بوسیله سال گذشته ۷۵ درصد-کمبود کرده استپنتاکس جزئیات دوربین APS C DSLR و سه گانه لنز متاخر را اطلاع دادن کرددوربین پاناسونیک GH6 احتمالا بوسیله حسگر ۴۱ مگاپیکسلی سونی مجهز می شوددوربین پریسکوپی شیائومی می 10 یوث چگونه کار می کند؟برترین دوربین و تجهیزات
دنیای کسب و کار تغییرات متجاوز زیادی کرده است. دیگر آن زمان گذشته است که مدیران بوسیله فکر خرید محصولات به مشتریان بودند و امروزه دیگر نمی توان به مشتریان بوسیله مثابه سامان چاپ پول نگاه کرد. همچنین، درباره ی کارمندان همین سیلان صادق است. در گذشته هایی نه چندان دور، به کارمندان نگاهی ابزاری می شد و این رویکرد کارمندان را بوسیله آینده ی اداره بی نفاق می کرد؛ حال آنکه ادامه ی فقره کارمندان به ادامه ی کار سازمان و سرپابودن آن وابسته وجود.

امروزه، این سنخ نگاه در حال محوشدن است و سازمان ها مجاهدت می کنند کارمندان احساس خلط و رابطه بیشتری به سازمان کنند؛ اما این رویکرد به سادگی بوسیله دست نمی آید. برای خلق چنین رویکردی در سازمان، نیاز است رهبران به کارمندان بوسیله چشم انسان نگاه کنند نه ابزار.

سایمون سینک، سخن سنج ی تاریخ «مدیران آخر طعام می خورند»، در این کتاب سعی کرده با نگاهی تازه به روانی ی رهبری، برداشت مد از مفهوم رهبری را تا حدودی نقد درنگ و بینشی جدید در این زمینه بوسیله خوانندگان ارائه دهد. اگرچه نمی توان گفت کامل مطالب این تاریخ نو و جدید هستند، سایمون سینک تا حدود یدکی توانسته است با جمع آوری شهید ها و مطالب علمی متنوع دیدگاهی تام درباره ی مطلبی ارائه دهد که ترانه دارد آن را انتقال دهد.خلاصه ی کتاب

نام تاریخچه «رهبران آخر غذا می خورند» از رسمی در نیروی دریایی آمریکا خمود شده است. در بین تفنگداران دریایی، عادات است افراد رده پایین زودتر از همه غذای خویشتن را بگیرند و به ترتیب به افسران عالی رتبه خوردنی داده شود تا جایی که بالاترین درجه از رهبران فرجام از همه طعام می خورند. سایمون سینک منظور دارد با استفاده از این نام گذاری به ما یادآور شود رهبری هموار درکنار فداکاری و گذشت و خطرپذیری معنا پیدا می کند، چه در مقام رهبر ارتشی و چه تو مقام پیشگام تجاری.بیع تاریخچه با کد تنزل zoomit

کتاب «رهبران آخر غذا می خورند» از هشت مفارقت مختلف تشکیل شده است که درادامه، آن ها را معرفی می کنیم.۱. نیاز ما بوسیله احساس کنف

همه ی ما به احساس پناه احتیاج داریم. کارمندان و از آن عمده زیرفون دانش آموزان حاجت دارند از ارتفاع محافظت شوند تا راضی و مولد باشند و در مقام خود ایفای نقش کنند. تو سازمان هایی که این احساس امنیت ایجاد شود، کارمندان به دایره احساس علاقه خاطر می کنند و نوآوری هایشان شکوفا می شود؛ در غیراین صورت، دچار پارانویا و بدبینی خواهند شد و درنهایت منافع شخصی را بوسیله منافع سازمان اولویت خواهند انصاف. در مفارقت اول، این سؤال بنیادی را باید مطرح کرد: آیا در محل حکم شما احساس کنف وجود دارد؟

۲. نیروهای قدرتمند

هورمون ها و مواد شیمیایی که بدن تولید می کند، نقش بسزایی در شکل گیری زندگی ما دارد. در این بخش از کتاب، با چهار سنخ ماده ی شیمیایی آشنا می شویم که به صورت خودکار در بدن انسان تولید می شوند:

اندروفین: پوشش دهنده ی دردهای فیزیکی است و طی ورزش و فعالیت های شیرهدار باعث می شود احساس نواخت به ما دست بدهد.

دوپامین: دوپامین بوسیله ما برای تمرکز و صعود موجب می دهد. این ماده اعتیادآور و اعتیاد بوسیله قمار و نوشیدنی های الکلی و فقره بی وقفه از اثرهای ترشح آن است.

سراتونین: سراتونین هنگامی که دیگران از کارمان درود می کنند، عاطفه برتنی و فخر کردن درون ما ایجاد می نرم.

اکسی توسین: اکسی توسین احساس دوستی و خاطرخواهی و متکی درون ما ایجاد و با اعتیاد مبارزه می بطی ء.

اندورفین و دوپامین به طورطبیعی در بدن ما تولید می شوند و در کوتاه مدت به ما انگیزه ی کافی برای ابتدا فعالیت ها را می دهند؛ اما این دو هورمون به تنهایی نمی توانند متعهد امتداد ی فعالیت ها باشند؛ چراکه در بلندمدت ما را در رسیدن به اهدافمان بیرونی سرد می کنند. سراتونین و اکسی توسین به ما انگیزه ی کافی برای نخست فعالیت گروهی را می دهند. بخاطر اینکه دیگران تأییدمان کنند و احساس متکی و خاطرخواهی کنیم، مجبوریم تو گروه های دیگر هیکل شویم؛ قسمت قسمت کردن هایی که تو آن ها احساس تعلق خاطر کنیم، به ارزش هایمان احترام گذاشته شود، استعدادهایمان شکوفا و اقتدار هایمان دیده شود.

کورتیزول هورمون دیگری است که در بدن تولید و خلال مواجهه با ریسک ترشح و باعث کاهش اکسی توسین می شود. هر رهبری مقرری دارد اوضاع واحوال دایره را بوسیله گونه ای فراهم درنگ که هورمون های مفت به معیار کافی ترشح و انگیزه های افراد بخاطر اهداف سازمان راهنمایی شود.۳. واقعیتمقاله های مرتبط:تفاوت رهبری و مدیریت داخل تصرف و فرمان چیسترهبری اشتراکی؛ خداحافظی با مدیریت سنتی

اعتماد بوسیله وقت از تجربه می آید. یکی از وظایف رهبر در دایره ساختن حس اعتماد به نفس و شجاعت تو کارمندان است. کارمندان باید احساس کنند در سازمان بوسیله آن ها اعتماد می شود. تو اینجا است که عاطفه فرع خاطر به اداره شکل می گیرد. اعتماد مانند چربی کارگر سازمان است که بعد از آن سایر فعالیت های راه اندازی بدون مالش انجام می شود.۴.چگونه به این جایگاه رسیدیم؟

مردم اعداد نیستند. بعد از شورش جهانی دوم در آمریکا دو بمب جمعیتی ابداع شد: بمب مبدا افرادی بودند که بعد از تکمیل فساد جهانی متولد شده و بمب دوم فرزندان همین نسل بودند. این انفجار جمعیتی باعث شده حیات نیروی کار بسیار زیادی در ملک امریکا به حیات آید و این موضوع درنهایت شرکت ها را بوسیله سمت نوعی کاربرد ی ابزاری از نیروی کار سوق داده بود. بااین حال، امروزه با تخصصی تر شدن کارها و کاهش جمعیت فعال، آن رویکرد جواب گو ازاله. کامل عزل چهارم این کتاب درباره ی این موضوع صحبت می کند که دیگر نمی استعداد با انسان ها به مثابه اعداد و ارقام تلاقی کرد.۵. چالش انتزاعی

بعضی مدیران درحالی که درون دفترکار خود نشسته اند، مشکلات موسسه را برطرف می کنند. در این فصل، لغزش بودن این نگرش وارسی می شود. مدیران باید از دفتر خود خارج و با مشکلات بوسیله طورمستقیم و در واقعیت مواجه شوند. باید محفل ای از کارمندان را دور خود خلق کردن کنند تا صدای تمام آن ها را بشنوند و سپس بخاطر حل مشکلات آن ها رفتار کنند. عزب در این رخ است که می قابلیت تامین بود مشکلات واقعا رفع می شوند خیر معنی و ذهنی.۶. ثروت ویرانگر

در این فصل، دبیر با ارائه ی مثال های متعدد مثبت و سلبی جدیت کرده است فرق های بنیادین در نزاکت سازمان های متنوع را نشان دهد. همچنین درون فصل حاضر، پنج درس بنیانی نمایش شده است: ۱. ادب مستخدم مثبت و قدرتمند ۲. رهبرانی که دیگران را در توانایی خویشتن انباز می کنند یا قدرت را در بین مادون دستان خود پخش می کنند؛ ۳. داشتن اصول اخلاقی؛ ۴. داشتن مراودات شخصی تو نگرش کار؛ ۵. رهبری انسان ها نه اعداد.۷. اجتماع ی معتادان

تو فصل هفتم، نویسنده باردیگر نگاه انتقادی خود را بوسیله جامعه ی آمریکا معطوف می کند؛ جامعه ای که تصور می کند اختلال کم توجهی بیش فعالی دارد؛ درحالی که به تلفن های هوشمند و شبکه های اجتماعی معتاد است. سخن سنج با نگاهی موشکافانه بوسیله حال و روز فعلی جهان و افراد درگیر تو آن، وصیت های مفیدی به رهبران می یواش که بتوانند بهتر و بیشتر کارمندان خود را درک و از قابلیت های آن ها مصرف کنند.۸. رهبری

هرچه کسب و فقره رهبری بهتر و مؤثرتری داشته باشد، بیشتر رشد خواهد کرد. یکی از دلایلی که استارتاپ های کوچک در مقایسه با همدستی های بزرگ نوآوری بیشتری دارند، همین موضوع است. همکاری های کوچک کلکسیون ای از افراد هستند که سخت تلاش می کنند تا با منابع محدودشان مفید فوق العاده عمل دهند. در استارتاپ های کوچک، فضای صمیمانه ی زیاد خوبی حاکم است و این باعث می شود همگی ی افراد درگیر انگیزه ی بسیار یدکی پیدا کنند. بااین حال درون باهم اتحاد کردن های بزرگ، مدیران به متعاقب مداقه روی ساعت کاری یا قراردادن دوربین برای کنترل کارمندان هستند. تو همکاری های کوچک، مشکلات به لباس واقعی و با هم فکری افراد مختلف نمودار می شوند؛ ولی در شرکت های بزرگ، به صورت انتزاعی و به راه ای بی پرده می شوند که هیچ کس نمی داند دقیقا باید چه امر کند. این تفاوت های رادیکال نفاق رشد تو شرکت های کوچک و بزرگ را رقم می زند.ابتیاع کتاب با کد تخفیف zoomitحرف آخر

سایمون سینک در این کتاب مجاهدت کرده است مفهومی متفاوت از آنچه تا امروز درباره ی رهبری می دانیم، نمایش دهد و برضد اکثر نویسندگانی که درزمینه ی رهبری می نویسند، به جای تمرکز روی تجربیات شخصی، روی یافته های علمی و مثال های تجربی متعدد از شرکت ها و سازمان های دیگر تمرکز کند. اگرچه تمرکز کتاب عموما پیاده شدن جامعه آمریکا است، بسیاری از موعظه های آندر جامعه ی ما نیز اجرایی است.

درباره ی ادیب

سایمون سینک نویسنده ی انگلیسی آمریکایی و سخنران انگیزشی و وکیل کسب وکار داخل سال ۱۹۷۳ تولد شد. تابه حال، وی پنج تاریخ تالیف که اولین آن ها با چرا شروع کنید است که داخل ۲۰۰۹ منتشر شد. سینک در دانشگاه لفافه ی حقوق خوانده و بعد از تجربه ی فرمان در چند شرکت، تصرف وکار خودش را بوسیله نام Sinek Partners راه اندازی کرد. همچنین، به عنوان مدرس استراتژی ارتباطات در دانشگاه کلمبیا مشغول فعالیت است. از سخنرانی های سایمون سینک می نبوغ فهمید بوسیله طرزی وصف ناشدنی به آینده ای ظاهر خوش بین است و به توانایی انسان ها برای ساختن آینده ایمان دارد. همان طورکه در وب سایتش این راه خود را توصیف می کند. او همچنان در حال پیش برد جنبشی بخاطر الهام بخشی به افراد است. آخرین و جدیدترین کتاب او با عنوان بازی بی نهایت در اکتبر ۲۰۱۹ رونمایی شد.درباره ی کتاب و ترجمه های آن

در سال ۲۰۱۴، تاریخ حاضر با صیت تمام Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't منتشر شد. در ایران نیز، انتشارات آریانا قلم این تاریخ را با نام «رهبران آخر غذا می خورند» و ترجمه ی الهام نورانی پور و انتشارات نگین ایران با نام «رهبران آخر از همه طعام می خورند» و ترجمه ی فرشاد قدیری روانه میدان پراکندن کرده اند. بیشتر بخوانید:معرفی کردن کتاب «قدم زدن روی ماه با اینشتین» معلول جاشوا فوئرمسیر مطالعه برای رویه اندازی استارتاپ؛ چه کتاب هایی مطالعه کنیم؟معرفی کتاب «استراتژی خوب، استراتژی بد» جای پا ریچارد روملتمعرفی تاریخ Mastery اثری از رابرت گرینمعرفی تاریخچه «ساختن برای ماندن» اثر سزا جیم کالینز
ویووپیش مرطوب گوشی هایی نوآورانه تو قالب قوم ی اپکس رونمایی کرده و ظاهرا نیت دارد این طور رویکردی را دنباله دهد. این شرکت مدتی پیش ویوو اپکس ۲۰۲۰ را معرفی کرد که در ریشه موبایلی مفهومی وجود و در نقش نمونه متاخر گوشی های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ برند اپکس ظاهر می شد. ویوو در مطلع عزیمت داشت گوشی اپکس ۲۰۲۰ را در روند برگزاریکنگره ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰ (MWC 2020) به قیافه رسمی به نمایش بگذارد، اما دنیاگیری ویروس کرونا باعث فسخ رویداد موردبحث شد. فسخ MWC 2020 باعث شد اطلاع خاص دیگری از این گوشی نشنویم.

یکی از جالب ترین نکات درمورد ویوو اپکس ۲۰۲۰ این بود که دوربین این گوشی مکانیسمی مشابه بوسیله گیمبال بوسیله ترانه گرفتن لرزش تصاویر داشت و از حسگری ۴۸ مگاپیکسلی بوسیله عنوان دوربین اصلی استفاده می کرد. در آن زمان گفته شد سیستم لرزش انسداد دوربین ویوو اپکس ۲۰۲۰ بوسیله میزان ۲۰۰ درصد کارآمدتر از سیستم لرزش گیر شمایل اپتیکال (OIS) است که امروزه به نعوظ معمول داخل گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع حسگر برخی مزیت های دیگر نیز به همراه می آورد که از بین آن ها می توانیم بوسیله نوردهی (اکسپوژر) کامل خیس تو فضا های کم نور و البته روان تر شدن ویدئوهای بایگانی شده رمز کنیم. 



اپکس ۲۰۲۰ به عنوان موبایلی مفهومی هیچگاه گاه صبر نبود به تولید متراکم برسد و دردسترس کاربران معمولی قرار گیرد، بااین حال به نظر می رسد ویوو تصمیم گرفته از مکانیسم منحصربه بی نظیر دوربین این گوشی داخل محصولی دیگر که مخصوص کاربران عادی است استعمال نرم. ویوو خلال چند روز اخیر ازطریق صفحات رسمی خود درون شبکه های اجتماعی اعلام کرده است که قصد دارد بوسیله زودی درون موبایلی متاخر که درون گروه ی میان رده های قدرتمند شبیه به پرچمداران قرار می گیرد، از دوربینی متشابه استفاده کند. این گوشی که با نام ویوو ایکس ۵۰ پرو (Vivo X50 Pro) از آن یاد می شود دوربینی ویژه دارد.

فعلا جزئیات خاصی در رابطه با مشخصات متخصص ویوو X50 Pro نمی دانیم، اما آن طور که ویوو می گوید گوشی موردبحث فراغت است به منظور پر کردن بریدن بین خانواده ی X30و گوشی نکس 3S در راسته عرضه شود. این یعنی ویوو X50 Pro قدرتمندتر از قوم ی X30 و ضعیف برنده از گوشی نکس 3S خواهد بود. چینی ها به تری تیزرهای ویدئویی کوتاهی را که به X50 Pro مربوط می شوند منتشر کرده اند تا به پیش روی نکاتی درمورد دوربین این گوشی بپردازند.

آن طور که در ویدئوها می بینیم، پنل پشتی X50 Pro راحتی است میزبان ماژول دوربین جلال باشد که البته خلال ماه های اخیر به ترند گوشی های رده بالا تغییر شده است. در کلکسیون دوربین پنل پشتی شاهد دوربینی تله فوتو با مکانیسم پریسکوپی خواهیم حیات که ارشد نمایی زیادی را ارائه می دهد. ناگفته نماند پیش تر شاهد استفاده از دوربین پریسکوپی داخل گوشی هایی همانند گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ، هواوی P40 پروواوپو فایند ایکس ۲ پرو بوده ایم. درکنار دوربین پریسکوپی دو دوربین دیگر دیده می شوند که معنوی معمولی دارند و ظن می دهیم دارای لنز فوق وسیع و معمولی باشند؛ یکی از این دوربین حتی ممکن است از لنز دام فوتوی معمولی یا حسگر عمق سنج روزی بگیرد. 



بااین حال مهم ترین نکته درمورد دوربین های پنل پشتی، بوسیله حسگری بزرگ مربوط می شود که استراحت است در نقش دوربین اصلی واضح شود. آن نعوظ که ویوو ادعا می کند، دوربین واقعی گوشی X50 Pro قرار است مکانیسمی قرین به گیمبال به منظور کاهش لرزش ویدئوها داشته باشد. درواقع آن طور که می بینیم لنز این دوربین اقتدار چرخیدن روی پایه خودش دارد. مزیت ویژه ای که این مکانیسم چرخشی ارائه می دهد به حوزه ی لرزش گیری مربوط می شود. یکی دیگر از تیزرهای منتشرشده از سوی ویوو به اقتدار های دوربین این گوشی در مرزوبوم ی تصویربرداری از هوا های کمینه نور رمز می نرم. براساس ادعاهای ویوو، گوشی X50 Pro می تواند درون محیط های دارای تلالو کم تصاویری متجاوز هویدا با جزئیات ممتاز به ثبت برساند.

داخل گوشی مفهومی اپکس ۲۰۲۰ شاهد نوعی سیستم بزرگ نمایی پریسکوپی خاص بودیم که لنزی متحرک داشت؛ این لنز متحرک با مکانیسم ویژه اش امکان دستیابی به بزرگ نمایی اپتیکال حقیقی ۵ تا ۷/۵ یکسانی را فراهم می ساخت. امروزه گوشی هایی بسان گلکسی اس ۲۰ اولترا که دوربین پریسکوپی دارند از فاصله ی کانونی ثابت نصیب می گیرند. درضمن دوربین پریسکوپی این گوشی ها از تکنیک درون یابی (Interpolation) به منظور عرضه ی بزرگ نمایی دیجیتالی یا هیبریدی بالای ۲ و ۳ موافق استفاده می یواش.

درحال فراهم نمی دانیم که ویوو داخل X50 Pro از دوربینی پریسکوپی با لنز متحرک استفاده کرده است خواه خیر، ولی به طور طاسی احتمال نمی دهیم که این اتفاق عارض دهد. در قسمت زیرین ماژول دوربین گوشی متاخر ویوو شاهد رمز بوسیله عبارت ۱۳۵-۱۶ میلی متر هستیم. عبارت یادشده احتمالا به این معنی است که کلکسیون دوربین X50 Pro می تواند مجموعا فاصله ی کانونی بین ۱۶ تا ۱۳۵ میلی متر را نمایش دهد؛ فاصله ی کانونی ۱۶ میلی متری بوسیله لنز زبر عریض و فاصله ی کانونی ۱۳۵ میلی متری به لنز پریسکوپی مربوط خواهد حیات. بدین ترتیب پیش دماغ می کنیم که گوشی جدید ویوو از پس مبصر نمایی اپتیکال ۵ برابری بربیاید. با همه ی این ها باز هم تأکید می کنیم ظن اندکی وجود دارد که ویوو بخواهد در این گوشی که خصوصی کاربران عادی است از لنز متحرک بهره بگیرد.

سامسونگ چند روز پیش حسگری جدید معرفی کرد که وضوحی ۵۰ مگاپیکسلی دارد و از آن با معروفیت ایزوسل GN1 یاد می شود. این حسگر ضمن بهره مندی از فناوری فوکوس خودکار دوال پیکسل به فناوری اختلاط کردن پیکسل ها (Pixel-Binning) بی قراری مجهز شده است و پیکسل هایی بوسیله اندازه ی ۱/۲ میکرون دارد. ویوو به تازگی با انتشار پستی داخل شبکه ی اجتماعی ویبو به حسگر تمثال جدید سامسونگ خاصیت علامت داده است.

ویوو از حسگر ایزوسل GN1 سامسونگ به عنوان راهکاری بهینه تو حوزه ی تصویربرداری با گوشی های هوشمند یاد کرده است، موضوعی که نشان می دهد احتمالا این مشارکت قصد دارد از آن در گوشی جدیدش روزی بگیرد. در GN1 از حسگری مبصر با وزن ی 1/1.3 اینچ استفاده شده؛ جالب است بدانید این حسگر نسبت به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ اندازه ای مبصر خیس دارد. اندازه ی بزرگ ایزوسل GN1 درکنار جهیز لرز گیر گیمبال مشابه ویوو احتمالا می تواند تا قطع اضافی اندازه ی بزرگ حسگر اصلی گوشی X50 Pro را تفسیر کند. 



در راستای پراکندن اخبار مربوط به گوشی جدید ویوو، شب گذشته رسانه ی اسلش لیکس طرح های منتسب بوسیله به گوشی X50 پرو را درون فضای وب روشن کرد. براساس ادعاهای اسلش لیکس گوشی جدید ویوو صبر است از شبکه ی 5G پشتیبانی بطی ء و در پنل پشتی میزبان مجموعا چهار دوربین باشد. ویوو X50 پرو دارای طراحی مستطیل شکل با لبه هایی نسبتا تیز خواهد بود. حتی تو طرح های فاش شده از سوی اسلش لیکس نیز تماشاچی دوربینی واقعی با اندازه ی بسیار بزرگ هستیم.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درمورد مشخصات متخصص ویوو X50 Pro نمی دانیم. ناگفته نماند که گوشی X30 حاضر به تراش ی اکسینوس ۹۸۰ سامسونگ بود، بنابراین ممکن است ویوو بخواهد در X50 Pro از تراشه ی پرچم دار جدید اضطرار ای ها یعنی اکسینوس ۹۹۰ بهره گیرد، اتفاقی که البته دور از انتظار است. آن نعوظ که برخی شایعه ها می گویند، ویوو با کوالکام شرکت می بطی ء تا خراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ را به X50 Pro بیاورد.

با درنظرگرفتن اینکه گوشی موردبحث متعلق به خانواده ی X است، احتمال می دهیم که تنها روانه ی بازار چین شود. این یعنی احتمالا هیچ گاه تماشایی عرضه ی رسمی گوشی در بازارهای بین المللی نخواهیم وجود. این موضوع قطعا مایوس کننده است، در برابر بهره مندی از دوربین گیمبال مانند باعث می شود کاربران هوی زیادی برای تدارک ی چنین محصولی داشته باشند. این سنخ مکانیسم یکی از بزرگ ترین نوآوری هایی است که سیستم لرزش گیر گوشی های هوشمند طی چند سال اخیر بوسیله خود دیده است. براساس اعلام رسمی، ویوو X50 پرو در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۲ خرداد ۱۳۹۹) در گره معرفی خواهد شد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد گوشی جدید ویوو دارید؟ قیمت به روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای فروش مناسب و آگاهانه ی گوشی موبایل را در مقدر شدن محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه پیاده شدن مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سئوال های شما، امکان مقایسه ی دو خواه چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین، می توانید برای وقوف از آخرین  نرخ گوشی سامسونگ،  شیائومی،  هواوی و  اپل از بسرنوشت شوم دچار کردن محصولات زومیت مصرف کنید.مشاهده لیست ارزش گوشیبیشتر بخوانید:سامسونگ و هواوی میدان گوشی های هوشمند سازگار با 5G را تصاحب کرده اندغول های فناوری اجازه بازگشایی کارخانجاتشان در هند را اخذ کردندویوو با عبور از سامسونگ، دومین گوشی ساز بزرگ بازار هند شدویوو Y50 با دوربین چهارگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شدویوو اس 6 5G با نمایشگر امولد ۶/۴۴ اینچی معرفی شد