مقاله انجمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نورالدین رحیمی گفت: راه اندازی بیمه سلامت به سمت الکترونیکی کردن خدمات قدم برداشته است و جزو مایه هایی هستیم که با بود بیشترین وابستگی با مردم، یعنی حدود ۳۸۹ هزاره بیمه شده، با آنها وابستگی دوسویه داریم.

او اشعار کرد: زیرساخت های الکترونیکی سبب شده که با حیات تعداد کمتر کارکنان این دستگاه که حدود ۷۴ نفر است، خدمت دهی به حدود ۳۹۰ هزار بیمه شده تو استان ایلام را انجام دهیم.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام دنباله عدالت: ایلام در صف نخستین استان هایی است که زیادترین خدمات الکترونیکی را ارائه داده و باعث شده است میزان مراجعات بوسیله مراکز بهداشتی و درمانی در سال ۹۸ بوسیله یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر کاهش یابد. البته عالمگیر بیماری کرونا در آن بی تاثیر نبوده است.

رحیمی اضافه کرد: سالانه ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه علاج بیمه شدگان را صیقلی می کنیم. پیش خیس باید افراد با دفترچه بوسیله مراکز کوچکتر قرارداد مراجعه می کردند، اما اکنون این افراد می توانند با اعلام کد ملی و یا تا اینکه معروفیت پدر از مزیت بیمه ای در مراکز درمانی والا پیمان نامه بهره ببرند.

مدیر کچل بیمه اشتی ایلام عنوان کرد: نسخه نویسی الکترونیکی یکی دیگر از پروگرام های محقق شده این وسیله بوده و ۸ شهرستان در سال ۹۸ این مهم را اجرا کرده اند و ۵۷ هزاره نسخه الکترونیکی صادر شده است. شهر ایلام نیز هوشیار این جرگه شد و در سال ۹۹ تا پایان خرداد ماه به صورت آزمایشی و از نخست تیر ماه باید نسخه ها فقط به رخساره الکترونیکی باشند.

او یادآور شد: شفافیت در نحوه تجویز، شفافیت مالی و نفع جویی درون مصرف کاغذ از جمله مزایای اجرای این طرح است.
  • ۹۹/۰۳/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی