مقاله انجمن

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از رویترز این باهم اتحاد کردن می گوید بر بزرگداشت احتیاطات مربوط به بی کار بزرگ وجود داشتن و سایر موارد حتی قصد دارد این واکسن را در کودکان کم سن تر بی آرامی آزمایش یواش.

جانسون اند جانسون در بیانیه ای اعلام کرد در حال حاضر تو حال مذاکره با راه اندازی های ناظر و همکارانش درباره مسبوق کردن پری کودکان به کارآزمایی های بالینی اش است.

سازمان غذا و داروی آمریکا می گوید بنیادی است که شرکت های داروسازی واکسن هایشان را روی کودکان بی آرامی آزمایش کنند.

گروهی از پزشکان ابراز نگرانی کرده اند که خود واکسن ها ممکن است باعث ایجاد یک عارضه نادر تهدیدکننده بود بوسیله نام «نشانگان التهابی چندسیستمی» تو برخی از کودکان شوند. قبلا این تصادف تو شماری از کودکان مشغول بهکووید-۱۹گزارش شده بود.

شرکت رقیب فایزر از قبل آزمایش واکسنش بخاطر کووید-۱۹ که با شرکت شرکت آلمانی بیوان تک در دست تولید است، درون افراد ۱۲ تا ۱۸ سال شروع کرده است. واکسن شرکت فایزر از تکنولوژی جدید mRNA (ًًRNA پیامبر) کاربرد می کند که تا به حال واکسن تاییدشده ای پیاده شدن اساس آن باریک نشده است.

جانسون اند جانسون از یک آدنوویروس عامل سرماخوردگی برای احاله ماده ژنتیکی کروناویروس به درون سلول های بدن بخاطر برانگیخته شدن پاسخ ایمنی استفاده می کند. این پلتفرم که AdVac

نامیده می شود، قبلا داخل واکسنی برای ویروس ابولا که در اوائل امسال در اروپا تایید شد، به فقره رفته و بسیار از ۱۰۰۰۰۰ نفر شامل نوزادان، کودکان و زنان باردار آن را اخذ کرده اند.

سابقه یک فن شناسی از لحاظ بی کار بزرگ بودن برای موسسه های ناظر ابهت دارد. اغلب موارد سمیت شاگرد از پلتفرم مورد استعمال تو واکسن هستند، خیر اینسرت های ژنتیکی متفاوتی که درون آنها گذاشته می شود. بنابراین جایگزین کردن مواد ژنتیکی ابولا با مواد ژنتیکی کروناویروس جدید احتمالا مشکل عمده ای از لحاظ بی سربزرگی بودن واکسن ایجاد نمی کند.

جانسون اند جانسون آزمایش واکسن کرونایش را در یک کارآزمایی بالینی مرحله سوم که در اواخر ماه سپتامبر (اوائل مهربانی) شامل ۶۰۰۰۰ نفر مقدمه کرده است. این شرکت داخل اوائل این ماه مجبور شد این کارآزمایی را به انگیزه رخساره اعطا کردن یک عارضه پزشکی وخیم درون یکی از شرکت کنندگان راکد درنگ. این وارسی در هفته گذشته دوباره آغار شد. آشنایی با رویکردهای متفاوت بخاطر خلق واکسن کرونا کودکان ممکن است در ابتدا واکسن کرونا شهود نکنند
  • ۹۹/۰۸/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی