مقاله انجمن

تقریبا همگی ی محصولات هوشمند بخاطر کارکردن به اینترنت حاجت دارند؛ به همین دلیل، می توان گفت این فناوری یکی از فناوری های مهمی است که درون عصر حاضر استعمال می شود. برای گشایش شیوه ی ارائه ی این فناوری به کاربران، هر چند وقت یک بار به روزرسانی های مختلفی در اینترنت اِعمال می شود.

جدیدترین مفروضات منتشر شده داخل فضای مجازی از بهبود وای فای خبر می دهد. براساس این اطلاعات، فراغت است فضای بیشتری برای وای فای فراهم شود. امروز مجتمع ارتباطات فدرال (FCC) به افزایش طیف بی سیم اضافی برای استفاده در فضای داخلی وای فای رأی داد. این تحول باید بوسیله بهبود سرعت و کاهش ازدحام درون شبکه های وای فای ۵ گیگاهرتز معاون درنگ.



طیف جدیدی که قرار است بوسیله باند وای فای اختصاص هویدا کند، قبلا به زیرساخت ارتباطات بین خودرو ها خاص داشت؛ اما از زمان پیاده شدن گذاشته شدن در دو دهه پیش ، صنعت خودروسازی کار اضافی بخاطر بازگردانی و استفاده ی مکرر از آن عمل نداده است. بنابراین، FCC تصمیم گرفته است که بخشی از آن را دردسترس وای فای عمومی استراحت دهد تا تجربه ی کاربری بهبود یابد.

نکته ی جالب این است که پس از گذشت این سال ها و استفاده نکردن باهم اتحاد کردن های خودروسازی از طیف یادشده، هنگامی که محفل ارتباطات فدرال غرض خود را فاحش کرد، مسئولان این صنعت آزرده خاطر شدند. هنوز واضح نیست؛ اما شاید آن ها نیز فکرهایی بخاطر استفاده از این باند داخل زیرساخت ارتباطات بین خودروها کرده باشند.

مایکل اُ. ریلی، کمیسیونر FCC، پیش از رأی گیری گفت: «امروز به دو دهه اتلاف و استعمال ی ناکارآمد از باندی با ارزش ۵٫۹ گیگاهرتز اختتام می دهیم.» او داخل مدخل دیگری از صحبت هایش به این موضوع رمز کرد که بسیاری از مایه های موجود فقط می توانند پس از بوسیله روزرسانی سریع کند افزاری از طیف جدید کاربرد کنند. این امر کاملا حساب دان به رویت می رسد و عموما وقتی فناوری جدیدی نمایش می شود، دستگاه های دیگر بخاطر مصرف از آن به به روز شدن احتیاج دارند.

این اتساع باند خبر خوشدل کننده ای برای کسانی است که از وای فای استفاده می کنند؛ بجهت پس از ارائه ی پشتیبانی های لازم، سرعت اینترنت کمی افزایش فاش می درنگ. تو دو دهه ی گذشته، وای فای با طیف ۴۰۰ مگاهرتز امر کرده است و باتوجه بوسیله تصمیم امروز، ۴۵ مگاهرتز دیگر نیز دردسترس آن فراغت می گیرد. درست است که این پیشرفت چشمگیر نیست، می تواند به خشکی امدن روند کار با اینترنت تأثیرگذار باشد.

با این اوصاف، درون اوایل سال ساری اتفاق ارشد تری برای این فناوری رخ عدل. ماه آوریل، این کمیسیون به باز شدن ۱،۲۰۰ مگاهرتز فضای اضافه به باند ۶ گیگاهرتزی رأی مثبت قسط. درواقع، با این امر آن ها فضای طاسی این باند چهار طبق شد. نباید این نکته را همچنین فراموش کنیم که گجت ها به طور طاسی هنوز برای پشتیبانی از این طیف متاخر به روز نشده اند؛ اما زمانی که به روزرسانی های لازم اجرا شود، جهش و ترفیع درخورتوجهی را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی رأی FCC برای تکثیر طیف باند وای فای چیست؟بیشتر بخوانید:اینترنت آرشیو میزبان بازی ها و انیمیشن های مبتنی بر Flash شدکودک محبوب یوتیوب شخصیت اصلی انیمیشنی در آمازون می شودنماینده متاخر مجلس درون کمیته فیلترینگ: موافق رفع فیلتر یوتیوب و توییتر نیستمجدیدترین دودل گوگل به بنوآ مندلبرو، پدر هندسه فراکتالی، ویژه یافتجزئیات سرویس کلاد پی سی مایکروسافت فاش شد
  • ۹۹/۰۹/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی