مقاله انجمن

زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با ایسنا، داخل مورد مصوبه شورا درخصوص الزامشهرداری تهران به معرفی کردن مکان‌هایی برای توسعه حیات شبانه داخل تهران گفت: شهرداری می‌بایست به مناسبت اعیاد شعبانیه این مکان‌ها را آماده کرده و تو اختیار عموم قرار می داد ولی متاسفانه این عمده عارض نداد. با حضور معاونین برنامه‌ریزی، فرهنگی و اجتماعی و امور مناطق جلسه‌ای دوروبر شناسایی مناطق و برنامه شهرداری بخاطر رونق حیات شب هنگام در آنها برگزار کردیم.

او با بیان این‌که شهرداری تهران اعلام کرده که ۱۲ نقطه را بخاطر توسعه حیات شبانه در رویت اندوهناک ولی فعلا در فاز مطلع ۵ خال را برای ماه رمضان در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز روستا آماده خواهد کرد، گفت:  اعضای شورای خانه دادن تهران به توسعه بود مدنی و شبانه تاکید دارند به‌گونه‌ای که معتقدیم باید تمامی مکان‌های ارائه‌دهنده خدمات بوسیله شهروندان اعم از اغذیه‌فروشی، لباس‌فروشی، عکاسی و... درون خلال شب دایر باشد تا مردم بتوانند از آن مصرف کنند.

عضو هیات رئیسه شورای بطرف خانه تهران با اشاره بوسیله  اختلاف نظر موجود میان مسئولین تصمیم‌گیر با بیان این‌که آنها تخیل می‌کنند که حیات شبانه عزب جنبه تفریحی و غذایی دارد ولی آنچه که بیشتر تقدم دارد، وجود عمر در شب است، گفت: رویکرد اصلی ما تقویت امنیت خانه دادن بوسیله خصوص در شب است تا انسان بتوانند از ظرفیت‌های زندگی درون شب کاربرد کنند.

نژادبهرام با بیان این‌که شهرداری ۱۲ منطقه را برای توسعه وجود شبانه برگزینی کرده که در وعده نخست عزب ۵ نقطه آن هم‌زمان با ماه رمضان اجرایی می‌شود؛ گفت: از آنجایی که برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای طرح وجود شبانه در حال ارتکاب است از اعلام نام این مکان خودداری می‌کنم اما قطعا این راه پس ازآن از ماه رمضان تداوم می‌یابد.
  • ۹۸/۰۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی