مقاله انجمن

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

اپل سال ها است در صنعت گوشی موبایل فعالیت می کند و تاکنون محصولات متنوعی در قالب خانواده ی آیفون به دست استعمال کنندگان رسانده است. آیفون های اپل همه ساله بهبودهایی بوسیله خود می بینند تا بیش ازپیش خودشان را با نیازهای روز معادله دهند. در سال های اخیر، اپل تصمیم های بحث برانگیزی درقبال محصولاتش، به ویژه خانواده ی آیفون محزون که یکی از آن ها را می توانیم حذف جک ۳٫۵ میلی متری هدفون بوسیله حساب بیاوریم. ویدیو آیفون ۱۲ بدون شارژر؛ اپل به دنبال چیست؟

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

تو زمان حذف جک هدفون از گوشی آیفون ۷، فایده های سلبی بسیاری بوسیله غرض اپل را تماشاچی بودیم. حال که چند سال از آن زمان می گذرد، تعداد گوشی های جدید عرضه شده با جک هدفون انگشت شمار است. شرکت هایی که در ماه های مبدا تصمیم اپل را به سخره می گرفتند، خودشان در همان دست خط دامنه برداشتند و جک هدفون را از گوشی هایشان حذف کردند.

از چند ماه پیش، گزارش های ضد و نقیض اعلام می کردند اپل در پی حذف هدفون ایِرپادز (EarPods) از جعبه ی آیفون های متاخر است تا از این طریق ضمن کوچک ترکردن صندوق ی گوشی، کاربران را به تهیه ی اِیرپادز (AirPods) ترغیب کند و معیار فروش این هدفون بی سیمِ توگوشی را افزایش دهد.اپل هنوز رسما حذف شارژر و ایِرپادز را از صندوق ی آیفون ۱۲ اخبار نکرده است

واقعه از آنجایی جالب تیز شد که شماره ای از حذف شارژر و کابل آن خبر دادند. گزارش حذف شارژر از صندوق ی آیفون ۱۲ را منابع مطمئنی منتشر کردند و همین موضوع احتمال صحت داشتن آن را افزایش می دهد. امروزه شایعه های مختلفی درباره ی گوشی های بعدی اپل شنیده می شوند؛ از دوربین و ورقه نمایش آن ها گرفته تا تبدیل داخل طراحی و بهبودهای احتمالی فناوری فیس ID و کوچک تر شدن اندازه ی ترک خوردگی (ناچ). بااین همه، شایعه ی مربوط به حذف شارژر از صندوق بیشترین نفوذ ها را بوسیله تعاقب داشته است.

پخش شدن این خبر داخل شبکه های مدنی در مبدا با نفوذ کردن های سلبی مواجه شد. کاربران زومیت نیز عموما از این تصمیم اپل انتقاد کردند. برای مثال، یکی از کاربران زومیت با «بی حرمتی آمیز» خواندن این تصمیم می گوید درصورت بوسیله سانحه چسبیدگی آن، آیفون را کنار می گذارد و از وان پلاس مصرف می کند. نگاهی طاسی به فایده ها نشان می دهد برخی کاربران به شدت انتقاد می کنند و فداکار دیگر غرض اپل را منطقی می دانند. بااین حال، می نبوغ تصمیم اپل را از جوانب مختلفی بررسی کرد.



بیایید فرض کنیم یقین ی جدید هنگام شناساندن و ارائه ی آیفون های ۲۰۲۰ تو خزان امسال رنگ نسب به خود بگیرد. ابتدایی جنس فایده کاربران به این اتفاق، قطعا همان چیزی است که در ذهن بسیاری از شما نقش بسته است: این فرمان بسیار غیرمنطقی و مضحک به حساب می آید. اگر از این زاویه بوسیله وقوع بنگریم، بااطلاع می شویم این موضوع تا حدی با استانداردهای خود اپل مطابقت ندارد. اپل پیش نم کارهای مناظره برانگیز متعددی انجام داده است و همان طورکه گفتیم، حذف هدفون یکی از آن ها است. نیز چند سال پیش، اپل با تغییر حضرت مک بوک ها خبرساز شده بود.

همین کارها باعث می شوند حذف هدفون از جعبه ی آیفون ۱۲ اتفاقی پیش بینی شدنی به نظر برسد؛ اتفاقی که قطعا تاثیر منفی فداکار کاربران را بوسیله دنبال خواهد داشت؛ ولی موضوعی زدودن که نتوانیم آن را درک کنیم. بااین همه، حذف شارژر و کابل آن از قوطی ی گوشی تا اندازه زیادی دورازانتظار است؛ زیرا عزب متاع جانبی ضروری گوشی به حساب می آیند؛ لوازمی که اگر نباشند، عملا نمی توان پس از مدتی، از گوشی کاربرد کرد. عرضه ی آیفون ۱۲ بدون شارژر همچون نمایش ی خودرو بدون لاستیک است. این کار را حتی می توان بوسیله عرضه ی رایانه ی انحصاری عاری کابل های موردنیاز شبیه کردن کرد. وقتی از این زاویه بوسیله تصادم می نگریم، خرید محصولی گران ارج همانند آیفون ۱۲ عاری داشتن شارژر، واقعا خنده دار است.فایده فاتحه: خرید آیفون ۱۲ عاری شارژر همچون معامله خودرو عاری لاستیک است

موقع خرید گوشی و رویه اندازی اولیه به سادگی می توانید از آن استفاده کنید؛ اما همین که شارژ باتری تمام شد، برای مصرف ی دوباره از گوشی بوسیله پرداخت پول بیشتر بوسیله منظور تهیه ی شارژر نیاز پیدا می کنید. اپل با اتخاذ این تصمیم داخل معلول ستاندن پول بیشتر از مشتریانش خواهد حیات. درواقع، اپل خودش مشکل خاصی ایجاد می کند و راه محلول آن را به کاربران می فروشد؛ سیاق حلی که تا پیش از این بدون پرداخت هزینه ی زیادی دردسترس همگی استراحت داشت. شارژر جداگانه ی آیفون احتمالا بین ۲۰ تا ۳۰ دلار خرج ی اضافی روی دست شما خواهد گذاشت که تو نگاه ابتدا شاید متجاوز نباشد؛ اما تبدیل آن به ریال، رقمی غیرمنطقی خواهد بود.

یکی از انتزاع های عرضه شده برای تصمیم اپل خواهش این شرکت بوسیله تولید آیفون بدون درگاه است. تولید آیفون بدون درگاه سرانجام روزی به حقیقت خواهد پیوست. بر همین اساس، تحلیلگران می گویند اپل از همین حالا قصد دارد کم کم برای پیوستن به آن روزها مبنا سازی یواش. گرچه آمار دقیقی دردسترس نیست، فکر نمی کنیم تاکنون هیچ گوشی هوشمندی بدون شارژر روانه ی بازار شده باشد؛ چون شارژر وسیله ای ضروری است. ظاهرا اپل قصد دارد مقدماتی شرکتی باشد که درون این خوش نویسی قدم برمی دارد. اپل با حذف شارژر، مشکلی خاص خلق کردن می نرم و رویه حل آن را به کاربران می فروشد

درکنار این ها
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان نامه ای خطاب به حسن ملا مهتر جمهور در تک گرانی های اخیر و بی ثباتی قیمت ها  نوشته که متن آن بوسیله این شرح است:

شرایط فعلی اجتماع و ناله های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی نرخ ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می آزارد.

تکثیر بی احصائیه و کتاب ارج ارز و سکه و افزایش کرایه ارج تو کنار کوتاهی فدایی مدیران تو سال های گذشته برای حل مشکلات مردم و دلبستگی بیش از قطع به بیرون از کشور،  مردم را دلسرد کرده است.

گر چه مدیران دولتی و مسئولین فرمان با توجه بوسیله فشارهای تحریم  تلاش هایی را مبذول داشته اند، لکن این تلاش ها برای انسان ملموس نبوده و مردم از ضعف بازرسی و تکثیر بی نحو ارزش دلار و کاهش نرخ پول ملی سخت آزده خاطر گشته اند که باید هر چه تند زیرفون فکر عاجلی برای آن بشود.

تلاش برای افتتاح طرح های نیمه کامل و تأمین کالاهای مهم گرچه لازم و ضروری است اما کفایت کردن به این مسائل و آمارهای مدیران  و بی توجهی به کف بازار و خواسته های به حق انسان علت تاسف خواهد بود، لذا لازم است هر چه سریع العمل برنده فکری کرده و با استواری نظارت پیاده شدن میدان و کاهش نرخ دلار بوسیله قیمت های قبلی و سکون بخشی بوسیله اقتصاد ملک اعاده کمبود ها شود .
ASGASGلینوسAROOOONAROOOON توروالدز طرح پیشنهادی برای اشتهار گذاری های بی طرفانه درون کدها و اسناد کرنل لینوکس را تأیید کرد. از این بوسیله بعد از توسعه دهنده های لینوکس خواسته می شود تا از عبارت های متاخر بوسیله جای عبارت هایی همچون Master/Slave یا Blacklist/Whitelist مصرف کنند. عبارت های پیشنهادی جایگزین برای Master/Slave دربرگیرنده موارد زیر می شوند.primary/secondarymain/replica خواه subordinateinitiator/targetrequester/respondercontroller/devicehost/worker or proxyleader/followerdirector/performer

برای عبارت های Blacklist/Whitelist بی آرامی موارد زیر پیشنهاد شده اند:denylist/allowlistblocklist/passlist

آویشن لینوکس هیچ عبارت خاصی را به عنوان شیوه یا جبر مشخص نکرد، اما از توسعه دهنده ها امید تا عبارت های کم قیمت را جایگزین موارد سابق بکنند. عبارت های متاخر درون کدهای اصلی کرنل لینوکس و اسناد مرتبط با آن استفاده خواهند شد. عبارت های باستانی که از اکنون دیگر نامناسب تلقی می شوند، تنها بخاطر استفاده درون کدهای باستانی و اسناد مجاز خواهند وجود. بوسیله علاوه، زمانی که کدهای یک سخت ادوات یا پروتکل کنونی بوسیله روزرسانی شوند، کاربرد از عبارت های قدیمی مشروع خواهد حیات.مقاله های مرتبط:گوگل کروم بخاطر مبارزه با نژادپرستی، عبارت Blacklist را با Blocklist جایگزین می کندگیت هاب با حذف عبارت Master از پلتفرم، با مفاهیم نژادپرستانه مقابله می یواش

دن ویلیامز، یکی از توسعه دهنده های واقعی کرنل لینوکس چندی پیش جایگزین کردن عبارت های Master/Slave و Blacklist/Whitelist را بوسیله عنوان یک پیشنهاد مطرح کرده بود. خالق لینوکس، لینوس توروالدز، روز جمعه پیشنهاد او را پذیرفت و در خرمن لینوکس ۵/۸ آن را با یک پول ریکوئست تأیید کرد.

تیم لینوکس با تصویب عبارت های جدید، به روندی ساری داخل میان شرکت های فناوری و پروژه های متن باز پیوست که عبارت هایی با برداشت نژادپرزستانه را از کدهای خود حذف می کنند تا به زبانی بی طرف برسند. از میان پروژه هایی که به این لول پیوسته اند می توان به Twitter, GitHub, Microsoft, LinkedIn, Ansible, Splunk, Android, Go, MySQL, PHPUnit, Curl, OpenZFS, OpenSSL و JP Morgan رمز کرد. حرکت شریک های فناوری پس از مرگ جورج فلوید در ایالات متحده و لباس گیری حرکت Black Lives Matter مقدمه شد. هدف نهایی این حرکت، مناسب خیس کردن هوا IT و محصولات دنیای فناوری برای کاربران رنگین پوست اعتراف شد.

برخی از فعالان دنیای فناوری، تغییر عبارت های کدنویسی یا شهرت گذاری محصولات را حرکت مناسبی علیه نژادپرستی نمی دانند و آن را به قطع ی حرکتی عمیق، اثرگذار نمی دانند. ازطرفی برخی از افراد دانشگاهی باور دارند امتداد دادن استفاده از عبارت هایی با مفاهیم و کتاب ی نژادپرستانه، به ادامه روبرو کردن فرهنگ نژادپرستی می انجامد.بیشتر بخوانید:واکاوی و وارسی شدید فعالیت های گوگل داخل کالیفرنیا با هدف مبارزه با انحصارطلبیچگونه کدک ویدیویی جدید H.H/266 VVC می تواند انقلابی تو صنعتی چندرسانه ای خلق کردن کند؟شبکه های HD یا اینترنت بهتر؛ اولویت با کدام است؟معرفی کدک H.ویدئویی H 266 VVC با ادعای نیمه کردن حجم فایل های ویدئوییسامسونگ از کشف ماده شقه هادی جدید
داخل دنیای که ما زندگی می کنیم مشکلات زیادی وجود دارند که محلول هرکدام چالش های خود را دارد یکی از مشکلات و دغدغه های پا بر جا ما سلامتی است. صلح و صفا گاه می تواند جسمانی باشد، گاه روانی و گاه اجتماعی که بخاطر داشتن همه این ها نیازمند آگاهی صحیح هستیم.

معرفی وب سایت زندگی تندرست

زندگی سالم رسانه ای اختصاصی داخل زمینه سلامت، سبک زندگی و پزشکی درون راستای آگاه سازی اقدام به تولید محتوا، توسط افراد متخصص در حوزه های پزشکی و علوم آزمایشگاهی، اشتی عمومی، روانشناسی، مسائل مربوط به زنان و کودکان، تغذیه سالم، آگاهی در مورد بیماری ها، زیبایی، تناسب تنه ، داروها و بسیاری از اساس های سلامت فردی، مدنی فعالیت می نرم.

ویروس کرونا

همه درباره ویروس کروناصحبت می کنند و هر سمتی که می نگرید اطلاعاتی درباره ویروس و چگونگی حراست درون موافق آن منتشر شده است. دانستن واقعیت برای آمادگی مناسب و مراقبت از خود و عزیزان تان اهمیتی کلیدی دارد. متأسفانه، اطلاعات بسیاری وجود دارد که نادرست است؛ ما در وب سایت زندگی سالم از منابع عفیف معلومات کنجکاو را مجهز می کنیم.

ماهنامه زندگی تندرست

ماهنامه زندگی سالم علیه جدیدی است که ما به قیافه الکترونیکی هر ماه رایگان منتشر می کنیم، ماهنامه زندگی سالم با مخاطب استراحت اعطا کردن جمله مردم از طریق ابزارهای شمول با محتوایی علمی، به روز و موثق با زبانی تا حد امکان روشن و بوسیله دوراز پیچیدگی، که فعالیت های روزمره زندگی ما  را پیش چشم داشته باشد. گامی مؤثر در ساختن جامعه ای تندرست و شاد است.

چشم انداز ما

ما درون زندگی تندرست متین هستیم که منبع غنی از اطلاعات در مملکت های سلامت قامت و روان تولید کنیم که دسترسی به اطلاعات برای همه افراد ساده تر و مجانی باشد. آرزوی که از دو سال پیش در موجب شکل دهی به آن داخل جدیت هستیم و امروز خویشتن را درون مسیری که به آن می اندیشیم، می بینیمیم.  بخاطر رسیدن بوسیله آرزوها و آرمان هایمان در مسیری که ترسیم کردیم حرکت می کنیم تا نقطه مهم تاریخ باشیم که قبل نمدار و بعدتر ما فرق کند.

چشم انداز ما داشتن شان غنی از مطالب ( به صورت مقاله، ماهنامه و مجله، پادکست ، ویدوکست و....) که با اصطلاح ساده برای یکسره شایان شعور باشد و نیز در گام بعدی تلاش می کنیم مسیر و خدمات صلح و صفا سزاوار سرزنش دسترس زیرفون باشند.بیشتر بخوانید:معرفی سایت ایران رهیاب، یکی از بهینه مراجع خرید انواع ردیابدرب ضد دزدیدن راشاتترافرم نمایش دهنده انواع شیشه و آیینه های رنگیبهترین و نزدیک ترین پزشک متخصص را در برزن های پرگیر خویشتن پیدا کنید!میزیتو ابزاری جهت نمو اقتصادی مدیران و کارآفرینان ایرانی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، در ماه های اخیر به طور مکرر از خوش نشین اطلاع می رسد که سارقان، احشام را که اندک سرمایه کشاورزان و دامداران خرد منطقه است، دزدیده و مشکلات زیادی برای روستائیان ایجاد می کنند.

دامداران و کشاورزان این دیار که برخی از آنها همه دست رنج زندگی و مایه امرارمعاش آنها چند گاو و گوسفنداست، باید هر شب استرس مواجهه با دزدان گله را داشته باشند.

دامداران این مناطق اظهارکردند: تو ماه های اخیر دزدیده شدن احشام روستائیان توسط سارقان بر مشکلات آنان افزوده و با ضررهای میلیونی مواجه شدند.

آنان بیان کردند: با توجه بوسیله دما هوا و خستگی بیش ازحد دامداران در روزهای پر اب تحمل فرسا سریال دزدیدن دام ها در روستاهای این مناطق گرفتاری هرروزه ساکنان است.

یک از دامداران ساکن دریکی از روستاهای گناوه، استان بوشهر گفت: سارقان نه عزب تو نیمه های شب مبادرت به دزدیدن می کنند بلکه روزها همچنین به سراغ احشام می آیند.

وی که گرایش نامش در خبر پیدا نشود، افزود: تو چند روز اخیر گوسفندان زیادی از روستاهای تابعه این منطقه به سرقت رفته و آنها را بوسیله شهرهای غصه جوار برده و به ابتیاع می رسانند.

این دامدار اظهار کرد: دزدیدن احشام از روستاییان منطقه به معضل تبدیل شده است، سارقان اطراف روستاها پرسه می زنند و به محض آماده شدن وضعیت فوری اقدام به سرقت احشام می کنند.

یکی دیگر از دامداران گفت: شب ها داخل ولایت از التهاب اینکه سارقان به قفا دزدیدن گوسفندان باشند، خواب نداریم.

وی اظهارکرد: هرچند نیروی انتظامی با خاطیان درون این زمینه برخورد کرده است اما در شرایط حاضر مایه قضایی باید برخورد قاطع لطافت با دستگیرشدگان کند تا افراد فرصت طلب بوسیله خویشتن اجازه ندهند که حاصل تلاش سالیان دامداران را بوسیله دزدی ببرند.

دامداران دیلمی نیز که خواستند نامشان در معارفه برده نشود، گفتند: درون سال گذشته در چنین موقعی ندین رأس دام از روستاهای کنارکوه، بنه خاطر، بیدو، عامری، سیاهمکان و بنه اسماعیل به توسط دزدیده شد و امسال نیز در ماه های اخیر این رفتار را از سر پژمان اند.

آنان اظهار کردند: با توجه بوسیله مشکلات اقتصادی و هبوط امکانات، جناب سارقان سودجو مایه نگرانی و خواب را از چشم دامداران پژمان است.

روستائیان ضمن تقدیر از نیروهای امنیتی و انتظامی منطقه خواستار برخورد وظیفه شناس با سارقان گله در این مناطق شدند.

بخشداران مرکزی گناوه و دیلم سرقت احشام در روستاهای این شهرستان را تائید و ردیابی موضوع را در اجازه کاردارند.

خدیجه دشتی بخشدار مرکزی گناوه گفت: داخل چند مدت اخیر سرقت گله در برخی روستاهای بخش مرکزی ادا می شود که به نهادهای امنیتی گزارش و در حال پیگیری برای خبر سارقان هستیم.

بخشدار مرکزی دیلم غصه گفت: دزدیدن احشام در روستاهای شهرستان به اطلاع نیروی انتظامی و مراجع قضایی رسیده است و تاکنون یک سارق دستگیرشده است.

حسن باباحسنی افزود: دامداران باید نسبت به نگاهداری و محافظت از دام های خویشتن مداقه بیشتری داشته و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در این زمینه پیگیری و اطلاع رسانی کنند.

متجاوز از ۲۰ درصد از پری ۱۴۰ هزارنفری شهرستان های گناوه و دیلم داخل سیرت استان بوشهر داخل روستاها سکونت دارند.
کند افزار انویدیا GeForce Experience قابلیت های منحصربه بی نظیر متعددی دارد. یکی از استعداد های جذاب بوسیله نام Freestyle شناخته می شود که طرفداران یدکی بی قراری دارد. این قابلیت به کاربر امکان می دهد فیلترهای ثانویه را به نعوظ حی به ورزش خود افزودن یواش. از فیلترهای موجود می استعداد بوسیله تغییر در طیف رنگ تصویر، اضافه کردن جلوه های سینمایی و... اشاره کرد؛ البته بازیِ در حال اجرا باید از قابلیت فیلترها پشتیبانی کند.

شاید Freestyle پرکاربردترین نبوغ درنگ افزار GeForce Experience نباشد؛ اما جذابیت های کاربری متنوعی دارد؛ البته فداکار از کاربران کاربرد های کاربردی و مفیدی از فیلترها می کنند. به عنوان مثال، با استفاده از فیلترهای موجود می توان نور آبی بازی را کاهش داد یا با تغییر شدت شارپ وجود داشتن تصاویر، تجربه ی بهتری از ورزش حاضر کرد. برخی وارسی ها نشان می دهند تغییرات مذکور تأثیر اضافی کنار گشایش تجربه ی بازی می گذارند.

طبق اخبار جدید، توان Freestyle برای پلتفرم جی فورس ناودان حزن ارائه شده است؛ درنتیجه، فاصله ی امتحان ی کاربری بین سرو بازی ابری و بازی داخل مایه های انحصاری بیش ازپیش کمتر می شود. ناگفته نماند افزایش شدن قابلیت سابق الذکر ضعف هایی نیز به همراه دارد و مانند هر استعداد پردازشی دیگر، Freestyle همچنین فشار به خشکی امدن پردازنده ها را افزایش می دهد و بهره وری بازی طی آن کاهش پیدا می نرم.

اکثر کاربران کاهش سرعت و عملکرد پس از فعال کردن فیلترها را بااطلاع نمی شوند و کاربرانی که تو دسته ی گیمرهای حرفه ای سیستم ابری قرار می گیرند، قطعا دانا کاهش سرعت و بازدهی می شوند. درحال حاضر، آن ها حزن از ناقص بودن فناوری استریم بازی گِله می کنند که موجب کاهش مقدار فریم ورزش ها می شود.مقاله های مرتبط:دسترسی به فداکار بازی ها درون سرویس GeForce Now انویدیا غیرممکن شدپشتیبانی از رهگیری نور و سیستم عامل اندروید به درخت سرو بازی ابری انویدیا تکثیر می شود

قابلیت Freestyle تغییر چندانی در امتحان ی کاربری گیمرها ابداع نمی کند؛ اما انویدیا امیدوار است با افزودن کردن آن به سرویس ابری، کاربران بیشتری به مصرف از سرویس انگیزش شوند. دراین میان، شاید برخی کاربران علاقه داشته باشند تا اینکه تاریک ترین و خاص ترین بازی ها را با ظاهری قرین بوسیله جلوه های انیمیشنی امتحان کنند که استفاده از Freestyle را برای آن ها جذاب می بطی ء. هرچند حاصل ی بازپسین آن چنان ویژه و متفاوت نیست، طرفداران خصوصی خود را دارد.

سرو جی فورس ناو هنوز به رایگان درون دوره ی زمانی محدود یک ساعته دردسترس کاربران راحتی دارد. البته همین گرداگرد ی کوتاه نیز برای آزمایش استعداد های جدید و تصمیم احتمالی بوسیله خرید اشتراک، کافی به نظر می رسد و اشتراک نیز با بها پنج دلار در ماه برای سال اول فروخته می شود.بیشتر بخوانید:وب سایت مشهور بازی های آنلاین فلش، مقبول بازی های جدید را متوقف کردتاریخ عرضه کنسول آتاری VCS برای پاییز امسال تعیین شده استایکس باکس لاکهارت احتمالا چهار ترافلاپس قدرت پردازشی خواهد داشتمرورگر گیمینگ Opera GX به استعداد پشتیبانی از دیسکورد و دارک مود مجهز شدازطریق این بازی، انگشت خود را روی ورقه گوشی نگه دارید و برنده ۲۵ هزار دلار شوید
چینی ها با الهام از چهار لبه ی خمیده ی نمایشگر پی ۴۰ پرو، نام آن را Overflow Display می نامند تا به نوعی پیاده شدن تجربه ی بصری فراگیر این نمایشگر نیز تأکید کنند. طراحان هواوی با کنارگذاشتن بریدگی جرعه ای نسل پیشین، حفره ای کپسول شکل را در گوشه ی سمت چپ خلق کرده اند؛ حفره ای که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وسیله را داخل شکم خویشتن دارد.

درادامه برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه گشایی زومیت همراه باشید:





تماشا داخل آپارات | سیاحت داخل یوتیوب 



پهلو کسی پوشیده تراشیدن که مهم ترین و متمایز ترین ویژگی هواوی پی ۴۰ پرو دوربین توانمند آن است. دوربین واقعی از حسگری ۵۰ مگاپیکسلی با فیلتری با چینش RYYB بهره می سرما. هواوی از نبوغ فوکوس خودکار Octa Phase Detection نیز نام می برد؛ یعنی طولانی پیکسل های حسگر از فوکوس خودکار نمره فاز پشتیبانی می کنند. یکی از اتفاقات بنیانی داخل جای پا ۴۰ پرو بوسیله دوربین تله فوتو آن بازمی گردد. هواوی باردیگر طراحی پریسکوپی را به دوربین دام فوتو جای پا ۴۰ پرو آورده است. این دوربین حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با فیلتر RYYB و مبصر نمایی پنج انطباق دارد.

هواوی معلول ۴۰ پرو از همان پردازنده ی کرین ۹۹۰ قدرت می گیرد و برای تأمین انرژی موردنیاز خود به باتری ۳،۸۰۰ میلی آمپرساعتی اتکا دارد. هواوی برای اولین وهله پرچم داران جدید سری P را بدون سرویس های گوگل معرفی کرده است. این گوشی های هوشمند از اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.1 بهره می برند و به جای پلی استور، فروشگاه اختصاصی هواوی موسوم به AppGallery را دراختیار کاربر می گذارند. ازجمله قابلیت های یواش افزاری متاخر هواوی می توان نرم اسباب تماس تصویری و صوتی MeeTime با قابلیت اشتراک گذاری محتوای صفحه نمایش، سیلیا (Celia)، دستیار دیجیتال جدید سازوار با اصطلاح های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی را نام برد.

دیدگاه شما درباره ی هواوی جای پا 40 پرو چیست؟بیشتر بخوانید:جعبه گشایی شیائومی ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 اسجعبه گشایی هواوی Y7pجعبه گشایی آنر 20 لایتجعبه گشایی موتورولا وان هایپرجعبه گشایی لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، محمدرضا جماز داخل پاسخ به این پرسش که آیا پرتفوی سهام انصاف برای دارندگان آن اطلاع دادن شد، گفت: اکنون پرتفوی (ترکیب دارایی) سهام عدالت برای دارندگان آن محسوس است و آنهایی که روش مدیریت یمین را تفویض کرده اند، اکنون می توانند از مدل و حجم مایملک های خود در سهام رحم آگاه شوند.

عضو هیأت مدیره دایره بورس در مورد اینکه چه زمانی شرکت های سرمایه گذاری استانی وارد بورس اوراق بهادار می شوند، گفت: بعد از اینکه زود انتخاب مدیریت مستقیم و یا غیرمستقیم سهام قسط در ۲۹ خرداد به پایان رسید، باید مشارکت های سرمایه گذاری استانی بعد از این که پرتفوی سهامداران استانی در زنبیل سهام شرکت قرار گرفت، بوسیله زودی سرمایه آنها ثبت می شود و بر بنیان تعداد افراد مشمول سهام عدالت و پرتفوی سهام آنها می توانند بوسیله افزایش سرمایه شرکت استانی بپردازند و این شرکت ها به زودی داخل بورس یا فرابورس پذیرش می شوند.

وی گفت: در فداکار از استان ها که انباشتگی اضافی دارد، تعداد زیادی از سهامداران پیکر تنخواه گذاری استانی می شوند و در استان های کم جمعیت تر تعداد کمتری سهامدار سرمایه گذاری استانی می شوند.

به گفته معتمد، در حال مجهز از سر رابطه بین اداره مخصوص سازی و مشارکت ودیعه گذاری مرکزی و نابرابر وجوه، اطلاعات سهامداران عدالت در وضع غیرمستقیم عوض می شود و به زودی مایملک های شرکت های تنخواه گذاری استانی مشخص می شود و پرتفوی سهام این افراد در شرکت استانی مربوطه قرار می گیرد و هر استان به اندازه تعداد سهامدار و مقدار سهام خویشتن می تواند تکثیر سرمایه بدهد و بعد از برگزاری میتینگ درون بورس حاضر شود.

وی همچنین گفت: نظام نامه شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت باید تمهید شود و ۳ بخش شریک شدن های سرمایه گذاری استانی، راه اندازی خصوصی سازی و همدستی ودیعه گذاری مرکزی و بورس بنده هستند تا سهام شرکت های تنخواه گذاری استانی به زودی در تابلو مشخص شود.

به گفته تن هیأت مدیره موسسه بورس از ۴۹ میلیون سهامدار عدالت، حدود ۲۰ میلیون نفر روش مدیریت یمین را برگزیده اند و حدود ۲۹ میلیون نفر همچنین رویه غیرمستقیم را گزینش کرده اند که تو وضع مستقیم نرخ سهام هر فرید تو پرتفوی خودش استراحت پژمرده و می تواند از طریق کارگزار ناظر خود فعلا تا ۳۰ درصد از سهام عدالت را بفروشد که البته سفارش نمی شود که مردم فعلاً سهام عدالت خود را بفروشند. داخل سیاق غیرمستقیم مردم سهامدار شریک سرمایه گذاری استانی مربوطه می شوند. محدودیت های معامله سهام داد موقتی است؟ | امکان فروش درصد بیشتر وجود دارد؟
آب مروارید یکی از شایع ترین اختلالات بینایی است که به خشکی امدن جای پا آن عدسی چشم شفافیت خود را از دست می دهد. این اختلال عامل واقعی کاهش سررشته داخل افراد بالای ۴۰ سال است، بنابراین باید جدی گرفته شود. آب مروارید به نسبت سایر اختلالات مربوط به چشم، شایع مرطوب بوده و با افزایش جمعیت، تعداد افرادی که بوسیله این وضعیت دچار می شوند اندوه افزایش خواهد یافت. داخل ایالات متحده آمریکا، تعداد افراد مشغول به اختلال آب درب در سال ۲۰۱۰ در حدود ۲۰/۴۸ میلیون نفر بود، در حالی که این آمار در سال ۲۰۱۵ بوسیله ۲۴/۴۱ میلیون نفر رسید. پیش دماغ می شود که تا سال ۲۰۵۰ میلادی، تعداد آمریکایی های مبتلا به اختلال آب مروارید، به ۵۰ میلیون نفر برسد.

آب دروازه علت می شود که قسمتی از عدسی چشم، مات شده و شفافیت خود را از دست دهد، بوسیله طور کلی یعنی نور به استراحت از عدسی چشم عبور نمی یواش و افراد مبتلا به این اختلال فرض تماشای یک تصویر مه آلود را دارند. درون دیدن داشته باشید که هر چه عدسی چشم ابری زیرفون و مات تیز باشد، شایعه همچنین به همان نسبت درمانده خیس و بدتر خواهد شد. آب مروارید مادرزادی امکان پذیر است در بدو تولد یا چند ماه پس از متولد وجود داشته باشد، البته گاهی هم امکان دارد که در عهد نوزادی خواه طفولیت رک شود، ولی شایع ترین نوع آب مروارید مربوط بوسیله کهولت سن است که درون ادامه به مطالعه همگی ابعاد آن خواهیم صیقلی.علائم آب دروازه



به طور معمول، وخیم شدن وضعیت آب درب سال ها کشش می کشد و در سنین ارتفاع ظاهر خواهد شد. آب مروارید می تواند قرائت کردن خواه رانندگی کردن را بوسیله اختصاص در شب برای افراد پر اب کند، همچنین ممکن است امتیاز چهره برای افراد مبتلا بوسیله این اختلال، مشکل باشد. بهتر است بدانید که آب درب بوسیله آهستگی گسترش پیدا می کند، بنابراین اکثر افراد در ابتدا نمی دانند که بوسیله آب مروارید دچار شده اند، ولی به تدریج وضعیت بینایی آن ها بدتر می شود، تا جایی که امتیاز چهره برای این افراد بوسیله شدت دشوار خواهد شد. آب مروارید اغلب به خشکی امدن روی هر دو چشم واکنش می گذارد، ولی معمولا روی هر دو چشم به یک معادل اثر نمی گذارد. افراد مبتلا به آب مروارید ممکن است علائم دون را تجربه کنند:تاری دیدحساسیت به نورسفید شدن مردمک چشمدشواری دید داخل شبدیدن هاله ای از نور تو اطراف چراغ هادشواری در خواندن و در نهایت از دست دادن کامل بینایینیاز بوسیله نور بیشتر برای قرائت کردن و انجام فعالیت های دیگرتغییرات مکرر داخل شماره عینک یا لنزوضوح پایین رنگ جزیی ها

با کاهش بینایی و تابش پرتو چراغ های خیابان، رانندگی برای افراد مبتلا به آب مروارید خطرناک می شود. رانندگان مشغول به آب دروازه دچار تاری چشم شده و طی پاک کردن چشم های خود بیشتر پلک می زنند. توجه داشته باشید که علائمی همانند سوزش، درد، خارش خواه قرمزی چشم بوسیله ظن زیاد ناشی از اختلالات دیگر چشم است. آب مروارید برای صلح و صفا فرد یا چشم خطرناک نیست، اما چنانچه چشم دستخوش سقوط خون شده یا کاملا سفید شود، می تواند علائمی نظیر التهاب، سر درد و درد چشم را بوسیله همراه داشته باشد. در صورتی که آب مروارید دچار درد یا تپش شود، حتما باید جراحی ایفا شود.دلایل ایجاد آب پشه



هر کسی می تواند به آب دروازه دچار شود، بمنظور بزرگترین عامل خطر ابتلا به این اختلال سن است. بیشتر از ۴۰ درصد افراد تو ایالات متحده آمریکا در سن ۷۵ سال یا بالاتر، به تاری عدسی چشم دچار می شوند و بیشتر از ۵۰ درصد آمریکایی های ۸۰ ساله تیمار بر اثر آب درب دستخوش اختلال در بینایی شده اند. عواملی که امکان پذیر است احتمال ابتلا بوسیله آب مروارید را افزایش دهد شامل موارد تحت می شود:سنسابقه خانوادگیدیابتاشعه ماوراء بنفشسیگار کشیدنقرار اخذ درون معرض تلالو خورشید به مدت طولانیسابقه التهاب چشماستفاده طولانی مدت از استروئیدها و سایر داروهاپرتو درمانیآسیب دیدگی قبلی

ردی نیست بدانید که خلبانان به دلیل فراغت گرفتن در معرض اشعه یونیزه، بیشتر داخل معرض ابتلا بوسیله آب مروارید استراحت دارند.گوناگون متنوع آب پشه

انواع مختلفی از آب مروارید بود دارد که برخی از آن ها مربوط بوسیله سن نیستند.

آب مروارید هسته ای: یکی از شایع ترین انواع آب مروارید را می قابلیت آب مروارید هسته ای دانست که بیشتر افراد مسن را تحت فایده خود قرار می دهد. این سنخ از آب مروارید همانطور که از نامش پیداست، موجب تاری هسته خواه مرکز عدسی چشم شده و به نرم کردن رنگ زرد یا قهوه ای تو چشم محسوس می شود. افراد مبتلا به آب مروارید هسته ای نمی توانند بوسیله طور بی پرده اشیاء را ببینند، نیز تو اطراف اجسام روشن، هاله ای از تلالو را مشاهده خواهند کرد.

آب مروارید کورتکس: در این حالت، لبه های خارجی عدسی چشم به نام کورتکس، تغییر شکل داده و لکه های سفیدی پیاده شدن روی چشم هویدا می شود. شورعشق شدید و خیره کننده اساسی ترین مشخصه آب پشه کورتکس است. این شورعشق بوسیله حدی اکید است که دید در هنگام شب برای افراد دشوار می شود.

آب دروازه ثانویه: این نوع از آب پشه امکان پذیر است سپس از ارتکاب جراحی چشم بوسیله برهان شرایطی همانند گلوکوم خواه دیابت ایجاد شود.

آب دروازه زیر کپسول خلفی: یکی دیگر از گوناگون آب دروازه را می استعداد آب پشه زیر کپسول خلفی به حساب آورد که طی آن دید نزدیک فرد دون تاثیر فراغت می گیرد. این سنخ از آب مروارید، با سرعت بیشتری پیشرفت کرده و علائم آن در طول چند ماه علنی می شود.

آب درب پایین تر کپسول قدامی: این حالت، به هرگونه آسیب یا ترس چشم همانند اگزما رمز دارد. بینایی فرد با ابتلا به این نوع از آب دروازه تحت الشعاع قرار می گیرد که می تواند متجاوز خطرناک باشد.

آب مروارید زنولار: یکی دیگر از انوع آب مروارید، زنولار نام دارد که بیشتر کودکان را مادون فایده قرار داده و معمولا هر دو چشم آن ها را دربند می نرم. این حالت، در ابتدا به رخ لکه های سفید داخل عدسی چشم ظاهر می شود و به مرور تمام عدسی چشم را فرامی گیرد.

آب مروارید تروماتیک: بسیاری از صدمات و آسیب دیدگی های مربوط بوسیله چشم امکان پذیر است تا چند سال سبب بروز آب دروازه شود.

آب مروارید شاگرد از نور: اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند منجر به ایجاد آب دروازه شود، به همین دلیل افرادی که به مدت طولانی درون معرض نور خورشید استراحت دارند، باید حتما از عینک آفتابی استعمال کنند.

آب مروارید مادرزادی: خردسال ممکن است بوسیله دلایل ژنتیکی خواه کنار پی ابتلای مادر به مصیبت داخل دوران بارداری همانند سرخک، داخل زمان تولد آب درب داشته باشد. آب پشه مادرزادی معمولا درون سررشته هر دو چشم تاثیر نمی گذارد، اما اگر چنین شد، ممکن است احتیاج به عمل جراحی باشد.تشخیص آب مروارید



هر کسی که دستخوش مشکلاتی درون شایعه خود می شود باید به پزشک مراجعه کند، سپس پزشک با توجه بوسیله نوع مشکل، بی نظیر را به چشم پزشک خواه بینایی سنج احاله می دهد. پزشک متخصص برای تشخیص آب مروارید، بینایی فرد را بوسیله طور طولانی بررسی کرده و یکسری آزمایشات کلی عمل می دهد. پزشک معمولا برای نمره آب مروارید از بی مانند مشکوک به این اختلال یک تست شایعه می گیرد، بدین شکل که یک شیء یا تالیف را داخل قسمت های مختلف اتاق فراغت داده و از فرد می خواهد آنچه را که می بیند پیش روی کند، همچنین بینایی فرد را در فواصل مختلف ارزیابی می درنگ.

یک طرز دیگر برای تشخیص، مصرف از میکروسکوپ اسلیت لمپ است. پزشک توسط میکروسکوپ مخصوص، مشکلات عدسی و قسمت های متنوع چشم را مطالعه می یواش. در این روش، مردمک ها بخاطر مطالعه بهتر قفا چشم که محل قرارگیری شبکیه و عصب شایعه است، فراخ می شوند. آزمایش های دیگری که پزشک ممکن است انجام دهد شامل بررسی حس شما به درخشش نور و درک شما از فام ها است.درمان آب مروارید

در صورتی که آب مروارید خفیف باشد، امکان پذیر است نیاز به جراحی نباشد. بوسیله عنوان مثال عینک های قوی تر و شعاع بیشتر مقدور است در گشایش بینایی کار کننده باشد. نکات مافوق ممکن است به افرادی که هنوز آماده جراحی نیستند کمک یواش:اطمینان خراج کنید که عینک شما دارای نکته سنج ترین نسخه ممکن استبرای خواندن از مورچه بین استعمال کنیدسعی کنید از فانوس های برملا نمدار همانند لامپ های هالوژنی بخاطر خانه مصرف کنیدبرای کاهش تابش تلالو در روزهای آفتابی از عینک آفتابی استفاده کنیداز رانندگی در شب خودداری کنید

توجه داشته باشید که این اقدامات موقتی است، زیرا آب مروارید بوسیله تدریج صعود کرده و درون نتیجه بینایی بدتر می شود. هرچه ادا کارهای روزمره به دلیل تاری دید سخت تر شود، امکان پذیر است حاجت به عمل جراحی باشد، برای اینکه این راه معمولا ایمن مرطوب و موثرتر است.جراحی آب پشه



آب مروارید به کندی صعود کرده و معمولا داخل افراد بالای ۵۰ سال و بالاتر دیده می شود، اگرچه جوان ها حزن ممکن است درگیر این اختلال شوند. هیچگاه طرز شناخته شده ای برای جلوگیری از ابتلا به آب دروازه وجود ندارد، اما کاربرد از عینک آفتابی و صرفنظر سیگار می تواند بوسیله کند شدن ترفیع آن کمک کند. داخل حال حاضر، برای برج حمل عدسی و جایگزین آن با روش لنز مصنوعی، اجرا جراحی عزب گزینه درمانی موجود است.

امروزه جراحی آب مروارید یک عمل متعارف و شایع ترین نوع جراحی چشم بوده و عزب علاج کارگر بخاطر آب درب شدید، جراحی است، البته هر کسی که به این اختلال مبتلا باشد، نیاز به جراحی ندارد. پزشک در موارد زیر جراحی را برای درمان آب مروارید توصیه می نرم:بوسیله سختی دیدنعدم توانایی داخل رانندگی یا محظور به خلال رانندگی کردنمشکل به طی ترک خانهسخت بودن تشخیص چهره افرادمشکل داشتن در ادا کارهای شخصیمشکل داشتن داخل تماشا کردن تلویزیون

بیمارانی که از داروهای مسدود کننده آلفا استفاده می کنند، باید بدانند که این داروها ممکن است مشکل جراحی آب مروارید را افزایش دهد.انواع مختلف جراحی آب مروارید



در حالت کلی، جراحی آب مروارید به دو شکل عمل می گیرد که درون ادامه به شناساندن و بررسی آن ها خواهیم پرداخت:۱: رویه در کپسولی خواه اینترا کپسولار کاتاراکت اکسترکشن

درون جراحی آب مروارید به روش داخل کپسولی، عدسی به همراه کپسول احاطه کننده آن از چشم خارج می شود، تو مولود جایی برای قرارگیری لنز درون چشمی وجود ندارد. در حال فراهم روش داخل کپسولی منسوخ شده و تنها در برخی مواقع همانند در رفتگی لنز و عدم حفظ کپسول عدسی، مورد استفاده قرار می گیرد.۲: راه بیرون کپسولی یا اکسترا کپسولار کاتاراکت اکسترکشن

در این روش، پزشک پس از باز کردن سرنوشت قدامی کپسول عدسی، محتویات را بیرون می کند، به همین دلیل از محفظه کپسول عدسی می استعداد به عنوان محل کارگذاری لنز داخل چشم استفاده کرد. توجه داشته باشید که راه خارج کپسولی، خود به دو لباس برش بزرگ و بریدن کوچک شاخه می شود که تو امتداد بیشتر تو مورد آن ها توضیح خواهیم قسط.سیاق خارج کپسولی با برش بزرگ

در جراحی آب مروارید به گونه بیرون کپسولی با برش بزرگ؛ محل پیوند قرنیه به صلبیه که لیمبوس معروفیت دارد، حدود ۹ تا ۱۱ میلی متر باز شده و پس از باز کردن کپسول قدامی، هسته عدسی خارج می شود و پس از شستن مواد باقیمانده عدسی، لنز داخل چشمی قرار خواهد گرفت، سپس محل شکاف با ۶ تا ۹ مغز بخیه بسته می شود. بخیه ها پس از حدود ۲ تا ۳ ماه برداشته شده و سررشته فرد پس از اغماض ۲ تا ۳ ماه به معادل نسبتا غریزی خود خواهد رسید، بنابراین مهم ترین شاق آن را می نبوغ بهبود طولانی مدت آن دانست. از آنجا که در این روش معمولا مقداری آستیگماتیسم ابداع می شود، فرید مقدور است شایعه خود را بوسیله عارض قرن در قرن به دست نیاورد و برای تکمیل آن نیاز به عینک دور بین باشد. توجه داشته باشید که هم اکنون سیاق خارج کپسولی با برش کوچک جایگزین این راه شده است.روش خارج کپسولی با برش کوچک

درون این روش، یک بریدن کوچک به مقیاس تقریبی ۳ میلی متر ایجاد می شود تا محتویات عدسی به طور کامل بیرون شود، بدین معنا که هسته عدسی تو در چشم خرد شده و سپس توسط ساکشن از چشم بیرون می شود.آماده شدن برای جراحی

قبل از جراحی، پزشک از بی مانند در تک هر نوع دارویی که استعمال می کند، سؤال می پرسد، زیرا مقدور است بی همتا احتیاج به متوقف کردن داروهای خاصی درون روز یا قبل از روز ارتکاب داشته باشد. پزشک کاربرد برخی داروها را بخاطر فرد ممنوع کرده و داروهای دیگری را بوسیله او پیشنهاد می دهد، همچنین مقدور است از شخص بخواهد تا ۶ شایسته کردن قبل از جراحی، از خوردن خواه آشامیدن خودداری نرم. فدایی افراد حزن امکان پذیر است نیاز به مصرف قطره چشم داشته باشند.

جراحی آب مروارید یک اجرا نسبتا سریع است، بنابراین افراد می توانند شوق داشته باشند که در مدت زمان بسیار کوتاهی بهبود بی پرده کنند، ولی از آنجا که ارتکاب جراحی مستقیما روی یقین فایده می گذارد ، نیاز به کمک اطرافیان خود برای روبیدن بوسیله کلینیک دارند، آن ها نیز ممکن است بخواهند شخصی درون کنارشان بماند تا هنگام خروج از خانه به آن ها کمک درنگ.چه انتظاری از عمل جراحی دارید؟

تخمین قبل از عمل: فنی قبل از عمل، چشم و اشتی عمومی ناسالم را ارزیابی می کند، نیز عده چشم به دقت وزن گیری می شود تا لنزهای بدلی به درستی جایگزین شوند.

اقدامات قبل از انجام: قطره های چشمی درست قبل از عمل، بخاطر منبسط کردن و بزرگ شدن مردمک چشم استعمال می شود. گاهی اوقات قطره چشم حاوی بی حسی بوده یا پزشک ممکن است بی حسی موضعی را بوسیله بافتن دوره چشم تزریق بطی ء. زمانی که بی حسی اثر کند، ملک موردنظر بی حس می شود و ناخوش هیچگاه چیزی را احساس نخواهد کرد. در خلال انجام عمل جراحی، آن ها تنها یک نور احساس می کنند، اما قادر به نظر آنچه اتفاق می افتد، نیستند. جراحی آب دروازه بوسیله طور متعارف جراحی سهل ای بوده و بیمار پس از ارتکاب در همان روز بوسیله خانه باز می گردد.

در ادامه به انتظاراتی که بی تا می تواند در طی اجرا جراحی داشته باشد، اشاره خواهیم کرد:پزشک معمولا برای کمک به آرامش فرد، به او دارو می دهد.پزشک ممکن است از جرعه های بیهوشی یا تزریق برای بی حس کردن چشم بی تا استفاده یواش.در طول عمل فرد بیدار است و ممکن است هوشیار حرکات طاسی از جراحی شود، اما به نعوظ کلی،  قادر بوسیله دید اقدامات جراح نخواهد وجود.جراح برش های کوچکی پیاده شدن روی چشم ایجاد می کند تا بتواند به لنز چشم برسد، سپس لنز را استثنا کرده و آن را با لنز مصنوعی جایگزین می کند.جراحی هایی که امروزه انجام می شوند، به طور معمول نیازی به بخیه ندارند، در مدت لطمه به شناخت خود گشایش می یابد.پس از عمل عمل، جراح یک محافظ کنار روی چشم بیمار قرار داده و او را به بخش  انتقال می دهد، تا بوسیله ممارست گشایش پیدا نرم.انجام انجام جراحی آب مروارید بیش کندرو و ساده انجام شده و معمولا حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد.مدت زمان گشایش فرد پس از جراحی



فرد اغلب حدود یک ساعت بعد از عمل، در بخش منتظر می ماند، بمنظور جراح ممکن است بوسیله منظور عجله در جریان بهبود چشم ناسالم را باند ببندد. ناخوش باید پس از ترخیص، زیاد از خود محافظت بطی ء و دستورالعمل های پزشک را بوسیله طور نکته سنج و تمام انجام دهد، همچنین باید چکه های چشمی که پزشک دیپلم می درنگ را بوسیله طور با قاعده و مقابل دستورالعمل مصرف بطی ء.

پس از جراحی، افراد می توانند همانند سابق بیشتر فعالیت های یومیه خویشتن همانند خواندن و تماشای تلویزیون را امتداد دهند، اما  باید از بلند کردن اجسام سنگین و فعالیت هایی بسان دویدن و بازی کردن که می تواند بوسیله چشم آسیب بزند، پرهیز کنند.

جراح پس از اجرا عمل جراحی، بی مانند را معاینه می نرم تا تامین شود که جراحی مطابق انتظار پیش رفته است و روند گشایش تو قضیه است. معاینات معمولا یک روز، یک هفته و چند هفته بعد از ادا بوسیله نعوظ با قاعده انجام می شود.خطرات و عوارض ناشی از جراحی

همانطور که گفته شد، جراحی آب مروارید یک ادا سرپایی بوده که در آن از بی حسی موضعی استفاده می شود، به همین خاطر متخصصان این روند را بی سربزرگی می دانند. با این حال، این جراحی غم همانند هر جراحی دیگری امکان پذیر است خطر یا عوارضی را برای مریض به همراه داشته باشد، از این رو بی مانند باید پیش از اینکه غرض به جراحی آب مروارید بگیرد، در مورد هرگونه عارضه احتمالی با پزشک خود صحبت درنگ. برخی از عوارض شایع جراحی آب درب عبارتند از:سست شدن قرنیه و چشمخونریزی چشمتجمع مایع داخل شبکیهجدا شدن شبکیهفشار داخل ناحیه پشت چشمافتادگی پلکدررفتگی خواه حرکت لنز کاشته شده

افراد باید بدانند که برخی شرایط پزشکی می تواند خطر مالیات ناشی از جراحی آب دروازه را اضافه دهد. بوسیله نشانی مثال، جراحی آب دروازه در محدودیت که بوسیله دژنراسیون ماکولا وابسته به سن (AMD) مبتلا است، درون معرض خطر ابتلا به نابینایی قرار دارد. افراد مبتلا به AMD باید قبل از غرض گیری درباره جراحی، با پزشک خود در مورد خطرات و مزایای احتمالی انجام صحبت کنند، نیز فدایی از مشکلات بنیادی چشم همانند آسیب به شبکیه هم ممکن است بعد از عمل روشن شود، بنابراین باید این موارد را مدنظر فراغت داد و پیش از انجام اجرا جراحی، درباره معایب و فواید جراحی از پزشک متخصص سوال پرسید.

درون صورتی که بی تا پس از انجام عمل جراحی، عوارض جانبی خاصی را امتحان نکند، سیلان شایعه او رو بوسیله بهبود رفته و بسیار بهتر و نمایان تر می بیند، ولی اگر ویژگی متوجه عوارض جانبی جراحی شد، باید هرچه سریع مرطوب علائم را به پزشک خود اطلاع دهد. برخی افراد ممکن است پس از جراحی، دچار آب مروارید ثانویه شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد، غشای عدسی مات می شود. به خشکی امدن اساس آمار انجمن اپتومتری آمریکا، حداکثر ۵۰ درصد افرادی که زیر عمل جراحی آب مروارید صبر می گیرند امکان پذیر است  دچار این بلای ناگهانی شوند. آب مروارید ثانویه قابل تداوی است و به طور معمول، پزشک از لیزر درمانی بخاطر ایجاد دهانه در نواحی تار چشم مصرف می کند.چه شرایطی بیشتر فرد را درون معرض ابتلا بوسیله آب دروازه قرار می دهد؟



انسان برای انجام هر مفید از قرائت کردن خمود تا رانندگی، هر روز از عدسی چشم های خود کاربرد می نرم. با اضافه سن، پروتئین های در چشم جمع شده و عدسی ها از حالت شفاف به تاری تغییر پیدا می کنند. برخی از شرایط می توانند شما را در معرض ابتلا به آب پشه قرار دهند که در ادامه بوسیله آن ها اشاره خواهیم کرد:قرار شهود بوسیله مدت طولانی در معرض تلالو آفتاب بدون استفاده از عینک آفتابیسیگار کشیدنچاقیفشار خون بالاقند خون بالامصرف الکلاستفاده از داروهای استروئیدیقرار گرفتن در معرض اشعه ایکس و علاج سرطان

بد نیست بدانید که زیاد از ۲۰ میلیون آمریکایی بالای ۴۰ سال از کشور یک خواه هر دو چشم به آب درب مبتلا شده اند و حدود ۶ میلیون نفر به دلیل این اختلال، زیر ادا جراحی قرار گرفته اند.اسلوب های جلوگیری از ابتلا به آب درب

برای اینکه عوارض آب درب بوسیله کمترین حالت امکان پذیر برسد، افراد باید به طور منظم معاینه چشم انجام دهند، بوسیله ویژه اگر سن بالایی دارند. در ادامه به برخی از نکات که می توانند مخاطره ابتلا به آب مروارید را کاهش دهند، رمز خواهیم کرد: (توجه داشته باشید که فایده برخی از این نکات به ثبوت رسیده اند، ولی فدایی دیگر هنوز تایید نشده اند.)

ترک سیگار: سیگار کشیدن ریسک ابتلا به برخی بیماری های مربوط به چشم را اضافه می دهد، تا حدی که مطالعات اخیر سیگار کشیدن را با افزایش ۳ انطباق ابتلا به آب مروارید مرتبط کرده اند، نیز تیر هایی مبنی بر ابراز زودهنگام علائم آب مروارید درون افراد دودی وجود دارد.

تغذیه تندرست: غذای تندرست خطر ابتلا بوسیله بسیاری از مصیبت ها از جمله اختلالات چشمی را کاهش می دهد. یک رژیم غذایی سالم سرشار از دشت ها، سبزیجات، غلات سبوس دار، کربوهیدرات تصفیه نشده، روغن های کاری همانند آووکادو، روغن زیتون، چربی امگا و پروتئین های دارای منبع گیاهی یا بدون چربی است. حتما میوه ها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان را درون برنامه غذایی خود قرار دهید.

پهناور نشدن و جلوگیری از ابتلا بوسیله دیابت: چاقی به طور قابل توجهی ریسک ابتلا بوسیله دیابت جنس ۲ که یکی از عوامل ایجاد آب مروارید است را تکثیر می دهد. حفظ کردن معادل سالم و کنترل دیابت به کاهش ریسک ابتلا بوسیله این اختلال کمک خواهد کرد.

زشت ازاله بدانید که لوتئین و زیگزانتین بوسیله عنوان دو ترکیب امیدبخش بخاطر جلوگیری از ابتلا بوسیله آب دروازه معرفی شده اند.

سایر عواملی که می توانند از ابتلا به آب مروارید جلوگیری کنند، دربرگیرنده موارد زیر می شوند:استفاده از عینک آفتابی، بمنظور از تابش اشعه ماوراءبنفش تو مقابل نور خورشید جلوگیری می کندهر شب حداقل ۷ ساعت بخوابید

تحقیقات نشان داده است که پیکنوژنول، عصاره گیاهی طبیعی از غشا شجر کاج، می تواند بوسیله کاهش خطر ابتلا بوسیله آب پشه دستیار درنگ.چه زمانی باید بوسیله پزشک مراجعه کرد؟

بی تا باید داخل رخساره مشاهده هرگونه تغییر در بینایی، برای معاینه چشم به پزشک رجوع کند، بوسیله طور کلی، چنانچه بیمار دچار تغییر رویت تصادفی همانند نظر مضاعف یا حساسیت به نور، درد ناگهانی چشم خواه سردرد ناگهانی شدید، شود باید سریعا به پزشک مراجعه کند.جمع بندی

آب مروارید می تواند در انجام فعالیت های روزانه اختلال ایجاد یواش و در صورت عدم درمان، منجر به نابینایی شود. جراحی آب مروارید یک راه سرپایی متداول بوده و در حال حاضر تنها درمان موجود برای از بین بازی کردن آب درب به شمار می جوی. با این حال، همگی افراد مشغول بوسیله آب دروازه بوسیله اجرا جراحی حاجت ندارند. به نشانی مثال، فداکار افراد مقدور است هرگز بینایی خود را از دست ندهند خواه بتوانند مشکلات بینایی خود را با عینک برطرف کنند.

براساس اعلام موسسه ملی چشم، برداشتن جراحی آب دروازه یک نحو بسیار متعارف بوده و تقریبا تو ۹۰ درصد موارد مفید است، البته شخصی که مشیت دارد جراحی آب مروارید عمل دهد باید حتما در مورد خطرات و عوارض احتمالی پس از جراحی با پزشک خود گپ کند.بیشتر بخوانید:کمتر خونی؛ علائم، دلایل ابتلا و نحو های درمانماسک و سلامت تنفسی؛ وقتی نفس کشیدن بوسیله شاق تبدیل می شوداندام واره ها چگونگی تأثیر ویروس کرونا پهلو بدن را آشکار می کنندوزارت بهداشت: ۴۰ درصد مردم در گیلان و قم به کرونا مبتلاشده اندآزمایش کتامین داخل گوسفندان به بروز پدیده های مغزی شگفت انگیز منجر شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، روز گذشته اعضای هیئت رئیسه برخی از حلقه های تخصصی مجلس شورای اسلامی گزینش شدند ولی جزئیاتی از رقابت های تو مجتمع ها برای کسب صندلی «رئیس» منعکس نشد. در این گزارش، به بررسی رقابت های درون باشگاه های تخصصی حلقه شورای اسلامی به تفکیک آرا می پردازیم. کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری

- علیرضا منادی سفیدان (۱۱ رأی)

- احمد نادری (۹ رأی)

گفتنی است محمدمهدی زاهدی نماینده انسان کرمان همچنین یکی دیگر از کاندیداهای بزرگواری این جماعت بود که بوسیله علت ابتلا بوسیله بیماری کرونا در درمانگاه بستری است و به این موجب داخل جلسه روز گذشته حضور نداشت. جماعت امنیت ملی و محاکمه خارجی

- حجت الاسلام مجتبی ذوالنور (۱۱ رأی)

- وحید وقار زاده (۵ رأی)

- فداحسین مالکی (۵ رأی)

- مهدی سعادتی (یک رأی)

گفتنی است سید احمد آوایی تنه حلقه حمایت ملی و سیاست خارجی باشگاه روز گذشته در این جلسه حضور نداشت و پهلو این ماخذ آرای مأخوذه ۲۲ رأی بوده است. مجلس انرژی

- فریدون عباسی (۸ رأی)

- حبیب آقاجری (۸ رأی)

- حجت الاسلام مجید ناصری نژاد (۶ رأی)

گفتنی است از آنجایی که تعداد آرای عباسی و آقاجری مساوی شد، برای تعیین رئیس کمیسیون قرعه کشی صورت گرفت و درون نهایت فریدون عباسی به عنوان مهتر این کمیسیون انتخاب شد. کمیسیون اجتماعی

- مهدی عیسی زاده (۱۲ رأی)

-احسان قاضی زاده هاشمی (۹ رأی) جماعت اقتصادی

- محمدرضا پورابراهیمی عزب کاندیدای عهده دار شدن ریاست کمیسیون اقتصادی جماعت شورای اسلامی بود که توانست ۲۲ رأی کسب کند. کانون برنامه، بودجه و محاسبات

-حمیدرضا حاجی بابایی (۱۶ رأی)

- سیدشمس الدین حسینی (۷ رأی) مجلس بهداشت و علاج

-حسینعلی شهریاری (۱۰ رأی)

-عبدالحسین روح الامینی (۴ رأی)

-سرور مسعود خاتمی (۳ رأی)

-آقا جلیل میرمحمدی (۳ رأی) کمیسیون صنایع و معادن

- عزت الله اکبری تالارپشتی (۹ رأی)

- رضا تقی پور (۸ رأی)

- الله وردی دهقانی (۶ رأی) جماعت شوراها و امور داخلی کشور

- محمد موتمن جوکار (۱۰ رأی)

- حمیدرضا کاظمی (۴ رأی)

- احمد علیرضابیگی (۲ رأی) کمیسیون عمران

- محمدرضا رضایی کوچی (۲۰ رأی)

- دولت شاکری (۳ رأی) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع غریزی

- سیدجواد ساداتی نژاد (۱۸ رأی)

- محمدجواد عسکری (۴ رأی)

- غلامرضا نوری قزلچه (یک رأی)

گفتنی است، انتخابات هیئت رئیسه حلقه های فرهنگی و حقوقی و قضائی محفل نیز پس از تکمیل این مجتمع ها برگزار خواهد شد.