مقاله انجمن

داخل دنیای که ما زندگی می کنیم مشکلات زیادی وجود دارند که محلول هرکدام چالش های خود را دارد یکی از مشکلات و دغدغه های پا بر جا ما سلامتی است. صلح و صفا گاه می تواند جسمانی باشد، گاه روانی و گاه اجتماعی که بخاطر داشتن همه این ها نیازمند آگاهی صحیح هستیم.

معرفی وب سایت زندگی تندرست

زندگی سالم رسانه ای اختصاصی داخل زمینه سلامت، سبک زندگی و پزشکی درون راستای آگاه سازی اقدام به تولید محتوا، توسط افراد متخصص در حوزه های پزشکی و علوم آزمایشگاهی، اشتی عمومی، روانشناسی، مسائل مربوط به زنان و کودکان، تغذیه سالم، آگاهی در مورد بیماری ها، زیبایی، تناسب تنه ، داروها و بسیاری از اساس های سلامت فردی، مدنی فعالیت می نرم.

ویروس کرونا

همه درباره ویروس کروناصحبت می کنند و هر سمتی که می نگرید اطلاعاتی درباره ویروس و چگونگی حراست درون موافق آن منتشر شده است. دانستن واقعیت برای آمادگی مناسب و مراقبت از خود و عزیزان تان اهمیتی کلیدی دارد. متأسفانه، اطلاعات بسیاری وجود دارد که نادرست است؛ ما در وب سایت زندگی سالم از منابع عفیف معلومات کنجکاو را مجهز می کنیم.

ماهنامه زندگی تندرست

ماهنامه زندگی سالم علیه جدیدی است که ما به قیافه الکترونیکی هر ماه رایگان منتشر می کنیم، ماهنامه زندگی سالم با مخاطب استراحت اعطا کردن جمله مردم از طریق ابزارهای شمول با محتوایی علمی، به روز و موثق با زبانی تا حد امکان روشن و بوسیله دوراز پیچیدگی، که فعالیت های روزمره زندگی ما  را پیش چشم داشته باشد. گامی مؤثر در ساختن جامعه ای تندرست و شاد است.

چشم انداز ما

ما درون زندگی تندرست متین هستیم که منبع غنی از اطلاعات در مملکت های سلامت قامت و روان تولید کنیم که دسترسی به اطلاعات برای همه افراد ساده تر و مجانی باشد. آرزوی که از دو سال پیش در موجب شکل دهی به آن داخل جدیت هستیم و امروز خویشتن را درون مسیری که به آن می اندیشیم، می بینیمیم.  بخاطر رسیدن بوسیله آرزوها و آرمان هایمان در مسیری که ترسیم کردیم حرکت می کنیم تا نقطه مهم تاریخ باشیم که قبل نمدار و بعدتر ما فرق کند.

چشم انداز ما داشتن شان غنی از مطالب ( به صورت مقاله، ماهنامه و مجله، پادکست ، ویدوکست و....) که با اصطلاح ساده برای یکسره شایان شعور باشد و نیز در گام بعدی تلاش می کنیم مسیر و خدمات صلح و صفا سزاوار سرزنش دسترس زیرفون باشند.بیشتر بخوانید:معرفی سایت ایران رهیاب، یکی از بهینه مراجع خرید انواع ردیابدرب ضد دزدیدن راشاتترافرم نمایش دهنده انواع شیشه و آیینه های رنگیبهترین و نزدیک ترین پزشک متخصص را در برزن های پرگیر خویشتن پیدا کنید!میزیتو ابزاری جهت نمو اقتصادی مدیران و کارآفرینان ایرانی
  • ۹۹/۰۴/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی