مقاله انجمن

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا.ایران، همزمان با روز ملی صادراتششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع موقوف با محضر سرپرست معاونت صنایع وزارت صمت، سخنگوی کمیسیون صنایع کمیسیون شورای اسلامی و مدیرعامل همکاری سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران آغاز به فقره کرد.

بر اساس این گزارش بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته گفت: تو این دور از نمایشگاه ۱۶۴ شرکت داخلی و خارجی جناب دارند.

وی با اطلاع دادن اینکه این نمایشگاه در ۱۴ هزاره متر مربع برگزار می شود، افزود: مجموعا ۴ سالن ۴۰، ۴۱، ۴۳ و ۴۴ میزبان غرفه های مرتبط با ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به برگزاری این نمایشگاه همزمان با روز ملی صادرات اشاره کرد و گفت: فضای مناسبی درون این رویداد در جوانمردی تولید کنندگان تویی کیف، ارسی و چرم قرار محزون تا بتوانند میزان صادرات کالاهای خویشتن به کشورهای خارجی را افزایش دهند و بتوانند نقش صنعت چرم تو صادرات غیر نفتی را پررنگتر کنند.

وی در اختتام با یادآوری درخشش فعالان این مرزوبوم در نمایشگاه مسکو، اظهار داشت: حضور داخل نمایشگاه های خارجی این این طور فرصت ویژه ای برای فعالان صنعتی چرم کشور مهیا می کند تا ظرفیت صادرات این صنعتی را افزایش دهند.

ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته از ۲۹ مهر تا ۲ آبان از ۹ صبح تا ۱۷ در نگرش دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران میزبان بازدیدکنندگان است.
فارس نوشت: محمد احمدیان معاون راه اندازی کارمایه اتمی و مدیر عامل شرکت تولید و توسعه کارمایه اتمی ایران درگذشت.

وی که پس از انجام جراحی قلب باز در درمانگاه علیل بود بعدازظهر امروز در درمانگاه قلب جماران درگذشت.

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی بدین قصد و در پیامی درگذشت احمدیان را تسلیت گفت.

صالحی در این پیام به خانواده وی تسلیت گفت و از درگاه حضرت احدیت مسألت کرد تا به حرمت این ایام و به احترام گذاردن خدمات صلاحیت دار آن فقید سعید به میهن افضل اسلامی، ایشان را مشمول مغفرت واسعه مانوس  قرار دهد.

ایسنا نیز نوشت: محمد احمدیان تولد سال ۱۳۳۵ معاون اداره انرژی اتمی ایران و مهتر شریک تولید و توسعه کارمایه اتمی بود که سابقه معاونت امور برق وزارت نیرو تو شانس آقا محمد خاتمی و محمود احمدی نژاد را نیز داشت.

وی پس از شهود دیپلم در لفافه ریاضی در سال ۱۳۶۲ در لفافه مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شد. سپس کارشناسی ارشد (۱۳۶۶) و دکتری (۱۳۷۰) را در همین لفافه درون دانشگاه یومیست انگلستان با موفقیت ظهر ضابطه گذراند.

وی در سال ۱۳۵۹ رسما با مرتبه استادیار درون دانشگاه صنعت آب و برق، وزارت نیرو فعالیت خود را آغاز کرد و مناصبی همچون معاون وزیر نیرو درون امور برق و کارمایه (۸۷-۸۵)، معاون وزیر نیرو و رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مام تخصصی توانیر (۸۵-۸۰) معاون وزیر نیرو داخل امور پروگرام ریزی و نظارت (۸۰-۷۷) کمک وزیر نیرو درون امور آموزش و نیروی انسانی (۷۷-۷۶) و رییس دانشکده صنعت آب و صاعقه (۷۶-۷۰) را در ترازنامه کار کننده خود دارد.

دکتر احمدیان همچنین با عضویت داخل شوراها، کمیته ها، مجامع، هیات های امنا و هیات مدیره های مختلف فعالیت های تخصصی زیادی را به انجام رسانده است.

احمدیان علاوه بر نشر مقالاتی تو مجلات عفیف داخلی ۵ مقاله نیز داخل نشریات اجنبی منتشر نموده و یک طرح تحقیقاتی با عنوان طراحی و ساخت آزمایشگاه کامپیوتری معاینه و بهره برداری از سیستم های قدرت را به پایان رسانده است.

محمد احمدیان، رییس شرکت تولید و ترقی انرژی اتمی و کمک نیروگاهی سازمان انرژی اتمی ایران آذر سال ۱۳۸۹ از لفظ علی اکبر صالحی به عنوان قرص مقام این سازمان منصوب شد. او پیش از  سال ۸۹ مدیرعامل شرکت سورنا (شریک تاسیس و راه اندازی نیروگاه های اتمی) بود که جانشین احمد فیاض مدخل رئیس لحظه شرکت تولید و ترقی کارمایه اتمی شد. او از اواخر سال ۱۳۸۸ بوسیله عنوان رئیس همکاری تولید و ترقی انرژی اتمی فعالیت خود را آغاز کرد.

همدستی تولید و توسعه انرژی اتمی پیمانکار ایرانی قرارداد تاسیس و تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر است.
گوگل جزء بزرگی از سلطه ی خویشتن تو بازار دستیارهای هوشمند دیجیتال را مرهون عرضه ی اسپیکر های هوشمندی است که با قیمت بسیار پایین راهی راسته کرده است. از عموم ی این اسپیکرها باید به گوگل هوم مینی رمز کرد. دو سال پس از معرفی هوم مینی، گوگل از نسل دوم اسپیکر هوشمند خود هنگام رویداد Made by Google 2019 رونمایی کرد، اما تفاوت اینجا است که جدیدترین نسل اسپیکر هوشمند کوچک گوگل تحت برند نست رونمایی شده و Nest mini شهرت دارد. گوگل پیش از این در مراسم گوگل IO 2019 از اسپیکر هوشمند نست هاب مکس رونمایی کرده بود.

گوگل هوم مینی که دو سال پیش با برچسب قیمت ۴۹ دلاری رونمایی شده بود، جزو پرفروش ترین محصولات این شرکت بود، حال آنکه انتظار می رود نست مینی همچنین ویژگی داشته باشد. همچون نست هاب مکس که نسخه ای مبصر شده از نست هاب بود، نست مینی همچنین نسخه ای فشرده شده و کوچک شده از نست هاب به شمار می رود و گوگل تغییرات اضافی را تو محسوس این دشت ساختن نکرده است. 

نست هاب از یک ساختار دایره ای ورم کرده بهره می برد که چهار لامپ LED در زیر ساختار مشبک اسپیکر تعبیه شده است. همچنین باید بوسیله کلید فیزیکی تعبیه شده در پایین این اسپیکر اشاره کرد که در نزیکی کابل برق قرار گرفته و برای فعال/غیرفعال کردن میکروفون های با سرما ارتفاع بوسیله امر بازداشت می شود. غیرفعال شدن این استعداد از طریق روشن شدن چراغ های نارنجی رنگ معلوم می شود.



در سطح زیرین این اسپیکر شیاری تعبیه شده تا کاربران بتوانند آن را روی خرابه قرار دهند. امکان کنترل صدای اسپیکر نیز از روال اپلیکیشن Home داخل دسترس کاربران استراحت محزون است. همچنین سطح جانب چپ و عبث اسپیکر نیز قابل لمس بوده و می استعداد شدت صدای خروجی را از عادت لمس جانب چپ و راست اسپیکر تنظیم کرد. 

از رویت مشخصات سخت افزاری باید به پشتیبانی از بلوتوث نسخه ی ۵.۰ و همچنین استاندارد بی سیم 802.11ac اشاره کرد. ضمنا نست مینی از بود سه میکروفون برد بلند نصیب می برد و یک تراشه ی مبتنی پهلو هوش تقلبی وظیفه ی پردازش داده ها را به عارض محلی درون اسپیکر به عهده دارد، از این رو گوگل کود داده که پردازش اطلاعات و عملکرد معاون صوتی هوشمند روی این اسپیکر بسیار تند نم خواهد بود. 

گوگل همچنین اطلاع دادن کرده که اسپیکر نست مینی از ۲۲ اکتبر با مقدار ۴۹ دلاری در ۲۳ کشور راهی راسته خواهد شد.بیشتر بخوانید:با پیشرفت های پیکسل 4 در حصه دوربین آشنا شویدسرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری گوگل داخل پروژه های استعمال از انرژی پاکپیکسل 4 ایکس ال در طبق وان پلاس 7T پرو، آیفون 11 پرو و سایر رقبااپلکیشن ضبط صدا پیکسل 4 بوسیله قابلیت آنی تغییر گویش به متن مجهز استنسل دوم گوگل اسیستنت با سرعت بیشتر و معنوی متاخر داخل اختیار کاربران قرار گرفت
شرکت بوشبه عنوان تولیدکننده ی بزرگ قطعات خودرو از اختراع جدیدی پرده برداشته است که می تواند به حفظ کردن جان سرنشینان معیار های برقی هنگام بروز سانحه کمک نرم. بوش اقدام بوسیله طراحی یک قطعه ی انفجاری کوچک کرده که روی باتری خودروهای برقی نصب می شود و خلال بروز تصادف می تواند باتری را از جهیز برقی جدا کند. این قطعه ی انفجاری توسط یک حسگر که می تواند بروز سانحه را نمره دهد فعال می شود. پس از امتیاز برخورد، دستور غلیان داده می شود. سپس یک قطعه ی وزنه شبیه با نیروی خراج از شکافتن حرکت کرده و رابطه سیم کشی بین باتری ولتاژ رفعت و سایر برگ خودرو را کمیت می بطی ء. به این ترتیب خطر ابراز خاربن الکتریکی یا آتش سوزی در خودرو کاهش پیدا می کند.

مقاله های مرتبط:نیمه رسانای جدید بوش، حجم پیمایش خودرو برقی را افزایش می دهدبوش استفاده از پلاتین در فناوری پیل سوختی را کاهش می دهد

جهیز بوش از نظر منطق عملکرد از همان روشی انقیاد می کند که در خودروهای بنزینی هنگام تصادف، اقدام بوسیله حد جهیز سوخت رسانی می کند. از سویی دیگر، اختراع بوش خلال رخداد سیم کشی منتهی به باتری را از بین می برد که فرایند ی یک طرفه و غیرقابل بازگشت است. در این طرح، بخاطر تشخیص بروز تصادف از چیپ های جهیز ایربگ CG912 ساخت بوش کاربرد می بطی ء. این چیپ ابعادی کوچک نم از ناخن مشت آدم دارد و از میلیون ها ترانزیستور تشکیل شده است که می توانند در کسری از نفس دستورهای لازم را صادر کنند.



بوش همچنین اعلام کرد، جهیز انفجاری را بخاطر خودروسازان تهیه می درنگ. هنوز معلوم نیست کدام خودروهای برقی یا هیبریدی داخل حال فراهم به این طور سیستمی مهیا هستند. کارل هینز کنور، معاون انجمن آتش نشانان آلمان تو مورد سیستمی انفجاری بوش می گوید:برای مواجهه با حساب روزافزون خودروهای الکتریکی و افزایش احتمال بروز حادثه در آن ها این طور سیستمی یک ضرورت است و می تواند بوسیله ما تو استقلال هرچه زننده نمدار سرنشینان در خودروی آسیب دیده در جاده کمک کند.بیشتر بخوانید:تأثیر فام بدنه خودرو در فناوری خودران و باتریپتنت تسلا برای گرم و سرد کردن صندلی های خودرو با مایعنیسان شارژ خودرو برقی با جایگاه نیرو خورشیدی را آزمایش می کندنیسان با ربات های جدید، تولید قطعات خودرو را آسان می کندخودروهای برقی آئودی براساس چهار پلتفرم تولید خواهند شد
عناوین فیلم ها، تصاویر و اعلام همشهری در این زمینه از طریق لینک عرشه برازنده دسترسی است ... کلیک کنید 

--------------------------------------------------------------------------------------
فیلم ها و تصاویر همشهری از حضور بانوان را از اینجا ببینید
--------------------------------------------------------------------------------------
محتوای حقیقی این پیغام متعلق بوسیله سایت کجارو بوده و صرفا داخل زومیت بازنشر شده است.

هواپیما با سرعت از میان ابرها می گذرد و دنباله ای از ابرهای رنگارنگ را از خود بوسیله جای می گذارد. این ته رنگ ها، آسمان را به شکل رنگین کمانی خیره کننده درمی آورند. این دم ی حیرت انگیز توسط مایکل مارستون ثبت می شود. او عکس ها و فیلم های چشم نوازی را که از رویدادهای محیط و محیط ثبت می کند، در رسانه های اجتماعی با سایرین به اشتراک می گذارد.



شگفتی رنگین کمانی: عکسی که مایکل مارستون از بوئینگ 777 قطر ایرویز بر پشته کرسی بریزبن در استرالیا ثبت کرده است  راهنمای خرید بلیط هواپیمای کجاروبلیط چارتر چیست؟بلیط Open Jaw چیست؟چگونه بلیط هواپیما را کنسل کنیم؟چگونه به قرار بلیط جت تهیه کنیم؟چگونه بلیط هواپیما ارزان بوسیله اروپا رزرو کنیم؟بهترین زمان برای فروش بلیط ارزان هواپیما چه زمانی است؟



مایکل مارستون، کار عکاسی از هواپیماها را از سه گانه سال پیش آغاز کرد. تریسی، داوخواه او، مهماندار شرکت هواپیمایی قنطس است و مارستون با خودش فکر کرد عکاسی از همان هواپیمایی که نامزدش تو آن مشغول کار است، حین پرواز از مقابل ماه کاری بسیار عالی از آب درخواهد آمد.

مارستون کار خود را با عکاسی از هواپیما با پس بنیان هایی از خورشید و ماه آغاز کرد؛ اما خیلی زود، سایر پدیده های هوا و محیط نظر او را بوسیله خویشتن جلب و در ادامه، ایده های جدیدی بخاطر عکاسی از هواپیماهای داخل حال پرواز بوسیله ذهنش خطور کرد.

عکاس استرالیایی بی حرکت بریزبن موفق شده است عکس هایی بسیار جذاب و تماشایی از امتداد های رنگین کمانی متنوعی که هواپیماها داخل حال پرواز از خود به جای می گذارند، ثبت و در فضای مجازی منتشر کند.



عکاسی از ماه: مارستون عکس هایی از هواپیماهای در حال عبور از مقابل ماه ثبت کرده است؛ از جمله این عکس از ایرباس A350 هواپیمایی سنگاپور

او درباره ی سوژه ی عکاسی خود به CNN Travel می گوید:دیدم هواپیماها زمانی که در شرایط جوی مفت به سمت رفعت پرواز می کنند متجاوز زیبا بوسیله دیدن می رسند؛ آن ها رنگین کمان هایی از جنس بخار از خود بوسیله جای می گذارند.



گذر از موافق ماه: مارستون این عکس را از بوئینگ 777 سنگاپور ایرلاین درون مقابل ماه اندوهناک است؛ عکس در بریزبن ثبت شده است

یکی از کارشناسان مؤسسه ی فیزیک اتمسری در مرکز فضا فضای آلمان (Institute of Atmospheric Physics at the German Aerospace Center) می گوید زمانی که هواپیمایی در بلندی بلندی حرکت می کند، کاهش فشار و دمای هوا را تجربه می کند. اگر لطافت کافی در هوا بود داشته باشد، دود هوای مکان مانده از جت منجمد و بلورهای خنک تولید می شود.



عکاسی از خورشید: مارستون از عکاسی از هواپیماها با پس زمینه ی خورشید نیز لذت می برد؛ از جمله این عکس که از ایرباس A380 شرکت هواپیمایی امارات ثبت شده است

دانشمندان ناسا می گویند بلورهای خنک زمانی تشکیل می شوند که هوای سرد دوروبر ذراتی که از اگزوز هواپیما بیرون می شوند، تشکیل یابند. اثر جالب توجه رنگین کمان زمانی قیافه می دهد که بلورها داخل زاویه ی مناسب با خورشید قرار می گیرند. 



عکسی با لنز تله: مارستون از لنزهای دام بخاطر ثبت عکس های خیره کننده ی خود استفاده می کند؛ از جمله این عکس از ایرباس A350 کاتای پاسیفیک

در ژوئن ۲۰۱۹، مارستون فیلمی کوتاه از لحظه ی تصعید هواپیمای بوئینگ 777 متعلق بوسیله قطر ایرویز بر رفعت فلک بریزبن و به جای ماندن دنباله ای از بخارهای رنگارنگ و تعجب انگیز متعاقب روال آن ثبت کرد. این بدوی باری نبود که او از امتداد های رنگین کمانی هواپیماها عکسبرداری می کرد؛ ولی اولین وهله حیات که موفق بوسیله فیلم برداری از آن شد.



نمای نزدیک: مارستون می گوید ذرات متراکمی که در این عکس از بوئینگ 747 قنطس تشکیل شده، جلوه ای قشنگ بوسیله آن بخشیده است تعجب رنگین کمانی

عکس ها و فیلم هایی که او از رویدادهای فوق تهیه کرده است، آثاری بوسیله شدت قابل توجه هستند؛ آن ها طوری ثبت شده اند که گویی همه چیز چیز پهن آرایی شده است؛ اما واقعیت آن است که عکس ها دستکاری نشده اند. مارستون، فردی تزلزل ناپذیر است. او می گوید فایل های خام این عکس ها را دارد و می تواند حقانیت خود را از کار افتادن کند. تا اینکه یک وهله حزن داخل گذشته برای آنکه مخالفان خود را به سکوت وادارد، این فایل ها را درون احصائیه شخصی خود در فیسبوک منتشر کرد.



جلوه ی رنگین کمانی: ایرباس A380 متعلق بوسیله هواپیمایی سنگاپور نیز رنگین کمان های رنگارنگی از خویشتن به جای می گذارد

او رنگین کمان های نتیجه از پرواز هواپیماها را تنها یک پدیده ی شگفت آور علمی می داند؛ البته پدیده ای که بی شمار از افراد به ظن بیش با چشمان غیرمسلح موفق به دیدن آن نخواهند شد. دلیل آن غم فقط این است که هواپیماها در ارتفاع بسیار بالا پرواز می کنند. او که چند ماه پیش بالاخره رویای خود برای ثبت وقت ی عبور هواپیمای حامل نامزدش از موافق ماه را جامه ی ارتکاب پوشاند، می گوید:این فرمان نیازمند برگ و دوربین های حرفه ای و تخصصی است.



ماهیگیری: مارستون می گوید او عکس های ناموفق یا کمتر چیره شده ی زیادی دارد و از ناراحتی خود در صورت تجربه ی چنین شکستی می گوید

مارستون به همگی ی عکس های جوی که از هواپیماها ثبت کرده است، می بالد؛ خواه عکس هایی که از هواپیماهای در حال پرواز در مقابل یک خور قرمز فام پژمان است، یا عکس هایی که از هواپیماهایی که با ژستی پیچیده تو حال تصعید به سمت ماه هستند و خواه عکس هایی که از هواپیماهایی که انفجاری از رنگ جزیی های گوناگون از خود بوسیله جای می گذارند.



عکس هیجان انگیز: مارستون این عکس را از بوئینگ 777 ویرجین استرالیا تو حین پرواز داخل ارتفاع ۲۵۰۰ متری ثبت کرده است

اما کارهای یدکی هم بوده اند که او داخل ادا آن ها ناموفق بوده است:اندکی شبیه ماهیگیری است. از هیجان بوسیله تبر انداختن چیزی لذت می برم. از اینکه کار را تمام کنم و چیزی عایدم نشده باشد هم شکنجه می کشم. این کار می تواند کاری پرارزش و در جوهر حال، به شدت خسته کننده باشد.

منظره ای سماوی: مارستون این عکس را از بوئینگ 737 هواپیمایی قنطس در گردون بریزبن محزون است روابط ارزشمند

مارستون پس از آنکه عکس های نامعمول خویشتن را روی صفحه ی شخصی فیسبوک خویشتن منتشر کرد، تصمیم به وضع اندازی صفحاتی عام تو رسانه های مدنی برای ترویج عکس ها گرفت. او اکنون یک صفحه درون اینستاگرام و یک شمار کاربری حرفه ای داخل فیسبوک دارد و می گوید:از ضربان وجو و مشاهده ی موضوعات متفاوت و موضوعاتی که نمی توان آن ها را هر روز دید، لذت می برم.



از روی زمین: مارستون این عکس را از یک بوئینگ 737 قنطس ثبت کرده است. نامزد مارستون، مهماندار این هواپیما وجود

حضور او داخل رسانه های مدنی به لباس گیری روابط کاری و دوستانه ی ارزشمندی منجر شده است. عکسی که مارستون از روی زمین از پرواز یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی نیوزیلند در ارتفاع بیش از ۹۰۰۰ متری کنار بالا بریزبن ثبت کرد، انگیزه آشنایی او و خلبان آن هواپیما شد.



نیمرخ سایه روشن: هواپیمای بوئینگ ویرجین استرالیا در عکس توسط مارستون و درحالی که تو سایه ی ماه صبر پژمرده است

همچنین، مارستون می گوید فداکار از عکس هایش را به خدمه ی پروازی که در مقابل ماه پرواز می کرد، فروخته است. او همچنان مشغول عکاسی است. هنوز بی قراری موضوعی وجود دارد که می خواهد از آن عکس بگیرد؛ ولی چیره نشده است. او می گوید یار دارد از یک بوئینگ 747 درون آسمان بریزبن و تو برابر ماه عکاسی کند؛ طوری که دنباله های رنگین کمانی آن پشت سرش مشخص باشند.



غروب آفتاب: ابرها و غروب خورشید درکنار یکدیگر ترکیبی دوست داشتنی ایجاد کرده اند. آنچه در عکس می بینید، بوئینگ 737 ویرجین استرالیا است

او می گوید:چنین عکسی واقعا خیره کننده خواهد وجود و اگر آن هواپیما متعلق به قنطس باشد، بهتر تیمار خواهد شد.

این عکس محشر خواهد بود؛ چراکه او در استرالیا عمر و نامزدش در قنطس کار می بطی ء. 



خیره بوسیله ماه: مارستون می گوید او عکس هایش را بوسیله خدمه های هواپیماهایی که سوژه ی عکس هایش می شوند، می فروشد. او در این عکس، بوئینگ 737 ویرجین استرالیا را در حین گذر از مقابل ماه، بوسیله تمثال کشیده است

همیشه می توانید بخاطر خرید  بلیط هواپیما با استفاده از سواری جستجوی تصعید کجارو پایین ترین قیمت بلیط ها را از بین فروشنده های عفیف مشاهده و بلیط سفر خویشتن را مناسب تر از همگی جا تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:هزینه سیر بوسیله باکو را چگونه دایره کنیم؟امارت دبی چگونه است؟همراه این نکات با تفکر راحت به چین سفر کنیدجاذبه های گردشگری ترابزون، قصبه ساحلی ترکیهبندر دَیر کجاست؟
به گزارش ایسنا، برخی از زائران اربعین حسینی برای شرکت در این رسوم و روبیدن به عراق از خودروهای شخصی خود استفاده می کنند و بخاطر این کار وسایل نقلیه شان را کاپوتاژ می کنند. کاپوتاژ سرویسی یکساله است که خودروهای شخصی با تبدیل پلاک شان به پلاک بین المللی و دریافت دیگر مدارک لازم که هر کدام خرج های خودش را دارد، می توانند از مرزهایی که این درخت سرو را کنترل می کنند، عبور کنند.

مهران قربانی تو گفت وگو با ایسنا درون این باره اظهار کرد: آن دسته از زائرانی که خودرهای خود را کاپوتاژ کرده اند و می خواهند بخاطر سفر به کربلا از وسیله نقلیه شخصی خودشان استفاده کنند، باید در بازه زمانی اعلام شده این کار را ایفا دهند، چرا که امسال تو ایام پیک، خودروهای انحصاری نمی توانند از مرز عبور کنند.

وی افزود: پیاده شدن اساس غرض اخیر اتخاذ شده خودروهای شخصی کاپوتاژ شده تنها تا ۱۶ مهربانی ماه می توانند به عراق باخبر شوند و بخاطر برگشت نیز از چهارم آبان ماه می توانند به کشور بازگردند چرا که تردد خودروهای شخصی از ۱۶ نرمی ماه تا ۳ آبان ماه ممنوع است.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای همچنین درباره هزینه کاپوتاژ خودرو نیز اعلام کرد: گرچه هزینه های کاپوتاژ ارتباطی بوسیله سازمان راهداری ندارد اما بخاطر خودروهای سواری، کاپوتاژ یکساله حدود ۱.۵ تا دو میلیون تومان خرج دارد و این هزینه ها را به گمرک می پردازند.

فداکاری با اقرار اینکه قیمت بنزین در عراق لیتری ۵۰۰۰ تومان است، گفت: برای خودروهای کاپوتاژ شده که می خواهند وارد کشور عراق شوند، استاندارد سوختی که این خودروها دارند، لحاظ شده و مابه التفاوت قیمت بنزین آن با عراق را محاسبه کرده و کمی کمتر از این مابه التفاوت را از راننده شهود می کنند که البته این وجه باید بوسیله حساب شرکت ملی نفت واریز شود.
عید بین المللی بادبادک ها در این شهر معمولا با حضور بیش از ۲۰۰ شریک شدن کننده برگزار می شود، ولی امسال به خاطر بادهای شدید جاهل معمول داخل منطقه تعداد شرکت کنندگان کم است.

 Nacho Calonge/Getty
بوسیله گزارش روابط اشتراکی فدراسیون چرخه سواری، مسابقات قهرمانی ملک تریال از ۴ تا ۵ مهربانی با آستان ۴۰ ورزشکار از ۱۳ استان قلمرو در شهر آبسرد استان تهران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که انتخابی تیم ملی بخاطر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شد استان البرز تو مجموع تیمی به رتبه فاتحه دست یافت و خراسان جنوبی و تهران به ترتیب دوم و سومین شدند.

نتایج مسابقات به شرح زیر است: کلاس ۲۰ و ۲۶ جوانان

۱- علی احترامی از خراسان جنوبی

۲- مهدی مصطفی منبع از تهران

۳- محمدحسین بهرامی از لرستان کلاس ۲۰ بزرگسالان

۱- حسین متحمل از استان اصفهان

۲- محمد رحمتی از زنجان

۳- مسعود پور ابولی از استان کرمان کلاس۲۶ بزرگسالان

۱- عرش خمسه از استان البرز

۲- محمدرضا آزادی از استان اصفهان

۳- احمد جباری از کرمانشاه نتایج تیمی

۱- استان البرز

۲- خراسان جنوبی

۳- استان تهران
حمیدرضا طیبی روز سه گانه شنبه درون حاشیه جلسه خبری انعقاد تفاهم نامه بهزیستی با جهاد دانشگاهی داخل جمع خبرنگاران افزود: شهردار وقت خلال کلنگ زنی این بیمارستان قول داده بودند هزینه ها را مطمئن کند اما با توجه به مشکلات مالی کار پیدایش آن ایستا شد (و در حد کلنگ زنی پایا ماند).

وی تو بنیان فعالیت های پزشکی جهاددانشگاهی در بنیان افزود: فعالیت های نواخت درون این اساس داخل مشت اجرا است اما باید مراحل آزمایشگاهی را بگذرانند. به طورمثال داخل حوزه های آلزایمر و پارکینسون کارهای خوبی در دست انجام است اما درون فاز حیوانی است و چنانچه این فعالیت ها اعلامیه شود از فردای آن روز بیماران مراجعه می کنند درحالیکه اینها فقط آزمایشهایی در مراحل حیوانی است. طرح سلول درمانی معلولیت ها در وهله کارآزمایی بالینی است

غلامرضا جاوید اسماعیلی مدیرکل تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی نیز در این نشست گفت: طرح سلول درمانی در حوزه معلولیت ها در حوزه کارآزمایی بالینی است و تو آینده می توانیم درون حوزه پی درمانی کار کنیم البته نمی توانیم تو این زمینه قول بدهیم.

وی با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی تو مبنا های ناباروری و سرطان پستان، افزود: در مملکت معلولیت های مادرزادی و اختلالات ژنتیکی، توانمندی عطا در مراکز تخصصی جهاددانشگاهی وجود دارد و می توانیم تو حوزه تشکیل شبکه بخاطر نمره زودرس بلای ناگهانی ها اقدام کنیم.