مقاله انجمن

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

AشیائومیGHAROOOON از انبازی های معروف چینی است که وسیله های مختلفی تولید می درنگ. از اسمی ترین محصولات این باهم اتحاد کردن می توان بوسیله گوشی های هوشمند آن رمز کرد که بوسیله علت به صرفه وجود داشتن و امکانات مناسب، بسیار طرفدار دارند. یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی، ردمی صیت دارد که تاکنون گوشی های هوشمند زیادی به ابتیاع رسانده است. اخیرا گزارشی تو مورد این برند منتشر شده است که اطلاع دادن تازه ای درباره ی یک دستگاه جدید به ما اعلام می کند.مقاله های مرتبط:شیائومی ردمی سد را با مقدار پایین برنده و قابلیت های بیشتر از می بند 4 رونمایی کردردمی 10 ایکس شیائومی اولیه گوشی 5G با امکان اتصال دو سیم کارت خواهد بود

تاکنون یاوه مختلفی درباره ی دو دستگاه به نام های ردمی نوت ۹ 5G و ردمی نوت ۹ پرو 5G در فضای رمزی منتشر شده است؛ ولی اکنون یه مایه جدید با برند ردمی در وب سایت TENAA  جلوه گر شده که دارای مشخصات کاملا متفاوتی نسبت به نمونه های سابق الذکر است و طراحی متفاوتی دارد.

این گوشی هوشمند که احتمالا ردمی ۱۰ یا ردمی نوت ۱۰ نامیده خواهد شد، دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد وجود. این حجم می تواند مایه شما را برای روزگار های زیادی فعال نگه دارد و می توانید بدون نگرانی تهی شدن سریع باتری با آن کار کنید. با نگاه به پنل پشتی بوسیله یک دوربین چهارگانه و نام برند Redmi برمی خوریم که به رخ بزرگ تالیف شده است.



تو فهرست TENAA اطلاعات جذابی درباره ی این دستگاه منتشر شده است؛ معلومات موجود درون این وب سایت یک پردازنده ی ۲ گیگاهرتز را علامت می دهد که ممکن است بخشی از خراش ی Helio G85 باشد که در ردمی نوت 9دیده می شود. دوربین پا بر جا چهارگانه دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی قرارگرفته تو ناچ چکه ای ۸ مگاپیکسل است. نمایشگر این وسیله از یک پنل ۶٫۵۳ اینچی LCD استعمال می کند.



برای رم و حافظه داخلی این مایه سه گانه گزینه در نظر گرفته شده است. پیکربندی های موجود برای رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت است و برای حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضا در نظر گرفته شده است. البته هنوز اختلاط دقیق رم و فضای ذخیره سازی مشخص نشده و  باید تا زمان ارائه نهایی آن مشتاق بمانیم. برای امنیت دستگاه از یک حسگر اثر انگشت کاربرد شده که درکنار آن راحتی خمود است.

شیائومی دستگاه متاخر خود را با هفت طعم جزیی مشکی، آبی، سفید، سبز، بنفش، سرخ و نارنجی عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای معادل ۱۹۸ گرم است و ابعادی مقابل ۱۶۲٫۳ تو ۷۷٫۲ داخل ۹٫۶ میلی متر دارد.

رویت شما کاربران زومیت درباره ی جدیدترین مایه ردمی چیست؟ با توجه بوسیله اطلاعات منتشرشده درباره ی مشخصات آن، آیا حاضر هستید این دستگاه را خریداری کنید؟بیشتر بخوانید:اچ ام دی گلوبال نوکیا 6300 4G و نوکیا 8000 4G را معرفی کردآیفون ۱۲ پرو، امتیاز ۱۲۸ را از آزمون DXOMARK بوسیله دست آوردمینگ چی کو: آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی از باتری های جدیدی استعمال می کندگلکسی اس 21 الترا از قلم S S Pen پشتیبانی می کندرندرهای مطبوعاتی رسمی Moto E7 فاش
به گزارش همشهری آنلاین، پس از اتمام سرایش اثر نسخه ای از آن از سوی افشین علا به محضر رهبر معظم تنش تقدیم شد. معظم له پس از مطالعه این منظومه روایی که بوسیله قانون روایی و حماسی سروده شده، انگشتری متبرک به افشین علا سوغات داده و در هامش متن پیش روی مرقوم فرمودند:

«بسمه تعالی
روان و خوش لفظ و معنا سروده شده است، منظومه ماندگاری خواهد شد ان شاالله. این قریحه و این توفیق را به آقای افشین علا تبریک می گویم.»

درون بخشی از این مثنوی می خوانیم:

افتاد کمان آرشی دیگر
داخل آتش کین، سیاوشی دیگر...
از پا ننشست تا که جان َش وجود
تا تیر اُمید در کمان َش بود

این منظومه در قالب کتابی با تصویرگری استاد محمدحسین صلواتیان راهی بازار می شود. انتشارات مکتب حاج قاسم موقوف به اساس حفظ کردن و نشر آثار سردار قاسم سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سپهبد سرافراز چند نشانی کتاب داخل ردیف پاشیدن دارد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، نانسی پلوسی داخل جلسه خبری خویشتن با اشاره به پیشتاز وجود داشتن "جو بایدن" در انتخابات اربابی جمهوری آمریکا افزود: بایدن یک چهره متحد کننده است که همه انسان را متحد کرده و دور اندوه گرد خواهد آورد.

وی با اشاره بوسیله بیش از ۷۰ میلیون رای ریخته شده بوسیله منفعت بایدن تصریح کرد: بایدن بوسیله تعداد آرای تاریخی دست یافته است. ولی باید متحمل بود، و داخل حقیقت حال اعتماد به لحظه داشت.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که وابسته به حزب دموکرات است، خاطرنشان کرد: با پایان انتخابات، باید امانت کمک های مالی برای مبارزه با ویروس کرونا مقبول شود.

سخنان پلوسی داخل حالی بیان می شود که شمارش آرا تو چند ایالات حساس ادامه دارد و مهتر جمهوری آمریکا با ادعای تخلفات و فریبکاری وسیع در جریان رای گیری و لحاظ آرا اطلاع دادن اعتراض کرده است.

دموکرات ها و بسیاری از سران حزب جمهوریخواه، اعتراض ترامپ را بی اساس خوانده اند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرآنلاین، هادی غفاری عضو مجمع نیروهای خط امام گفت: وقتی ایلچی گری آمریکا تسخیر شد دولت کارتر ظهر چماق کشی وجود. چماق کشی هیچ گاه جواب نمی دهد مخصوصا وقتی این وضع در قبال ملت ایران به کار خمود شود. چنانچه کارتر سنگ داشت، می نشست با سایر مقامات آمریکایی بررسی می کرد تا ببینند اشتباهشان کجا وجود که چنین عکس العملی را در پی داشت. ۴۵ هزار مستشار آمریکایی با آشپز، سگ و راقم پایگاه در ایران چه کار می کردند. آیا آمده بودند دعای کمیل و دعای ندبه به ما یاد بدهند؟ باید می آمدند یک عذرخواهی ساده می کردند و متعهد می شدند دیگر در امور ایران دخالت نمی کنند ولی فکر کرده بودند می توانند عملیات عنتبه را داخل ایران پیاده سازی کنند.

وی داخل واکنش بوسیله تحلیل شبکه بی بی سی فارسی درباره اینکه چنانچه سفارت آمریکا سال ۵۸ تسخیر نمی شد صدام به خودش جرئت حمله بوسیله ایران را نمی داد گفت: قطعا این طور ازاله. صدامدر زمان خسرو غصه داشت به خوزستان حمله می کرد. آمریکایی ها، انگلیسی ها و روس ها به خشکی امدن آمدند که ایران باثبات بماند تا بتوانند اسودگی نفتش را ببرند.

وی افزود: چهار روز از تنش گذشت، ۲۶ بهمن ۵۷ بعد از سه شب رفتم خانه بخوابم. در این سه روز و سه گانه شب فقط برای آنکه وضو بگیرم پوتین هایم را درمی آوردم. قبل از اذان صبح بود، دیدم تلفن زنگ می زند. مرحوم آیت الله مطهری تعاقب خط بود. گفت «من مرتضی مطهری هستم. الان امام امر فرمودند به شما وقوف بدهم بروید خوزستان را تحویل بگیرید». من وقتی خوزستان رفتم، خلق تازی مجهز نبود بپذیرد در ایران انقلاب شده است. هنوز لانه جاسوسی هم اندوهناک نشده وجود. آن زمان عراقی ها در خرمشهر مدرسه داشتند، تهییج می کردند و خلق عرب دنبال تجزیه خوزستان حیات.

وی افزود: تأکید می کنم همان زمان معلمان بوسیله من درباره نقش مدرسه عراقی های خرمشهر در مسائل خوزستان آژیر می دادند و می گفتند دستور کار عراقی ها این است که از ضابطه آن دبیرستان بخاطر حمله به ایران ماخذ چینی کنند. هرکس تصادم فساد تحمیلی را به تسخیر لانه جاسوسی مرتبط می بطی ء یقینا مانند ما داخل مسائل درون سرزمین نبود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از رویترز این باهم اتحاد کردن می گوید بر بزرگداشت احتیاطات مربوط به بی کار بزرگ وجود داشتن و سایر موارد حتی قصد دارد این واکسن را در کودکان کم سن تر بی آرامی آزمایش یواش.

جانسون اند جانسون در بیانیه ای اعلام کرد در حال حاضر تو حال مذاکره با راه اندازی های ناظر و همکارانش درباره مسبوق کردن پری کودکان به کارآزمایی های بالینی اش است.

سازمان غذا و داروی آمریکا می گوید بنیادی است که شرکت های داروسازی واکسن هایشان را روی کودکان بی آرامی آزمایش کنند.

گروهی از پزشکان ابراز نگرانی کرده اند که خود واکسن ها ممکن است باعث ایجاد یک عارضه نادر تهدیدکننده بود بوسیله نام «نشانگان التهابی چندسیستمی» تو برخی از کودکان شوند. قبلا این تصادف تو شماری از کودکان مشغول بهکووید-۱۹گزارش شده بود.

شرکت رقیب فایزر از قبل آزمایش واکسنش بخاطر کووید-۱۹ که با شرکت شرکت آلمانی بیوان تک در دست تولید است، درون افراد ۱۲ تا ۱۸ سال شروع کرده است. واکسن شرکت فایزر از تکنولوژی جدید mRNA (ًًRNA پیامبر) کاربرد می کند که تا به حال واکسن تاییدشده ای پیاده شدن اساس آن باریک نشده است.

جانسون اند جانسون از یک آدنوویروس عامل سرماخوردگی برای احاله ماده ژنتیکی کروناویروس به درون سلول های بدن بخاطر برانگیخته شدن پاسخ ایمنی استفاده می کند. این پلتفرم که AdVac

نامیده می شود، قبلا داخل واکسنی برای ویروس ابولا که در اوائل امسال در اروپا تایید شد، به فقره رفته و بسیار از ۱۰۰۰۰۰ نفر شامل نوزادان، کودکان و زنان باردار آن را اخذ کرده اند.

سابقه یک فن شناسی از لحاظ بی کار بزرگ بودن برای موسسه های ناظر ابهت دارد. اغلب موارد سمیت شاگرد از پلتفرم مورد استعمال تو واکسن هستند، خیر اینسرت های ژنتیکی متفاوتی که درون آنها گذاشته می شود. بنابراین جایگزین کردن مواد ژنتیکی ابولا با مواد ژنتیکی کروناویروس جدید احتمالا مشکل عمده ای از لحاظ بی سربزرگی بودن واکسن ایجاد نمی کند.

جانسون اند جانسون آزمایش واکسن کرونایش را در یک کارآزمایی بالینی مرحله سوم که در اواخر ماه سپتامبر (اوائل مهربانی) شامل ۶۰۰۰۰ نفر مقدمه کرده است. این شرکت داخل اوائل این ماه مجبور شد این کارآزمایی را به انگیزه رخساره اعطا کردن یک عارضه پزشکی وخیم درون یکی از شرکت کنندگان راکد درنگ. این وارسی در هفته گذشته دوباره آغار شد. آشنایی با رویکردهای متفاوت بخاطر خلق واکسن کرونا کودکان ممکن است در ابتدا واکسن کرونا شهود نکنند
ASGبهAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGASGگزارشAROOOONAROOOONSGASGهمشهریAROOOONAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGآنلاین،AROOOONSGایسناAROOOONSGHARبهOOONSGHARنقلOOONSGHAROOOONSGازAROOOONSGHARمدیکالOOONSGHAROOOONSGنیوزAROOOONSGASGنوشتARASGHARازOOONOOONARASGHARنصیبOOONOOON که ویروس کرونا پایش به جوامع بشری باز شد، عفونت: با این ویروس داخل افراد مختلف بوسیله شکل های متفاوتی علنی شد، برخی علائم بسیار خفیفی از این بیماری را امتحان کردند و عده ای نیز به شکلی حاد با این بیماری مشت وپنجه کند کردند اگرچه ترفیع یک بیماری به عوامل زیادی رابطه دارد، در مورد ویروس.

های کرونا این موضوع شامل انواع مختلف پیوندهای فیزیکی و شیمیایی است که بین ویروس و سلول های میزبان ایجاد می شود درون عفونت قبلی SARS CoV، محققان دریافتند که گلیکوزیلاسیون O خواه پیوند.

کربوهیدرات ها به قسمت قسمت کردن-اکسیژن موجود در پروتئین ها، O نقشی بنیانی در خلق مصیبت دارد بخاطر ۲ SARS CoV، محققان پیش بینی می کنند که ممکن. است اتحاد-مشابهی-رخ دهد و گلیکوپروتئوم O یکی از اجزای مهم عفونت است اگرچه بوسیله رویت می O رسد گیرنده تبدیل کننده آنژیوتانسین ۲.

انسان ۲ ACE گیرنده اصلی ویروس داخل سلول های میزبان باشد، (ویروس احتمالاً) از طریق تشکیل یک گلیکان متوسط، دون سلطه آمینو اسید ویروس هموار می شود در انسان، ساختار میانی حاصل، مستقل از قسمت قسمت کردن خونی ممکن. است با کربوهیدرات های اختصاصی گروه های خونی ABO H جایگزین شود قسمت قسمت کردن های خونی و پاسخ ایمونولوژیک (در (H یک معاینه. جدید، پیتر آرند از دانشگاه فیلیپس

ماربورگ در آلمان نظری ای را درباره چگونگی صورت دادن عفونت۲ SARS CoV از طریق اتصال کربوهیدرات به گروه های-خونین-پیشنهاد کرد مطالعات مدال داده اند پس از پیوند ویروس از.

طریق پروتئین۲ ACE به سلول های انسانی خلال فرآیند همجوشی ویروس میزبان، آمینو اسید سرین ویروس حیاتی است با توجه به آنچه از مطالعات قبلی در مورد. سرین شناخته شده است، احتمالاً یکدلی از عادت گلیکوزیلاسیون O به سلول های میزبان رخ می دهد به O دیدن می رسد علائم بیماری بیشتر درون.

بیماران با گروه های خونی غیر O رخساره می دهد که نقش سرین ویروسی O ساکاریدهای گروه های خونی A، B و AB را در سیلان گلیکوزیلاسیون هدف فراغت می دهد بنابراین سیستم ایمنی ذاتی و وابستگی آن. با گروه های خونی ABO H ممکن است نقشی اساسی در (عفونت (H ۲ SARS CoV داشته باشد در مقابل،-تولید-آنتی بادی جاهل.

امان IgM به سلول های B محدود نمی شود که می تواند خود بوسیله خود داخل سلول های اپیتلیال موش و مردم ایجاد شود مطالعات قبلی IgM را به آنتی. ژن A like Tn ، ساکارید GalNAc A-مرتبط / با سرین یا ترئونین مرتبط کرده اند IgM تحت تشکیل فنوتیپ ABO. H صبر می گیرد( و (H تو سطوح سلول و پروتئین های پلاسما ایجاد می شود به رویت می رسد. سرین به انزوا بر نفوذ کردن این آنتی بادی تأثیر می گذارد و اپی توپ های متنوع را همواره می یواش دبیر این مقاله می.

نویسد بقایای سرین همچنین ممکن: «است به عنوان پذیرنده در نگرش استقرار فنوتیپی فعالیت آنتی بادی فعال عمل کند براساس این فرضیه، فرضی».

داخل پروتئین حل داخل گروه خونی فعال داخل خون، متشابه مولکول ۲ α ماکروگلوبولین که فعالیت قسمت قسمت کردن- خونین آن کاملاً با جنس گروه خونی فرید مرتبط است، قیافه دهد این مولکول از دید. ساختاری مربوط به IgM است و بوسیله نظام درون تنظیم پایین فعالیت ضد A و B در A دسته های خونی A و B A نقش دارد دسته خونی. O فعالیت O های زیاد ضد گلیکان ضد A A و ضد B را حفظ کرده و ضد H H را از دست می.

دهد سطح A ضد A در قسمت قسمت کردن خونی B و مخالف B در A قسمت قسمت کردن خونی A ناچیز O از. گروه خونی O است A آنتی بادی های ضد A و نقیض O B فقط در. گروه خونی O تولید می شوند به علاوه به نظر می رسد IgG ، آنتی بادی ثانویه فقط در A این قسمت قسمت کردن خونی.

محدود بوسیله ضد A و: B-باشد-نویسنده این مقاله می نویسد ۲ SARS CoV (احتمالاً (H با ترکیبی از گروه های خونین ABO H یا با تقلید از مسیرهای متابولیک گلیکوزیلاسیون.

از سیستم پناه بدن آدم عمل می بطی ء در A-طولانی / گروه های خونی، عفونت. با یگانگی میانی A like Tn رخ می دهد درون قسمت قسمت کردن خونین O، این مورد با فوکوزیلاسیون سنخ موسین جایگزین H می شود و. یک آنتی ژن ترکیبی از نوع H تولید می شود بنابراین داخل گروه های خونیA A-، / B و AB این امکان وجود A دارد / که پیوند A like-A-Tn میانی با-تشکیل نوع موسین A و یا B.

و anti A isoagglutinin خواه anti B جایگزین شود و سطح کاهش یابد درون گروه خونی O، H کمترین رابطه با ویروس وجود. دارد که فقط با تشکیل H آنتی ژن جنس H به ویروس متصل می شود هنگامی که فقط ایزواگلوتینین ضد H را از مشت می دهد اما پاسخ.

های ثانویه IgG را حفظ می A کند، بیشترین H مراقبت از این گروه قیافه می دهد در گروه خونی A، تشکیلات. نقیض A و ضد H بست شده، سطح H مخالف B اندک است A و IgG تولید نمی شود داخل گروه. خونی B، نقیض B و ضد H مسدود می شوند، مخالف A کمینه است و IgG تولید نمی شود گروه.

خونین AB نیز حداقل در طبق عوامل A بلای ناگهانی زا مراقبت می شود و A زیادترین تماس را با ویروس دارد بنابراین عدم وجود آنتی بادی های مخالف A و B درون گروه های خونی A ، B و AB ، سلول ها را از خود فایده پذیری.

در برابر ساختارهای مکمل محافظت می-کند-و نمی توانند از تشکیل ساختارهای ترکیبی درون مراحل اتیه روانی عفونت جلوگیری کند به ظن زیاد تو عفونت ۲. SARS CoV، فرایندهای خودایمنی، بوسیله اختصاص درون گروه های خونی غیر O، ممکن است درون بروز علائم-شدید-نقش داشته باشند با حیات این سخن سنج این مقاله ابرام می کند که (مخاطره (H فردی بخاطر آلوده شدن بوسیله ۲ SARS CoV یا بیماری جدی را.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، مراسم گرامیداشت محمدرضا شجریان، به رخ رمزی و برخط برگزار شد. در این رسوم با اجرای شهرام صارمی و مسعود توسلی، هنرمندانی بجای داوود گنجه ای (نوازنده کمانچه)، محمد مقدسی (نوازنده کمانچه)، هادی منتظری (آهنگساز و نوازنده کمانچه)، مهدی آذرسینا (نوازنده و آهنگساز)، علی اکبر شکارچی (نوازنده کمانچه) و سعید فرج پوری (نوازنده کمانچه) بوسیله گپ درباره محمدرضا شجریان پرداختند. تصاویر متفاوت از رسم خاکسپاری پیکر لله شجریان | خلوتی می بایدم محمدرضا شجریان عاقل بود

در ابتدای این پروگرام داوود گنجه ای با اشاره به خصوصیات اخلاقی محمدرضا شجریان، گفت: او یک مرد عاقل وجود. شاید افراد فهمیده اضافی وجود داشته باشند اما اندک پیش می آید که کسی خردمند هم باشد. خرد یک فقره ذاتی است که هر کسی به  آن دست روشن نمی درنگ. نزدیک به ۵۰ سال با ایشان عمر کردم. همانگونه که غلامرضا تختی فراموش نخواهد شد ایشان بی آرامی هرگز فراموش نمی شود. لله شجریان بوسیله مردم وابسته و برای آدم قهرمان ملی بودند.

او ادامه عدالت: منزل استاد نورعلی ژنرال برومند (موسیقیدان) به خانه ما نزدیک وجود. خیلی دم ها که راننده، ایشان را می رساند، من استاد را می بردم. یک روز آقای محمدرضا لطفی (موسیقیدان) به من گفت که فردی را می شناسد که خیلی خوب آواز می خواند و خوب است او را به استاد نورعلی خان برومند معرفی کردن کنیم. آن بی تا استاد شجریان حیات. روز قرار، آقای برومند همراه با او رسیدند. درون آن میتینگ استاد برومند از لله شجریان میل که قطعه ای را بخواند. وقتی که او از اتاق بیرون رفت، استاد عفیف به غلام گفت «این، این کاره است، امسال باید به جشن هنر بیاید.» من گفتم که ته او تازه آمده است. لله عفیف بوسیله من گفت، «شما نمی دانید. غلام می دانم که او چه گوهری است.»

این هنرمند با بیان اینکه محمدرضا شجریان در تحریرهای مخصوص خود خلاق بود، گفت: اکنون همگی می خواهند بسان ایشان بخوانند. ایشان پشتکار خیلی انعام داشت. زیاد ملیح شیار می نوشتند. بوسیله خوبی از گیاهان محافظت می کرد. یک وعده از ایشان پرسیدم همگی این تراب ها را خودتان کاشتید؟ گفتند «بله؛ باید از تراب مراقبت کرد.» شجریان مسئله سازترین هنرمند ایرانی قرن معاصر

فرج پوری نیز در جزء دیگری از این مراسم درباره محمدرضا شجریان اعتراف کرد: به باور من آقای شجریان جریان سازترین، تأثیرگذارترین و محبوب ترین هنرمند ایرانی قرن معاصر خودش است.

او در امتداد درباره تکنیک و شخصیت این هنرمند فقید در آواز پیش روی کرد: استاد شجریان پس از تجاربی که به دست آورد و آموزش هایی که در حضور اساتید قدیمی  کسب کرد، بوسیله یک تشخص آوایی رسید. او توانست آواز را بوسیله نهایت و عالی ترین مرحله از نظر مفهومی، جنس لحن و اثربخشی بر مخاطب، برساند. او آنقدر تأثیرگذار حیات که مسیری باز کرد که بی نهایت ها مافوق تأثیر ایشان می خواندند. او مکملی از تمام اساتید باستانی آواز و داخل عین حال دارای وضع و نحو خودش بود.

این هنرمند همچنین با یادآوری یکی از خاطراتش با شجریان تقریر کرد: به یاد دارم حدود سال ۷۵ قرار بود در تالار نمایشگاه تهران با گروه آوا و استاد شجریان به مدت چهار شب کنسرتی داشته باشیم. شب شروع آدم مفرط استقبال کردند. شب دوم باید یک زمانه جلوتر بخاطر ساندچک می رفتیم. وقتی رسیدم، دیدم جمعیتی حدود ۲۰ نفر تو تالار بودند که می گفتند ما با موسیقی نقیض نیستیم اما با بی بند و باری نقیض هستیم. البته کنسرت از وزارت نزاکت و ارشاد اسلامی مجوز رسمی داشت. پس از دقایقی دیدیم که تو حال مکان به جا کردن صندلی ها هستند و به ما گفتند که می خواهند مادام ها و آقایان جدا بنشینند. ولی بلیت ها قبلا به فروش گویا وجود و این کار مستقر نبود.

او ادامه داد: برای استاد شجریان متجاوز بنیانی وجود که بوسیله موسیقی و مخاطب احترام گذاشته شود. آن روز آقای شجریان دیرتر می آمد. تصمیم گرفتیم به ایشان خبر دهیم. ایشان تیمار گفت تا یک ربع سپس شناسایی می دهند. بعد از آن گفتند که کنسرت لغو شده؛ چون با این شرایط نمی توانند کنسرت دهند. ما اندوه وسایلمان را جمع کردیم. آدم آمده بودند و و با اینکه از قضیه دانا شده بودند، روی یک بنر نوشتند که بوسیله جهت کسالت استاد، کنسرت برگزار نخواهد شد.
فرج پوری در پایان صحبت هایش درباره آثار مشترکش با محمدرضا شجریان بیان کرد: تقریبا سه دهه انبازی و دوستی بسیار نزدیک با ایشان داشتم. آخرین همکاری ما مربوط به اثری بوسیله نام «بیرونی بیتاب» با اشعاری از سایه و فریدون مشیری بود. این اثر به سبب بیماری ایشان ضبط نشد و تنها در آخرین تبر لله تو اروپا اجرا شد. شجریان و دغدغه موسیقی ایرانی

محمد مقدسی نیز اشعار کرد: استاد شجریان هنرمند مبصر جهانی بود که با صدای ملکوتی خویشتن بخاطر مردم می خواند و دردهای مردم با صدای ایشان التیام روبرو می کرد. ایشان با هنر خود حس اندیشیدن را در مخاطبانش ایجاد کرد. دغدغه ایشان قدیم زنده کردن موسیقی ایرانی حیات. همانطور که فردوسی دغدغه زنده نگه داشتن زبان فارسی را داشت. شجریان یک موسیقیدان به کامل معنا

علی اکبر شکارچی گفت که هر کسی تو یکی از سه مملکت موسیقی شعر، نواحی، دستگاهی، بااطلاع باشد، می توان او را موسیقیدان نامید. استاد شجریان داخل هر سه حوزه طولانی بود. ایشان آوازی آسمانی می خواند و در آواز بسیار حاصلخیز و غنی وجود. او از شمارش اخلاق و موسیقی بوسیله کمال دست معین کرده بود که این امر او را بوسیله سرآمد دوران بدل کرد. یکی از بزرگترین نوبت های ما این وجود که چنین محدودیت موسیقی کهن و جدید را یکدلی زد. از کلیه آثار ایشان می توان تا نسل ها بوسیله عنوان ریشه مصرف کرد. ایشان بسیار فروتن بود و منیت را از اندیشه خود تراشیده وجود.

او تو ادامه خاطره ای از محمدرضا شجریان مدح کرد و گفت: سال ها پیش زنده یاد فرود گرگین پور (از نوازندگان نامی عشیره قشقایی)، من، لله شجریان، پرویز مشکاتیان، حسین علیزاده و پشنگ کامکار را بوسیله ولایت خویشتن به مدت یک هفته دعوت کرد. یک روز ما را بخاطر نخجیر بردند و هر کداممان را با یکی از شکارچی ها فرستادند. یک جا یکی از شکارچی ها آهویی دید و گفت بنشینید. یک باره دیدیم استاد شجریان از یکی از قله ها ابتدا کرد به قرائت کردن و آهو هزیمت کرد.   شجریان حاضر بوسیله عمل هر کاری برای ارتقای موسیقی بود

آذرسینا همچنین درباره مرحوم شجریان پیش روی کرد: فراغت بود ایشان روی یکی از آثارم که بعدا به شهرت سیاوشانه منتشر شد، بخوانند. بوسیله همین جهت دو ماهی با ایشان همراه بودم. یک بار مقابل متعارف یک شایسته کردن زودتر رسیدم تا بچه های گروه لله برسند. گفتگو استاد صُدیف رامبد (خواننده) را پیش کشیدم و گفتم که ایشان خیلی خوب می خوانند. استاد این صحبت مرا تأیید کردند و گفتند هر وقت لازم باشد هر سرمایه گذاری که حاجت باشد برای کارهای ایشان ادا خواهند رحم. من این امر را به استاد صدیف منتقل کردم. لله شجریان درون آن زمان رقیب خاصی نداشت مگر صُدیف و استاد ناظری. اما آنقدر پر بود و به موسیقی عزت می گذاشت که حاضر بود هر مفید برای ارتقا آن ارتکاب دهد. شجریان با سوختن شمع وجودش نوری به اجتماع هنر ایران بخشید

هادی منتظری بوسیله نشانی آخرین سخنران گفت: استاد شجریان با اشتعال شمع وجودش نوری بوسیله جامعه هنر ایران بخشید که بهترین پیام آن آشنایی مردم با ادبیات وجود.
او ادامه داد: ایشان در دانشگاه استاد آواز من و پشنگ کامکار بود. درون آن زمان من و بیژن در دسته شیدا ساز می زدیم. غلام ابد ایشان را یار داشتم از طرف همیشه خندان و شوخ بود. همیشه بیرون دانشگاه می ایستادم تا بیایند و ایشان را تا کلاس اتصال کنم. تو کلاس همچنین هر چه بلد بودند درون طبق اخلاص می گفتند. بوسیله یاد دارم کنسرتی در دانشگاه کرمان داشتیم که سپس از آن به قصبه ماهان رفتیم. استاد، عکاسی هم خیلی دوست داشت. همان روز بوسیله غلام و بیژن گفت برویم و بگردیم تا ایشان بی آرامی بتوانند عکاسی کنند. ولی غلام و بیژن بعد از نیم ساعت فرار کردیم. زیرا ایشان مدام از هر گوشه به جای دیگری می رفت و عکس می گرفت. وقتی بازگشت خندید و با لحنی طنز به ما گفتند، مثل اینکه درمانده شدید؟