مقاله انجمن

ASGبهAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGASGگزارشAROOOONAROOOONSGASGهمشهریAROOOONAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGآنلاین،AROOOONSGایسناAROOOONSGHARبهOOONSGHARنقلOOONSGHAROOOONSGازAROOOONSGHARمدیکالOOONSGHAROOOONSGنیوزAROOOONSGASGنوشتARASGHARازOOONOOONARASGHARنصیبOOONOOON که ویروس کرونا پایش به جوامع بشری باز شد، عفونت: با این ویروس داخل افراد مختلف بوسیله شکل های متفاوتی علنی شد، برخی علائم بسیار خفیفی از این بیماری را امتحان کردند و عده ای نیز به شکلی حاد با این بیماری مشت وپنجه کند کردند اگرچه ترفیع یک بیماری به عوامل زیادی رابطه دارد، در مورد ویروس.

های کرونا این موضوع شامل انواع مختلف پیوندهای فیزیکی و شیمیایی است که بین ویروس و سلول های میزبان ایجاد می شود درون عفونت قبلی SARS CoV، محققان دریافتند که گلیکوزیلاسیون O خواه پیوند.

کربوهیدرات ها به قسمت قسمت کردن-اکسیژن موجود در پروتئین ها، O نقشی بنیانی در خلق مصیبت دارد بخاطر ۲ SARS CoV، محققان پیش بینی می کنند که ممکن. است اتحاد-مشابهی-رخ دهد و گلیکوپروتئوم O یکی از اجزای مهم عفونت است اگرچه بوسیله رویت می O رسد گیرنده تبدیل کننده آنژیوتانسین ۲.

انسان ۲ ACE گیرنده اصلی ویروس داخل سلول های میزبان باشد، (ویروس احتمالاً) از طریق تشکیل یک گلیکان متوسط، دون سلطه آمینو اسید ویروس هموار می شود در انسان، ساختار میانی حاصل، مستقل از قسمت قسمت کردن خونی ممکن. است با کربوهیدرات های اختصاصی گروه های خونی ABO H جایگزین شود قسمت قسمت کردن های خونی و پاسخ ایمونولوژیک (در (H یک معاینه. جدید، پیتر آرند از دانشگاه فیلیپس

ماربورگ در آلمان نظری ای را درباره چگونگی صورت دادن عفونت۲ SARS CoV از طریق اتصال کربوهیدرات به گروه های-خونین-پیشنهاد کرد مطالعات مدال داده اند پس از پیوند ویروس از.

طریق پروتئین۲ ACE به سلول های انسانی خلال فرآیند همجوشی ویروس میزبان، آمینو اسید سرین ویروس حیاتی است با توجه به آنچه از مطالعات قبلی در مورد. سرین شناخته شده است، احتمالاً یکدلی از عادت گلیکوزیلاسیون O به سلول های میزبان رخ می دهد به O دیدن می رسد علائم بیماری بیشتر درون.

بیماران با گروه های خونی غیر O رخساره می دهد که نقش سرین ویروسی O ساکاریدهای گروه های خونی A، B و AB را در سیلان گلیکوزیلاسیون هدف فراغت می دهد بنابراین سیستم ایمنی ذاتی و وابستگی آن. با گروه های خونی ABO H ممکن است نقشی اساسی در (عفونت (H ۲ SARS CoV داشته باشد در مقابل،-تولید-آنتی بادی جاهل.

امان IgM به سلول های B محدود نمی شود که می تواند خود بوسیله خود داخل سلول های اپیتلیال موش و مردم ایجاد شود مطالعات قبلی IgM را به آنتی. ژن A like Tn ، ساکارید GalNAc A-مرتبط / با سرین یا ترئونین مرتبط کرده اند IgM تحت تشکیل فنوتیپ ABO. H صبر می گیرد( و (H تو سطوح سلول و پروتئین های پلاسما ایجاد می شود به رویت می رسد. سرین به انزوا بر نفوذ کردن این آنتی بادی تأثیر می گذارد و اپی توپ های متنوع را همواره می یواش دبیر این مقاله می.

نویسد بقایای سرین همچنین ممکن: «است به عنوان پذیرنده در نگرش استقرار فنوتیپی فعالیت آنتی بادی فعال عمل کند براساس این فرضیه، فرضی».

داخل پروتئین حل داخل گروه خونی فعال داخل خون، متشابه مولکول ۲ α ماکروگلوبولین که فعالیت قسمت قسمت کردن- خونین آن کاملاً با جنس گروه خونی فرید مرتبط است، قیافه دهد این مولکول از دید. ساختاری مربوط به IgM است و بوسیله نظام درون تنظیم پایین فعالیت ضد A و B در A دسته های خونی A و B A نقش دارد دسته خونی. O فعالیت O های زیاد ضد گلیکان ضد A A و ضد B را حفظ کرده و ضد H H را از دست می.

دهد سطح A ضد A در قسمت قسمت کردن خونی B و مخالف B در A قسمت قسمت کردن خونی A ناچیز O از. گروه خونی O است A آنتی بادی های ضد A و نقیض O B فقط در. گروه خونی O تولید می شوند به علاوه به نظر می رسد IgG ، آنتی بادی ثانویه فقط در A این قسمت قسمت کردن خونی.

محدود بوسیله ضد A و: B-باشد-نویسنده این مقاله می نویسد ۲ SARS CoV (احتمالاً (H با ترکیبی از گروه های خونین ABO H یا با تقلید از مسیرهای متابولیک گلیکوزیلاسیون.

از سیستم پناه بدن آدم عمل می بطی ء در A-طولانی / گروه های خونی، عفونت. با یگانگی میانی A like Tn رخ می دهد درون قسمت قسمت کردن خونین O، این مورد با فوکوزیلاسیون سنخ موسین جایگزین H می شود و. یک آنتی ژن ترکیبی از نوع H تولید می شود بنابراین داخل گروه های خونیA A-، / B و AB این امکان وجود A دارد / که پیوند A like-A-Tn میانی با-تشکیل نوع موسین A و یا B.

و anti A isoagglutinin خواه anti B جایگزین شود و سطح کاهش یابد درون گروه خونی O، H کمترین رابطه با ویروس وجود. دارد که فقط با تشکیل H آنتی ژن جنس H به ویروس متصل می شود هنگامی که فقط ایزواگلوتینین ضد H را از مشت می دهد اما پاسخ.

های ثانویه IgG را حفظ می A کند، بیشترین H مراقبت از این گروه قیافه می دهد در گروه خونی A، تشکیلات. نقیض A و ضد H بست شده، سطح H مخالف B اندک است A و IgG تولید نمی شود داخل گروه. خونی B، نقیض B و ضد H مسدود می شوند، مخالف A کمینه است و IgG تولید نمی شود گروه.

خونین AB نیز حداقل در طبق عوامل A بلای ناگهانی زا مراقبت می شود و A زیادترین تماس را با ویروس دارد بنابراین عدم وجود آنتی بادی های مخالف A و B درون گروه های خونی A ، B و AB ، سلول ها را از خود فایده پذیری.

در برابر ساختارهای مکمل محافظت می-کند-و نمی توانند از تشکیل ساختارهای ترکیبی درون مراحل اتیه روانی عفونت جلوگیری کند به ظن زیاد تو عفونت ۲. SARS CoV، فرایندهای خودایمنی، بوسیله اختصاص درون گروه های خونی غیر O، ممکن است درون بروز علائم-شدید-نقش داشته باشند با حیات این سخن سنج این مقاله ابرام می کند که (مخاطره (H فردی بخاطر آلوده شدن بوسیله ۲ SARS CoV یا بیماری جدی را.
  • ۹۹/۰۸/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی