مقاله انجمن

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

ویروس کرونا جدید، عامل بلای ناگهانی تنفسی جدیدی به نام کووید ۱۹ است که تقریبا سه ماه پیش از چین منشاء گرفت و تاکنون در بیش از ۲۰۰ قلمرو و قلمرو جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران نخستین مورد ابتلا و اجل دراثر ویروس چینی را در واپسین روز ماه بهمن داخل قم گزارش کرد. تو این مدت دوماهه، ویروس کرونا همچنان در حال انتشار تو کشور بوده و برابر آمار رسمی، بیش از ۸۰ هزاره نفر را مشغول کرده است. تو این صفحه، می توانید جدیدترین آمار کرونا شامل نقشه ی استان های درگیر، تعداد افراد مبتلا، جان باخته و قضیه عالمگیر ویروس کرونا متاخر در ایران را مشاهده کنید.آمار کرونا در ایران

جریان مسری ویروس کرونا تو ایران (نمایان ناحیه ای و خطی)

مجموع موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر کووید ۱۹

موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر روزانه کووید ۱۹ در ایران

دنیاگیری ویروس کرونا متاخر (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

مهم ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و مسئله شیوعویروس کرونا متاخر چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای هوا ایستا می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک تر است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا درون ایران؛ بخاطر پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با بیم ناشی از عالمگیر ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ استعمال مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه به طور صحیح از ماسک مصرف کنیم؟

نیز در دنباله می توانید تمامی اخبار و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «پروانه نیک کمال مطلوب» افزود: به منظور امن از خانوار های ایرانی که با عالمگیر ویروس کرونا، تحت تاثیر تبعات اقتصادی آن استراحت پژمان اند، تسهیلات بانکی یک میلیون تومانی به تمامی یارانه بگیران تعلق می گیرد.

وی اظهارکرد: سرپرستان خانوار که تمایل به دریافت این تسهیلات یک میلون تومانی دارند باید ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک گرفتن کنند و پس از دریافت پیامک کدملی را با شماره همراه سرپرست خانوار حداکثر تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه سال جاری به عده ۶۳۶۹ پیامک کنند.

مدیرکل تعاون، فرمان و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقساط این وام یک میلیون تومانی که به خانوارهای کهگیلویه و بویراحمدی که یارانه نقدی ۴۵۵ هزار ریالی دریافت می کنند، ارائه می شود ۳۵ هزار تومان در هر ماه است.

نیک شعار تصریح کرد: اقساط این تسهیلات از تیرماه کسر خواهد شد و از سرپرست خانوارها ادعا می شود که در حسابی که این قرضه برایشان واریز خواهد شد آن حساب را جابه جا نکنند و یا بانک شان را تا انتهای بازپرداخت تحول ندهند.

وی امتداد رحم: شهروندان باید بپا کلاهبرداری اینترنتی تو این اساس باشند و ثبت معروفیت بخاطر ستاندن وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران تنها از سر ارسال پیامک با سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوارها رخ خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه مدنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هم استانی ها برای اخذ این تسهیلات، احتیاج بوسیله مراجعه حضوری به هیچگاه کدام از وسیله های اجرایی درون استان ندارند.

نیک کمال مطلوب از انسان مقصود که وارد باشند تا نیرنگ سودجویان و سایت های کلاهبرداری به بهانه ثبت نام این تسهیلات را نخورند.
بخش پخش زنده ی اینستاگرام (Instagram Live) یکی از مبصر ترین و محبوب ترین پلتفرم های گیتی برای پخش ویدئوی انحصاری به صورت زنده است. با این حال امکان مشاهده ی ویدئوهای حی ی اینستاگرام عزب از طریق نسخه ی موبایلی حیات دارد و کسانی که از قاعده نسخه ی وب وارد این شبکه ی مدنی می شوند، نمی توانند ویدئوهای زنده را سیاحت کنند. عزب چند روز پس از این کهاینستاگرام امکان دسترسی به حصه دایرکت را بوسیله رخساره گسترده برای تمامی کاربران نسخه ی تحت وب فراهم کرد، بهبودی دیگر در این پلتفرم اعمال شده است. بر اساس گزارش های جدید، از این پس امکان مشاهده ی ویدئوهای پخش زنده ی اینستاگرام تو نسخه ی تحت وب آن وجود دارد. بنابراین برای مشاهده ی لایو اینستاگرام دیگر مجبور نیستید آن را در گوشیباز کنید.

برضد قابلیت قبلی، این بار گواه ترویج اطلاعیه ی رسمی از سوی اینستاگرام نیستیم. در واقع خود کاربران از ساعاتی پیش متوجه شدند که طی کاربرد از نسخه ی کوچکتر وب اینستاگرام می توانند ویدئوهایی را که به صورت زنده در حال پخش هستند، سیاحت کنند. البته بررسی ها نشان می دهد احتمالا قابلیت موردبحث فعلا به صورت گسترده بخاطر همگی در دسترس راحتی نگرفته است. با این حال بهتر است بیشتر منتظر بمانیم؛ زیرا احتمالا اینستاگرام عزم دارد قابلیت موردبحث را به مرور زمان درون دسترس همگی قرار دهد.مقاله های مرتبط:آموزش دانلود عکس و ویدئو های اینستاگرام با کامپیوتر و گوشی موبایلچگونه از حریم مخصوص خود درون اینستاگرام محافظت کنیم؟

بدون وسواس مشاهده ی ویدئوهای زنده در نسخه ی پایین تر وب لذت بیشتری به همراه دارد؛ زیرا در نسخه ی موبایلی نظراتی که به رخساره آنی درون حال انتشار هستند، روی ویدئو قرار می گیرند، اما تو نسخه ی تحت وب این نظرات در دریچه ای مجزا به نمایش درمی آیند.

داخل واقع داخل نسخه ی پایین تر وب، ویدئوهای پخش زنده ساماندهی بیشتری دارند و تماشای آن ها لذت بخش تیز است. این موضوع به خصوص بخاطر لایوهای دونفره صدق می درنگ. در لایوهای دونفره، پنجره ی نظرات روی چهره ی یکی از افراد شرکت کننده استراحت می گیرد و باعث شلوغ شدن بیش از معادل صفحه می شود. البته فراموش نکنید که ظاهرا هنوز غم امکان آغاز پخش زنده ی ویدئو از طریق نسخه ی مافوق وب اینستاگرام مهیا نشده است و کاربران فقط از سر نسخه ی موبایل اقتدار عمل این کار را دارند. 

افزون بر این موارد، کاربران نسخه ی وب اینستاگرام نمی توانند از ضابطه این نسخه به پاشیدن پست خواه استوری جدید روی پروفایل خود بپردازند. موضوعی که نشان می دهد اینستاگرام همچنان به استفاده ی کاربران از نسخه ی موبایلی تأکید ویژه ای دارد و نمی خواهد نسخه ی کوچکتر وب، جای نسخه ی موبایلی را بگیرد. 

اینستاگرام بوسیله طی آغازبه حکم در سال ۲۰۱۰، اپلیکیشنی موبایلی حیات و بهترین تجربه ی ممکن را از قاعده این وسیله ها ارائه می داد. مأموریت اینستاگرام این حیات که تصاویری که مردم در گوشی شان ذخیره می کنند را به شکلی جذاب برنده گردهم جمع کند. هرچه زمان بخشیدن قابلیت ها و فیلترهای شمایل بیشتری بوسیله اینستاگرام افزودن شده اند تا محبوبیت آن جهانی شود. امروزه افراد بسیار یدکی در سراسر گیتی و به خصوص ایران به صورت روزانه از اینستاگرام استعمال می کنند.



اسکرین شات پخش زنده ی یکی از ویدئوهای اینستاگرام از شیوه نسخه ی تحت وب؛ همانطور که می بینید درون این نسخه، پاره کامنت ها بوسیله سمت عبث دریچه ی ویدئو نقل مکان شده است و به طور کلی ساماندهی بهتری دارد

نسخه ی تحت وب اینستاگرام نیز از مدت ها پیش در دسترس فراغت پژمان است. این نسخه نخستین بار درون سال ۲۰۱۲ منتشر شد. در آن زمان عزب امکان مشاهده ی فید اصلی اینستاگرام یا پروفایل کاربران از طریق نسخه ی تحت وب وجود داشت. اما با عبور زمان اینستاگرام تصمیم گرفت نسخه ی زیر وب خود را به ویژگی های بیشتری مجهز بطی ء. امروزه نسخه ی تحت وب اینستاگرام بسیاری از ویژگی های نسخه ی موبایلی را دارد که از بین آن ها می توانیم به ارائه استوری ، امکان جست و مجرای لنف از سر هشتگ و موارد دیگر اشاره کنیم. البته همانطور که بالاتر اشاره کردیم، هنوز برخی از قابلیت های نسخه ی موبایلی همانند امکان انتشار پست و استوری، در نسخه ی مافوق وب فراهم نشده است. 

اینستاگرام اعلام کرده است همچنان قصد دارد با عبور زمان بهبودهای مهمی در نسخه ی موبایلی اعمال بطی ء و محدودیت های جدیدی را بوسیله آن بیاورد. به واسطه ی به روزرسانی جدید، امکان مشاهده ی ویدئوها با دوستان به اینستاگرام تکثیر شده است. اینستاگرام همچنین برای شناسایی رسانی درمورد ویروس کرونا نیز عملکردی بسیار خوب از خویشتن نشان داده استو امروزه از منابع متنوعی بخاطر خبر رسانی دقیق به کاربرانش درمورد کووید ۱۹ بهره می گیرد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت داخل این بنیان چیست؟ بیشتر از نسخه ی موبایلی اینستاگرام مصرف می کنید خواه نسخه ی تحت وب؟بیشتر بخوانید:امکان حذف صدای پس شالوده به عارض آزمایشی به دیسکورد اضافه شدیوتیوب با قابلیت های جدیدی بوسیله روزرسانی شداخطار؛ آپدیت اندروید 10 را فعلا روی گلکسی A70 نصب نکنیدمایکروسافت تیمز به زودی میزبان سه قابلیت متاخر می شودقابلیت Direct Messages به نسخه وب اینستاگرام اضافه شد
وان پلاس از مدت ها پیش اخبار کرده است با برگزاری کنفرانسی اختصاصی تو روز ۲۶ فروردین از گوشی های قوم ی وان پلاس ۸ پرده برداری می کند. درحالی که فاصله ی چندانی تا فرا رسیدن وهله ی وان پلاس نداریم، داده ها اضافی طی چند روز اخیر از این گوشی ها علنی شده اند. پیش زیرفون به دفعات تو رندرهای مختلف، طراحی وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را دیده ایم. حال وان پلاس با پراکندن تیزری رسمی در کانال یوتیوب خود، مهربانی تأییدی کنار رندرهای فاش شده می زند و ما را تا قطع زیادی با طراحی نهایی گوشی شان آشنا می کند.

تیزر وان پلاس به نوع دوستی طراحی گوشی های خانواده ی وان پلاس ۸ را علامت می دهد. همچنین تو این ویدئو شاهد گوشی های متاخر وان پلاس تو طعم جزیی سبز (Glacial Green) هستیم. کنار مبنا بینایی های پیشین، وان پلاس دو گوشی جدید خود را افزون کنار فام سبز درون دو فام دیگر نیز نمایش خواهد کرد. وان پلاس ۸ عادی در اثر جزیی های سبز، مشکی و نوعی رنگ فلوئورسنت اختصاص با شهرت Interstellar Glow (درخشش میان هنرمند ای) عرضه خواهد شد. از طرفی مدل پرو در بر رنگ سبز و مشکی مدلی دیگر با اثر جزیی آبیِ سیر خواهد داشت. مقاله های مرتبط:افشای مشخصات متخصص کامل گوشی های OnePlus 8 و 8 Pro پیش از رونمایی رسمیوان پلاس 8 ناچیز از ۱،۰۰۰ دلار قیمت دارد

وان پلاس پیش تر مدعی شد دو گوشی خانواده ی وان پلاس ۸ زیباترین دستگاه هایی هستند که مظفر به تولید آن ها شده است. این شرکت چینی نیز می گوید طراحی وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو بوسیله وضع ای خواهد وجود که به سادگی می توانید آن ها را دست بگیرید و ناراحت شیب نوشیدن سندیت نباشید. فدایی رسانه ها گفته اند مدل های سبز و آبی گوشی های جدید وان پلاس دارای پنل پشتی از جنس لوزی ی مات هستند. 

بر شالوده اعلام پیشین، وان پلاس روز ۱۴ آوریل ۲۰۲۰ (۲۶ فروردین ۱۳۹۹) به قیافه رسمی از گوشی های جدیدش پرده برداری خواهد کرد. مدتی پیش اعلام شد وان پلاس ۸ پرو مظفر به ثبت ۱۳ رکورد جدید در DisplayMate شده است. اطلاع دادن معین شده ی اخیر مدال می دهند دو گوشی جدید وان پلاس بوسیله تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ مهیا خواهند وجود و از نسخه ی جدید رابط کاربری OxygenOS بر پایه ی سیستم عامل اندروید ۱۰ کاربرد خواهند کرد. 

گفته می شود وان پلاس درون مراسم پیش رو از گوشی میان رده ای نیز با نام وان پلاس Z پرده برداری خواهد کرد. به علاوه گزارش های تأیید نشده ای از ظن معرفی هدفون بولتز وایرلس Z توسط وان پلاس در رویداد ۲۶ فروردین خبر می دهند. درون هر رخساره با فرا رسیدن جنین ی وان پلاس، همگی چیز بی پرده خواهد شد. زومیت به تشریفات قدیم پوشش جامعی از جلسه موردانتظار وان پلاس ارائه خواهد قسط.بیشتر بخوانید:فهرست تمام گوشی های هوشمند قبض کننده اندروید ۱۰افشای مشخصات فنی کامل گوشی های OnePlus 8 و 8 Pro پیش از رونمایی رسمیمشخصات دوربین گوشی های قوم وان پلاس 8 واضح شدمشخصات جدید هدفون Bullets Wireless Z وان پلاس مشهود شدبرنامه اختصاص وان پلاس برای ارائه وان پلاس 8
همشهری آنلاین- سارا جعفرزاده: بیمارستان شهدای گمنام داخل منطقه ۱۵ این روزها در شیار شایسته مبارزه با کرونا قرار گرفته و روزمره تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا در این درمانگاه علیل می شوند. «وحید رضا محمدی» شهردار منطقه ۱۵ تو این باره می گوید: « درون طرحی با عنوان «شکر» اهدای اقلام بهداشتی با کمال مطلوب کمک به مدافعان سلامت تو حال اجرا است.» بوسیله گفته وی، اقلام بهداشتی شامل ۲ هزار و ۷۰۰ ماسک فیلتردار، دستکش و پک های میان مرحله بود که با توجه به حاجت شبکه بهداشت و تداوی بیمارستان شهدای گمنام، برای به کارگیری داخل امور درمانی و کنترل و پیشگیری از مصیبت کرونا بوسیله مدافعان مصونیت اهدا شد.
 داخل حال حاضر قسمت قسمت کردن های داوخواه محلی توسط سازمان مصونیت منطقه ۱۵ در حال تشکیل هستند که «اکبر مختاری» کمک اجتماعی شهردار منطقه ۱۵ تو این باره توضیح می دهد و می گوید: «با توجه بوسیله ضرورت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و مقابله با شرایط خاص، سازمان مصونیت معاونت مدنی شهرداری منطقه۱۵ با انبازی مسئولان ساختمان های سلامت سراهای محله در ۲۰ خیابان کوچک منطقه به تشکیل گروه های داوطلب محلی پرداخته است.»
او ادامه می دهد: «اعضای این قسمت قسمت کردن ها محتوی پرستاران، پزشکان و امدادگران داوطلبی هستند که در شرایط دست پاچه داخل پهلو شهروندان قرار می گیرند. امدادگران داوطلب با شریک شدن دسته های جهادی به ضدعفونی معابر اصلی، وسیله های خودپرداز، رله های اتوبوس و کوچه ها و منازل مسکونی می پردازند در حال فراهم اعضای این گروه نامزد به ۱۰۰ نفر می رسد و شهروندان داوخواه منطقه ۱۵ برای الحاق به گروه های داوطلب می توانند بوسیله سراهای محله رجوع کنند.»
همشهری آنلاین- مرضیه موسوی: 133 سال پیش وجود که بدوی خط تلفن مخابراتی پا بوسیله ایران گذاشت و نخستین بستگی تلفنی از ایستگاه ماشین سیگاری تو میدان قیام فعلی تا شهرری استوار شد. آن حزن به واسطه سیم کشی تلفن که تو امتداد مسیر ماشین سیگاری تا شهر ری می رفت. حداقل 4 سال طول کشید تا خطوط تلفن محدوده دیگری داخل تهران متد اندازی شود. ابتدا و انتهای خطوط تلفن به ساختمان های «تلفنخانه» می رسید؛ خانه هایی که در سال های نخست ورود تلفن بوسیله ایران، محل مراجعه مردم بودند تا تماس تلفنی با شهر مورد نظر پایدار کنند و بعدها که تک و توک اعیان و متمولان صاحب خطوط تلفن شخصی شدند، وفاق ها را به این خطوط وصل می کردند. تلفنخانه قلهک جایی بود که نخستین تماس تلفنی شمیران به تهران در آنجا ادا شد. کوچه شهید یزدانیان فعلی در محله قلهک همان برزن ای است که ساختمانی تلفنخانه در آن قرار داشت. تلفنخانه قلهک برای برقراری وابستگی تلفنی پادشاه با وزرا و کاخ خسروانی راه اندازی شده وجود تا زمانی که خسرو تو ییلاق شمیران به طریق می برد از احوال کاخ بی خبر نماند. تلفن تو سال های مبدا ورودش بوسیله ایران بیشتر درون دسترس اعیان وجود و درباریان از آن استفاده می کردند. کم کم با گسترش خطوط تلفن در شهرهای مختلف مردم هم بخاطر وفاق با یکدیگر و احوالپرسی از حال یکدیگر از این مایه مخابراتی کاربرد کردند. نخستین شیار تلفن تهران توسط «بوآتل بلژیکی» کشیده شد که بیش از 7 و نیم کیلومتر طول داشت. این فرد بلژیکی امتیاز روش آهن ری را غم داخل اختیار داشت. شریک تلفن ایران سال 1295 خورشیدی توسط کارفرما کیخسرو، پلیس زرتشتی جماعت شورای ملی، راه اندازی و محور نخستین تلفن سراسری در ملک گذاشته شد.
پس از اشاعه گزارش هایی درمورد آزمایش مثبت ویروس SARS-CoV-2 دو سگ در هنگ کنگ، جدیدترین اخباری که موجب نگرانی صاحبان حیوانات شوهردار شده است، خبری است که درمورد گربه ای منتشر شده که علائم ظاهری ویروس عامل کووید ۱۹ را دارد. اخیرا، ابتلای صاحب گربه به کووید ۱۹ ازطریق آزمایش تأیید شده بود. گزارش شده که یک هفته بعد، گربه نیز دچار مشکلات تنفسی و اسهال شد.

دامپزشکان دانشگاه لیژ بلژیک گربه را برای ویروس SARS-CoV-2 مورد آزمایش راحتی دادند و ژنوم ویروس را در مقیاس های استفراغ و گاز او نمره دادند. آیا اکنون باید ناراحت مسری ویروس داخل گربه ها باشیم؟ به طور خلاصه، هنوز خیر. قبل از هرگونه نتیجه گیری در این مورد، باید نخست به چندین سؤال بنیانی پاسخ دهیم.

بسیاری از افراد این سؤال را مطرح می کنند که آیا ویروس کرونا تشخیص داده شده داخل گربه واقعا ویروس SARS-CoV-2 است خواه می تواند ویروس کرونای کاملا متفاوتی باشد که مختص گربه ها است و چندین دهه است گربه های سرتاسر جهان را آلوده می یواش.مقاله های مرتبط:موج دوم کووید۱۹؛ نگرانی از بازگشت ویروس کرونا با رفع محدودیت ها در چینخطر ضعف براثر ویروس کرونا درون کمین کپی های بزرگابهام پیاده شدن قاعده انتشار آئروسل: ویروس کرونا واقعا از طریق محیط منتشر می شود؟

ویروس کرونا در گربه سانان به دو شکل وجود دارد: یکی سبب بیماری گوارشی خفیفی می شود و دیگری علت بیماری بسیار کشنده ای به نام التهاب صفاقی عفونی گربه سانان (FIP) می شود. ویروس های کرونا گربه سانان ازنظر ژنتیکی تضاد اضافی با ویروس SARS-CoV-2 دارند. این بدان معنا است که اگر آزمایش گربه موردنظر درست ایفا شده باشد، تمایز بین دو نوع ویروس نباید کار اشکال باشد.

آزمایش استاندارد تشخیص ویروس SARS-CoV-2 تنها ژنوم ویروسی را تشخیص می دهد. این نکته را درون حافظه داشته باشید که این آزمایش ذرات ویروسی «زنده » یا عفونی را نمره نمی دهد بنابراین غیرممکن است بتوانیم بگوییم که آیا ژنوم یافت شده تو گربه از مورچه ای بوده که می توانسته تکثیر پیدا کند. برای مدال دادن عفونت زایی به انجام آزمایش های بسیار بیشتری نیاز است. این امکان بود دارد که گربه غذای آلوده ای را زده باشد و ویروس به سادگی از روده ی او عبور کرده باشد. البته چنانچه مقادیر زیادی از مواد ژنتیکی ویروسی در گربه نمره داده شده باشد، احتمال این مورد کم است اما چنین داده هایی هنوز منتشر نشده است.



آزمایش PCR عزب حضور RNA ویروسی را علامت می دهد و نمی تواند بگوید که آیا ویروس قدرت عفونت زایی دارد یا خیر

درحالی که دو مورد SARS-CoV-2 که در سگ ها گزارش شد، علائم بالینی آشکار مرتبط با کووید ۱۹ را نداشتند، گربه ای که اخیرا مورد توجه رسانه ها صبر گرفته است، دچار علائم تنفسی بوده است. ولی همان نعوظ که هر دامپزشکی هم می داند، گربه ها ممکن است بوسیله دلایل مختلفی از آسم گربه سانان گرفته تا مصیبت قلبی، دستخوش مشکلات تنفسی شوند. بوسیله همین ترتیب، فهرست طولانی درمورد علت لینت مزاج در گربه ها وجود دارد. عاری وقوف از جزئیات بالینی این مورد نمی توانیم بگوییم که آیا COVID-19 مسئول این بیماری بوده است یا اینکه این دو وضعیت به نعوظ تصادفی با غصه صورت داده اند.

خوشبختانه هنوز هیچ مدرکی مبنی بر انتقال ویروس ازطریق حیوانات خانگی به انسان وجود ندارد. این جریان نیز انگیزه دلگرمی است که اخیرا یک آزمایشگاه مبصر تشخیص دامپزشکی اعلام کرده است که آن ها صدها استاندارد گربه و سگ را برای ویروس SARS-CoV-2 تک آزمایش قرار داده ولی نتیجه ی آزمایش هیچ کدام مثبت نبوده است. نیز باتوجه به اینکه از تاریخچه ۳۰ مارس، بیش از ۷۲۰ هزار تک انسانی در سرتاسر جهان وجود داشته است، می استعداد فرض کرد که اگر ویروس به سادگی موجب بروز بیماری در حیوانات شوهردار می شد، تاکنون بااطلاع آن شده بودیم.

 بیشتر بخوانید:رئیس جمهور: اجرای نمونه قرنطینه چینی تو ایران و هیچ قلمرو دیگری امکان پذیر نبودبیش از ۴۰۰ پیرامون ی آنلاین رایگان؛ بهترین فرصت تحصیل تو زمان مسری بیماری کووید ۱۹توقف توسعه تلسکوپ فضایی جیمز وب در پی مسری کروناموج دوم کووید ۱۹؛ نگرانی ها از بازگشت ویروس کرونا با رفع محدودیت ها داخل چینایالات متحده از داده ها جا یابی تبلیغات موبایل برای مطالعه نحوه اتساع کرونا بهره می گیرد
توسط تنها همکار رسمی مایکروسافت تو ایران Talee Limited قرعه کشی رایگان تخفیفات ویژه محصولات اورجینال مایکروسافت

 شرکت رایان نت سهامی خاص (آی تی ریسرچز)، این باهم اتحاد کردن که عزب همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Partner ID: 4560062) است، این قرعه کشی را بوسیله دستاویز سال تازه و نوروز و انگیزه آشنایی عموم مردم و شرکت ها با مزایای نسخه های اصلی مایکروسافت و نیز گشادگی فرهنگ حمایت از حقوق تولید کنندگان نرم افزاری درون ایران با ارایه تخفیفات 50 درصدی علت 99 نفر از شرکت کنندگان برگزار می کند. برای انبازی در این قرعه کشی نیازی بوسیله خریداری محصولات مایکروسافت نیست و کافی است دلبستگی مندان برای ثبت نام رایگان و دریافت جزئیات بیشتر درباره قرعه کشی به لینک awards.microsoftlicense.com مراجعه کنند.



شرکت رایان نت (سهامی ویژه) بوسیله نشانی بدوی تأمین کننده رسمی لایسنس های حقیقی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات رادیکال محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بسیار از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی، و بین المللی ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات یواش افزاری مایکروسافت بوسیله صورت مستقیم، با مقدار مناسب و بدون میانجی از عادت دفتر این همکاری (Talee Limited) تو انگلستان است. باتوجه به ظرفیت موجودی شرکت تمامی محصولات بوسیله صورت موقت تحویل داده می شوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شریک در ایران و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند، نیز هیچگاه یک از محصولات ارایه شده توسط این انبازی از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail یا Volume License عفیف ارایه می شوند.

باتوجه به تحریم های تجاری و مالی آمریکا، امکان بیع محصولات اورجینال مایکروسافت بوسیله عارض مستقیم بخاطر اشخاص حقوقی و حقیقی ایرانی امکان پذیر زدودن. بوسیله مشیت حل این مشکل، محصولات نرم افزاری مایکروسافت بوسیله صورت عمده از روال شرکت مستقل این کلکسیون در انگلستان (Talee Limited) خریداری و به مشتریان در ایران ارایه می شود که این حکم هیچگونه محدودیتی تو وابستگی خریدار با پشتیبانی مستقیم مایکروسافت و استعلام مستقیم اصالت لایسنس از مایکروسافت خلق نمی کند.

از عموم معضلاتی که بخاطر انبازی هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی بخاطر فروش محصولات آن ها به لباس عرفی و رسمی است. این امر انگیزه شده است که نه تنها میدان محصولات این همدستی ها درون ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ زیاد اضافی را برای استفاده غیرقانونی از محصولات سندیت متضرر شوند. این موضوع محیط را بخاطر سودجویی برخی شریک ها و افراد مهیا کرده است تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی و گاهی تو جعبه و سپرده بندی مثل و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید کننده درون بازار و سایت های اینترنتی به کلاه برداری یا سوءاستفاده از حاضر بودن اطلاع افرادی رفتار کنند که قصد روزی مندی از مزایای نسخه های اصلی را دارند. دلیل این مسئله عدم آشنایی خریداران کارمند و شخصی با نحوه استخبار لایسنس (نسخه اصلی) خریداری شده از شرکت تولید کننده (و نه فروشنده) به طور مستقیم است.



در ناحیه ایران که اکثر کاربران رایانه های شخصی، سازمانی و سرورها از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند، متاسفانه به دلیل تحریم ها، نبود امکانات برای تهیه نرم افزارهای اصل، نبود آگاهی از تضاد بطی ء افزارهای اصلی با غیراصلی و نبود زیرساخت فرهنگی بخاطر پرداخت هزینه بخاطر کالایی که به راحتی می توان آن را با هزینه ای کمینه کپی کرد، جهت شده است بخش اضافی از کاربران از ویندوز های Crack شده و نسخه های غیراصلی استفاده کنند، از عمده ترین مشکلات سیستم های عامل جاهل حقیقی ناپایداری جهیز ها، کاهش سرعت، نبود امنیت کافی، نبود پشتیبانی تولیدکننده و هزینه های نگه داری (Maintenance) پشته است.

این مشکلات در مقیاس اداره ها و شریک های بزرگ می تواند هزینه ای بوسیله مراتب بیشتر از هزینه تهیه نسخه واقعی را به مجموعه تحمیل کند، نیز احتمال فایده تو هر دایره بوسیله تناسب اهمیت مستمری هر شخص والاتر می جوی و هزینه هایی که هر سازمان برای نقص سرورها و سیستم های اصلی خود بردبار می شود بسیار بیشتر از هزینه هایی است که برای عیب یا خاصیت بوسیله سیستم یک کارمند ساده متحمل می شود.

دلبستگی مندان به محصولات واقعی مایکروسافت تو ایران برای ستاندن اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت فارسی تعبیر این کلکسیون در زمینه محصولات اصلی مایکروسافت بوسیله عنوان www.MicrosoftPartner.uk و نیز فروشگاه آنلاین به نشانی www.MicrosoftLicense.com مراجعه کنند.بیشتر بخوانید:اناردونی یکی از پایدارترین اپ استورهای ایرانیشرکت طراحی سایت نونگارموفقیت تو مصاحبه استخدامی از دیدگاه سایت چراغنحوه ثبت باهم اتحاد کردن درون اسلوونی را درون کیمیا سپنتا دنبال کنیدعلمدار پرینت؛ انتخابی هوشمندانه بخاطر چاپ پیکسل!
آثار اقتصادی کووید ۱۹ در سراسر دنیا رو بوسیله افزودن است. این ویروس تاکنون بوسیله بسیار از ۱۰۰ ناحیه دنیا رسیده و سازمان جهانی بهداشت آن را دنیاگیر اعلام کرده است. یکی از پیامدهای منفی کووید ۱۹، شوک اقتصادی و درهم شدن بسیاری از تصرف وکارها درون سراسر گیتی بود. بسیاری از شریک شدن ها و راه اندازی های بزرگ تعطیل خواه شقه تعطیل شدند؛ کارمندان به مرخصی رفتند یا از مسکن دورکاری می کنند؛ رویدادهای نمایشگاهی، جشنواره ها، فستیوال ها، جلسه های مطبوعاتی و بسیاری از گردهمایی ها باطل سازی شدند؛ عرضه و تولید بسیاری از محصولات به تعویق افتاد یا متوقف شد؛ بازارهای مالی با افت چشمگیری روبه رو شدند؛ ارزش نفت سیر نزولی تو پیش گرفت. تمام این ها و بسیاری از آثار مستقیم و غیرمستقیم مرتبط با این عوامل، شرایط اقتصادی را تو سراسر دنیا مشکل کرده اند.

ده ناحیه در صدر فهرست بیشترین میزان شیوع کووید ۱۹ دیده می شوند: گره (منبع شیوع)، ایتالیا، ایران، اسپانیا، کره جنوبی، آلمان، فرانسه، ایالات متحده ی آمریکا، سوئیس و بریتانیا. به غیر از کشورهای صدر فهرست، کشورها و دولت های دیگر حزن برنامه هایی برای حمایت از کسب وکارها در شرایط بحران اقتصادی ناشی از شیوع کووید ۱۹، داخل نظر گرفته اند که درادامه به فدایی از آن ها اشاره شده است.

چین

۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، اولین مورد ابتلا به کووید ۱۹ درون چین، در شهر ووهان تأیید شد. با اینکه چین در کنترل و مهار کووید ۱۹ و طرح های قرنطینه ی عمومی نسبتا موفق عمل کرده است،اقتصاد داخلی و خارجی این کشور به شدت آسیب دیده اند؛ به همین دلیل، دولت های محلی و ایالتی این کشور درکنار طرح های خدماتی و بهداشتی، طرح هایی حمایتی برای کاهش خرج های کسب وکارها در نظر گرفته اند. این طرح ها عبارت اند از:کمک بوسیله از سرگیری کارها: این طرح شامل روند بهینه سازی خدمات بخاطر تشویق سازمان ها به ازسرگیری کارها و تولید است که مملکت های مختلفی متشابه فناوری و ارتباطات را دربر می گیرد. همچنین، مقیاس هایی برای پیشگیری از پاندمی و کنترل آن داخل طول فرایند ازسرگیری امر را دربر دارد.تسهیل سرمایه گذاری برای شرکت های خارجی: طبق این طرح، زمینه ی لازم بخاطر جذب تنخواه گذاری اجنبی در طول جنگ کووید ۱۹ حاضر خواهد شد.کمک بوسیله دایره های کوچک و متوسط: این طرح شامل تعویق بازپرداخت وام ها و سودها برای همدستی های کوچک و متوسط است. طبق این طرح، دایره های افسون شده خانوادگی و مالکان تصرف وکارهای کوچک می توانند بازپرداخت هزینه های بدهی را از ۲۵ ژانویه تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ به تعویق بیندازند. پرداخت های عقب افتاده شامل جزا نخواهند حیات.کاهش مالیات ها: مصوبه های این بخش ۱۰ فوریه ی ۲۰۲۰ منتشر و ۱۰ مارس بوسیله روزرسانی شد. طبق این طرح، موسسه ها بخاطر مدتی از مالیات ارزش افزوده معاف خواهند شد.بیمه ی اجتماعی: چین مصوبه هایی برای کاهش هزینه و تسهیل قوانین بیمه ی اجتماعی داخل نظر گرفته است.روابط طرز کار و منابع انسانی: طبق چند مصوبه، استخدام بلافاصله ی فارغ التحصیلان برای کنترل دنیاگیری کرونا یکی از طرح های پیشنهادی این حوزه است. طرح دیگر پیشنهاد امضای الکترونیکی برای به حداقل رساندن رجوع ی حضوری کارمندان و کنترل روابط کار کننده برای پیشگیری از شیوع بیشتر کووید ۱۹ است.سرمایه گذاری و بازرگانی: چین تو چند مصوبه، اقداماتی بخاطر حفظ ثبات تنخواه گذاری خارجی داخل طول غوغا ادا داده است. بخاطر مثال، می توان به تنزل عوارض صادرات اشاره کرد. البته این طرح محصولات آلاینده و متمرکز پیاده شدن انرژی را شامل نخواهد شد. همچنین، چین مؤسسه های مالی را به افزایش وام های تجاری تشویق کرده است.کاهش هزینه ی انرژی: طبق چند مصوبه، هزینه ی مصرف انرژی سازمان ها برای حمایت از کسب وکار کاهش یافته است.پشتیبانی مالی: در چند مصوبه، فرایند دریافت قرضه و معاون هزینه ی مالی برای اداره ها و تصرف وکارها سرعت خواهد گرفت و پشتیبانی مالی از شریک های مهم افزودن خواهد یافت. بانک مرکزی چروک امکان طریقت پول از بانک ها در کوتاه ترین زمان ممکن را فراهم کرده است و اقبال مرکزی چین غم معاون هزینه هایی برای کسب وکارها محاسبه کرده است.بهبود خدمات حمل و نقل و خدمات آنلاین: به پشت گشادگی عالمگیر کووید ۱۹ در چین، تعداد یدکی از همکاری های چینی خدمات حمل و نقل منحصر به فردی تدارک دیده اند. برای مثال، قصبه ووهان قرنطینه ی عمومی اطلاع دادن کرد و دولت محلی ۶۰۰۰ تاکسی را بخاطر خدمات حمل ونقل عمومی تعبیه کرد.

ایتالیا

۳۱ ژانویه ی ۲۰۲۰، اولیه مورد ابتلا به کووید ۱۹ تو ایتالیا تأیید شد و تا ۱۹ مارس، تعداد کل مبتلایان بوسیله ۵۹،۱۳۸ مورد و مرگ ومیر به ۵،۴۷۶ مورد و بهبودی به ۷۰۲۴ مورد رسید. طالع ایتالیا اقدامات متمرکزی بخاطر مهار ویروس ایفا داده است. با وجود ضررهای اقتصادی، کل کشور قرنطینه و کل فروشگاه ها، به سوا داروخانه ها و مراکز خواروبارفروشی تعطیل شده است. دولت در پیام هایی از آدم می خواهد داخل خانه بمانند و فقط برای خریدهای ضروری از مسکن خارج شوند.

دوشنبه ی گذشته، بخت ایتالیا طرحی ۲۵ میلیارد یورویی (۲۸ میلیارد دلار) بخاطر پشتیبانی از صرفه جویی آسیب دیده ی این ناحیه در هیاهو کووید ۱۹ قبول کرد. براساس این طرح، بازپرداخت وام ها برای مشارکت ها و خانواده ها موقتا راکد شده است. برابر این طرح، ۳/۵ میلیارد یورو بخاطر کمک به خدمات بهداشتی و ۱۰ میلیارد برای معاون بوسیله خانواده ها و کارمندان اختصاص خواهد یافت. بوسیله گفته ی وزیر اقتصاد ایتالیا، گوالتیری، هیچگاه کس نباید شغل خویشتن را به سبب ویروس کرونا از دست بدهد.مقاله های مرتبط:نگاهی به تأثیرات مسری کرونا بر کسب وکارهای کشورطرح اقبال برای ایمنی از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا

ازآنجاکه انسان ایتالیا این روزها در ساختمانی بوسیله سر می برند، وب سایت های دولتی ایتالیا شرکت ها را بوسیله عرضه ی خدمات آنلاین تشویق کرده اند. خدماتی مثل آموزش الکترونیکی و خدمات داده ای و نشر بوسیله رایگان دردسترس مردم قرار خواهند گرفت. بخاطر مثال، آمازون وب سرویس (AWS) دسترسی به خدمات رایانش ابری خود را برای باهم اتحاد کردن های دولتی و غیرانتفاعی مهیا کرده و انتشاراتی به نام Mondadori پنجاه هزاره اشتراک رایگان مجلات خود را ارائه داده است.

علاوه به خشکی امدن این در ایتالیا، چنانچه انحصاری بخواهد برای طرز کار ضروری از قرنطینه بیرون شود، باید فرمی لبالب کند و دلیل خارج شدن از قرنطینه را توضیح دهد. نخست وزیر ایتالیا، جوزپه کنته می گوید:مولود ی این تکاپو های بزرگ را درون هفته های پیش رو خواهیم دید.

 

اسپانیا

ورود کووید ۱۹ به اسپانیا پس از آزمایش مثبت گردشگری آلمانی در ۳۱ ژانویه ی ۲۰۲۰ رسما تأیید شد و تا ۱۹ مارس، آمار مبتلایان در اسپانیا به ۱۷۱۴۷ مورد و بهبودی به ۱۱۰۷ مورد و مرگ ومیر بوسیله ۷۶۷ مورد رسید. در واکنش بوسیله این بحران، دولت اسپانیا کل کلاس های حضوری در تمام سطوح آموزشی را ۱۵ روز و تا کتاب ۲۶ مارس تعطیل و آموزش آنلاین را پند کرد. ۱۰ مارس ۲۰۲۰، دستور ابطال کل پروازها از ایتالیا به اسپانیا تا ۲۵ مارس صادر شد و ۱۳ مارس، دولت اسپانیا رخصت داد بی مو رستوران ها و فروشگاه های غیرضروری تعطیل شود. به دنبال این مشکلات، مقام ّای این ناحیه از بودجه های اختصاصی برای مبارزه با پیامدهای اقتصادی کووید ۱۹ شناسایی دادند. به گفته ی پدرو سانچز، فاتحه وزیر اسپانیا، کووید ۱۹ بحرانی بهداشتی و داخل عین حال اقتصادی است.

مبدا وزیر اسپانیا برای مبارزه با کووید ۱۹، بودجه ی ۳/۸ میلیارد یورویی (۴/۲ میلیارد دلاری) بوسیله سیستم بهداشت و درمان کشور درون سطح ملی و منطقه ای اختصاص داده است. همچنین به گفته ی سانچز، کارمندان دورکار و کسب وکارهای کوچک ۶ ماه از صیقلی مالیات معاف خواهند شد. این معافیت طبق با ۱۴ میلیارد یورو نقدینگی بیشتر برای صرفه جویی اسپانیا خواهد وجود. صنعت گردشگری که تقریبا ۱۲/۳ درصد از ناخالص داخلی اسپانیا را تشکیل می دهند، این روزها به برهان لغو سفرها ضررهای اقتصادی فراوانی ملایم شده است. سانچز کمک خرج ای ۴۰۰ میلیون یورویی همچنین برای کمک بوسیله این جزء اختصاص داده است. ازلحاظ آمار مبتلایان، اسپانیا درون رتبه ی پنجم دنیا قرار دارد.

 

آلمان

دخول کووید ۱۹ به آلمان ۲۷ ژانویه ی ۲۰۲۰ و پس از ثبت اولیه مورد مبتلا در باواریا تأیید شد. کشور آلمان برای مبارزه با کووید ۱۹، برنامه ای با عنوان پروگرام ی پاندمی ملی تو دیدن گرفته است که مسئولیت ها و نقش سیستم بهداشت و درمان را درون چنین وضعیتی تحسین کرده است. مقام های فدرال ازجمله مؤسسه ی روبرت کخ و  بخانه برگشتن های آلمان کنترل دنیاگیری را برعهده محزون اند. هرکدام از قصبه های آلمان طرح ویژه ی خود را بخاطر مبارزه با کرونا دارد. طرح ملی برای کنترل عالمگیر کووید ۱۹، از مارس ۲۰۲۰ آغاز شد. این طرح چهار هدف رادیکال را دنبال می درنگ:کاهش مرگ ومیر و ابتلاتضمین علاج افراد مبتلاحفظ خدمات بهداشتی عمومیاطلاعات دقیق و کوتاه برای غرض گیرندگان و رسانه ها و یکسره افراد.

ملک آلمان تو مواجهه با مشکلات اقتصادی هم دستور کار هایی دارد. آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، اقتصاد این کشور را درون مواجهه با تلاطم کرونا ویروس مجهز می داند و پهلو وجود منابع کافی و سرمایه بوسیله ترانه حفظ کردن زندگی اقتصادی شهروندان تأکید و به پرداخت دستمزدها و کاهش زمانه های کار و دستیار های نقدی به سازمان های متوسط و کوچک هم رمز کرده است. اولاف اسکلز، وزیر مالی آلمان، از پروگرام ی وام نامحدود برای برطرف کردن مشکلات نقدینگی شرکت ها و کاهش عوارض بخاطر جلوگیری از ورشکستگی معارفه انصاف. اسکلز می گوید:می خواهیم از همین ابتدا خود را کاملا تجهیز کنیم.

اسکلز همچنین تأکید کرد محدودیتی برای گرفتن قرضه بانک های دولتی به بانک های خصوصی وجود ندارد. علاوه کنار این، دولت آلمان و مجتمع عوام سیستمی برای کاهش زمانه های کاری و تضمین شغل افراد تو دیدن گرفته اند. پیتر آلتمیر، وزیر انرژی و اقتصاد، غم تأکید کرد نوبت بیش از ۵۱۳ میلیارد دلار آمریکا را به بانک دولتی بخاطر این طرح کفالت خواهد کرد.

کره جنوبی

۲۰ ژانویه ی ۲۰۲۰، نخستین مورد مبتلا به کووید ۱۹ در کره جنوبی تأیید شد و تا ۱۸ مارس، تعداد مبتلایان بوسیله ۸۴۰۰ مورد و مرگ ومیر بوسیله ۸۴ مورد رسید. سال گذشته، اضطرار جنوبی به نشانی مدلی برای کنترل تنش های اقتصادی انتخاب شد. اکنون با گشادگی ویروس جدید کرونا در بکلی جهان، این کشور مجددا به الگویی برای کنترل آلودگی های ویروستبدیل شده است. تلاش های زور جنوبی بخاطر محلول تلاطم ها و پیامدهای کووید ۱۹، به اختصاص پیامدهای اقتصادی آن، تکثیر یافته است. درون مراحل ابتدایی ی بحران، زور جنوبی ودیعه ای ۱۳/۷ میلیارد دلاری بخاطر معاون بوسیله هزینه های بهداشت و درمان و زنهار از موسسه های متوسط و کوچک آسیب دیده و جبران کمبودهای پیش بینی پذیر تو درآمد مالیاتی و ۱۷ فوریه غم وام مجزای ۲۴۰ میلیون دلاری به خطوط آسمانی این کشور اختصاص داد.کشورهای فرانسه و بریتانیا قوانین باطراوت گیرانه ای بخاطر قرنطینه ی عمومی اعمال کرده اند

با توجه بوسیله رابطه ی تنگاتنگ زور با چروک درزمینه ی همکاری های اقتصادی، انتظار می رود توقف تولید درون چروک روی کره هم تأثیر بگذارد. بوسیله عقیده ی کارشناسان اقتصادی کره ای، به طورکلی رکود در بخش های متنوع اقتصادی، به ویژه گردشگری، افزودن خواهد یافت. مون جه این، رئیس جمهور کره جنوبی، بخاطر حل مشکل دعوا اقتصادی شاگرد از کووید ۱۹، انجمن فوری برای حل مشکلات اقتصادی تشکیل داد. مرام این انجمن اتخاذ تصمیم های فوری برای بهبود تند خیس این وضعیت است.

پس از انحصار ودیعه ی کمک هزینه، پیش بینی می شود نسبت قرض به ناخالص داخلی کره جنوبی، تنها ۴۱ درصد باشد. با توجه به تعلیق سفرهای هوایی، حاجت به وام های کم روزی و کمک نفقه های مالی بخاطر پیش گیری از ورشکستگی شرکت های مسافرتی افزودن یافته است. کمی از معاون نفقه ها به حقوق کارمندان و کمی دیگر به هتل ها و رستوران های آسیب دیده خاص یافته است. کره جنوبی برای تضمین نقدینگی، از مدل آلمانی توسعه ی قرضه های سازمانی متابعت می کند. توجه بوسیله آلودگی های ویروسی در اولویت است؛ اما کاهش آسیب های اقتصادی هم باید به اولویت دوم کشورها تغییر شد.

 ایالات متحده ی آمریکا

ژانویه ی ۲۰۲۰، اولیه مورد ابتلا به کووید ۱۹ درون ایالات متحده ی آمریکا تأیید شد و تا ۲۰ مارس، آمار ابتلا به زیاد از ۱۷ هزار مورد رسیده و پنجاه قریه را درگیر کرده است. با توجه بوسیله پیامدهای اقتصادی کووید ۱۹، دژ سفید داخل چند روز گذشته از سپرده ی حمایتی ۸۵۰ میلیارد تا یک تریلیون دلاری خبر عدل که درنهایت، به رخساره امانت ی دوتریلیون دلاری با سنا به ارامش رسیدند. بوسیله گفته ی استیو منوچین، وزیر خرمن داری ایالات متحده، با اجرای طرح مذکور، نرخ بیکاری داخل ایالات متحده به ۲۰ درصد خواهد رسید. این سپرده دربرگیرنده موارد زیر است: ۵۰۰ تا ۵۵۰ میلیارد دلار برای پرداخت مستقیم خواه کاهش مالیات۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد دلار برای کمک به کسب وکارهای کوچک۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار برای کمک به همدستی های هوایی و صنایع مرتبط

۲۵۰ میلیارد دلار از این بسته به صورت مستقیم به شهروندان آمریکایی صیقلی خواهد شد؛ البته میلیونرها دربرگیرنده معاون هزینه های مستقیم نخواهند شد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، همچنین به مشکلات شرکت های مسافرتی اشاره کرد و گفت:نمی خواهیم تصرف وکار باهم اتحاد کردن های آسمانی مغشوش شود. انسان نباید مشاغل خود را از مشت بدهند.

سه گانه شنبه ی گذشته، استیو منوچین از جزئیات طرح ترامپ برای پرداخت پول نقد بوسیله شهروندان آمریکایی خبر رحم. منوچین گفت:اولین اقبال طرح حمایتی، پرداخت ۱۰۰۰ دلار بوسیله هر شهروند آمریکایی و ۵۰۰ دلار بوسیله هر نوزاد است؛ درنتیجه برای مثال، به هر خانواده ی چهارنفره ۳۰۰۰ دلار منحصر خواهد یافت.

معاون هزینه ها تو دو اقبال پرداخت خواهد شد. دونالد ترامپ همچنین امانت های حمایتی متعددی با هدف کاهش سرعت گشادگی ویروس و کمک بوسیله آمریکایی هایی تصویب کرده است که مشاغل خود را از مشت داده اند. با اتساع ویروس بوسیله شهر های مختلف آمریکا، بی تابی از بیکاری داخل میان شهروندان افزایش یافته است. نیز تو روزهای گذشته، ترامپ بسته ای ۱۰۰ میلیارد دلاری با هدف کمک به کارمندان و همچنین آزمایش رایگان ویروس صحه کرد.

 



 سوئیس

۲۵ فوریه ی ۲۰۲۰، شیوع کووید ۱۹ در سوئیس تأیید شد. به متعاقب سخت گیری همگی گیری، ۱۶ مارس مدارس و اغلب فروشگاه های این کشور تعطیل و ۲۰ مارس، ازدحام زیاد از پنج نفر در مکان های عمومی ممنوع شد. علاوه پهلو این، نصیب و قسمت سوئیس محدودیت هایی بر مرزها و نمونه های پشتیبانی اقتصادی اعمال کرد. رویدادهای عمومی و مخصوص این ناحیه لغو و رستوران ها و ورزشگاه ها و امکان فرهنگی غصه تعطیل شده اند و تنها کسب وکارهای عرضه کننده ی کالاهای اساسی، مشابه خواروبارفروشی ها و نانوایی ها و داروخانه ها برای تأمین مایحتاج آدم به فعالیت خود دنباله خواهند انصاف.

اولویت طالع سوئیس پرداخت دستمزد کارمندان در شرایط تعطیلی کارها است؛ بوسیله همین دلیل، بسته ی حمایتی ۳۲ میلیارد دلاری بخاطر دستیار به صرفه جویی این کشور اختصاص یافته است. در ابتدای همگی گیری نیز، بسته ی دیگر ۱۰ میلیارد دلاری تحدید یافته بود. هدف این سرمایه دستیار به بقای شرکت ها در زمان شیوع کووید ۱۹ است. ۲۰ میلیارد دلار از سپرده ی یادشده به باهم اتحاد کردن ها بخاطر صیقلی قرضه ها و محلول شاق نقدینگی خاص خواهد یافت و انبازی های آسیب دیده در بحران می توانند بیمه ی اجتماعی را موقتا بدون سود بوسیله تأخیر بیندازند. این مزایا برای افراد خوداشتغال بی آرامی صدق خواهد کرد. طالع سوئیس همچنین از برگزارکنندگان رویدادهایی امن کرد که به برهان عالمگیر کووید ۱۹ فیروز نشدند نمایشگاه ها و رویدادهای شان را برگزار و درنتیجه، سود کسب کننند.

فرانسه

۲۴ ژانویه ی ۲۰۲۰، اولیه مورد ابتلا به کووید ۱۹ در فرانسه تأیید شد و تا ۲۱ مارس، آمار مبتلایان به ۱۴،۴۵۹ مورد، مرگ ومیر به ۵۶۲ مورد و بهبودی حداقل بوسیله ۲،۲۰۰ تک رسید. از ۱۲ مارس به اجازه امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند. روز بعد، ادوارد فیلیپ، اول وزیر فرانسه، گردهمایی های بیش از ۱۰۰ نفر را ممنوع اعلام کرد. قوانین سخت گیرانه ی قرنطینه ی عمومی درون فرانسه بوسیله گونه ای است که هرشخص برای برون رفت از ساختمانی باید اظهارنامه ای مملو و دلیل خروجش را بیان نرم. افراد صرفا برای کارهای ضروری می توانند از بناء خارج شوند. درصورت خروج غیرضروری، شهروندان فرانسوی بوسیله صیقل جزا ی ۱۴۶ یورویی ملزم می شوند.

۱۷ مارس، نوبت فرانسه از بودجه ی کمک نفقه ی ۴۹ میلیارد دلاری برای کمک به تصرف وکارها و صرفه جویی فرانسه در طول هیاهو کووید ۱۹ خبر عدل. این بسته با اهداف زیر توزیع خواهد شد:کاهش مالیات بیمه ی اجتماعیکمک نفقه ی بیکاری بخاطر افرادی که مجبورند نیمه وقت فرمان کنندسرمایه گذاری برای معاون به فروشنده ها و افراد خوداشتغال

علاوه بر این، دولت فرانسه حداکثر ۳۲۷ میلیارد دلار وام بوسیله کسب وکارها پرداخت خواهد کرد.

 

بریتانیا

۳۱ ژانویه ی ۲۰۲۰، اولین مورد ابتلا بوسیله کووید ۱۹ درون بریتانیا تأیید شد و تا ۲۰ مارس، مقیاس مسری به حدی رسید که به اجازه دولتی، کچل کاباره ها و مجتمع ها و فروشگاه ها تعطیل و تعداد ۳،۹۸۳ مورد ابتلا و ۱۷۷ نفر تک مرگ ومیر فوتی تو این کشور تأیید شد. ریشی سوناک، صدراعظم بریتانیا، از ودیعه ی حمایتی بی سابقه ی دولتی بخاطر پناه از تصرف وکارها بوسیله مبلغ ۳۳۰ میلیارد پوند (حد ۳۸۵ میلیارد دلار) خبر انصاف که مقابل با ۱۵ درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور است. ۳۰ میلیارد پوند از این مسکوک بوسیله خدمات عمومی و افراد و کسب وکارهای آسیب دیده از کووید ۱۹ ویژه خواهد یافت.

همچنین، دولت بریتانیا ۸۰ درصد دستمزد کارمندان دایره ها را در کشش این شورش پوشش خواهد رحم و مالیات فروش تا سه ماه بعد (پایان ژوئن) بوسیله تعویق خواهد افتاد و کارمندان خوداشتغال غصه دستیار هزینه دریافت خواهند کرد. همچنین، یک میلیارد پوند به عنوان معاون هزینه ی مستأجرها خاص خواهد یافت که ۳۰ درصد دربست ی آن ها را پوشش خواهد قسط. همچنین، مقرری ها تا سقف سالانه هزار پوند بخاطر دوازده ماه آینده اضافه خواهد یافت که در کل، هفت میلیارد پوند خواهد شد و می تواند بوسیله چهارمیلیون نفر دستیار کند. همچنین، بوریس جانسون قرنطینه ی اشتراکی را الزامی کرد و در پیامی از انسان خواست درون ساختمانی های خویشتن بمانند.

 

کانادا

ادخال کووید ۱۹ بوسیله کانادا ابتدایی بار ۲۷ ژانویه ی ۲۰۲۰ تأیید شد و تا ۲۱ مارس، آمار مبتلایان بوسیله ۱،۲۳۷ مورد و بهبودی بوسیله ۱۴ مورد و مرگ ومیر به ۱۷ مورد داخل طاس ۸۰ هزار آزمایش رسید. گسترش کرونا داخل کانادا همچون دیگر کشورها شدید نیست؛ اما شانس این کشور اقداماتی بخاطر امنیت از کسب وکارها و افراد آغاز کرده است. جاستین ترودو، مقدمه وزیر کانادا، ۱۸ مارس از سپرده ی حمایتی ۸۲ میلیارد دلاری بخاطر کمک به مجادله کووید ۱۹ خبر عدل.

کمک هزینه ها دربرگیرنده مزایایی برای کارمندان فاقد بیمه ی اشتغال است که قرنطینه خواه بیمار هستند. ایالت اوتاوا ۳/۸ میلیارد دلار معاون هزینه ی مالیاتی بوسیله تصرف وکارهای کوچک تخصیص داده است تا درون سه ماه آینده، بتوانند از عهده ی هزینه های خود برآیند. حداکثر مبلغ کمک خرج ۱،۳۷۵ دلار به ازای هر کارمند و ۲۵ هزار دلار به ازای هر ارباب خواهد وجود.نوبت های اروپایی و آمریکایی برای پناه از کسب وکارها اقساط قرضه ها را بوسیله تعویق انداخته اند

قضا و قدر کانادا علاوه کنار کمک های مستقیم مالی، امکانات وام ۱۰ میلیارد دلاری بخاطر کسب وکارهای متوسط و کوچک فراهم کرده است که پاره کشاورزی و کشاورزها غصه می توانند از این مزایا استفاده کنند. همچنین، مالیات تصرف وکارها تا ۳۱ اوت ۲۰۲۰ بوسیله تعویق خواهد افتاد و شهروندان کم درآمد کانادایی هم ۳۰۰ دلار داخل ماه مه شهود خواهند کرد و این مسکوک درمجموع ۵/۵ میلیارد دلار خواهد بود. دولت کانادا همچنین زود ۶ ماهه ای برای وام های دانشجویی در دیدن گرفته و ۵۰ میلیون دلار به مراکز نسوان بی حامی و ۱۵۷/۵ میلیون دلار همچنین بوسیله افرادی خاص داده است که درمعرض سربزرگی بی خانمانی قرار دارند



ژاپن

۱۶ ژانویه ی ۲۰۲۰، ابتدایی مورد ابتلا به کووید ۱۹ تو ژاپن شد. شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن، ۲۷ فوریه از تعطیلی مدارس این سرزمین تا آوریل خبر انصاف. همچنین، مسری کووید ۱۹ نگرانی برای برگزاری المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو را افزایش داده و بخت ژاپن بخاطر بوسیله حداقل رساندن اتساع کووید ۱۹، دست به کار شده است.

در اواسط فوریه، نخستین بار ی کمک های اقتصادی ژاپن به مسکوک ۴/۶ میلیارد دلار آغاز شد. این مبلغ برای قرضه فوری به کسب وکارهای کوچک و متوسط صنعت گردشگری ژاپن تو رویت پژمان شده است. دولت ژاپن خدماتی شبیه کمک هزینه های مستقیم به خانوارها و کاهش عوارض ابتیاع را نیز در دستورکار قرار داده است. همچنین، مبلغ ۲۷۶ میلیارد دلار را نقدا به نشانی دستیار هزینه ی خانوارها اختصاص خواهد داد. یاسوتوشی نیشیمورا، وزیر قناعت ژاپن، می گوید این بسته ی حمایتی تا آوریل اجرایی خواهد شد و برای غلبه بر بحران کافی خواهد وجود. این سکه از بسته ی حمایتی ژاپن بیشتر از مبلغی است که دسامبر گذشته برای کاهش تأثیر مجادله تجاری چین و آمریکا قبول شده حیات.

هند

نخستین تک ابتلا به کووید ۱۹ در هند ۳۰ ژانویه ی ۲۰۲۰ تأیید شد و تا ۲۳ مارس ۲۰۲۰، آمار مبتلایان به ۴۱۵ مورد و بهبودی به ۲۳ مورد و اجل ومیر به ۷ تک رسید. با وجود آمار کم مبتلایان در هند، این قلمرو اقداماتی برای کنف از اقتصادها و کسب وکارها تو دستورکار خویشتن راحتی داده است. کشور هند مبتلا حکم روی کلکسیون ای از سیاست ها برای مبارزه با آثار اقتصادی ویروس کرونا است. یکی از این محاکمه ها می تواند احاله نقدینگی به کارمندان در مقدر شدن های غیررسمی باشد. به گفته ی کریشنامورتی سابرامانیان، مستشار اقتصادی دولت هند، هنوز علائمی از گسترش چشمگیر ویروس داخل هند گزارش نشده است؛ اما رابطه ی مستقیمی بین گشادگی ویروس و پیامدهای اقتصادی وجود دارد.

هند به متعاقب اعمال سیاست هایی برای جزء بانکداری است. دولت هندوستان می خواهد مطمئن شود ویروس کووید ۱۹ تأثیری بر بانک های این کشور نخواهد گذاشت. همچنین تو اقدامی دیگر، هند هفته ی گذشته کل ویزاهای مسافرتی را تعلیق و ویزای سفر اجنبی ها به تیر هند را محدود کرد و مرزهای زمینی با میانمار را بست. با اینکه ابتدایی موارد ابتلا بوسیله هند داخل ژانویه گزارش شدند، اقداماتی مثل محدودکردن مرزها و فردی سفر و نظارت بر فرودگاه ها، از گشادگی همگی انسداد ویروس در کچل هند جلوگیری کرده است. تأثیر کووید ۱۹ بر قناعت هند تاکنون چندان زیاد نبوده است.

استرالیا

۲۵ ژانویه ی ۲۰۲۰، مقدماتی مورد ابتلا به کووید ۱۹ در استرالیا درون استان ویکتوریا گزارش شد و تا ۲۲ مارس، آمار مبتلایان بوسیله ۱،۳۵۲ مورد رسید. دولت استرالیا بخاطر کمک بوسیله تصرف وکارها، در ابتدا امانت ی حمایتی ۱۷/۶ میلیارد دلاری تصویب کرد و اینک امانت ی دوم ۶۶ میلیارد دلاری را نیز به آن اضافه کرده است. اقبال استرالیا از این بسته بخاطر پناه از بازنشستگان و کارمندان و کسب وکارهای کوچک استفاده کرده است که کمک خرج های مالی کوتاه مدت و بلندمدت و وام هایی تا سقف ۲۵۰ هزار دلار با بازپرداخت کامل مدت سه ساله را دربرگیرنده می شود که به پرداخت آن ها در ۶ ماهه ی اول نیازی نیست.

پرداخت دستیار هزینه ها از ۳۱ مارس آغاز خواهد شد و تو نخستین بسته، ۶/۵ میلیون خانواده ی کم درآمد کمک نفقه ی ۷۵۰ دلاری ستاندن خواهند کرد. دولت استرالیا داخل بسته ی دوم حمایتی خویشتن نیز ۷۵۰ دلار دیگر به دریافت کنندگان بیمه های مدنی و بازنشستگی خاص خواهد داد و دومین نوبت پرداخت از ۱۳ ژوئیه ی آغاز خواهد شد.

 ایران

با توجه به افزایش مسری کرونا در ایران، کسب وکارها در بخش های مختلف اقتصادی دستخوش زیان شده اند و کاهش نرخ تولید و دعوی فعالیت کسب وکارهای زیادی را متلاطم کرده است. با توجه به این مسائل، وزارتخانه ها و نهادهای متنوع دولتی، به خاص نهاد ریاست جمهوری، دستور کار هایی بخاطر زنهار اقتصادی از کسب وکارها آغاز کرده اند که درادامه بوسیله چند نمونه رمز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و بوسیله نقل از نوبخت، مهتر دایره پروگرام و بودجه، ۵۳۰ میلیارد تومان بودجه به وزارت بهداشت برای کنترل بحران کرونا و ۴۸۰ میلیارد تومان بخاطر دانشگاه های علوم پزشکی قم و گیلان و ۴۰۰ میلیارد تومان به ستاد مقابله با کرونای تهران اختصاص یافته است. از دیگر نفقه های دولتی می توان به ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امیرالمؤمنین قم و ۱۰۰ میلیارد تومان بخاطر خرید تجهیزات، لباس، دستکش و ماسک استان قم و ۲۰۰ میلیارد تومان موجب پاداش به کادرهای درمانی اشاره کرد. طالع تو امان از خانوارهای کم درآمد سپرده هایی حمایتی در نظر محزون است که نخستین بسته هفته ی گذشته واریز شده است. خرج ی این ودیعه ها بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.حمایت رئیس جمهور از کسب و کارها

بوسیله نقل از پایگاه اینترنتی زوجیت جمهوری، دکتر حسن روحانی یکشنبه ی گذشته پس از جلسه ی مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان مقدر شدن خصوصی، از تصمیمات دولتی بخاطر ایمنی از تصرف وکارهای ناتوان و اقشار کم درآمدو طرح های حمایتی قضا و قدر برای تأمین کالاهای بنیادی و خدمات بهداشتی سخن گفت. درون متن خطبه دکترروحانی به طور خلاصه به این نکات اشاره شده است:توجه به پروتکل های بهداشتی بخاطر جلوگیری از زخم بوسیله فعالیت های اقتصادیاشاره به ضرورت نداشتن قرنطینه و تأکید بر ضرورت آزادی فعالیت کسب وکارهاتأکید بر ضرورت تأمین کالای موردنیاز مردم بوسیله ویژه کالاهای بهداشتی و درمانی تو بازه ی مسری ویروساشاره به مذاکره با کشورهای همسایه و نقل و انتقال کالا با رعایت پروتکل های بهداشتی توافق شده ی سازمان جهانی بهداشت

همچنین، رئیس جمهور با رمز به اتخاذ تصمیمات مثبت درزمینه ی مالیات و تأثیر آن بر تأمین لوازم و برگ بهداشتی افزود:این ها همگی جزو هزینه هایی خواهد بود که از نظر مالیات پذیرفتنی خواهد بود و درواقع مشمول عوارض نمی شود و جزو پرداخت هایی است که جزو مالیات محسوب می شود و این هم موردتأکید است که باز این نکات به طورمفصل دراختیار آدم استراحت می گیرد و برای آدم توضیح داده می شود.



منبع تصویر: شان اینترنتی ریاست جمهوری

اقدام دیگر نوبت مربوط به اقساط بانکی است. برابر جنین ها، اقساط ماه های اسفند ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ به تعویق خواهند افتاد. همچنین درون این سه ماه، انفراد های بانکی برای چک های برگشتی برداشته خواهند شد و افراد دارای چک برگشتی همچنان می توانند از خدمات بانکی استفاده کنند.ودیعه های حمایتی نقدی در چهار نوبت بوسیله اقشار نیازمند پرداخت خواهد شد

درزمینه ی بیمه هم سه گانه ماه اسفند ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ به مردم مهلت داده شده است و پس از آن هم به صیقلی یک مکان نیازی نیست و می توانند راست بیمه ی تأخیری را تا عاقبت سال به تدریج پرداخت کنند. شناسایی رسانی در این بن برعهده ی وزارت شادکامی خواهد وجود. از دیگر پروگرام های قضا و قدر برای اقشار کمتر درآمد و آسیب دیده داخل کشش مجادله کرونا می نبوغ به این ها رمز کرد:انحصار سپرده ی حمایتی بوسیله اقشار اندک درآمد از جمله دست خرید ها (اطلاع رسانی در این بنیان برعهده ی وزارت شادکامی و سازمان برنامه و بودجه خواهد حیات)تحدید یارانه ی ویژه به خانواده های نیازمند و کسب وکارهای آسیب دیدهتخصیص بدهی کم بهره (۴ درصد) به اقشار نیازمندتأکید بر حمایت از تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی و مایحتاج ضروری عمر

به نقل از ایرنا، کسب وکارها و مشاغل مادون مشمول سه ماه تعویق اقساط قرضه شده اند:مراکز تولید و توزیع غذاهای آمادهمراکز گردشگری دربرگیرنده هتل ها و...تولید و توزیع کیف و کفشمراکز و مجتمع های فرهنگی و آموزشیحمل ونقل اشتراکی مسافر درون شهری و برون شهریدفاتر خدمات مسافرتی و گردشگریتولید و توزیع پوشاکمراکز مجتمع های ورزشی و تفریحیمراکز تولید . توزیع و ابتیاع صنایع دستیمراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی، بستنی و آب میوهحمایت از زنان شاغل

عالمگیر کووید ۱۹ باعث شده است بسیاری از زنان سرپرست خانوار و مشاغل کوچک دچار مشکل شوند. به گزارش خبرگزاری مهر،معصومه ابتکار، دستیار رئیس جمهور درون امور زنان و خانواده، از اقدامات دولت برای امن از این اقشار آسیب پذیر سخن گفت. پروگرام های دولت برای حمایت از زنان تاکنون شامل همدستی مشترک با وزارت کشور و وزارت تعاون برای امنیت از ۱۲ هزاره عیال حامی خانوار بوده است که پوشش حمایتی نداشته اند. این پناه ها بوسیله لباس آموزش های مهارتی برای کارآفرینی بوده اند و همچنان دنباله دارند؛ اما با توجه به شیوع کرونا، مشکلات زنان افزایش یافته است و باید اقدامات قطعی تازگی داخل این زمینه اجرا شود. معصومه ابتکار تو این باره گفت: درون اثر مسری کرونا تو کشور، یکی از رویکردهای معاونت توجه بیشتر بوسیله معضلات نسوان سرپرست خانواری است که زیرپوشش طرح های حمایت نبوده اند و این موضوع داخل مکاتبه با معاون اول مهتر جمهور منعکس شده است. درضمن با شریک وزارت قلمرو و وزارت تعاون، فرمان و رفاه اجتماعی، این بنیانی پیگیری خواهد شد و داخل این بین، طرح هایی مانند ایجاد فرصت های جدید شغل داخل تولید لوازم شوینده و بهداشتی و حفاظتی بخاطر پیشگیری در تقدم قرار دارد.

 



منبع تصویر: خبرگزاری مهر برنامه های حمایتی وزارتخانه ها

با توجه به پیامدهای کرونا برای کامل واحدها و سطوح کسب وکار در بن ها و حوزه های مختلف، لازم است وزارتخانه ها بوسیله عارض جداگانه مسبوق اجرا شوند؛ به همین دلیل، هرکدام پروگرام هایی بخاطر تصرف وکارهای آسیب دیده اطلاع دادن کرده اند.حوزه ی گردشگری

گردشگری یکی از بخش هایی است که زیادترین آسیب را از بحران کرونا دیده است. گسترش عالمگیر کرونا درون کشور بسیاری از اماکن تاریخی و فرهنگی و زیارتی کشور را مانند بسیاری از نقاط گیتی بوسیله تعطیلی کشانده است. به گزارش همشهری آنلاین، در گذشته هم وقوع رخدادهایی مشابه زلزله ی بم یا سیل شیراز تو اوایل سال ۱۳۹۸، صنعت گردشگری را دچار اختلال کرده بود؛ اما این بار پرورش ویروس کووید ۱۹ بیش از هر پدیده ی طبیعی دیگری بسیاری از مقاصد گردشگری را تحت تأثیر استراحت داده است. بدیهی است بسیاری از مشاغل گردشگری ازجمله شرکت های مسافرتی، هتل ها، راهنماهای گردشگری و بوسیله طور طاسی بسیاری از افراد فعال تو این حوزه، کوچکتر تأثیر این تغییرات قرار خواهند گرفت.

دولت داخل مواجهه با مشکلات اقتصادی این بحران، چه راهکارهایی برای گردشگرها تو دیدن گرفته است؟ به نقل از سندیت اطلاع رسانی دولت، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پیشنهادهایی برای تکرار ضرر فعالان گردشگری نمایش داده است. از اقدامات وزارت میراث فرهنگی در شورش کرونا می توان بوسیله این ها اشاره کرد:اصابت با واحدهای غیرمجاز گردشگری و پلمپ آ ن ها که در زمان تعطیلی مراکز رسمی بوسیله دنبال بهره برداری بودندنیازنداشتن بوسیله مراجعه ی حضوری بخاطر تمدید مدارکی قرین پروانه ی بهره برداری، گواهینامه ی حرفه ای، مجوز فعالیت خواه کارت راهنمای گردشگری و... تا انتها اردیبهشت ۱۳۹۹برنامه ریزی برای گردشگری و ارائه ی فرصت تعطیلاتی پس از مهار کووید ۱۹ و افزایش رونق گردشگریفرصت سفر همگانی تو اعیاد فطر و قربان با مزایایی مثل بنزین سیر تکاملی و تخفیف هتل ها و مراکز گردشگری



منبع عکس: تسنیم نیوز مرزوبوم ی ارتباطات

محمد جواد آذری جهرمی داخل دو روز گذشته، درون توییتی از طرح زنهار وزارت ارتباطات از کسب وکارها در زمان مسری کرونا نوشت:فداکار از کسب و کارهای اینترنتی با شیوع کرونا دچار رکود شده و تعدیل نیرو را پیش گرفته اند. از پول وجوه اداره شده ی وزارت ارتباطات و صندوق نوآوری به این همکاری ها قرضه کمینه یکروز ی تأمین نقدینگی پرداخت می کنیم تا تعدیل نیرو متوقف شود. بیمه و عوارض هم تسهیلاتی برای این شریک شدن ها لحاظ کرده اند.

تلاطم کرونا باعث شده است بسیاری از کسب وکارهای مرزوبوم ی مسافرتی و گردشگری فعال با زیرساخت های اینترنتی دست به تعدیل نیرو بزنند. موسسه هایی مانند اسنپ، اسنپ فود، علی بابا و الی گشت ازجمله شرکت هایی هستند که بیشتر تحت تأثیر شورش کرونا قرار محزون اند. حالا باید دیدن اقدامات حمایتی طالع چقدر مؤثر واقع می شود و می تواند باری از دوش تصرف وکارها بردارد خواه خیر. بیشتر بخوانید:ایلان ماسک بوسیله تهدیدی برای اشتی اشتراکی تغییر شده استکارمندان جگر انبار آمازون بوسیله ویروس کرونا مبتلا شده اندآزمایش تشخیص آنتی بادی ویروس کرونا در خون؛ عامل مبارزه با همگی گیری جهانیآمازون از ساکنان سیاتل در خانه هایشان آزمایش تشخیص کرونا می گیردچگونه تو ایام قرنطینه تغذیه سالم داشته باشیم؟
همشهری آنلاین- سارا جعفرزاده: در ایام نوروز امسال، شهروندان منطقه ۸هم مثل دیگر شهروندان برای پیشگیری از بیماری کرونا، اوقات خود را در خانه و میان خانواده سپری می کنند و از همین رو، بخاطر ایجاد نشاط و شادابی میان خانواده ها، دستور کار متفاوتی توسط شهرداری منطقه ۸ بخاطر آنها تدارک دیده شده است.
«جعفر امیرآبادی زاده» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۸ ،در این باره می گوید:«هدف از اجرای عید نوروزخانه در ایام نوروز پویا سازی فضا مسکن است که نتایج مثبتی از جمله ارتقای مصونیت روان کودکان بر پایه بازی های روانشناختی در خانه، پرورش فهمیدن و خلاقیت، افزایش دقت و تمرکز، ارتقای مهارت های ارتباطی و تقویت ذهن دارد.»
امیر آبادی زاده ادامه می دهد: «دراین طرح که با هدف انجام ورزش و اضطراب برای تمامی اعضای قوم در فضای مجازی از سوی اداره اشتی منطقه و مرکزفرآموز فردوس پروگرام ریزی شده است، دلبستگی مندان می توانند فیلم و عکس بازی های خانوادگی خود را به طور یومیه ارسال و در قرعه کشی شریک شدن کنند.»
شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۳۱۶۳۱۷ ارتباط بگیرند و یا آثار خویشتن را به عده ۰۹۳۳۲۵۶۶۰۰۶ درون تلگرام و واتس آپ ارسال کنند.