مقاله انجمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «پروانه نیک کمال مطلوب» افزود: به منظور امن از خانوار های ایرانی که با عالمگیر ویروس کرونا، تحت تاثیر تبعات اقتصادی آن استراحت پژمان اند، تسهیلات بانکی یک میلیون تومانی به تمامی یارانه بگیران تعلق می گیرد.

وی اظهارکرد: سرپرستان خانوار که تمایل به دریافت این تسهیلات یک میلون تومانی دارند باید ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک گرفتن کنند و پس از دریافت پیامک کدملی را با شماره همراه سرپرست خانوار حداکثر تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه سال جاری به عده ۶۳۶۹ پیامک کنند.

مدیرکل تعاون، فرمان و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقساط این وام یک میلیون تومانی که به خانوارهای کهگیلویه و بویراحمدی که یارانه نقدی ۴۵۵ هزار ریالی دریافت می کنند، ارائه می شود ۳۵ هزار تومان در هر ماه است.

نیک شعار تصریح کرد: اقساط این تسهیلات از تیرماه کسر خواهد شد و از سرپرست خانوارها ادعا می شود که در حسابی که این قرضه برایشان واریز خواهد شد آن حساب را جابه جا نکنند و یا بانک شان را تا انتهای بازپرداخت تحول ندهند.

وی امتداد رحم: شهروندان باید بپا کلاهبرداری اینترنتی تو این اساس باشند و ثبت معروفیت بخاطر ستاندن وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران تنها از سر ارسال پیامک با سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوارها رخ خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه مدنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هم استانی ها برای اخذ این تسهیلات، احتیاج بوسیله مراجعه حضوری به هیچگاه کدام از وسیله های اجرایی درون استان ندارند.

نیک کمال مطلوب از انسان مقصود که وارد باشند تا نیرنگ سودجویان و سایت های کلاهبرداری به بهانه ثبت نام این تسهیلات را نخورند.
  • ۹۹/۰۱/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی