مقاله انجمن

توسط تنها همکار رسمی مایکروسافت تو ایران Talee Limited قرعه کشی رایگان تخفیفات ویژه محصولات اورجینال مایکروسافت

 شرکت رایان نت سهامی خاص (آی تی ریسرچز)، این باهم اتحاد کردن که عزب همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Partner ID: 4560062) است، این قرعه کشی را بوسیله دستاویز سال تازه و نوروز و انگیزه آشنایی عموم مردم و شرکت ها با مزایای نسخه های اصلی مایکروسافت و نیز گشادگی فرهنگ حمایت از حقوق تولید کنندگان نرم افزاری درون ایران با ارایه تخفیفات 50 درصدی علت 99 نفر از شرکت کنندگان برگزار می کند. برای انبازی در این قرعه کشی نیازی بوسیله خریداری محصولات مایکروسافت نیست و کافی است دلبستگی مندان برای ثبت نام رایگان و دریافت جزئیات بیشتر درباره قرعه کشی به لینک awards.microsoftlicense.com مراجعه کنند.



شرکت رایان نت (سهامی ویژه) بوسیله نشانی بدوی تأمین کننده رسمی لایسنس های حقیقی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات رادیکال محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بسیار از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی، و بین المللی ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات یواش افزاری مایکروسافت بوسیله صورت مستقیم، با مقدار مناسب و بدون میانجی از عادت دفتر این همکاری (Talee Limited) تو انگلستان است. باتوجه به ظرفیت موجودی شرکت تمامی محصولات بوسیله صورت موقت تحویل داده می شوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شریک در ایران و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند، نیز هیچگاه یک از محصولات ارایه شده توسط این انبازی از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail یا Volume License عفیف ارایه می شوند.

باتوجه به تحریم های تجاری و مالی آمریکا، امکان بیع محصولات اورجینال مایکروسافت بوسیله عارض مستقیم بخاطر اشخاص حقوقی و حقیقی ایرانی امکان پذیر زدودن. بوسیله مشیت حل این مشکل، محصولات نرم افزاری مایکروسافت بوسیله صورت عمده از روال شرکت مستقل این کلکسیون در انگلستان (Talee Limited) خریداری و به مشتریان در ایران ارایه می شود که این حکم هیچگونه محدودیتی تو وابستگی خریدار با پشتیبانی مستقیم مایکروسافت و استعلام مستقیم اصالت لایسنس از مایکروسافت خلق نمی کند.

از عموم معضلاتی که بخاطر انبازی هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی بخاطر فروش محصولات آن ها به لباس عرفی و رسمی است. این امر انگیزه شده است که نه تنها میدان محصولات این همدستی ها درون ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ زیاد اضافی را برای استفاده غیرقانونی از محصولات سندیت متضرر شوند. این موضوع محیط را بخاطر سودجویی برخی شریک ها و افراد مهیا کرده است تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی و گاهی تو جعبه و سپرده بندی مثل و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید کننده درون بازار و سایت های اینترنتی به کلاه برداری یا سوءاستفاده از حاضر بودن اطلاع افرادی رفتار کنند که قصد روزی مندی از مزایای نسخه های اصلی را دارند. دلیل این مسئله عدم آشنایی خریداران کارمند و شخصی با نحوه استخبار لایسنس (نسخه اصلی) خریداری شده از شرکت تولید کننده (و نه فروشنده) به طور مستقیم است.



در ناحیه ایران که اکثر کاربران رایانه های شخصی، سازمانی و سرورها از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند، متاسفانه به دلیل تحریم ها، نبود امکانات برای تهیه نرم افزارهای اصل، نبود آگاهی از تضاد بطی ء افزارهای اصلی با غیراصلی و نبود زیرساخت فرهنگی بخاطر پرداخت هزینه بخاطر کالایی که به راحتی می توان آن را با هزینه ای کمینه کپی کرد، جهت شده است بخش اضافی از کاربران از ویندوز های Crack شده و نسخه های غیراصلی استفاده کنند، از عمده ترین مشکلات سیستم های عامل جاهل حقیقی ناپایداری جهیز ها، کاهش سرعت، نبود امنیت کافی، نبود پشتیبانی تولیدکننده و هزینه های نگه داری (Maintenance) پشته است.

این مشکلات در مقیاس اداره ها و شریک های بزرگ می تواند هزینه ای بوسیله مراتب بیشتر از هزینه تهیه نسخه واقعی را به مجموعه تحمیل کند، نیز احتمال فایده تو هر دایره بوسیله تناسب اهمیت مستمری هر شخص والاتر می جوی و هزینه هایی که هر سازمان برای نقص سرورها و سیستم های اصلی خود بردبار می شود بسیار بیشتر از هزینه هایی است که برای عیب یا خاصیت بوسیله سیستم یک کارمند ساده متحمل می شود.

دلبستگی مندان به محصولات واقعی مایکروسافت تو ایران برای ستاندن اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت فارسی تعبیر این کلکسیون در زمینه محصولات اصلی مایکروسافت بوسیله عنوان www.MicrosoftPartner.uk و نیز فروشگاه آنلاین به نشانی www.MicrosoftLicense.com مراجعه کنند.بیشتر بخوانید:اناردونی یکی از پایدارترین اپ استورهای ایرانیشرکت طراحی سایت نونگارموفقیت تو مصاحبه استخدامی از دیدگاه سایت چراغنحوه ثبت باهم اتحاد کردن درون اسلوونی را درون کیمیا سپنتا دنبال کنیدعلمدار پرینت؛ انتخابی هوشمندانه بخاطر چاپ پیکسل!
  • ۹۹/۰۱/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی