مقاله انجمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباسعلی کیخایی یکشنبه ۱۱ خرداد  با رمز بوسیله حوادث غصه انگیز پیاپی در رودخانه های استان البرز به ویژه رودخانه کرج، گفت: امسال آب این رودخانه ها به علت باران های فراوان بالاآمده و کمترین بی احتیاطی داخل محدوده این رودخانه ها، حوادث غم انگیز نما می زند.

مسئول روابط عمومی انبازی آب منطقه ای استان البرز افزود: در حریم تمام رودخانه های البرز پلاکارد و تابلوهای هشداری انتصاب شده که از مسافران و گردشگران انتظار می رود به این هشدارها توجه کنند.

کیخایی تأکید کرد که دمای پایین آب رودخانه های کوهستانی البرز و شدت جریان آب موجب انقباض سریع رگ ها و از مشت اعطا کردن تعادل جسمی در داخل آب می شود و زیادترین علل غرق شدگی همین عوامل است.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: باوجود هشدارهای متواتر بسیاری از گردشگران ناحیه با دخول به حریم رودخانه های خروشان استان البرز جانب ملاحظه را فراموش می کنند و فدایی سرگذشت اندوه انگیز بخاطر خود و اطرافیان بوسیله بود می آورند.

از ابتدای سال سیال تاکنون حدود ۱۱ نفر درون رودخانه های البرز جان باخته اند که آخرین وقوع دیروز برای یک بالغ ۲۰ ساله درون رودخانه کرج قیافه رحم که بوسیله مرگ وی منجر شد.
  • ۹۹/۰۳/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی