مقاله انجمن

براساس اطلاعیه ای رسمی، اپل از چند روز پیش بوسیله رخساره رسمی فرایند تولید گوشی های هوشمند خانواده ی آیفون را در ملک هند آغاز کرده است. اپل فعلا بوسیله صورت آزمایشی محصول تولید می درنگ و سرود دارد از ماه آینده ی میلادی، تولید انبوه آیفون ها را تو کارخانه ی هند مفتاح بزند. شریک تایوانی ویسترون نیز فرایند استخدام ۱۰٬۰۰۰ نیروی فرمان را بخاطر کارخانه ی جدید خود آغاز کرده است. اپل سال ها است به طور عمده آیفون ها را در چروک تولید می کند و واگذاری بخشی از خطوط تولید بوسیله هند، تحول مهمی در محاکمه های شرکت کوپرتینویی را نشان می دهد. آن طور که به دید می رسد، اپل برنامه های عظمت برای بازار هند دارد. 

خبرگزارینیو ایندین اکسپرس در گزارشی اختصاصی می نویسد نمایندگی ی هند شرکت تایوانی Wistron Infocomm Manufacturing که به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان قراردادی مایه های اپل شناخته می شود اراده دارد هنگام روزهای پیش رو، «فرایند تولید تجاری آیفون های محبوب اپل را در کارخانه ی موجود داخل منطقه ی صنعتی ناراساپورا داخل ایالت کولار آغاز نرم».

نیو ایندین اکسپرس در ادامه ی گزارش خود می گوید ویسترون بوسیله منظور آمادگی بخاطر آغاز تولید انبوه، استخدام نیروهای متاخر را آغاز کرده است. این کارخانه ی تولیدی موجود در شهر کولار احتمالا می تواند ۱۰٬۰۰۰ شغل جدید ایجاد نرم. براساس قوانین سیاق شده داخل ایالت کارناتاکا، ۷۰ درصد از شغل های متاخر باید به افراد محلی ارائه داده شود. بدین ترتیب حداقل هفت هزار نفر از کسانی که ساکن کارناتاکا هستند، به لطف شرکت ویسترون قانون کار می روانی. نیو ایندین اکسپرس می نویسد ویسترون تاکنون حدودا دو هزاره نفر را استخدام کرده است و فرایند استخدام نیروهای جدید را با تقلا پیگیری می بطی ء.

این نخستین باری حلق که ویسترون تو هند حضور پیدا می کند؛ درواقع منطقه ی صنعتی ناراساپورا محفلی برای اسلوب اندازی سومین کارخانه ی تولید آیفون ویسترون است. درون اوایل سال جاری میلادی بود که فرایند تولید مدل های قبلی گوشی آیفون درون کارخانه ی موردبحث آغاز شده وجود. نیو ایندین اکسپرس در ادامه ی گزارش بوسیله نقل از نماینده ی رسمی ویسترون می گوید این شرکت توانسته با موفقیت فاز تولید آزمایشی آیفون های اپل را به آخر برساند و اکنون آماده ی تولید گوشی های اپل درون مقیاس کامل است. ویسترون اولین مونتاژکننده ی آیفون های اپل در هند به حساب می آید و در ابتدا فرایند مونتاژ آیفون ها را با گوشیآیفون SE آغاز کرد که هنوز حزن داخل هند به معامله می رسد. این همدستی مدتی بعد، مونتاژ آیفون 6s و آیفون ۷را غم آغاز کرد.

از زمان احداث بدوی کارخانه ی هندی فاکس کان در سال ۲۰۱۶، وقار هند برای اپل همواره افزایش نمایان کرده است. فاکس کان داخل سال ۲۰۱۶ کارخانه ای تولیدی در هند وضع اندازی کرد تا ازطریق آن بتواند آیفون های قدیمی نمدار و پایین رده نمدار را بخاطر معامله به کاربران هندی، تولید کند؛ بنابراین اپل و فاکس کان از تولید آیفون تو هند، اهداف بسیار وقار ظهر نمی کردند و صرفا داخل پی خدمت دهی به افراد محلی هند بودند. اپل از سال ها پیش، تولیدات اصلی خود را در کارخانه های چینی انجام می دهد. 

البته از آن زمان تاکنون اوضاع بوسیله شکلی محسوس مشت خوش تغییر شده است. اپل به انعام می داند که بیش از حد به راسته چین برای تولید محصولاتش موقوف است و این موضوع اصلا اتحاد نیکوکاری به حساب نمی آید. تنش های بین ایالات متحده ی آمریکا و چین تاکنون بارها به اپل ضربه زده است. درنتیجه ی این تنش ها، تعرفه های گمرک آمریکا برای واردات از چین افزایش جلوه گر کرد و تماشاگر افزایش ارج آیفون ها بودیم.مقاله های مرتبط:اپل احتمالا یک پنجم از خطوط تولید آیفون ها را از چین به هند منتقل می کندفاکس کان تولید آیفون 11 در هند را آغاز کرد

طالع آمریکا همچنین فرمان اجرایی حذف وی چت را از آیفون ها صادر کرده است. حذف وی چت باعث می شود اپل میلیون ها نفر از کاربران خویشتن را درون گره از دست بدهد. تمامی این تنش ها روی فرایند تولید محصول بی آرامی اثرگذار هستند و وفاق بیش از حد به چین، اپل را می ترساند.

اپل بوسیله نعوظ جدی به واگذاری خطوط تولید آیفون ها بوسیله خارج از گره تفکر می درنگ و منظور دارد با برنامه ریزی چند ساله، به این کمال مطلوب برسد. علت های اپل بخاطر انجام این کار، پس از دنیاگیری ویروس کرونا دوچندان شد. کووید ۱۹ ابتدا گره را مافوق تأثیر استراحت عدل که درنتیجه ی آن کارخانه های تولیدی اپل تعطیل شدند. اپل گفته آیفون های جدیدش با چند هفته تأخیر عرضه می شوند و احتمالا دلیل اصلی این تأخیر، دنیاگیری ویروس کرونا بوده است. گفته می شود اهالی کوپرتینو قصد دارند طی پنج سال پیش رو، حداکثر یک پنجم از تولیدات آیفون ها را از چین به هند منتقل کنند. بوسیله علاوه، عمده ی محصولاتی که اپل در پی تولید آن ها در هند است، صادر خواهند شد.بیشتر بخوانید:تصاویر رندرشده منتسب به پیکسل 5 گوگل منتشر شدوال استریت ژورنال نیز برای کاهش دستمزد اپل به کمپین اپیک گیمز پیوستاپل برای جبران هزینه های 5G، آیفون 12 را به باتری ارزان مجهز می کندسرفیس دوئو مایکروسافت داخل بنچمارک گیک بنچ رویت شدشیائومی چگونه بوسیله شارژ بی سیم ۵۰ وات در می 10 اولترا دست یافت؟
  • ۹۹/۰۶/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی