مقاله انجمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بیزنس اینسایدر دونالد ترامپ روز سه شنبه ۲۲ مهربانی در یک گردهمایی انتخاباتی داخل تلاش برای جلب رای دهندگان زوجه داخل حومه های شهرها گفت: «زنان حومه نشین، می شود من را دوست داشته باشید. لطفا. محله لعنتی شما را نجات دادم، درسته؟»

ترامپ تو این گردهمایی انتخاباتی تو روستا جانزتاون داخل ایالت پنسیلوانیا این سخنان را خطاب بوسیله گروه از رای دهنگان ایراد کرد که در جلب آنها بوسیله لفظ خویشتن دچار دشوار شده است.

ترامپ روز سه گانه شنبه گفت دیگر  آنها را «زنان خانه دار حومه نشین» خطاب نمی کند، چرا که قبلا به خاطر استفاده این عبارت از او انتقاد شده است.

او گفت اکنون این قسمت قسمت کردن رای دهندگان را «زنان حومه نشین» می نامد، ولی افزود «ولی چه کسی اهمیت می دهد؟»

ترامپ این اظهارات را پس از آن بیان کرد که فضای اطراف هر جسمی بایدن را به فکر حمایتش از مقررات مسکن عادلانه دوران اوباما سرزنش کرد و گفت بایدن پیاده شدن نقیض حومه ها اعلام جنگ کرده است.

با وجودی که ترامپ تلاش می کند «زنان حومه نشین» را بوسیله اردوی انتخاباتی خودش بکشاند، نظرسنجی ها نشان داده اند که احتمالا نسوان رای دهنده عمدتا بایدن را کنار ترامپ ترجیح می دهند.

کنار بن بررسی مرکز زنان آمریکا و دادرسی درون دانشگاه راتگرز داخل ۴۶ نظرسنجی کشوری که این سازمان دنبال کرده است، بایدن در میان رای دهندگان زن بایدن به طور میانگین ۱۸.۶ درصد از ترامپ جلوتر است.
  • ۹۹/۰۷/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی