مقاله انجمن

علی ربیعی، سخنگوی نصیب و قسمت روز دوشنبه طی سخنانی اعلام کرد که ایران از مراحل مدیریت و کنترل مصیبت کووید ۱۹ عبور کرده و متوجه فاز مهار این مصیبت شده است. بااین حال وی می گوید که استمرار این مرحله نیازمند تداوم باهم اتحاد کردن مردم است.

به گفته ی ربیعی، براساس آخرین گزارش ارائه شده داخل جلسه ی ستاد ملی مبارزه با کرونا، عدد مولد نسلی (RE) در کمتر از چهار هفته به والا یک رسیده است؛ یعنی میزان ارجاع کرونا از یک نفر به سه نفر در  اسفندماه، حالا بوسیله ناچیز از یک نفر روان است. ربیعی می گوید این متمایز نشانه ی بسیار خوبی است چراکه بدان معنا است که یک ناسالم حتی یک شخص دیگر را نیز مشغول نمی بطی ء.

ربیعی تصریح کرد در فاز مهار بیماری، ما نیازمند تداوم همکاری بالای ۸۳ درصد کنونی هستیم که البته تاکنون، این شرکت ازسوی انسان شده است. وی افزایش کرد:ما ناگزیر و ناچار هستیم اقتصاد را سرپا نگه داریم. تجربه به ما نشان داد و حتی به کشورهایی که بعد از ما محبوس این بیماری شدند، [که] بور گذاری مدنی و هوشمند یک استراتژی صحیح بوده است و این استراتژی قطعا با مشارکت صاحبان صنایع، کارگران و افرادی که در بخش های خدمتی خدماتی و کارمندان دولت کار می کنند و همچنین شهروندان امکان پذیر است.

ما می توانیم با حیات کرونا، جان باختن کمتری را داشته باشیم و زندگی روزمره ی مردم هم در جریان باشد و صرفه جویی کشور همچنین از کار نیفتد.مقاله های مرتبط:دایره بهداشت جهانی: ویروس کرونا احتمالا هرگز ناپدید نخواهد شدطرح فاصله گذاری هوشمند؛ شروع فعالیت دانشگاه ها، رستوران ها و مسابقات ورزشی پس از ماه رمضان

به گفته ی سخنگوی دولت، تعداد نقاط سفید در سطح ملک در حال اضافه بوده و زمان حال به ۲۸۰ شهرستان رسیده است. همچنین ایران، پس از چین و سوئیس، رتبه ی سوم را در روند بهبودی و درمان بیماران مشغول به کووید ۱۹ در گیتی دارد. ربیعی می گوید تقریبا ۹۴ درصد مبتلایان ما به کرونا بهبود علنی می کنند، درحالی که میانگین جهانی بهبود بیماران مبتلا بوسیله کرونا داخل جهان ۸۴ درصد است.

باوجود نرخ نزولی ابتلا بوسیله کرونا در اکثر نقاط کشور، فدایی استان ها شبیه خوزستان و لرستان در شرایط قزل صبر دارند. همچنین هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان نیز افزایش تعداد مبتلایان را تجربه می کنند. باتوجه بوسیله این موضوع، سخنگوی دولت می گوید که پلیس ی وزیر بهداشت درون استان خوزستان مستحکم شده و محدودیت هایی همچنین برای این استان در رویت گرفته شده است. در یک شهر سیستان و بلوچستان اندوه که تعداد مبتلایان بالا رفته، غربالگری برای همگی اجرا می شود و کنترل های بهداشتی در حال انجام است تا در آنجا شیوعی نداشته باشیم و به وضعیت قبل بازگردیم.

ربیعی درمورد وضعیت شیوع کرونا در تهران نیز گفت که این ایالت در روزهای اخیر تماشاگر تعداد جان باخته های کمتری نسبت به قبل بوده و برهمین اساس، فعلا برنامه ی جدیدی درجهت اعمال محدودیت های بین استانی رویه نمی شود.

بوسیله گفته ی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا، تا ظهر دیروز قید ۲۴ ساعت، تعداد ۲۲۹۴ مبتلای جدید به ویروس کرونا متاخر تو قلمرو شناسایی شد و ۶۹ نفر نیز در این مدت زمان جان باختند.بیشتر بخوانید:قوانین مربوط به قاچاق ارز برای رمزارزها نیز صدق می کندهرآنچه درمورد مصیبت جدید مرتبط با کووید ۱۹ در کودکان می دانیمنتایج امیدبخش کارآزمایی مادرنا: واکسن کرونا ممکن است تا پایان ۲۰۲۰ آماده شودهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۹ اردیبهشت ۹۹]اپل بازگشایی فروشگاه های فیزیکی را با در نظر شهود نکات ایمنی شروع کرد
  • ۹۹/۰۲/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی