مقاله انجمن

بوسیله گزارش روابط عمومی استودیو ورزش سازی «کوییز آو کینگز»، این بازی پرمخاطب موبایلی، چهارمین سالی است که یلدا را به عنوان رویدادی ارشد در تخمین خود لحاظ می کند و برای امسال نیز برنامه های ویژه ای دارد.دور هم بیشتر خوش می گذره!

به بهانه ی یلدای کوییزی و مهمانی ی «منم بازی»، قسمت دورهمی بوسیله بازی افزودن می شود. این بخش با دو سرنوشت «دوستان» و «لیگ دوستانه»، بوسیله کوییزبازان این امکان را خواهد عدل در قالب حالت محبوب لیگ ستاره، با یکدیگر هم چشمی کنند. همچنین، آواتارهای خاص ی یلدا هم زمان با آغاز جشنواره به بازی اضافه خواهند شد.

کوییز آو کینگز سعی می کند قرین ابد علاوه پهلو سرگرم کردن مخاطب، دلیلی برای دورهم جمع کردن افراد و افزایش داده ها عمومی آن ها باشد. یکی از محبوب ترین بخش های کوییز در سال های اخیر، چالش ها (Special Events) هستند. چالش های کوییزی با موضوعات و اهداف و مأموریت های متفاوتی دراختیار کوییزبازان راحتی می گیرند. در قضیه هر چالش، اهدافی پیش روی مخاطب قرار می گیرد و با ایفا آن ها، هدایای کوییزی بوسیله شخص فرع می گیرد.



نکته ی جالب درباره ی چالش های یلدایی، تمرکز آن روی هدایای بیرون از بازی و دوست داشتنی تر برای قشر وسیعی از مخاطبان ۲۰ میلیون نفری «کوییز آو کینگز» است. چالش «خوان ی یلدایی» با محوریت یلدا و اِلِمان های آن برگزار می شود. در «گردونه ی تیمی»، کوییزبازان در تیم های سه گانه نفره با یکدیگر رقابت می کنند. همچنین، سؤال های مخفی یلدایی درون روزهای پایانی این جشنواره دردسترس هستند. شب یلدا حزن با رویدادی خاص همراه خواهد شد که قطعا برای کاربران قدیمی کوییز و حتی کوییزبازانی که به رطوبت به این خانواده بی وقفه اند، جذاب خواهد بود.اختصار ای از برنامه ی چالش های یلدایی تو بازی۲۳ آذر: چالش خوان ی یلدایی۲۶ آذر: گردونه ی تیمی۲۷ آذر: چالش دعوت دوستان۲۹ آذر: سؤال مخفی یلدایی



برازنده تذکر است کوییز آو کینگز در این جشنواره، در تمامی شبکه های مدنی خود مسابقات خاص ای برگزار خواهد کرد و همراهان کوییز می توانند با دنبال کردن صفحات این بازی تو شبکه های اجتماعی، از جوایز نقدی و غیرنقدی آن باخبر شوند.

هم اکنون، می توانید جدیدترین نسخه ی بازی را ازطریق لینک پایین تر گرفتن کنید:

https://tracker.metrix.ir/g7kewd/

اینستاگرام رسمی کوییز آو کینگز:

http://instagram.com/quizofkings

توییتر رسمی کوییز آو کینگز:

https://twitter.com/QuizofKingsبیشتر بخوانید:بوسیله روزترین انیمیشن و کارتون ها را با اینترنت مجانی در دیجیتون ببنیدخدمات ابری پیشرو و مهم ترین مزایای کاربرد از خداوندگار ابریشرکت بازرگانی سفیربهره گیری از ابزارهای کیلیدی در راسته مسکنچطور سیم کارت 0912 اقساطی بخریم؟
  • ۹۸/۰۹/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی