مقاله انجمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی نت، نیز اگر شایعات درباره به راسته آمدن آیفون SE۲ قائم باشد، مقدور است احصائیه کل آیفون های متاخر در سال ۲۰۲۰ به پنج برسد.

این هفته داخل میزگرد Apple Core صحبت هایی داخل مورد بازگشت امتیاز هویت لمسی (TouchID)  با توجه بوسیله تشخیص دهنده جدید روی صفحه اثر انگشت تاسیس کوالکوم مطرح شد.

گزارش ها حاکی از آن است که اپلچهار مقیاس جدید آیفون ۱۲ را در پاییز ۲۰۲۰ معرفی می کند: یک مدل ۵.۴ اینچی، دو مقیاس ۶.۱ اینچی و یک مقیاس ۶.۷ اینچی که همگی آنها صفحه نمایش OLED دارند.

این گزارش ها با گزارش منابع خبری دیگر مطابقت دارند که می گویند اپل ممکن است اندازه فعلی ۵.۸ اینچی آیفون ۱۱ پرو را کنار بگذارد. بنابراین مدل های ۵.۴ و یکی از مدل های ۶.۱ اینچی به نشانی وسائل کم ارزش ارزش تر احتمالا با اشتهار آیفون ۱۲ ارائه خواهند شد. میزان های گران قیمت نم ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی به ترتیب با معروفیت های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس عرضه خواهند شد.

گرایش می جوی همه معیار های جدید آیفون ۱۲ طراحی متاخر و قابلیت یکدلی بهشبکه های پرسرعت ۵G را داشته باشند. اما گزارش می شود که مدل های گران فیمت برنده (آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس) از ۵G mmWave (سریعترین ۵G با سرعت های در یک تا ۲ گیگابیت در ثانیه) امن کنند و یک زینت دوربینی سه گانه داشته باشند که «حسگر سه بعدی رو به جهان» (world-facing ۳D) نامیده می شود و بوسیله یک حسگر «مدت پرواز» (ToF) اشاره دارد که می تواند مفروضات مربوط به عمق تمثال را ثبت یواش.

درون طبق مدل های معمولی آیفون ۱۲ دوربین ها دوگانه خواهند داشت و از طیف زیر ۶ گیگاهرتزی شبکه ۵G کنف می کنند (نه mmWave).

همچنین گفته می شوند اپل برای دومین کود آیفون کم ارزش قیمت SE را بازار خواهد فرستاد که فدایی از خصوصیات آیفون ۱۱ فعلی قرین تراشه بیونیک A۱۳  را خواهد داشت.

بالاخره اینکه گزارش می شود اپل از سال ۲۰۱۲ ورودی یکدلی لایتنینگ را بوسیله کلی پهلو خواهد گذاشت. از شایعه تا واقعیت؛ از آیفون ۱۲ چه می دانیم؟
  • ۹۸/۰۹/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی