مقاله انجمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به علل و عوامل شکل گیری نماینده امنیت اقتصادی بیان کرد: پلیس امن اقتصادی با این هدف که قبل از این که جرمی شکل گیرد وارد عمل می شود، در واقع پیش بینی و پیشگیری را سر لوحه اقدامات خود قرار داده و در صورت نیاز رفتار مقتضی صورت می گیرد.

رئیس پاسبان امنیت اقتصادی ناجا داخل توضیح برنامه و اقدامات پیش روی این نماینده اظهار کرد: یکی از پروگرام هایی که برای پلیس امنیتاقتصادی حائز ابهت است، استقرار داخل بنادر است که در حال حاضر در ۱۰ بندرگاه معتمد شده ایم و ان شاء الله بوسیله دستاورد و نتایج مثبت و مطلوبی خواهیم رسید؛ البته تأکید فرمانده ناجا برای فعالیت درون این حوزه، بر تعامل و امر گروهی است.

وی با پیش روی این که در حوزه فعالیت گمرکات، ضبط ها و کشفیات خوبی داشته ایم، افزود: با اجرای طرح ها و عملیات های مختلف در برخورد با قاچاق لوازم و ارز، حدود ۶۸ درصد تکثیر پرونده کشفیات خلال هفت ماهه سال ساری داشته ایم. از طرفی در حوزه برخورد با تخلفات جرایم مالی خصوصاً بذر درشت ها موفق بوده ایم.

سپهبد مقیمی افزایش کرد: اقدامات چشمگیری داخل خصوص رصد و پایش فعالیت های مرزوبوم اقتصادی صورت خمود که نویدبخش غبطه و آینده خوبی بخاطر امنیت اقتصادی قلمرو است.

مهتر نماینده ایمنی اقتصادی ناجا تو اختتام گفت: از تیمار وطنان می خواهم درون صورت تصرف هرگونه خبری داخل خصوص مباحث مفاسد اقتصادی به ویژه مرتبط با معیشت مردم، مراتب را به ۱۱۰ گزارش دهند.
  • ۹۸/۰۸/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی