مقاله انجمن

به گزارش ایسنا، حمید میر خبرنگار ارشد پاکستان همچنین درون توییتی به حمله قلبی نواز برومند نخست وزیر قبلی پاکستان اشاره کرد و نوشت: نواز معتبر درون درمانگاه لاهور دستخوش حمله قلبی شد.

خبرگزاری جئونیوز نیز گزارش داد که شرایط سلامتی نواز برومند از هفته گذشته که به خاطر کاهش اکید پلاکت خون بوسیله درمانگاه منتقل شده بود، وخیم شده است.

محکمه ممتاز لاهور روز جمعه راحتی وثیقه ای را به دلایل پزشکی برای نواز شریف صادر کرد. وکلا و حزب نواز شریف اطلاع دادن کردند که دادگاهی در پاکستان روز شنبه قرار وثیقه موقتی برای نواز محترم بوسیله خاطر مشکلات سلامتی صادر کرد. نواز برومند که سه گانه دوره مبدا وزیر پاکستان بوده درون حال مجهز دوره هفت ساله حبس خود را بوسیله تامل اتهامات شورش مربوط به داشتن کارخانه فولاد درون خارج از کشور سپری می کند.

این دادگاه این قرار وثیقه را تا روز سه شنبه تعیین کرده و قضات پس از آن درخواست دیگری به محکمه ارائه خواهند کرد و در آن به ظهر لغو محکومیت نواز شریف هستند.

ظفرالله، مشاور نواز شریف به خبرنگاران گفت: این دادگاه فراغت وثیقه موقتی بخاطر نواز شریف صادر کرده است و مجددا در خصوص درخواست دیگری برای یک صبر وثیقه دائمی تشکیل جلسه خواهد داد.
  • ۹۸/۰۸/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی