مقاله انجمن

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی دنبال پنجشنبه تو حاشیه نویسی اختتامیه همایش استانداران سراسر ناحیه در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: مهمترین تقدیر انتخابات احراز هویت است و بیشترین تخلفات درون این پاره قیافه می دهد از این رو با شورای نگهبان به اصلاح رسیدیم که از جهیز الکترونیکی برای این بخش استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین بوسیله سازش بدوی روان ایم که شهود و لحاظ آراء تو ۱۴۰ ولایت همچنین الکترونیکی باشد.

وزیر کشور گفت: کامل پروگرام ریزی ها بخاطر برگزاری انتخاباتی امن، سالم و با ابهت عارض پژمان است و روال محور و ملاک خواهد بود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه هماهنگ کردن دستگاه های مختلف در برگزاری انتخابات از وظایف وزرات قلمرو و استانداران است، افزود: استانداران نقش مهمی درون برگزاری انتخابات امان و تندرست دارند لذا درون همایش استانداران تو مشهد نکات لازم در این خصوص تک بحث راحتی گرفت. پول های نامشخص برای انتخابات مساله ساز است

وزیر ناحیه در خصوص ادخال پول های جنب بوسیله عرصه انتخابات نیز گفت: پول با هر منشا نامعلوم و نامشخصی که بااطلاع انتخابات و هر جریان سیاسی شود، می تواند دشوار خلق کردن بطی ء.

رحمانی فضلی افزود: برای جلوگیری از این مهم لایحه ای توسط شانس و وزارت کشور تدارک و به محفل ارسال شده است که بر اساس آن هر محدودیت که در انتخابات داوخواه می شود باید صورت مالی داشته و منابع، نگرش و خوش نویسی درآمدش صریح باشد.

وی ادامه داد: در حال مهیا قانون خاصی بخاطر مقابله با ورود پول های نامشخص به عرصه انتخابات نداریم اما این بوسیله معنای سپرده بودن مشت در حوزه بازرسی محو و هر گروه و حزبی گزارشی از دخول پول هایی با منشا نامشخص و منابع نامناسب در انتخابات نمایش دهند در محاکم بدان رسیدگی می شود.

وی افزایش کرد: قانون را داخل مقوله انتخابات قانون اجرا می کنیم و با شورای نگهبان غم باهم اتحاد کردن موکد داریم و بنا پهلو این است که از هیچ محلی در هیچگاه مرحله ای حقی از کسی حق نشود از این رو شخصا شکایات را پیگیری می کنم.
  • ۹۸/۰۸/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی