با افزوده شدن بانک ملی به بانک های طرف قرارداد، امکان «تسویه اعتبار در لحظه» اپلیکیشن تپ سی با رانندگان تقویت شد.
با آغاز همکاری تپ سی و بانک ملی ایران، تعداد بانک های همکار این شرکت بخاطر «تسویه شرف در لحظه» افزودن یافت و تعداد بیشتری از رانندگان می توانند بدون نیاز به افتتاح حساب جدید از این امکان مصرف کنند. سفیران تپ سی می توانند با امکان «تسویه عرض در لحظه»، در هر نفس که مایل باشند، حتی در ساعات نیمه شب و روزهای تعطیل، سهمشان از هزینه سفر را به حساب خودشان واریز کنند.
تو حال حاضر حدود ۲۰ درصد سفیران تپ سی در بانک ملی احصائیه دارند و با امضای قرارداد با این بانک، بیش از ۳۰ درصد سفیران این شرکت می توانند بدون احتیاج به گشایش احصائیه جدید، از امکان «نابرابر اعتبار در لحظه» استفاده کنند.
به گفته هومن دمیرچی، در بین تاکسی های اینترنتی، فقط تپ سی امکان «شولش قدر داخل دم» را دارد چون از زیرساخت های ترقی یافته و نبوغ های فنی ویژه ای برخوردار است.
امکان «تسویه احترام درون وقت» تپسی با توجه به هوی رانندگان برای اخذ تند هزینه سفر خلق شده است تا سفیران این شرکت، فراغت و آسایش بیشتری داشته باشند.
پیش از این تپ سی با باهم اتحاد کردن بانک پاسارگاد، امکان «تسویه عرض داخل لحظه» را در اپلیکیشن خود فعال کرده وجود و سفیران برای کاربرد از این گزینه باید خواه در این بانک صاحب حساب بودند خواه داخل آن حساب باز می کردند. با افزوده شدن بانک ملی ایران بوسیله بانک های طرف پیمان نامه تپ سی، سفیران این باهم اتحاد کردن می توانند برای استفاده از این امکان، یا در بانک پاسارگاد خواه در بانک ملی حساب داشته باشند.
برای اخذ معلومات بیشتر و آشنایی با تاکسی اینترنتی تپ سی می توانید به این عنوان مراجعه کنید: https://tap30.irبیشتر بخوانید:مدیریت یکپارچه کسب و فرمان با Dynamics 365/CRM رای بُدارکستر زیبای لجستیک با رهبری لوجیکوتویوتا کرولا کبیر تصویب را از بین آگهی های دیوار انتخاب کنیدکیهان سرور؛ مرکز تأمین پر اب وسایل سرور اچ پیبهترین کدهای تخفیف در تخفیفان کدامند؟
با آغاز همکاری تپ سی و بانک ملی ایران، تعداد بانک های همکار این شرکت بخاطر «تسویه شرف در لحظه» افزودن یافت و تعداد بیشتری از رانندگان می توانند بدون نیاز به افتتاح حساب جدید از این امکان مصرف کنند. سفیران تپ سی می توانند با امکان «تسویه عرض در لحظه»، در هر نفس که مایل باشند، حتی در ساعات نیمه شب و روزهای تعطیل، سهمشان از هزینه سفر را به حساب خودشان واریز کنند.
تو حال حاضر حدود ۲۰ درصد سفیران تپ سی در بانک ملی احصائیه دارند و با امضای قرارداد با این بانک، بیش از ۳۰ درصد سفیران این شرکت می توانند بدون احتیاج به گشایش احصائیه جدید، از امکان «نابرابر اعتبار در لحظه» استفاده کنند.
به گفته هومن دمیرچی، در بین تاکسی های اینترنتی، فقط تپ سی امکان «شولش قدر داخل دم» را دارد چون از زیرساخت های ترقی یافته و نبوغ های فنی ویژه ای برخوردار است.
امکان «تسویه احترام درون وقت» تپسی با توجه به هوی رانندگان برای اخذ تند هزینه سفر خلق شده است تا سفیران این شرکت، فراغت و آسایش بیشتری داشته باشند.
پیش از این تپ سی با باهم اتحاد کردن بانک پاسارگاد، امکان «تسویه عرض داخل لحظه» را در اپلیکیشن خود فعال کرده وجود و سفیران برای کاربرد از این گزینه باید خواه در این بانک صاحب حساب بودند خواه داخل آن حساب باز می کردند. با افزوده شدن بانک ملی ایران بوسیله بانک های طرف پیمان نامه تپ سی، سفیران این باهم اتحاد کردن می توانند برای استفاده از این امکان، یا در بانک پاسارگاد خواه در بانک ملی حساب داشته باشند.
برای اخذ معلومات بیشتر و آشنایی با تاکسی اینترنتی تپ سی می توانید به این عنوان مراجعه کنید: https://tap30.irبیشتر بخوانید:مدیریت یکپارچه کسب و فرمان با Dynamics 365/CRM رای بُدارکستر زیبای لجستیک با رهبری لوجیکوتویوتا کرولا کبیر تصویب را از بین آگهی های دیوار انتخاب کنیدکیهان سرور؛ مرکز تأمین پر اب وسایل سرور اچ پیبهترین کدهای تخفیف در تخفیفان کدامند؟
- ۹۸/۰۴/۲۳